abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 30 september 2008 @ 22:15:30 #151
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62039498
Piet

Wat een geweldige verhalen hier weer. Ik hoop dat er geen logeerbeer bij Morris op school is
Enne, volgens mij helpt op 40 graden wassen niet echt veel. Bacterieën gaan toch pas bij 60 graden dood?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_62039550
Niet als je Silver Wash hebt snoop
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_62039634
Waar mensen al niet in trappen tegenwoordig
pi_62039718
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 23:56 schreef snoopy het volgende:
Waar mensen al niet in trappen tegenwoordig

Hey, Dennis heeft hem uitgezocht, en voornamelijk omdat er 10 kg in kan. Ik kwam er pas achter dat ie dat had toen het ding klaar voor gebruik op zolder stond
Oh en tegen Dennis' zweetluchtjes werkt het wel degelijk, die kreeg ik er bij mijn vorige machine niet uit op 40 graden. En nu stop ik met de verdediging
  woensdag 1 oktober 2008 @ 08:49:44 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62043012
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 23:59 schreef beefcake het volgende:

[..]

Hey, Dennis heeft hem uitgezocht, en voornamelijk omdat er 10 kg in kan. Ik kwam er pas achter dat ie dat had toen het ding klaar voor gebruik op zolder stond
Oh en tegen Dennis' zweetluchtjes werkt het wel degelijk, die kreeg ik er bij mijn vorige machine niet uit op 40 graden. En nu stop ik met de verdediging
Zal hij fijn vinden, deze info!

Wel een stoer ding trouwens!
pi_62043231
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 08:49 schreef Brighteyes het volgende:
Zal hij fijn vinden, deze info!
Hij leest hier toch niet joh
pi_62049100
Oh heerlijk die verliefdheden !~Timo is al jaren verliefd op een klasgenootje....maar touwen doet ie voorlopig nog niet

De flip-de-beer-fase hebben we hier ook gehad, gelukkig gingen we dat weekend naar opa en oma in Emmelorod dus een leuk verhaal !! (hij werd misselijk in de auto, net zo als Timo)

Hebben die kids van jullie ook zo'n fantasie ? Timo heeft een stel jaguar-knuffels( zon tijger achtig beest) en daar is ie helemaal wild van, hele verhalen speelt ie er mee ! Heerlijk hoor!!
  † In Memoriam † woensdag 1 oktober 2008 @ 14:39:02 #159
7074 moussy
kuttekop
pi_62050411
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 13:49 schreef Stout het volgende:
Oh heerlijk die verliefdheden !~Timo is al jaren verliefd op een klasgenootje....maar touwen doet ie voorlopig nog niet
Japanse bondage? Gelukkig maar, daar is ie ook wat jong voor
quote:
De flip-de-beer-fase hebben we hier ook gehad, gelukkig gingen we dat weekend naar opa en oma in Emmelorod dus een leuk verhaal !! (hij werd misselijk in de auto, net zo als Timo)

Hebben die kids van jullie ook zo'n fantasie ? Timo heeft een stel jaguar-knuffels( zon tijger achtig beest) en daar is ie helemaal wild van, hele verhalen speelt ie er mee ! Heerlijk hoor!!
René niet, nooit gehad ook, Cas wel, úren kan hij zitten mieuwen en mauwen
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 1 oktober 2008 @ 15:12:06 #160
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_62051288
Wat een blitse wasmachine, beef!

Amber ligt al de hele dag te slapen Vanmorgen koorts (39,5 ofzo) en om 10 uur is ze in ons bed gaan liggen en daar ligt ze nu nog steeds Ik ga af en toe even kijken, maar ze doet het nog en reageert gewoon (weliswaar met haar ogen dicht, maar toch).
Ze wilde niet naar school, alleen dat was al een indicatie dat ze echt niet lekker was
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:05:17 #161
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_62052844
En ze is wakker
Ik had verteld dat peter morgen thuis zou blijven, zegt ze: "Oh, dan kunnen we gaan zwemmen"

Ze is nog snoeiheet, maar voelt zich duidelijk beter
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:13:52 #162
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_62053129
Ai LadyS, misschien toch aangestoken door Iris haar mysterieuze koorts? Hoop dat ze snel weer opknapt.

Saskia verliefd, meid wat heerlijk!
(het mag, want Léon is momenteel toch verliefd op A. uit de klas )

Léon is best een beetje verlegen. Onder al dat stoere gedrag schuilt een best onzeker mannetje op zijn tijd. Zo wil hij heel graag spelen met andere kinderen, maar durft het niet te vragen. Ik moet mee, hij valt stil of er klinkt wat onverstaanbaar gemompel. Maar ik vind dus dat dat hij zelf moet vragen aan andere kindjes of ze met hem willen spelen.
Vandaag had hij na wat oppeppende woorden van mij als zijn moed bij elkaar geraapt om J. te vragen. Bedrummeld kwam hij terug, J. had al afgesproken met D.
"Maar ik wil zo graag met iemand spelen vanmiddag mama."
Dus opnieuw raapte hij zijn moed bij elkaar en stapte op S. af.
En die zegt gewoon vrolijk nee.
Léon kwam met een snik in zijn keel weer terug.
Al die moeite gedaan om wat te overwinnen en dan krijg je nee te horen. Dat vond ik best sneu. Niet omdat S. en J. nee zeiden, maar omdat hij er al zo'n moeite mee heeft.
Hoorde ik later dat S. een grapje gemaakt had en is Léon toch vanmiddag bij S. gaan spelen.
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:12:26 #163
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_62061188
Fijn, dat het uiteindelijk toch nog goed kwam. En ik vind het heel dapper van Léon

Stout, hier is Job ook zo'n lekker fantasiespeler. Heerlijk vind ik dat, want daarom kan hij ook echt leuk spelen en zich ook alleen vermaken. Katja heeft het niet; ze is wel fantasievol in haar knutselen maar verder niet.

Amber, ik hoop dat je je morgenochtend nog steeds zo goed voelt dat je wilt gaan zwemmen. De hele dag slapen zou ik ook een beetje eng vinden, hoewel het natuurlijk eigenlijk heel goed is als je ziek bent.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 12:15:40 #164
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_62073274
Nichtje Mandy is jarig vandaag, ze wordt 6 en Suus wilde een kaartje kopen, tekening er op en zelf schrijven. Aan mij vertelde ze wat er op moest, en letter voor letter vertelde ik haar welke er nu kwam. Soms kwam ze even spieken ("hoe moet de ruuu ook al weer mama??") en dit is het resultaat

Mijn kleine onzekere kippie! In november wordt ze pas 5 en ze zit nu net een krappe maand in groep 2!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  donderdag 2 oktober 2008 @ 13:10:20 #165
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62074690
Suus wat goehoed!! En wat lief van je.

Verliefdheid . Fleur is ook nog steeds gek op J. En andersom ook. Vanochtend komen ze elkaar weer tegen. Dus Fleur heel enthousiast hoi J. J. kijkt spontaan naar de punten van zijn schoenen en je hoort nog net.. hoi.

Leon goed gedaan hoor. Is ook moeilijk vragen aan anderen of ze willen spelen... succes de volgende keer.
pi_62075108
Suus wat lief !!! Mamma wel bewaren hoor !!! (de foto dan !)

Krijgen (nou ja kopen) jullie kinderen ook een boek in de kinderboekenweek ???
Gisteren mochten de mannen er een uitzoeken, alle twee enorm leuke boeken, kan niet wachten tot ik ze kan lezen
pi_62075217
Stoer van Léon! en wat lief van Suus

Beterschap voor Amber!

Morris is al de hele week ziek, snotteren, hoesten en vooral 's nachts steeds wakker worden. Vanochtend naar de huisarts geweest en hij heeft oorontsteking. Ik heb wederom een antibioticakuurtje voor 3 dagen gekregen maar het is zo'n enorm drama om het erin te krijgen dat ik er zelf wanhopig van word.
En ze hebben geen alternatief helaas.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 13:31:06 #168
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62075399
Beterschap Morris en Amber.

Fleur is gisteren naar het voorleesuurtje in de bibliotheek geweest. Kwam thuis met tekeningen en hele verhalen, maar geen boek. Dus nog maar een keertje terug voor het kinderboekenweekgeschenk.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 23:35:16 #169
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_62118912
Gaat het al wat beter met Morris? Het klinkt rot, Snoopy.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 11:44:19 #170
37150 livelink
pi_62124158
Mijn kinderen mogen met de kinderboekenweek altijd een boek uitkiezen van mijn moeder. Alle kleinkinderen krijgen een boek. Mijn moeder belde me gisteren al op dat ik het niet mocht vergeten.

Snoopy, wat een ellende is dat met die antibiotica. Met Katja is het ook altijd zo'n drama. Eén keer zelfs dat ik weer nieuwe antibiotica moest halen omdat de vorige op was zonder dat ze iets daadwerkelijk in had geslikt. Ik was er soms wel een uur mee bezig. Snoepjes in het vooruitzicht stellen was het enige wat nog een beetje hielp.
Succes ermee!
pi_62126709
Zelfs die snoepjes helpen niet We hebben gisteren en vandaag maar op een vervelende manier de antibiotica erin gespoten met zo'n plastic spuit. Armpjes vasthouden en dan die troep erin
Gelukkig was hij erna wel weer snel ok en wilde dan ook het snoepje wel
En sinds gisteren heb ik het idee dat het al een stuk beter met hem gaat. Zijn oogjes staan weer helder

Wat een leuk idee Livelink om de kinderen zelf een boek uit te laten zoeken! Ik ben me net zelf te buiten gegaan aan nieuwe kinderboeken

LB, ik heb een prachtig prentenboek over Sinterklaas gekocht (jij was vorig jaar op zoek naar een goed sinterklaasboek dacht ik):
pi_62126928
van dezelfde tekenares is ook het prentenboek van deze kinderboekenweek.
Het boekje fiets. Erg leuk boekje voor die 2,5 euro.
pi_62127421
Dat boekje heb ik ook gekocht Het Sinterklaasboek heeft de gouden penseel gekregen.
pi_62139729
wat leuk, da's toch dezelfde auteur/tekenares als die van 'de gele ballon'?
pi_62142365
Je hebt gelijk Bix, ik kende die boeken nog helemaal niet.
  Jubileum moderator zondag 5 oktober 2008 @ 19:26:36 #176
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62154456
Wat een geweldig leuk boek Snoopy, bedankt voor de tip!

Enne geen alternatief? Kan Morris dan geen antibiotica in pilvorm krijgen die je door de appelmoes heen stampt?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Licht Ontvlambaar zondag 5 oktober 2008 @ 19:57:14 #177
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_62155163
kom ik weer met mijn frambozenvla Isa neemt de antibiotica alleen in de mix met frambozenvla
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_62155305
Vergeet het maar Sjeen. We hebben echt ALLES geprobeerd. En dan bedoel ik ook ALLES
Gelukkig gisteren de laatste dosis onder dwang naar binnen gewerkt alhoewel ik me afvraag of het wel werkt als hij niet alles doorslikt. Maar het lijkt beter te gaan want hij heeft nu al 2 nachten doorgeslapen. Vrijdag nog even op controle bij de huisarts maar dan hoop ik dat het echt gewoon over is want zaterdag gaan we vliegen
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:17:42 #179
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_62155769
Ben ik blij gezegend te zijn met een kind wat het liefst die hele fles in 1x leegdrinkt!

Ik hoop dat Morris op tijd beter is Snoop, niet alleen voor je vakantie, maar gewoon voor jullie allemaal! Niets zo erg als een ziek kind
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:18:16 #180
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_62155785
Ow en dat sinterklaasboek heb ik genoteerd! Leuk van die grote 'zoek' platen in boeken waar van alles op te ontdekken valt!
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:30:42 #181
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_62156120
Bedankt voor de tip, Snoopy. Ik ga er een keer naar kijken. Jolie heeft vorig jaar een boekje gehad over Sinterklaas van Sugar en toen ben ik gestopt met zoeken. Ik hoop voor jullie dat het beter gaat met Morris, zeker voor volgende week. Gewoon een keer een fijne rustige vakantie zou fijn zijn.

Jolie is de laatste tijd veel bezig met letters en vanmorgen was ze bij mij in bed gekropen. Ligt ze naast me 'JeeeeeeeeeeeeIeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeDeeeeeeeeeeeee EeeeeeeeeeeeeeeeMmmmmmmmmmm JeeeeeeeeeeeeeeeeeAMmmmmmmmmmmmm MmmmmmmmmmEeeeeeeeeeeeeeeeeeKuEeeeeeeeeeeeeee. Wil je dat even snel zeggen mama?'
Ik lag nog half te slapen dus had eigenlijk geen idee waar ze mee bezig was dus ik vroeg wat ze aan het doen was.
'Ik lees je voor uit Jip en Janneke alleen ik weet niet alle letters, geloof ik.'

Ik vind het hartstikke knap van haar dat ze al zo veel letters weet en begrijpt dat het uiteindelijk woorden gaan vormen. 'Als je het even snel zegt.' Maar ik moest er ook heel hard om lachen om 7 uur s ochtends in mijn bed voorgelezen worden van de kaft van 'Jid en Jammeke' door iemand die niet kan lezen.
  Licht Ontvlambaar zondag 5 oktober 2008 @ 21:46:17 #182
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_62158457
Frustrerend snoopy, zowel voor jullie als voor Morris... Beterschap
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_62162331
haha jid & jammeke, ik vind 't ook zéér knap van jolie!

snoopy, wat een gedoe... gelukkig dat 't al wat beter gaat. hopelijk legt hij zelf ook die link en zal hij de nog benodigde keren AB-toediening iets minder tegenwerken?
  † In Memoriam † maandag 6 oktober 2008 @ 09:43:48 #184
7074 moussy
kuttekop
pi_62165905
Wat lief en knap van Jolie!

Hoe is het met Morris?
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 6 oktober 2008 @ 09:50:06 #185
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62166035
Wat knap zeg van Jolie! En die constatering: ik weet niet alle letters geloof ik. Wat een heerlijk ding is het toch

Mag Morris van de AB af Snoopy? Hopelijk is ie nu goed opgeknapt!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_62172169
Jolie, slim liefie

Morris is vandaag weer naar school geweest maar vanmiddag voor de zekerheid maar even lekker thuis nog. Volgens mij is het wel ok allemaal. De AB is klaar gelukkig en vrijdag nog even op controle bij de huisarts, voor de zekerheid. Lief dat jullie er naar vragen
  maandag 6 oktober 2008 @ 14:19:53 #187
35189 Troel
scherp en bot
pi_62172872
FIjn om te horen snoop

Dat boek is inderdaad erg mooi
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:55:53 #188
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_62182452
Gelukkig maar Snoopy.

Luchtbel wat klinkt Jolie toch wijs zeg. Ik lees altijd met veel plezier je 'verslagjes'. Lief.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_62210060
Jid en Jammeke, die hou ik erin voor school !...
Momenteel is het hier verdrietig, een oud-leerling is overleden. Ze kwam hier ook thuis en de kids kenden haar..
Morgen crematie....zie er behoorlijk tegen op
pi_62210191
Oh bah, wat verdrietig Stout
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 19:48:33 #191
37150 livelink
pi_62210826
Wat naar, Stout. Veel sterkte voor morgen gewenst
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:03:37 #192
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62211349
Jolie
Morris fijn dat je weer wat beterder bent.

Stout, sterkte.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:12:59 #193
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62211613
Sterkte Stout.

Fijn dat Morris weer beter is

Wij hadden vandaag een 'meewerkles' op school. Om half 11 mochten 5 moeders komen om met hun kind een werkje te doen Zo leuk, zo'n kijkje in de klas Er waren drie werkjes om te kiezen en Saskia had de handenboom gekozen. Onze handen omtrekken als boom, en dan blaadjes er in tekenen en allerlei andere dingen die met herfst te maken hebben. Toen ik eenmaal een spinnenweb bij Saskia had getekend moest ik dat natuurlijk ook bij de andere kindjes aan de tafel doen
En toen Saskia vond dat de tekening klaar was, gingen we aan een andere tafel een ander werkje doen.. Herfstblaadjes van vouwblaadjes maken
Het allerleukste vond ik nog het kijkje in de klas. Hoe gaat dat nou precies met het uitzoeken van werkjes, wie gaat waar spelen, hoe doen ze dat met jassen aantrekken bijv. En daarna ging d'r verkering ( ) bij ons een broodje eten. Vanmorgen durfde hij eigenlijk niet, maar toen de moeders in de klas waren had ie tegen zijn moeder gezegd dat ie toch wel graag wilde. Alleen toen ze op Saskia d'r kamer zouden gaan spelen kwamen ze de kat tegen die op de trap lag .. en Thomas was zich rot geschrokken en was bang voor de kat. Dan maar buiten spelen
Saskia raakte vanavond niet uitverteld dat ze vandaag zo leuk had gevonden
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:25:25 #194
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62212056
Dat klinkt echt geweldig gezellig ET! Vond Saskia het bijzonder dat je bij haar in de klas was of was het voor haar heel normaal? Ik weet van vroeger dat ik dat soort dagen altijd extra spannend vond, als mijn moeder meehielp met de juffen.
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:34:10 #195
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62212338
Saskia vond het helemaal geweldig Het was nu ook echt een moeder-kind ding.. niet de juffen helpen oid, maar echt samen met je kind iets maken/doen.
Ze kon met moeite op haar stoel blijven zitten toen we de klas binnenkwamen En ze was nog helper ook vandaag, dus het was wel een hele leuke schooldag vandaag
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_62217649
was vast erg druk met al die moeders/vaders in de klas? maar 't klinkt wel heel leuk ja!

piet had een nieuw klasgenootje uitgenodigd om te komen spelen vanmiddag, Fleur. 't eerste wat hij aan haar vroeg toen we thuis waren: zeg ben jij eigenlijk een jongen of een meisje? nou is 't wel een vrij jongensachtig meisje, een echte rouwdouwer ook, maar ik vond dat 't toch aan alles te zien is dat 't een meisje is. verder was ze nog niet zo van 't samen spelen (terwijl piet zich aan 't uitsloven was om poppenkastvoorstellingen voor haar te spelen zat zij de spoorbaan in elkaar te zetten ) maar ze heeft zich wel vermaakt geloof ik. ze wilde in elk geval eigenlijk niet mee naar huis aan 't eind van de middag. en toen ik zei: ach, dan kom je toch een ander keertje terug, zei de moeder meteen: "morgen?!" hmmz, dat hoeft van mij nou ook weer niet meteen. bovendien zijn opa & oma dan hier, die gaan 's middags meestal op pad met de kinderen dus nemen vrijwel nooit speel-vrienden mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door bixister op 07-10-2008 23:17:35 ]
pi_62218002
Piet wel grappig dat het kennelijk nog niet uitmaakt of iemand een jongetje of een meisje is

ET wat leuk klinkt dat! Als het goed is ga ik begin november een ochtend helpen met lantaarns maken in de klas van Morris. Lijkt me ook erg leuk.

Morris gaat regelmatig (voor dood) op de grond liggen als er iets gebeurt dat hij niet leuk vindt. Zo deed hij dat vandaag ook weer toen ze met de klas terug liepen uit de speeltuin.
Voor zijn juf erg lastig want ze moet op 20 kinderen letten en kan dan niet 1 jongetje op gaan tillen en meezeulen. Na onze vakantie gaan we er eens over praten met de juf want Morris vindt dingen die 'moeten' nog wel erg moeilijk
Tijdens de lunch vertelde hij wel waarom hij ging liggen: hij werd geknepen door een jongen en dat vond hij niet leuk. Nu is dit jongetje wel een jaar ouder en nogal fors dus kan me voorstellen dat dat niet zo leuk is. Ik heb nu met hem afgesproken dat hij naar de juffrouw gaat als zoiets weer gebeurt ipv te gaan liggen. Kijken of hij dat onthoudt.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 09:20:46 #198
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_62224158
Hihi Morris ik zie die juf al spartelen met de gedachte, hoe los ik dit op
pi_62241275
Nou

Maar het is vandaag heel goed gegaan zij de juf! Hij blijft nu bij de juf in de rij lopen en hij vertelde zelf dat hij niet op de grond is gaan liggen
Het helpt dus wel goed om er 's avonds bij het naar bed gaan nog even rustig over te praten en er afspraken over te maken.

Praten jullie kleuters ook over dood? Morris wist precies te vertellen dat we allemaal doodgaan als we groot zijn. Dan gaan we allemaal stuk. Ik vind dat zo'n groot iets voor zo'n klein jongetje
Ik heb hem verteld dat we meestal pas dood gaan als we heel oud zijn maar dat we het voorlopig nog niet van plan zijn...
  Jubileum moderator woensdag 8 oktober 2008 @ 20:15:36 #200
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62241487
Iris praat daar heel vaak over Snoop. Ze krijgt het ook best wel mee allemaal, de man van mijn vriendin overleden en haar vriendjes die dus geen papa meer hebben "marco is een sterretje he mam?" en hoe zielig dat voor de jongens is. Vorige week bij het overlijden van mijn tante wilde ze precies weten wat er dan met je ging gebeuren, hoe je dan een sterretje wordt enzo. Ik heb er maar een verhaal van gemaakt wat bij haar past, niet zo heel grafisch uitgelegd in de hoop dat ze er niet zo bang van word.
Aan de andere kant kan ze weer heel laconiek zeggen "toen ik nog op mijn sterretje zat heb ik jou en papa uitgekozen" en "als ik dood ben ga ik gewoon weer naar mijn sterretje terug en dan word ik weer geboren".
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')