Ooh zo, dan heb ik niks gezegd.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:06 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Dit is de laatste vrijdag van de maand, dan worden de fragmenten van de maand altijd getoond.
"Een stukje stift op mijn truitje" blijft briljant...
Ik zou ook daar niet willen blijven hoor.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:10 schreef Adelante het volgende:
Als die heikneuter mijn vakantie moet komen redden, dan kies ik er wel voor mijn vakantiedagen uit te laten betalen
het programma format leek mij ook niets, maar als je ziet wat hij kan betekenen voor mensen in bijna onmenselijke situaties, oke het feit dat er tv ploeg naast staat telt natuurlijk ook mee, heb nu 2 interessante afleveringen van het programma gezien.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:10 schreef Adelante het volgende:
Als die heikneuter mijn vakantie moet komen redden, dan kies ik er wel voor mijn vakantiedagen uit te laten betalen
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:21 schreef Roi het volgende:
"Heb je al achter die steen gekeken?"
Heey, ik ga 7 oktober ook! Ik ga met je mee duimen voor goede gastenquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:03 schreef Nouk het volgende:
Die tv fragmenten heb ik allemaal al gezien bij Pauw en Witteman. Beetje jammer.
7 oktober ga ik naar DWDD, hoop dat er leuke gasten zijn.
even voor de volledigheid, niet al die mensen kwamen speciaal voor hem, was gewoon 50 jaar Nederpop en een hele rij artiesten deed nederpop klassiekersquote:
Heb het niet gezien.. wat deed ze dan?quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:38 schreef Roi het volgende:
Wendy van Dijk nu bij Paul de Leeuw, kijk ZO moet je reageren!
Whehehe. Het was juist reuze komisch hoe er om de hete brij werd heengedraaid. Als je van tevoren niet wist dat Galjaard het met Wendy van Dijk doet, ben je door dit programma niks wijzer geworden. Van Nieuwkerk had het alleen vaag over 'privésituatie' en 'foto's'.quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:46 schreef borisz het volgende:
Van Nieuwkerk vraag dan ook naar Wendy prive
De volgende dag gaf hij wel een solo optreden in de India, die toch een hoop mensen op de been kreeg en hem ook veel charmepunten opleverde.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
even voor de volledigheid, niet al die mensen kwamen speciaal voor hem, was gewoon 50 jaar Nederpop en een hele rij artiesten deed nederpop klassiekers
Ohh wat leukquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:29 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Heey, ik ga 7 oktober ook! Ik ga met je mee duimen voor goede gasten
i know maar ziet er toch heel anders uit dan een volle alpha wat ze lieten zienquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:16 schreef MadGuy het volgende:
[..]
De volgende dag gaf hij wel een solo optreden in de India, die toch een hoop mensen op de been kreeg en hem ook veel charmepunten opleverde.
Zie ook de audiostream hier: http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=39783343&news=39916732
Ja dat vraag ik me ook af..Mathijs durfde niks te vragen over Erland's relatie met Wendyquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:17 schreef Adelante het volgende:
Wat een verschrikkelijke vent die Galjaard, wat ziet Wendy daar in?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |