abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62241633
Dat laatste klinkt wel weer lief Lois.
Morris heeft het ook vaak over 'toen ik in jouw buik zat' en dat soort dingen. Misschien vangt hij dingen op op school ofzo. En van de andere kinderen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:45:34 #202
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62242443
ik dacht dat Saskia een beetje morbide kleuter was, maar dat blijkt normaal kleuter-gedrag dus

Hier ook veel en vaak dood, en even zo vaak 'waar was ik toen?' 'zat ik toen in jouw buik?' 'toen zaten Tijn, Nienke en ik alledrie in jouw buik'

Ik vond het ook al zo zwaar voor zo'n ukkie
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_62242767
Ah kijk, fijn om te lezen dat hij niet de enige is. Ik schrok er best wel een beetje van.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:56:37 #204
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_62242897
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:15 schreef Lois het volgende:
....
Aan de andere kant kan ze weer heel laconiek zeggen "toen ik nog op mijn sterretje zat heb ik jou en papa uitgekozen" en "als ik dood ben ga ik gewoon weer naar mijn sterretje terug en dan word ik weer geboren".
Ahhh dit vind ik toch wel heel lief en een rustgevende gedachte.

Wij hadden gister een gesprekje met de juf. Dat kon deze week als daar behoefte aan was en ja, wij hadden daar wel behoefte aan. Omdat we van Léon bijna nooit horen wat er allemaal gebeurt in de klas en hoe het hem vergaat. En ik wilde nu ook wel eens zien hoe juf echt is. Dat er frictie was is wellicht wat overdreven, maar ik kon gewoon niet zien hoe zij was met de kinderen.
Heb door dit gesprek een veel beter inzicht gekregen en ben weer gerustgesteld, voorlopig .
Ze wist precies te omschrijven hoe ons ventje in elkaar zit (sociaal, spontaan, humor maar ook onzeker, volgzaam, zoeken naar bevestiging).
En hoe ze hier mee om ging. Hem ook de uitdaging aanbiedt om zijn onzekerheid te overwinnen.
dat is iets waar wij ook aan werken en ben gewoon blij dat zij dat ook zo oppakt. je ziet hem nl. groeien als hij de uitdaging aan kan.
Ze vertelde ook heel enthousiast hoe Léon zijn laatste taak had gedaan. Op een manier dat ik het gewoon voor me zag.
Dus het was een goed gesprek. Ben blij dat we die gelegenheid hebben aan gegrepen.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_62243061
Nou fijn Dutch, zo'n gesprek En goed dat jullie op 'één lijn' zitten zeg maar.
Hier op school heeft de juffrouw gezegd dat als het contact tussen de ouders en school goed is, dat ook goed is voor het kind. Dat kinderen dat voelen. Dus dit is onbewust vast ook weer goed voor zijn zelfvertrouwen.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:28:51 #206
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_62244110
Zoë heeft het ook vaak over de dood dat komt ook mede door het overlijden van mijn neef vorig jaar. Zijn zoontje is van Zoë haar leeftijd en we komen bij elkaar over de vloer. Die kinderen spelen samen en hebben het er wel eens over maar echt beseffen wat het inhoudt nee dat doet ze niet. We kwamen alleen een beetje in de clinch te liggen wat betreft oud en dood want zijn papa was toch nog heel jong, jonger dan jij toch mam.

Zo zitten we hier ook al in de echtscheidingen, Zoë begint haast te denken dat je mama's en papa's zo in kunt ruilen tegen een nieuwe

Dutch lekker zo'n goed gesprek ook mede met die start enzo.
pi_62247917
Ja, "als je hart stopt kun je niet meer ademhalen en dan ga je dood. En dat is als je al heel oud bent (meestal). Zoals oma X, hè mama? En oma Y en opa Y, en opa Z en oma Z.." (de overgrootouders.)
Sinds we een kat dood langs de weg zagen liggen (en dachten dat 't de geliefde buurkater was) is ze er wel veel mee bezig.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 10:52:28 #208
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_62254884
Wat fijn zo'n gesprek met de juf Dutch.

Ik heb een COOLE zoon!

Hij had al een tijdje een wiebeltand (waar ík nog heeeeeelemaaaaaal niet aan toe was ) en dat vond hij toch best wel wat eng. Hij was er zelfs een beetje bang voor. We hebben hem beloofd dat als de tand eruit zou zijn, hij een Monstertruckje zou krijgen. Wilyan vroeg toen of hij er anders ook twee mocht want anders konden ze niet tegen elkaar racen. Want tsja, dat doen ze op tv ook.
Ja, heel logisch dus heb daar maar iets tegen in te brengen.

En gisteravond was het (met wat hulp van mamma) dan zo ver!

De monstertruckjes en zijn tand zijn mee naar school en meneer voelt zich zoooooo stoer!

(en het ging hier al zo lekker , Hanne is sinds vorige week een heeeeeeele grote meid want ze duimt helemaal niet meer! )
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 10:58:32 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62255025
Wilyan! Wat lijkt hij al groot zo dan ineens zeg!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 11:58:11 #210
24188 Belana
kloon van belana
pi_62256284
Dutch, lekker zo'n gesprek!

wij hebben laatst een dvd gekocht van "in de klas" ze hadden in de klas gefilmd in allerlei situaties, enorm leuk om eens te zien hoe het er daar aan toe gaat en een leuke herinnering voor later!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 9 oktober 2008 @ 15:38:21 #211
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62261678
Dutch, wat heerlijk.
Noli wat wordt ie groot.... wiebeltanden.... pfff....Fleur heeft het er ook al over.... nog even niet hoor..

En over dat doodgaan. Ja, hoort er bij. Hier ook. Mama, jouw mama is dood, maar toch nog steeds bij ons. Maar jij hebt een beetje van haar in je ketting zitten. Ze was toch verbrand...(gecremeerd)...nou dat wil ik niet hoor. Enz. enz... maar dat oma er nog steeds een beetje bijhoort, beseft ze goed.... gouden randjes om de wolken en het gedonder..allemaal oma Renate. Zo
  Jubileum moderator donderdag 9 oktober 2008 @ 19:29:17 #212
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62267319
Wauw Wilyan wat stoer

Dutch wat fijn dat de juf hem zo goed doorheeft. Maf eigenlijk dat iemand je kind zo goed kent, tenminste dat vind ik altijd. Dat ze zo haarfijn doorhebben hoe jouw kind in elkaar zit, in zo'n korte tijd.

Ik heb vanavond laat het 10 minuten gesprek met de juf, en ben heel erg benieuwd. Iris doet het eindelijk weer lekker op school, na een lange periode van veel ziek zijn en enorm moeilijk afscheid kunnen nemen. Echt vreselijke drama's was het afscheid weer, maar achteraf gezien zeggen we "aahhh het was een fase"
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:12:19 #213
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_62268503
Fijn hè Lois, dat je in momenten van wanhoop altijd kunt teruggrijpen op 'het is vast weer een faaaaaase."

In het kader van moeilijk te beantwoorden-vragen krijg ik vanavond deze vraag:
"Mam, hoe blijft de maan eigenlijk hangen?"
Iets gemompeld over zwaartekracht op aarde en niet op de maan enzo.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:26:36 #214
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_62269020
Hoe blijft de maan aan de hemel 'hangen'?
Zwaartekracht. De maan wordt aangetrokken door de zwaartekracht van de aarde, net zoals alles op aarde omlaag (naar het middelpunt van de aarde) valt. Echter de maan zal niet op de aarde vallen, daar deze zich te snel beweegt. In feite valt de maan om de aarde in een omloopbaan die vrijwel cirkelvormig is. Op deze wijze blijft de maan op vrijwel dezelfde gemiddelde afstand van de aarde. Zo'n 385.000 kilometer, hetgeen ongeveer 30 maal de middellijn van de aarde is. Om je een beeld te kunnen vormen, als de aarde zo groot zou zijn als een tennisbal, dan zou de maan ongeveer zo klein zijn als een knikker op ca. 2 meter afstand van de 'tennisbal aarde'.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:53:23 #215
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_62269849
Oxy, wat een goede uitleg! Dank je wel. Ik ga hier zeker wat mee doen.
Ik stond alleen nu even met mijn mond vol tanden.
pi_62271420
Wow, Wilyan, een tand eruit
Sven heeft ook een wiebeltand, hij vind het niet eng, maar reuze interessant.

Hier heeft Sven het ook af en toe over de dood, ik probeer hem altijd zo eerlijk mogelijk antwoord te geven hoewel dat niet altijd meevalt.
Pas had hij de vraag "gaan kinderen ook dood??" dan geef ik een zo'n eerlijk mogelijk antwoord (ja, het gebeurt wel eens dat kinderen dood gaan) in de hoop dat hij zich daar zo weinig mogelijk zorgen over maakt.

Het sterretjesverhaal is hier helemaal van de baan overigens. Toen zijn oma overleed hadden we hem verteld dat oma op/bij een ster was maar pasgeleden (toevalligerwijs de dag voordag zijn opa overleed) kwam hij ineens met de opmerking dat "oma gewoon onder de grond ligt hoor, want dat past toch nooit op zo'n ster"

Handig altijd he dutchie, dat soort vragen
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_62275774
ha, toevallig, Piet heeft sinds gisteren ook zo'n wiebeltand! precies op dezelfde plek als waar die bij Wilyan eruit is. Wilyan, wat zie je er superstoer uit zo. mooie foto's Noli, ik vind ze echt iets hebben. en wat een mijlpaal weer he...

haha Sven, slim verzonnen! (ik ben ook niet zo enthousiast over die sterretjes-verhalen. ) Piet stelt trouwens ook wel eens vragen over de dood, en is er ook vast van overtuigd dat je daarna opnieuw geboren wordt. dat heeft hij overigens zelf bedacht, althans, ik heb 't 'm niet verteld. ik antwoord dan ook altijd maar zo eerlijk mogelijk.

dutchie, haha, ook even met je mond vol tanden... ik zeg bij dergelijke lastige vragen gerust dat ik het niet precies weet en ook dat ik 't voor 'm op ga zoeken op de computer.
  zondag 12 oktober 2008 @ 09:04:23 #218
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62322608
Nou, ja zeg. Wilde ik jullie een super knappe meid laten zien. Die is gisteren naar de kapper geweest en heeft haar haren nu in prinsessenstijl zitten, doet mijn bluetooth het niet...grmmmmmmmmmm
  zondag 12 oktober 2008 @ 10:21:38 #219
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_62323035
Heb je niet nog ergens een ander fototoestel liggen? Ik ben wel benieuwd naar de prinsessenharen.
Als Katja naar de kapper gaat, komt ze ook altijd terug met haar haren mooi gevlochten. We vinden het allebei erg als we het er weer uit moeten halen. Misschien moet ik ergens een cursus haarvlechten doen of zo.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 12 oktober 2008 @ 11:39:05 #220
24188 Belana
kloon van belana
pi_62324009
wow, al tanden eruit hier? daar zijn ze veel te jong voor hoor niet doen.
stormy waters...
sailin'
  zondag 12 oktober 2008 @ 12:05:15 #221
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62324399
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 10:21 schreef livelink het volgende:
Heb je niet nog ergens een ander fototoestel liggen? Ik ben wel benieuwd naar de prinsessenharen.
Als Katja naar de kapper gaat, komt ze ook altijd terug met haar haren mooi gevlochten. We vinden het allebei erg als we het er weer uit moeten halen. Misschien moet ik ergens een cursus haarvlechten doen of zo.
nee, helaas niet, maar Ynske is er over een paar uurtjes, dus heb ik niet alleen zomaar een foto van een prinsessenkind, maar ook nog een mooie foto
pi_62326924
Nog een nachtje en dan is mijn grote zoon alweer 9...
Negen jaar geleden liep ik met een enorme buik, nu met een enorm kind (1.50 cm) met enorme voeten (39)
dat ineens niet meer met opa wil zoenen (mam dat doen mannen niet), dat met een handdoek om naar de douche loopt (stel je voor zeg...) maar tegelijk nog lekker met de lego speelt en geniet van een glas cola (dat mogen ze alleen maar in het weekend)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 12 oktober 2008 @ 16:38:52 #223
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_62329515
Het vliegt om, Stout... en 1,50, jeetje, ik vind Christan al zo groot, die gaat richting 1,40 met schoenmaat 37/38. En die wordt over een week 8

Hij heeft genoten tijdens de vakantie We zaten in een hotel met aquapark erbij, en omdat hij nu kan zwemmen kon hij natuurlijk volop gebruik maken van alle glijbanen. De eerste week had hij ook nog eens het geluk om twee NL vriendjes te vinden waar hij heerlijk mee gespeeld heeft
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 13 oktober 2008 @ 01:23:59 #224
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_62341495
Stout, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  † In Memoriam † maandag 13 oktober 2008 @ 07:25:04 #225
37843 lady-wrb
kortaf
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 oktober 2008 @ 07:26:54 #226
13151 crew  Rewimo
pi_62342762
Stout, van harte gefeliciteerd!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_62342893
Feli, Stout!!
Wat gaat het toch hard allemaal!!

Moet er ook nog steeds zoooooow aan wennen, dochterlief op de middelbare school! Een eigen leven aan het kweken.

De eerste schoolproblemen zijn al binnen!
Ze moest iets inleveren, had dat niet gedaan, nog 1 kans anders een 1...Roept mevrouw doodleuk dat ze niet mag printen!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 13 oktober 2008 @ 08:57:48 #228
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_62343332
Wilyan al een tand eruit! Wauw! Tristan heeft het er ook vaak over, dat ie een wiebeltand wil, maar ze zitten nog allemaal muurvast.
pi_62343570
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 08:07 schreef vamperotica het volgende:
De eerste schoolproblemen zijn al binnen!
Ze moest iets inleveren, had dat niet gedaan, nog 1 kans anders een 1...Roept mevrouw doodleuk dat ze niet mag printen!
He dankt klinkt bekend Horen wij hier op school NOOIT.....
Van mijn ouders mag ik thuis niet printen ,van de docent mag ik niet printen....

Iedereen bedankt voor de felicitaties !!
  maandag 13 oktober 2008 @ 09:40:28 #230
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62343987
Stout, gefeliciteerd! Wat is het wat hè zonen van 9. Zo lang, zo groot, maar toch nog zo klein soms. En soms al halve puberkuren
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † maandag 13 oktober 2008 @ 09:42:43 #231
7074 moussy
kuttekop
pi_62344037
Gefeliciteerd Stout Gaat het hard he.. ik denk niet dat onze twee dreutels nog zo maar samen gaan spelen in de achtertuin bij elkaar op het fietsje, nu mogen we iig niet meer meekijken
Je zou er haast een boek over schrijven!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 13 oktober 2008 @ 11:42:14 #232
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62346812
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 12:05 schreef chacama het volgende:

[..]

nee, helaas niet, maar Ynske is er over een paar uurtjes, dus heb ik niet alleen zomaar een foto van een prinsessenkind, maar ook nog een mooie foto
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 oktober 2008 @ 11:52:32 #233
13151 crew  Rewimo
pi_62347035
Da's inderdaad een hele mooie foto van een prachtige prinses
pi_62350754
op deze vind ik nog beter te zien hoe mooi en prinsessig haar kapsel was! leuke foto's ynske!

gefeliciteerd stout! 9!!! da's grohoot! (en dat geldt ook nog es voor zijn lengte & schoenmaat, sjonge!!)
pi_62350951
BEdankt allemaal !

Moussy... ik denk dat Merijn dat zo wie zo niet wil, hij heeft een oogje op een ander meisje

Fietsen ? Merijn heeft een 26"fiets, gezien zijn lengte noodzakelijk.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 oktober 2008 @ 14:41:19 #236
13151 crew  Rewimo
pi_62351242
26", da's een volwassenen-maat

Wat heeft hij voor zijn verjaardag gekregen?

Christan wil heel graag het spel van Wall-E voor de Wii voor zijn verjaardag.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 oktober 2008 @ 19:03:20 #237
13151 crew  Rewimo
pi_62357990
Christan moest trainen vanmiddag om 17 uur. Om kwart voor zes werd ik gebeld door zijn trainer, iets over brechen... Even schrok ik tot ik me realiseerde dat brechen ook overgeven betekent

Hij was dus niet lekker geworden en had gespuugd. Waarschijnlijk te weinig gedronken vandaag, of misschien de overgang van het warme weer in Turkije naar de wat lagere temperaturen hier.

Thuis maar even onder de douche gezet. Daarna wilde hij warme melk en heeft hij een broodje gegeten. Toen maar lekker in bed gelegd. Met een emmer ernaast
  † In Memoriam † maandag 13 oktober 2008 @ 19:33:28 #238
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62358722
beterschap!
er heerst van alles op het moment, dus het kan ook gewoon een griepje zijn.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 oktober 2008 @ 19:55:54 #239
13151 crew  Rewimo
pi_62359408
Ja, dat kan ook wel. Alleen was hij niet naar school vandaag (vrije dag) dus zou ik niet weten wie hem aangestoken zou moeten hebben

Hij ligt er nu ruim een uur in en ik heb niks meer gehoord, goed teken. Morgen zien we wel hoe het gaat en of hij naar school kan.
  Jubileum moderator maandag 13 oktober 2008 @ 20:06:18 #240
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62359751
Beterschap voor Christan Rewimo! Stout gefeliciteerd!

Eva heeft weer een nieuwe tic, ze wil graag een luiaard zijn. Dit is allemaal in gang gezet door Diego, ze krijgt geen genoeg van de filmpjes van Diego Bij Eva gaat dit, zoals alles, weer in het extreme dus het hele weekend heeft ze zo'n beetje op haar kop doorgebracht, aan een rekstok bij Karin voor, aan de bovenrand van haar bedje, of gewoon over de bankleuning. Als je dan iets vroeg kreeg je alleen maar "ie ie ie" te horen want "zo praten luiaards mam"
Het geheel werd afgewisseld met een perfecte imitatie van Diego's irritante stem die er af een toe een wijsheid ingooide "luiaards zijn heeeeeeeel langzaam" of, midden onder het eten, "luiaards kunnen heel goed klimmen".
We hebben ongelooflijk gelachen want ze doet het echt met volle overgave en het is zo leuk om te zien. Oke, het is niet handig dat ze niet meer luistert naar haar eigen naam "ik ben Sammie de Luiaard mam, niet Eva" maar het is wel erg grappig.
Ik heb vandaag voor haar een luiaard knuffeltje gevonden in A'dam, daar vroeg ze heel lief om en toen ze me aan zag komen lopen op het tuinpad met de tas in mijn hand sprong ze helemaal op en neer van blijschap.
Na het uitpakken kwam ze naar me toe en zei heel lief "ik ben er zo blij mee mama" en gaf me een neusje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 oktober 2008 @ 20:12:32 #241
13151 crew  Rewimo
pi_62359906
Eva de luiaard Zulke dingen laten je echt smelten
  maandag 13 oktober 2008 @ 20:23:17 #242
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_62360212
Stout gefeliciteerd!
Lois, wat een topverhaal over Eva , ehhh sorry, Sammie!
Beterschap voor Christan!
En wat zag ik een mooie prinsessenharen voorbij komen!
  maandag 13 oktober 2008 @ 20:35:11 #243
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62360577
Sammie
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_62365797
haha een luiaard nog wel! goede keuze, eva/sammie!!!
pi_62366287
Sammie de luiaard

Mijn oudste kwam net uit bed met z`n mond vol bloed, er was een stuk kies afgebroken
Morgenochtend meteen maar de tandarts bellen, dit lijkt me niet helemaal zoals het hoort
Saartje
pi_62366539
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 09:13 schreef Stout het volgende:

[..]

He dankt klinkt bekend Horen wij hier op school NOOIT.....
Van mijn ouders mag ik thuis niet printen ,van de docent mag ik niet printen....

Iedereen bedankt voor de felicitaties !!
Hihih...Pa lief had de docent aan de lijn en die wist neit zo goed wat ze mee maakte ( zei ze...)
Alleen jammer dat Pa en Ma dan wel gescheiden mogen zijn, maar nog steeds wel bepaalde zaken bespreken!
En dan sta je dr op dr kop te geven en denk je terug aan vroeger en wéét je gewoon dat je veeeeeeel erger was!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 oktober 2008 @ 07:13:57 #247
13151 crew  Rewimo
pi_62368240
Maneki, wat gek zo ineens

Christan is weer okee. Gaat gewoon naar school dus
pi_62368319
Sammie de Luiaard!
En wat gek Maneki?
Afgebroken en met een scherp randje in de wang oid gesneden, of kwam het bloeden echt van de kies af?

Christian weer beter, fijn!
pi_62368376
die kies zelf bloedde best wel, maar hij heeft er geen pijn aan, ook niet als hij lucht er langszuigt.
Ik kan de tandarts pas tussen 10 en 12 bereiken

Fijn dat Christan weer beter is
Saartje
  † In Memoriam † dinsdag 14 oktober 2008 @ 08:47:52 #250
7074 moussy
kuttekop
pi_62368858
ik heb daar nog nooit van gehoord en dus al helemaal nooit gezien, lijkt me best schrikken!

René had laatst een kies er uit, zag ik dat daar ook een kleine vulling uit was gevallen toen ik aan René vroeg of ze dat wist en of ze er niks van gevoeld had vond ze het wel best. Raar kind, ik vind het echt heel vervelend als er ook maar iets mist of veranderd is in mijn mond.
Je zou er haast een boek over schrijven!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')