Tja dat mag ik nu niet meer posten anders wordt bossie boosquote:
inside joke op werk...als er iemand van het management komt gaan we frans lullen...stomme kantoor-humor!quote:
En dat was in de supermarkt?quote:Op woensdag 24 september 2008 13:40 schreef De_Ananas het volgende:
Gisteren ging er een vrouwtje bier voor mij halen terwijl ik in de rij stond, ik had er niet eens om gevraagd
Waarom staat "Bagger" dan nog in de TT, dat is iets wat duidelijk niet meer mag.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:38 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Tja dat mag ik nu niet meer posten anders wordt bossie boos![]()
Maar laat ik zeggen dat het in andere subfora wel gepost mag worden maar in de KLB SC (nota bene voor BAGGER bedoelt) mag het blijkbaar niet
Ik hoef hier geen plaatje te zien van volgespoten teenage brace-chicks.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom staat "Bagger" dan nog in de TT, dat is iets wat duidelijk niet meer mag.
quote:Op woensdag 24 september 2008 13:40 schreef De_Ananas het volgende:
Gisteren ging er een vrouwtje bier voor mij halen terwijl ik in de rij stond, ik had er niet eens om gevraagd
OHHHHH, dat plaatje. Hmmmmmmmm.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik hoef hier geen plaatje te zien van volgespoten teenage brace-chicks.
Doe maar in SEX of PUB :'0
Zeker op een HOP he ?quote:Op woensdag 24 september 2008 13:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Wie wilt er vanavond met mij meeten?
Jailbait mag niet maar dit mag wel?quote:Op woensdag 24 september 2008 13:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ik ga er ook maar eens een eind aan breien, viel spass verder en tot vrijdag!!!!
[ afbeelding ]
http://www.imdb.com/name/nm1594404/quote:Op woensdag 24 september 2008 14:10 schreef afcajos het volgende:
Om nog even mijn vraag te herhalen uit het vorige deel
Hoe heet die geile chick met dikke tieten die op de receptie zit bij het bedrijf waar t-bag werkt (prison break)
quote:Op woensdag 24 september 2008 14:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuh, ik ben heel vriendelijk vandaag
Jij bent altijd vriendelijk, in mijn optiekquote:Op woensdag 24 september 2008 14:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuh, ik ben heel vriendelijk vandaag
Bracefacequote:Op woensdag 24 september 2008 14:32 schreef afcajos het volgende:
BT is dat beugelbekkie van yetix
quote:Op woensdag 24 september 2008 14:32 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
fap fap fap
Hoe kom je aan die fotoquote:Op woensdag 24 september 2008 14:32 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
fap fap fap
Ja? Ik zou haar sowieso wel doen hoor.quote:Op woensdag 24 september 2008 14:14 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou haar wel anaal doen
Oohjaquote:
Gaaat dit over mijquote:Op woensdag 24 september 2008 14:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oohja
Ik heb trouwens Nederlands, en ik maak gedichten!
Door bergen van water
en meren van steen
zwem jij rustig, kalmpjes
met de stroming mee.
De ziedende zon
de zee werkt verkoelend.
Je hupt en je danst
met de lucht om je heen
het waait als een jurk
en je haren wapperen mee.
De wind kust je huid
het gras streelt zacht over je hoofd.
Je ruikt de madeliefjes
en een klein vleugje roos.
Een hapje citroen,
het smaakt zoet
niet bitter, niet zuur
voor jou.
Ze had jou toch afgewezen?quote:
In mijn droom alleenquote:
Naakt dusquote:Op woensdag 24 september 2008 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wil je dan dansen met een jurk van lucht aan?
quote:Op woensdag 24 september 2008 14:56 schreef De_Ananas het volgende:
jos zegt:
bij mij verscheen er afentoe een glimlach
jos zegt:
maar ik ben dan ook autist
quote:Op woensdag 24 september 2008 14:50 schreef afcajos het volgende:
[..]
In mijn droom alleenIRL play ik haar 100%!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |