Beterschap voor Christan Rewimo! Stout gefeliciteerd!
Eva heeft weer een nieuwe tic, ze wil graag een luiaard zijn. Dit is allemaal in gang gezet door Diego, ze krijgt geen genoeg van de filmpjes van Diego

Bij Eva gaat dit, zoals alles, weer in het extreme dus het hele weekend heeft ze zo'n beetje op haar kop doorgebracht, aan een rekstok bij Karin voor, aan de bovenrand van haar bedje, of gewoon over de bankleuning. Als je dan iets vroeg kreeg je alleen maar "ie ie ie" te horen want "zo praten luiaards mam"
Het geheel werd afgewisseld met een perfecte imitatie van Diego's irritante stem die er af een toe een wijsheid ingooide "luiaards zijn heeeeeeeel langzaam" of, midden onder het eten, "luiaards kunnen heel goed klimmen".
We hebben ongelooflijk gelachen want ze doet het echt met volle overgave en het is zo leuk om te zien. Oke, het is niet handig dat ze niet meer luistert naar haar eigen naam "ik ben Sammie de Luiaard mam, niet Eva" maar het is wel erg grappig.
Ik heb vandaag voor haar een luiaard knuffeltje gevonden in A'dam, daar vroeg ze heel lief om en toen ze me aan zag komen lopen op het tuinpad met de tas in mijn hand sprong ze helemaal op en neer van blijschap.
Na het uitpakken kwam ze naar me toe en zei heel lief "ik ben er zo blij mee mama" en gaf me een neusje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥