Dat kwam door ons ... ik wou een miljoen view topic maken .. maar dat liep een beetje uit de handquote:Op woensdag 24 september 2008 15:19 schreef KingOfPop het volgende:
Fok! is weer eens fokking traag!!!!!!!
Heb net me stufi verpatst aan een horloge, maar dat terzijde. Ik zocht een woordenboek, maar hier wordt het hele huis opnieuw geverfd en behangen, alle woordenboeken zijn weg, dus ik moest het maar op internet opzoeken.quote:
Pics?quote:Op woensdag 24 september 2008 13:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik hoef hier geen plaatje te zien van volgespoten teenage brace-chicks.
Doe maar in SEX of PUB :'0
'Geile lesbische 14-jarige breezersletjes met cup DD' als TT nemen.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:24 schreef afcajos het volgende:
miljoen topic viewshoe wou je dat doen dan?
Ach, laatst was er iemand in V&A, die had meer dan 1 miljoen viewsquote:Op woensdag 24 september 2008 15:24 schreef afcajos het volgende:
miljoen topic viewshoe wou je dat doen dan?
Ik heb m'n stufi ook weerquote:Op woensdag 24 september 2008 15:28 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heb net me stufi verpatst aan een horloge, maar dat terzijde. Ik zocht een woordenboek, maar hier wordt het hele huis opnieuw geverfd en behangen, alle woordenboeken zijn weg, dus ik moest het maar op internet opzoeken.
'laatst'quote:Op woensdag 24 september 2008 15:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, laatst was er iemand in V&A, die had meer dan 1 miljoen views![]()
[TK] Diverse computerhardware vanaf 7 euro 50
Ik ben gestoptquote:Op woensdag 24 september 2008 15:34 schreef NoelGallagher het volgende:
k ga peukie rokeeee
Ja, ik doe nu pakje per dag ongeveerquote:Op woensdag 24 september 2008 15:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ben gestoptRookte vanaf mn 16e alleen in weekenden maar laatste jaren steeds vaker
totdat ik er elke dag wel een opstak en ben nu maar gestopt.
Maar als ik in de bar zit, lekker pilsje en iedereen om je heen rookt (in mijn stamkroeg wordt nog volaan gerookt) dan MOET ik er ook weer een hebben
Marlboro ja, dan kocht ik vrijdag een pakje en was ie zondag wel op. Maar dan deel je ook uit enzo. En de week erna krijg je weer van al je maten.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ik doe nu pakje per dag ongeveer![]()
Wat rookte je? Marlboro?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
Het is moeilijk uit te leggen, maar als ik zondagmiddag voetbal zit te kijken met een biertje en het is spannend oid dan is er niets heerlijkers dan ff een peukie rokenquote:Op woensdag 24 september 2008 15:44 schreef Maisnon het volgende:
Waarom zou je het uberhaupt doen
En kom nou niet aanzetten dat het lekker is, want no way is gebakken teerlucht ineens lekker.
Vanuit de filequote:Op woensdag 24 september 2008 15:47 schreef jitzzzze het volgende:
Live vanuit de file: jullie kantoorklerk
quote:Op woensdag 24 september 2008 15:47 schreef jitzzzze het volgende:
Live vanuit de file: jullie kantoorklerk
Klopt, het is ook moeilijk uit te leggen. Maar het is gewoon lekker chillquote:Op woensdag 24 september 2008 15:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
Het is moeilijk uit te leggen, maar als ik zondagmiddag voetbal zit te kijken met een biertje en het is spannend oid dan is er niets heerlijkers dan ff een peukie roken
Mijn gewoonte is dan om je linkerhand in je broek te doen (zoals Al Bundy dat ook heerlijk kanquote:Op woensdag 24 september 2008 15:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
Het is moeilijk uit te leggen, maar als ik zondagmiddag voetbal zit te kijken met een biertje en het is spannend oid dan is er niets heerlijkers dan ff een peukie roken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |