abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:13:48 #251
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62370393
Jeutje, lijkt me eigenlijk best eng zo'n bloedende kies en wat een rare tijden Ik ben daar altijd bang voor dat als er écht wat is dat je dan zit.

En gelukkig is Christan weer beter.

Volgens mij is een 26"fiets best gebruikelijk met 9? Tenminste, oudste hier fietst er ook op, en de meeste van zijn leeftijd volgens mij?
Oudste zit in een verschrikkelijke klas. Die breken de boel echt helemaal af. Ze hebben nu een soort van strijdplan met een zero tolerance beleid en het gaat langzaam beter. Jammer is alleen dat het jarenlange aanspreken met Banaan (een keer een Lio een rijmspel gedaan met fruit en voornamen en die bleef hangen. Daar moesten we niet over "zeuren" want alle kinderen hadden een rijmnaam. Maar welk fruit rijmt er op siebe??? ) nu is omgeslagen naar nerd. Ze zijn er wel mee aan de slag op school maar het gaat zo langzaam. Ik heb m maar gezegd dat wij allemaal nerds zijn en dat het een geuzenaam is. Die verdien je niet zomaar. Maar het blijft lastig....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_62370786
he, da's niet leuk debuurvrouw. in welke zin zijn ze ermee 'aan de slag' op school? ik bedoel: weet je wat ze er concreet aan doen?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:43:39 #253
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62371076
Hameren op de regels, waar het in een notedop allemaal misgaat. Maar ja, hoe ze dat concreet doen zonder zijn naam te noemen en het daardoor nog erger te maken? Geen idee eigenlijk. Want als de rest merkt dat het hem raakt wordt het nog "leuker" natuurlijk
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:01:30 #254
24188 Belana
kloon van belana
pi_62371511
ach jezus wat vreselijk sneu buuf, en gadsie wat kunnen kinderen toch naar doen tegen elkaar.
Liam heeft er ook vaak last van als ie gepest wordt, hij snapt dat gewoon niet.
Ik zeg altijd maar dat ie moet zeggen tegen die kinderen dat ze niet belangrijk zijn, dat ie niet naar ze luistert. Maar het is moeilijk vind ik. Hoe is hij er zelf onder?
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:08:50 #255
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62371711
Hij voelde zich beledigd. (zijn letterlijke tekst) Maar ik geloof dat ie nu het wel een coole naam vind, nerd.
Ik heb er een positieve lading aan gegeven en dat lijkt nu te werken. Als ze hem dan niet meer raken houdt het wel op. Maar dat ze je kind uitkiezen om te pesten is pijnlijk. En komt ook aan zelf vroeger gepest zijn. Die twee scheiden is niet lastig maar ik kan me zo inleven in zijn gevoel. Na de vakantie hebben we weer een gesprek dus dan maar weer eens horen hoe het gaat.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:18:45 #256
24188 Belana
kloon van belana
pi_62372011
ja, dat herken ik (ook zelf gepest vroeger)
fijn dat die positieve draai er aan geven werkt! Vind ik ook 1 om te onthouden. Dat maakt sterk
maar wat heeft zo'n klas toch een enorme invloed zeg.

Liam zit nu in een hele leuke klas, met leuke kinderen en leuke juffen. Hij heeft 3 goeie vrienden en is happy.
Ik heb het wel eens over zijn oude juf gehad, dat was, vond ik, niet zo'n fijn mens. hoewel ze lief voor de kinderen was trouwens. ze kon heel negatief over Liam doen en nu sprak ik afgelopen vrijdag een moeder toen ik Liam daar op ging halen en zij had dezelfde ervaring. toch fijn dat je niet de enige bent ofzo. Vond zij ook, want bij haar komt er nog eens bij dat ze uit het buitenland komt en haar nederlands is nog niet optimaal.
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:37:11 #257
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_62372569
Ik probeer Christan uit te leggen dat pesters graag willen dat je reageert op het pesten. Als je geen reactie geeft, is de lol er snel af. Maar negeren is natuurlijk wel heel moeilijk...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:59:16 #258
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62376461
ieuw maneki, dat klinkt wel eng.

Pesten is zoooooo erg. En ik zou bijna zeggen zoooo 1999, maar ja helaas is het nog steeds aan de orde van de dag. Heel veel sterkte daarmee.

Lois, een kleine slapende luiaard. Kan soms wel lastig zijn..... Heb nog aan je gedacht toen ze met sesamstraat het nummer 8 helemaal centraal hadden staan tijdje terug. Kun je niet vragen of ze daar de afleveringen van kunnen bewaren...

Christan fijn dat je weer bent opgeknapt.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:12:34 #259
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62376800
Toch fijn die bevestiging hč Belana. ik vind dat tenminste wel altijd. Toch het gevoel dat ik het niet helemaal verkeerd zie. En fijn dat het Liam zo goed gaat.

Niet ingaan op het pesten heeft tot nog toe helaas geen effect. Hij negeert het echt al jaren. De sfeer in de groep is gewoon dusdanig slecht dat het maar doorgaat. Maar er is ook nog nooit adequaat op gereageerd. Hopelijk nu dit jaar bij een nieuwe juf wel.

En ben je al bij de tandarts geweest Maneki?
pi_62377266
ik vind dat toch wel erg hoor, buuv. zo lang al! wat een rotgroep. en erg stom dat er tot nu toe zo weinig mee gedaan is. heeft ie dit jaar een juf waar je wat meer vertrouwen in hebt?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:39:04 #261
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62377496
Ja dat wel. Maar die is nu zwanger. En dan is het maar afwachten wat er aan vervanging komt. En de duo is niet heel daadkrachtig. Het is gewoon zo onderhuids. Eerst Daan-Banaan en dan nu dus Nerd. Verder niets. Hij hoort er wel bij, speelt, heeft verschillende vriendjes. Dus het is ook lastig om je vinger achter te krijgen.
Maar misschien denken wij er inmiddels te licht over.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:48:08 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62377711
Moeilijk lijkt het me buuf. En vooral ook omdat je weet dat het wrsch alleen maar erger wordt als je je er zelf mee bemoeit, en toch...
Ik had het er laatst nog over met F. dat me dat heel rot lijkt. Om dat te zien en te horen...

Maneki, hoe was het bij de tandarts? Komt het mss omdat oudste tandenknarst? Of weet je dat niet?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:28:54 #263
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_62378754
Ai Buuf, maar zover het goed gaat gaat het goed. Het zijn alleen van die dingen waar je niet mee hoopt geconfronteerd te worden. Trouwens ook niet dat je als ouder aangesproken wordt dat jouw kind pest. Ik kan er soms ook best wat boos over worden, waar is dat toch voor nodig? Kunnen ze niet gewoon lekker gaan spelen ofzo? Het zal wel verveling zijn ofzo.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_62378764
Bah...Pesten is niet leuk!
En het is inderdaad zooo moeilijk....Bemoei j e je ermee wordt het vaak erger...En niets doen kan ook niet!

Al bij de tandarts geweest Maneki?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  † In Memoriam † dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:33:30 #265
7074 moussy
kuttekop
pi_62378883
Pesten is echt iets verschrikkelijks ik ben er wel achter gekomen dat de ouders van de pesters meestal van niets weten , dit is iets wat ik als ouder toch echt wel zou willen weten als mijn kind een pester is, dan kan ik thuis ook aktie ondernemen.

Cas moet door naar de chirurg voor een eventuele besnijdenis nahjah we zien wel, als het dan toch moet hoop ik dat het wel snel gebeurt, dan hebben we het maar gehad.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:32:37 #266
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_62384939
Pesten, ik vind het zo moeilijk om mee om te gaan. Ik kies ook meestal voor de negeer-optie, maar ben niet overtuigd van het succes.

Ik was zondag met Job en Katja in de speeltuin en daar waren een stel van die nare 'grote' meiden aan het spelen. De hele tijd waren ze op de kleintjes aan het katten. Overal waar die wilde spelen, gingen zij snel naar toe en riepen dan "indringer-alarm!". Als de kleintjes dan weer naar een ander toestel gingen, renden ze daar snel naartoe en herhaalde het hele spel zich. Ik was naar de speeltuin gegaan omdat Katja thuis kwam vragen wat indringeralarm was. Toen ik er bij was hield het snel op, maar de boze blikken die ik kreeg

En dan ben ik ook bang dat ze dat later op Katja gaan wreken. Ik weet nooit wat wijsheid is in dat soort gevallen. Ik heb die meiden er wel op aangesproken, maar ze waren echt heel vervelend. Op een gegeven moment gingen ze onder elkaar ruzie maken en ook dat ging er heftig aan toe. Toen ben ik met de kleinere kinderen maar weggegaan.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_62385321
herkenbare situatie livelink, iets dergelijks tref ik hier in de speeltuin ook wel eens aan. echt helemaal niet leuk en erg lastig te bestrijden. 't lijkt wel of alles wat je doet in zo'n situatie negatief uitpakt. ik raad piet ook aan om maar gewoon weg te gaan als er kinderen zijn die dit soort vervelende dingen doen. als ik erbij ben spreek ik ze wel aan, maar vraag me ook af in hoeverre het nou echt helpt uiteindelijk. gelukkig zijn er ook vaak genoeg kinderen die wel gewoon op een leuke manier samen kunnen spelen.
pi_62388534
Oh beetje late reactie van me maar ik heb de tandarts gebeld en zolang hij er geen last van heeft doen ze niks omdat het 'maar' een melkkies is. Dus, nog niks wijzer..

Debuuf wat ontzettend naar dat hij zo gepest wordt! Mijn oudste zit in een hele grote klas (37) waar ze ook een soort van zero-tolerance beleid voeren en dat werkt daar wel prima. Het is altijd mijn vrees geweest dat jochie gepest zou worden omdat hij heel gevoelig is, maar tot nu toe is hij heel fijn opgenomen in de groep gelukkig.
Blij dat hij nu toch wel wat trots is op zijn geuzennaam, het maakt hem iets minder kwetsbaar.

Oh Livelink ik vind zulke dingen ook altijd lastig! Waar doe je nou goed aan?
Ik zou uiteindelijk mijn kinderen ook adviseren gewoon weg te gaan, en niet de held uit te gaan hangen..
Saartje
  woensdag 15 oktober 2008 @ 15:07:48 #269
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_62405568
Pesten

Hier vandaag een tien minuten gesprek gehad. Wij hebben in elk geval een lief, leuk, gezellig kind wat niet haantje de voorste is maar ook absoluut niet de laatste. Ze kan goed meekomen en zich aanpassen soms nog wat onzeker maar dat is meer op het gebied van gym.

Wat ben ik trots en blij dat ze ook daar gewoon op haar plekkie zit
  woensdag 15 oktober 2008 @ 15:48:03 #270
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_62406835
Fijn is zo'n gesprekje dan hč Rottdog?
Gewoon even die bevestiging dat alles goed gaat.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 oktober 2008 @ 10:33:05 #271
13151 crew  Rewimo
pi_62428174
Gisteravond had ik Christan in bed gelegd (hij mocht de eerste helft van Noorwegen-NL kijken van me), komt ie na een half uurtje huilend uit bed.

Volgens hem gaat het niet goed op school, hij heeft "wel 9 strepen gekregen" en hij "krijgt zijn huiswerk nooit af". Dikke tranen. Nu vind ik persoonlijk wel dat de overgang van elke woensdag een half uurtje huiswerk naar elke dag huiswerk best groot is. Dus daar moet hij al erg aan wennen.

Hij vindt zelf dat hij op maandag niet genoeg tijd heeft voor zijn huiswerk omdat hij dan ook moet trainen voor voetbal.

Nu weet ik dat hij bij de opvang na school ook huiswerk kan maken, er is dan ook begeleiding. Ik heb nu met hem afgesproken dat hij dan een half uurtje huiswerk gaat maken. Als ik daar vanmiddag ben om hem op te halen zal ik het ook even met de leiding bespreken. Verder gaan we dan samen kijken wat hij allemaal moet doen en hoe hij dat het beste over de week kan verdelen.

Overigens heb ik (nog) geen seintje van school gekregen dat er iets niet goed gaat, dus misschien maakt hij er zelf wel een groter probleem van dan het daadwerkelijk is. Moeilijk in te schatten. In elk geval gaan we er wel mee aan de slag want het is niet leuk dat hij er zo mee in zijn maag zit of het nu terecht is of niet.

Afgezien daarvan meldde hij gisteren dat zijn schoenen niet meer passen. maatje 37
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_62428944
hey vanuit gelderland groet ik u...ben op werkweek
Merijn heeft voor zijn verjaardag een stapel boeken gekregen van Waanzinnig om te weten.Hele leuke informatieve boekjes met veel leuke wetenswaardigheden over diverse thema's en ze zijn niet duur : maar 6,50 per stuk.
Verder lego starwars en geld. Het word steeds lastiger om voor hem kado's te vinden.

Goed, ik ga nog even verder, het isnu de vrije ochtend dus kon ik ff achter de pc.
Ben een beetje moe (6 uur slaap sinds dinsdagochtend 5.30)

groetjes !!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 oktober 2008 @ 11:29:18 #273
13151 crew  Rewimo
pi_62429564
Klinkt leuk, die boekjes, morgen eens kijken, extra cadeautje is ook nooit weg
  donderdag 16 oktober 2008 @ 12:21:51 #274
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62430943
Boeken...heerlijk.

Rewino, moeilijk als je vent zo in de knoop zit met zichzelf. Maar wel goed dat ie er mee komt. Hopelijk kunnen jullie samen de goede oplossing vinden.

Fleur is vandaag met papa op stap. Samen planten halen voor de winkel. Heerlijk dat ze dat leuk vind.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 12:26:56 #275
35189 Troel
scherp en bot
pi_62431061
Die boeken zijn inderdaad erg leuk Leuk voor weetjes, op een van mijn stagescholen werden ze echt stukgelezen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 16 oktober 2008 @ 12:54:52 #276
37150 livelink
pi_62431837
Rewimo, jouw verhaal over Christan snijdt mij echt door mijn ziel. Ik vind het zo vekeerd dat kinderen van zijn leeftijd al in de stress zitten over huiswerk en na school moeten gaan werken in plaats van lekker te gaan spelen en voetballen.

Ik wil gewoon niet dat die prestatiedruk al op die jonge kinderen wordt gelegd, maar ik zie het overal om me heen gebeuren en ik weet al niet hoe ik voor mijn eigen kinderen dat tij kan keren.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 oktober 2008 @ 12:59:13 #277
13151 crew  Rewimo
pi_62431963
Nou, dat vind ik dus ook. Ik vermoed dat er iets misgaat doordat dit de eerste derde klas is die de tweetalige opleiding volgt. Normaal gesproken gaan kinderen in DLD tot 13 uur naar school. Dan krijgen ze ook huiswerk mee, maar daar hebben ze dan ook de tijd voor.

Maar deze klas heeft 3 dagen tot 15 uur school. Ik heb het idee dat de hoeveelheid huiswerk misschien nog is gebaseerd op school-tot-13-uur. Ik zal vanavond eens bellen met een moeder van een klasgenootje, hoe het daar ervaren wordt.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 13:44:48 #278
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62433065
Jeutje, das wel veel huiswerk zeg! En wat jammer dat hij het zo als druk ervaart. Dat zou inderdaad niet moeten hoeven.

De Waanzinnig om te weten reeks is inderdaad erg leuk. Oudste hier verslindt ze. En regelmatig ook hardop lachen of word mij een grap uitgelegd.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 14:47:54 #279
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_62434833
Livelink, dat is inderdaad waar wat jij zegt over de verhoogde huiswerk-druk.Ik vind het gewoon sneu voor Christan. Stress op deze leeftijd, kan toch niet?
  † In Memoriam † donderdag 16 oktober 2008 @ 14:51:51 #280
7074 moussy
kuttekop
pi_62434939
Wat zielig voor Christan! En dan zeggen ze dat de kinderen te druk zijn

Cas heeft verkering met een meisje uit gr 3 en er wordt al gezoend 's morgens en 's middags

Zijn jullie al bezig met sinterklaasinkopen? Ik vind het ieder jaar maar weer lastig hoor.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 oktober 2008 @ 14:54:52 #281
13151 crew  Rewimo
pi_62435022
Nee, eerst nog een verjaardag zondag En daarna kijk ik wel wat we met Sinterklaas doen. Al fluisterde qltel me van de week wel in dat ie al letters had gekocht
  † In Memoriam † donderdag 16 oktober 2008 @ 18:51:16 #282
7074 moussy
kuttekop
pi_62441048
Ik heb vanmiddag wat trutjes voor René gekocht. Oa een hele zachte fluffie badjas bij Action ik heb een maat S meegenomen, dan kan ze heerlijk in wegkruipen, waxinelichtjes op batterijen voor op dr kamer (die vroeg ze vorig jaar al, een tas voor naar de bieb en een setje kerstkaarten met goud en zilver pen, dat vroeg ze vorig jaar ook aan Sinterklaas Soms ben ik zo blij dat mijn kinderen echt super tevreden zijn met zulke trutjes.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 oktober 2008 @ 19:06:19 #283
13151 crew  Rewimo
pi_62441390
Christan kan ook altijd helemaal gelukkig worden van Action-frutsels Zaterdag maar weer eens kijken daar Meteen even wat slingers en ballonnen scoren.
pi_62444801
wij zijn er ook al mee bezig. wat het gaat worden weet ik nog niet maar dat komt echt nog wel.
nog een dagje werkweek met pubers... ben bekaf !
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 22:20:19 #285
37150 livelink
pi_62472071
Je hebt het weer overleefd als het goed is, Stout . En nu lekker herfstvakantie voor jullie.
Voor ons is het alweer achter de rug. Wij hadden vandaag vrijgenomen omdat we naar Legoworld wilden gaan. Maar toen we gisteren kaartjes wilden bestellen bleek dat het 17,50 per kaartje kostte
en dat vonden we toch iets te duur. Dus hebben we onze plannen omgegooid en hebben we vandaag de Dom beklommen. Dat was toch ook wel erg leuk. We waren mee met een kinderrondleiding, de gids deed het erg goed met die kinderen.

Morgen hebben wij een feest vanaf 17.00. Ik realiseerde me eigenlijk pas net dat ik dan wat moet regelen met eten. Ik heb geen idee. Een meisje van 16 komt oppassen, dus ik kan haar niet vragen om te koken. En zelf moet ze natuurlijk ook eten. Echt stom dat ik daar niet eerder aan heb gedacht, eigenlijk.
pi_62474257
misschien zijn kant&klare pannekoeken een idee, livelink? even in de magnetron en 'ping'! klaar.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 oktober 2008 @ 09:33:46 #287
13151 crew  Rewimo
pi_62478520
Of gewoon broodjes met lekker beleg
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 09:41:28 #288
37150 livelink
pi_62478587
Ja, ik ga wel even overleggen met de oppas wat haar ideeen zijn. Ik denk namelijk dat het het makkelijkste is als wij de kinderen voor 17.00 al hebben laten eten, maar het zou natuurlijk wel lullig zijn als de oppas dan geen eten heeft.
Kant & klare pannekoeken en/of een broodmaaltijd is dan wel een goed alternatief. Ik vind het sowieso wel spannend. Normaal komt dat meisje alleen maar oppassen als de kinderen al bijna in bed liggen.
  † In Memoriam † zaterdag 18 oktober 2008 @ 10:31:19 #289
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62479295
luca zou ook zo graag naar legoworld willen. mij boeit die toegangsprijs niet zo (oke, het is duur) maar ik ben bang dat het een massale aangelegenheid wordt. zowel luca als ik kunnen daar slecht tegen. dus ik ga er maar niet op in als hij de reclame ziet en zegt dat hij daar best heen zou willen.
(en tis ook nog eens een enorm eind weg)
ik wil met hem naar anubis de film. dat kan lekker in de buurt en vinden we allebei wel leuk. en wie weet wil ook wel mee
want de logeerpartij is (alweer) uitgesteld omdat oma ziek is.
nou ja, ze heeft migraine. (en daar is ze heel ziek van) ze denkt hem maandag wel te kunnen ontvangen.
ik hoop het wel, want ik moet een week lang blokken voor toetsen en daar kan ik eigenlijk (heel egoistisch) geen kind bij entertainen.
en pa is geen optie, want daar hadden ze vorige week herfstvakantie.
  † In Memoriam † zaterdag 18 oktober 2008 @ 10:33:58 #290
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62479350
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 09:41 schreef livelink het volgende:
Ja, ik ga wel even overleggen met de oppas wat haar ideeen zijn. Ik denk namelijk dat het het makkelijkste is als wij de kinderen voor 17.00 al hebben laten eten, maar het zou natuurlijk wel lullig zijn als de oppas dan geen eten heeft.
Kant & klare pannekoeken en/of een broodmaaltijd is dan wel een goed alternatief. Ik vind het sowieso wel spannend. Normaal komt dat meisje alleen maar oppassen als de kinderen al bijna in bed liggen.
als ik een avonddienst heb, kook ik iets simpels vooruit (macaroni of iets met rijst of mie) wat in de magnetron kan. (ik neem dan zelf ook mee om op het werk te eten, want daar hebben we ook een magnetron )
kant en klare pannenkoeken vind ik zelf te ranzig voor woorden, dus die doe ik mijn gezin ook niet aan.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 12:40:43 #291
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_62481577
Je kunt Wouter niet blijer maken dan met een kant en klare pannekoek. En liefst wil ie 'm nog koud ook!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 oktober 2008 @ 12:42:58 #292
13151 crew  Rewimo
pi_62481608
Ik vries meestal de overgebleven pannenkoeken in als ik gebakken heb (ik bak toch altijd te veel). Altijd makkelijk voor situaties als hierboven
pi_62481677
Ik ga maandag naar Legoworld met Sven
Met de bus/metro/trein, een hele reis dus, maar de reis hoort ook al bij de pret voor Sven. We gaan met een vriendin van mij en haar zoontje, dus de reistijd zal best voorbij vliegen.
Vorig jaar zijn we ook geweest, en ja het is druk maar op zich valt het mee, de massa verspreid zich snel door alle hallen heen. Sven heeft vorig jaar ruim een uur in de Duplohal zitten spelen en dat was goed te doen.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_62494791
wow, geweldig uitje, easy! heel veel plezier maandag! 't is helemaal uitverkocht zag ik net op de site. het zal dus wel druk zijn. en een reisje met de trein is inderdaad vaak op zich al een leuke belevenis.
pi_62494797
en livelink, hoe is 't gegaan met de oppas?
  zondag 19 oktober 2008 @ 00:14:23 #296
37150 livelink
pi_62495896
Het is goed gegaan. We hebben chinees gehaald en daar hebben ze lekker van gegeten. De kinderen vonden het wel een feest dat de oppas er was in ieder geval. En wij hadden ook een heel gezellig feest.
pi_62498372
HIer hebben we een oppas van 17, een oud leerling van mij die kan koken !
Ze maakt meestal iets van pannekoeken of zo. Maar ze kookt ook wel eens gewoon hoor

Ben weer thuis, ben vrijdag om 14.30 in bed gedoken, tussen 17.30-18.30 eruit geweest om te eten en verder geslapen tot 8.15... toen was ik weer bij ! Vannacht ook goed geslapen... wat een verademing om eens meer dan 3 uur te slapen !!

Vandaag gaan de kids naar opa en oma voor een paar dagen.. heerlijk effe met z'n 2-en
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 19 oktober 2008 @ 09:42:13 #298
13151 crew  Rewimo
pi_62498735
Ik hoorde Christan om 5.15 uur al spoken. Toen heeft ie geloof ik de versiering geďnspecteerd Daarna was het half 8, dat vond ik een nettere tijd. Hij is nu druk in de weer met Wall-E op de Wii
  zondag 19 oktober 2008 @ 10:18:25 #299
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_62499001
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 12:47 schreef easy-going het volgende:
Ik ga maandag naar Legoworld met Sven
Met de bus/metro/trein, een hele reis dus, maar de reis hoort ook al bij de pret voor Sven. We gaan met een vriendin van mij en haar zoontje, dus de reistijd zal best voorbij vliegen.
Vorig jaar zijn we ook geweest, en ja het is druk maar op zich valt het mee, de massa verspreid zich snel door alle hallen heen. Sven heeft vorig jaar ruim een uur in de Duplohal zitten spelen en dat was goed te doen.
Oh wat geweldig easy-going! De reis er naartoe is inderdaad al een belevenis. Ik zou er ook wel een keer heen willen met de kinderen. Die zijn dol op Lego. En ik ook trouwens.
  zondag 19 oktober 2008 @ 11:01:08 #300
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_62499356
Leuk Livelink! Fijn toch als zulke dingen kunnen en het is dan toch ook een beetje feestig en anders voor de kinderen met wat lekkers te eten erbij enzo. Ons oppasmeisje eet ook geregeld met Jolie, ze kookt soms zelf. Maar meestal zet ik gewoon iets klaar, een pan soep en salade of soep en een pizza ofzo. Ik vind het zelf een fijner idee dat ze met Jolie bezig kan zijn en niet zo hoeft na te denken, zeg maar.

Ik begreep nooit zo goed wat mensen bedoelden als ze zeiden dat hun kind toe was aan vakantie maar de laatste dagen kwam Jolie wit en hangerig uit school. Moe dus. Tijd voor vakantie en voor haar even niet meer na hoeven denken over allerlei dingen. Ik ben alle schoolvakanties vrij van mijn werk dus ze hoeft nu niet eens vroeg op te staan en alles. Dat is voor ons zo'n luxe. En ze heeft het nodig denk ik want ze is net nog even in het grote bed gekropen.
En wat is ze een ander kind geworden in die drie maanden tijd. Het is echt een heel echt kind geworden met stout zijn, gekke liedjes, vieze woorden en van alles willen mogen. Maar ook urenlang knutselen (en ze kan ineens van alles met naald en draag, knippen, vouwen) zelf spelletjes verzinnen, voor het eten nog even naar de speeltuin (elke keer hetzelfde argument 'het is nu nog mooi weer, straks is het winter....') en kindjes die bij en met haar willen spelen.
Gisteren zijn we samen naar de stad geweest voor nieuwe kleren en ze heeft echt overal een mening over. Tien winkels in en uit en uiteindelijk terug naar H&M, daar hadden we kleren gezien die we alletwee leuk vonden. Zo blij en trots op de dingen die ze kreeg. Helemaal goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')