Ahhh dit vind ik toch wel heel lief en een rustgevende gedachte.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:15 schreef Lois het volgende:
....
Aan de andere kant kan ze weer heel laconiek zeggen "toen ik nog op mijn sterretje zat heb ik jou en papa uitgekozen" en "als ik dood ben ga ik gewoon weer naar mijn sterretje terug en dan word ik weer geboren".
COOLE zoon!
nee, helaas niet, maar Ynske is er over een paar uurtjes, dus heb ik niet alleen zomaar een foto van een prinsessenkind, maar ook nog een mooie fotoquote:Op zondag 12 oktober 2008 10:21 schreef livelink het volgende:
Heb je niet nog ergens een ander fototoestel liggen? Ik ben wel benieuwd naar de prinsessenharen.
Als Katja naar de kapper gaat, komt ze ook altijd terug met haar haren mooi gevlochten. We vinden het allebei erg als we het er weer uit moeten halen. Misschien moet ik ergens een cursus haarvlechten doen of zo.
He dankt klinkt bekendquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:07 schreef vamperotica het volgende:
De eerste schoolproblemen zijn al binnen!
Ze moest iets inleveren, had dat niet gedaan, nog 1 kans anders een 1...Roept mevrouw doodleuk dat ze niet mag printen!
quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:05 schreef chacama het volgende:
[..]
nee, helaas niet, maar Ynske is er over een paar uurtjes, dus heb ik niet alleen zomaar een foto van een prinsessenkind, maar ook nog een mooie foto
Hihih...Pa lief had de docent aan de lijn en die wist neit zo goed wat ze mee maakte ( zei ze...)quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:13 schreef Stout het volgende:
[..]
He dankt klinkt bekendHoren wij hier op school NOOIT.....
![]()
![]()
Van mijn ouders mag ik thuis niet printen ,van de docent mag ik niet printen....
Iedereen bedankt voor de felicitaties !!
als ik een avonddienst heb, kook ik iets simpels vooruit (macaroni of iets met rijst of mie) wat in de magnetron kan. (ik neem dan zelf ook mee om op het werk te eten, want daar hebben we ook een magnetronquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:41 schreef livelink het volgende:
Ja, ik ga wel even overleggen met de oppas wat haar ideeen zijn. Ik denk namelijk dat het het makkelijkste is als wij de kinderen voor 17.00 al hebben laten eten, maar het zou natuurlijk wel lullig zijn als de oppas dan geen eten heeft.
Kant & klare pannekoeken en/of een broodmaaltijd is dan wel een goed alternatief. Ik vind het sowieso wel spannend. Normaal komt dat meisje alleen maar oppassen als de kinderen al bijna in bed liggen.
Oh wat geweldig easy-going! De reis er naartoe is inderdaad al een belevenis. Ik zou er ook wel een keer heen willen met de kinderen. Die zijn dol op Lego. En ik ook trouwens.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:47 schreef easy-going het volgende:
Ik ga maandag naar Legoworld met Sven
Met de bus/metro/trein, een hele reis dus, maar de reis hoort ook al bij de pret voor Sven. We gaan met een vriendin van mij en haar zoontje, dus de reistijd zal best voorbij vliegen.
Vorig jaar zijn we ook geweest, en ja het is druk maar op zich valt het mee, de massa verspreid zich snel door alle hallen heen. Sven heeft vorig jaar ruim een uur in de Duplohal zitten spelen en dat was goed te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |