Gewoon in een kussensloop buuf, en op stand fijne was ofzo, kan er weinig mis gaanquote:Op dinsdag 30 september 2008 08:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Het liefste gooide ik m trouwens in de wasmachineMaar geen idee of Flip daar tegen kan.
nee dat gaat wel passen. (an anders maak ik het pasquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:24 schreef beefcake het volgende:
[..]
Gewoon in een kussensloop buuf, en op stand fijne was ofzo, kan er weinig mis gaanOf is die rotbeer daar te groot voor?
Bedankt voor de visualisatiequote:Op dinsdag 30 september 2008 14:34 schreef Noli. het volgende:
Ik denk dat als je 'm toen tegen de muur had gegooid, was ie er aan blijven plakken.
het is een aparte man. heel deftig in pak met zo'n echte stelton gleufhoedquote:Op woensdag 24 september 2008 22:42 schreef livelink het volgende:
Lady-wrb, hoe ging het gesprek? Heb je er een goed gevoel bij?
Is al goed hoorquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:00 schreef Noli. het volgende:
Sorry!?
Maar daarom dus toen ook het chloorbad.
Hij is heerlijk babyrozequote:
Ziet Swets al bij de deur liggenquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:06 schreef E.T. het volgende:
Saskia komt net binnen, helemaal blij en enthousiast (Thomas woont hier letterlijk om de hoek, ze loopt er dus zelf heen en weer naar huis) ..
"Mam, wanneer mag ik bij Thomas slapen?"
Deze vraag komt me nog een beetje (jaar of 15) te vroeg
![]()
Nou! Geen jochie die daar niet van schriktquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:25 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Ziet Swets al bij de deur liggen
Isa's vriendje, waar ze later mee gaat trouwen, logeert hier wel vakerquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:06 schreef E.T. het volgende:
Saskia komt net binnen, helemaal blij en enthousiast (Thomas woont hier letterlijk om de hoek, ze loopt er dus zelf heen en weer naar huis) ..
"Mam, wanneer mag ik bij Thomas slapen?"
Deze vraag komt me nog een beetje (jaar of 15) te vroeg
![]()
Ssttt, mijn vriend mag het niet horenquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:46 schreef beefcake het volgende:
Ah livelink nu komt de aap uit de mouw! Daarom ben je nu niet getrouwd, je bent gewoon al verloofd met iemand anders
quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:56 schreef snoopy het volgende:
Waar mensen al niet in trappen tegenwoordig
quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:59 schreef beefcake het volgende:
[..]
![]()
Hey, Dennis heeft hem uitgezocht, en voornamelijk omdat er 10 kg in kan. Ik kwam er pas achter dat ie dat had toen het ding klaar voor gebruik op zolder stond
Oh en tegen Dennis' zweetluchtjes werkt het wel degelijk, die kreeg ik er bij mijn vorige machine niet uit op 40 graden. En nu stop ik met de verdediging![]()
Japanse bondage? Gelukkig maar, daar is ie ook wat jong voorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:49 schreef Stout het volgende:
Oh heerlijk die verliefdheden !~Timo is al jaren verliefd op een klasgenootje....maar touwen doet ie voorlopig nog niet
René niet, nooit gehad ook, Cas wel, úren kan hij zitten mieuwen en mauwenquote:De flip-de-beer-fase hebben we hier ook gehad, gelukkig gingen we dat weekend naar opa en oma in Emmelorod dus een leuk verhaal !! (hij werd misselijk in de auto, net zo als Timo)
Hebben die kids van jullie ook zo'n fantasie ? Timo heeft een stel jaguar-knuffels( zon tijger achtig beest) en daar is ie helemaal wild van, hele verhalen speelt ie er mee ! Heerlijk hoor!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |