Gewoon in een kussensloop buuf, en op stand fijne was ofzo, kan er weinig mis gaanquote:Op dinsdag 30 september 2008 08:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Het liefste gooide ik m trouwens in de wasmachineMaar geen idee of Flip daar tegen kan.
nee dat gaat wel passen. (an anders maak ik het pasquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:24 schreef beefcake het volgende:
[..]
Gewoon in een kussensloop buuf, en op stand fijne was ofzo, kan er weinig mis gaanOf is die rotbeer daar te groot voor?
Bedankt voor de visualisatiequote:Op dinsdag 30 september 2008 14:34 schreef Noli. het volgende:
Ik denk dat als je 'm toen tegen de muur had gegooid, was ie er aan blijven plakken.
het is een aparte man. heel deftig in pak met zo'n echte stelton gleufhoedquote:Op woensdag 24 september 2008 22:42 schreef livelink het volgende:
Lady-wrb, hoe ging het gesprek? Heb je er een goed gevoel bij?
Is al goed hoorquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:00 schreef Noli. het volgende:
Sorry!?
Maar daarom dus toen ook het chloorbad.
Hij is heerlijk babyrozequote:
Ziet Swets al bij de deur liggenquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:06 schreef E.T. het volgende:
Saskia komt net binnen, helemaal blij en enthousiast (Thomas woont hier letterlijk om de hoek, ze loopt er dus zelf heen en weer naar huis) ..
"Mam, wanneer mag ik bij Thomas slapen?"
Deze vraag komt me nog een beetje (jaar of 15) te vroeg
![]()
Nou! Geen jochie die daar niet van schriktquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:25 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Ziet Swets al bij de deur liggen
Isa's vriendje, waar ze later mee gaat trouwen, logeert hier wel vakerquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:06 schreef E.T. het volgende:
Saskia komt net binnen, helemaal blij en enthousiast (Thomas woont hier letterlijk om de hoek, ze loopt er dus zelf heen en weer naar huis) ..
"Mam, wanneer mag ik bij Thomas slapen?"
Deze vraag komt me nog een beetje (jaar of 15) te vroeg
![]()
Ssttt, mijn vriend mag het niet horenquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:46 schreef beefcake het volgende:
Ah livelink nu komt de aap uit de mouw! Daarom ben je nu niet getrouwd, je bent gewoon al verloofd met iemand anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |