Die verdient idd een pluimquote:Op donderdag 25 september 2008 02:42 schreef Dutch_Nelson het volgende:
De Wereld Draait Door heeft de mooiste OP van Fok!
quote:
Luister eens of kijk eens naar zijn briljante optredens.quote:Op donderdag 25 september 2008 02:44 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Die Freek, het blijft een saaie lul.
Dat kan.quote:Op donderdag 25 september 2008 02:49 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik ben bekend met zijn cabaretshows. Hij spreekt me gewoon niet aan. Hij doet ook altijd zo oeverloos romantisch over werkelijk alles.
Het laatstequote:Op donderdag 25 september 2008 02:52 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Is Hugo eigenlijk een wekelijkse gast, of komt hij zo nu en dan opdagen?
Dank je, komt van mijn handquote:Op donderdag 25 september 2008 02:42 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Staat vermeld (ook in de OP wiki)quote:Op donderdag 25 september 2008 11:03 schreef Tommeke het volgende:
Over Hugo gesproken:
Dit mag ook wel in de OP
Coolquote:Op donderdag 25 september 2008 12:21 schreef donroyco het volgende:
[..]
Staat vermeld (ook in de OP wiki)
Bijna de mooiste OPquote:Op donderdag 25 september 2008 02:42 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ik sta er toch van te kijken dat Peter R. de Vries er toch weer aanschuift.quote:Gasten donderdag 25 september
Matthijs van Nieuwkerk ontvangt als tafeldame Daphne Bunskoek en als gasten o.a. Jan Siebelink, Monic Hendrickx, Eva van de Wijdeven, Mariska van Kolck en Peter R. de Vries.
De charmante actrice en presentatrice Daphne Bunskoek is de tafeldame van Matthijs.
Schrijver Jan Siebelink komt, na zijn succesroman 'Knielen op een bed violen', met een nieuw boek: 'Suezkade'. Gisteravond rijkte minister Ronald Plasterk het eerste exemplaar aan de schrijver uit. In de (volgens de uitgever) "verpletterende liefdesroman" wordt een jonge leraar verliefd op een 14-jarige leerlinge.
De actrices Monic Hendrickx en Eva van de Wijdeven spelen samen in een korte film die wordt opgenomen tijdens het Nederlands Film Festival. Het initiatief, dat de naam 'De meesterproef' heeft meegekregen, koppelt toptalent aan de nieuwe generatie filmmakers ten einde ervaring te delen.
Op 6 oktober gaat 'Top of the World' in première, een ode van Mariska van Kolck aan 'The Carpenters'. In de uitzending zingt ze een nummer.
Als laatste gast deze avond schuift tv-maker Peter R. de Vries aan. Hij is vandaag teruggekeerd uit New York, waar hij een Emmy won.
quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:49 schreef MadGuy het volgende:
Daphne én Carice. Het kan niet op vandaag!
"Sta ik dadelijk overal op met die Golden Cut!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |