abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61874732
Coldfeet: balkon op het zuiden? Druiven en tomaten nemen niet veel plek in hoor.
pi_61874750
Op een balkon kun je baby tomaatjes kweken!
pi_61874819
Oh ik zit hier met een vriendje die niet kan koken (Dus eten we meestal pizza of wok to walk)

Hoe leer je iemand koken? hij is 22 en woont al drie jaar op zichzelf Volgens mij is het ook een beetje van denken dat je het niet kan, want volgens mij kan iedereen wel koken als je het recept gewoon volgt

Ik heb dan de neiging om als we "samen" koken, alles zelf te doen want dat gaat vijf keer zo snel..

Ieuw nu ben ik ook zo een nasty huisvrouw Dude, SRSLY!
pi_61874863
quote:
Op woensdag 24 september 2008 12:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh ik zit hier met een vriendje die niet kan koken (Dus eten we meestal pizza of wok to walk)

Hoe leer je iemand koken? hij is 22 en woont al drie jaar op zichzelf Volgens mij is het ook een beetje van denken dat je het niet kan, want volgens mij kan iedereen wel koken als je het recept gewoon volgt

Ik heb dan de neiging om als we "samen" koken, alles zelf te doen want dat gaat vijf keer zo snel..

Ieuw nu ben ik ook zo een nasty huisvrouw Dude, SRSLY!
Hij moet het ook wel leuk vinden. Er zijn best jongens die eten vooral goed vinden om de honger weg te laten gaan. Die eten na 3 jaar nog steeds elke dag spaghetti met tomatensaus.
Een keer samen koken van een simpel recept (allerhande ofzo) en hem dan uitgebreid complimenteren helpt vast wel
Het mooi kotsende meisje.
pi_61874909
quote:
Op woensdag 24 september 2008 12:44 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Hij moet het ook wel leuk vinden. Er zijn best jongens die eten vooral goed vinden om de honger weg te laten gaan. Die eten na 3 jaar nog steeds elke dag spaghetti met tomatensaus.
Een keer samen koken van een simpel recept (allerhande ofzo) en hem dan uitgebreid complimenteren helpt vast wel
Allerhande FTW, zelfs mijn broertje kookt nu weleens

Balkon is volgens mij op het noordoosten; tot een uur of twee zon en dan na zessen weer. Zoiets.
  woensdag 24 september 2008 @ 12:48:34 #56
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61874948
Goh, ik ben blij dat ik sporten was en de hele discussie heb gemist zeg .

Maar de beste stuurlui staan weer eens aan wal, zullen we maar zeggen .

Goedenmiddag .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_61875042
Ik ben mijn Italiaans en vegetarisch kookboek aan het zoeken maar ik kan het niet vinden
Oh hij eet dus geen vlees, dus dan moet je eerst 100 jaar zoeken naar een recept

Vanavond gaan we koken had ik bedacht, hij houdt van chilli con carne (zo leuk, hij maakt het alleen zonder vlees dus chilli sin carne )

Dus ik dacht aan mexicaanse bonensoep, zijn volgens mij dezelfde ingrediënten!
- (vegetarisch) gehakt
- kidney bonen
- ui?
- knoflook?
- bleekselderij
- iets met tomaten, een blikje geloof ik
- kaneel
- tortilla chips

en het is cheap en voedzaam

Ik zoek een allerhande op, heb een vegatarisch kookboek uit 1976 gevonden en een receptenboek 2002 van de c1000 (Dan leer ik hem wel koken met pakjes halp)
  woensdag 24 september 2008 @ 13:00:23 #58
331 Merel
Be here now.
pi_61875217
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 24 september 2008 @ 13:01:09 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61875235
TVP.
Niet meer actief op Fok!
pi_61875297
ik zal ook altijd wel aan wal blijven staan maak je daar niet druk om Vief
Ja doei.
pi_61875385
Over tien jaar zien we MB posten dat haar twee kindjes de alleraller leukste zijn! En dat ze nu drie dagen per week in asiel werkt en op zondag ochtend en vrijdag middag thee gaat drinken met eenzame bejaarden. Ook zit ze in de sinterklaas comissie en de ouderraad van de basischool, want ja, die schatjes
Ook staat ze er om bekend dat de kleine MBtjes altijd de meest prachtige zelfgeknutselde traktaties meekrijgen als ze jarig zijn

Met sinterklaas hoopt iedereen altijd dat de kleine MB jouw lootje heeft, dan kun je namelijk een ge-wel-di-ge surprise verwachten
pi_61875392
quote:
Op woensdag 24 september 2008 12:34 schreef ColdFeet het volgende:
Hondsdraf, dat klinkt echt heerlijk! Dat wil ik ook! * ColdFeet heeft enkel een balkon

En dan graag ook voldoende tijd en ruimte om lekker vanalles in te maken Fuck, ik zou het goed doen als huisvrouwtje in de jaren '50
Zo nou! Daar zou ik ook wat voor geven!
Want nadelen heeft zo'n grote tuin ook en dat is dat het heul veul tijd kost. Geeft op zich niet, maar dan moet je wel die tijd hebben.
Ik sta regelmatig in het donker (met licht van de buitenlampen) nog onkruid te trekken of aan te binden (da's altijd veel werk in een groentetuin).
En toen ik een paar maanden niets kon door mijn rugblessure was het helemaal een ramp!
pi_61875426
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Over tien jaar zien we MB posten dat haar twee kindjes de alleraller leukste zijn! En dat ze nu drie dagen per week in asiel werkt en op zondag ochtend en vrijdag middag thee gaat drinken met eenzame bejaarden. Ook zit ze in de sinterklaas comissie en de ouderraad van de basischool, want ja, die schatjes
Ook staat ze er om bekend dat de kleine MBtjes altijd de meest prachtige zelfgeknutselde traktaties meekrijgen als ze jarig zijn

Met sinterklaas hoopt iedereen altijd dat de kleine MB jouw lootje heeft, dan kun je namelijk een ge-wel-di-ge surprise verwachten
écht, wacht maar tot je me een keer ontmoet hebt

-ik kan niet knutselen
-ik kan niet tegen bejaarrdenhuizen
-ik begin bij de entree van een asiel al bijna te janken omdat ik ze allemaal mee wil nemen
-ik wil écht geen kinderen
Ja doei.
pi_61875491
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

Tering, PF, wat ben jij toch grappig, zo nu en dan

Hondsdraf, daar ben ik idd bang voor dat ik er helemaal geen tijd voor zou hebben. Maar het lijkt me heerlijk om alles zelf te kweken (doe me er een paar beesten bij) en te bereiden!
pi_61875492
Dan doe je iets verkeerd Hierr *bij mijn ouders* is de achtertuin iets van 400 m2, maar ze staan er alleen maar in het weekend een beetje te vegen. Ja en in de voortuin een rotstuintje aanleggen

Gewoon minder snel groeiende planten kopen Misschien helpt het ook dat er alleen een kruidentuin is en fruitdingen en geen groenten (Het is niet helemaal betegelt(d?) hoor Heel groen juist!!)
pi_61875545
quote:
Op woensdag 24 september 2008 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
fijn. nu ga ik dus appeltaart bakken vanavond, denk ik
Sorry
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_61875549
Oh en ik wil een hertje
Maar dat mag niet van m'n ouders
(Ik ken niemand met hertjes als huisdier? Horen ze in kuddes of zo?)

En geitje is ook leuk (check ava ) Of een dwerg biggetje En dan gaan we samen in bad en mag hij op m'n bankje slapen
pi_61875579
O fuck, nu bedenk ik me opeens dat ik helemaal niet het verschil weet tussen baby geitjes en baby lammetjes
Schapen herken ik wel, die zijn groot en dik Geitjes zijn dun en springerig
pi_61875584
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh en ik wil een hertje

En geitje is ook leuk (check ava ) Of een dwerg biggetje En dan gaan we samen in bad en mag hij op m'n bankje slapen
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_61875598
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:13 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Sorry
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 24 september 2008 @ 13:16:50 #71
70532 loveli
N
pi_61875621
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:09 schreef motorbloempje het volgende:
Waar heb ik dat eerder gehoord? O ja, ik heb voor een verloskundige gewerkt.

Nog een leuke anekdote uit de 70-er jaren:
Een koppel had het helemaal uitgedacht, grote gezinnen dat was zooo passe. Ze kregen er nu eentje en over 4 jaar de tweede, daarna ging er een knoop in. De vrouw ging zo snel mogelijk weer aan het werk.

En jawel, nummer 1 was een drieling. En dat was zo gezellig, dat er de daarop volgende jaren nog 3 koters volgden.

Je zult nog wel terugdenken aan nu, als je daar tenminste tijd voor hebt met een op de arm, een aan de borst en een in de wandelwagen.
crap in = crap out
pi_61875641
quote:
Op woensdag 24 september 2008 12:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

Dus ik dacht aan mexicaanse bonensoep, zijn volgens mij dezelfde ingrediënten!
- (vegetarisch) gehakt
- kidney bonen
- ui?
- knoflook?
- bleekselderij
- iets met tomaten, een blikje geloof ik
- kaneel
- tortilla chips
Persoonlijk vind ik dat vega-gehakt altijd verschrikkelijk smerig, en ik geloof dat ik bepaald niet de enige vegetariër ben die er zo over denkt.
In bonen zitten plenty eiwitten, dus het hoeft ook niet.
Een paar korreltjes maïs zijn dan wel weer gezellig kleurig.
pi_61875684
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh en ik wil een hertje

Ben ik nou zo simpel dat ik al tevreden ben met een poes?

Een dwergbiggetje met een eigen bankje klinkt wel heel cute, though.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_61875702
Niets is zo vervelend als je zegt dat je geen kinderen wil en mensen je opdringen dat het later echt wel komt

Mr PF en ik zijn er over eens dat we twee kinderen willen En (hij heeft een zusje, ik heb een broertje) En dat het een jongen en een meisje moesten zijn. En ik vond dat de oudste een jongen moest zijn en ik vond dat de oudste een meisje moet zijn

Ik ben echt naar aan het worden, twee maanden geleden trok ik nog wit weg als hij het "als grapje" over samenwonen had. Nu hebben we het over kinderen. Ieh
pi_61875723
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik dat vega-gehakt altijd verschrikkelijk smerig, en ik geloof dat ik bepaald niet de enige vegetariër ben die er zo over denkt.
In bonen zitten plenty eiwitten, dus het hoeft ook niet.
Een paar korreltjes maïs zijn dan wel weer gezellig kleurig.
Ik vind die van Quorn best smakelijk eigenlijk
The way you rock'n'roll
pi_61875735
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Waar heb ik dat eerder gehoord? O ja, ik heb voor een verloskundige gewerkt.

Nog een leuke anekdote uit de 70-er jaren:
Een koppel had het helemaal uitgedacht, grote gezinnen dat was zooo passe. Ze kregen er nu eentje en over 4 jaar de tweede, daarna ging er een knoop in. De vrouw ging zo snel mogelijk weer aan het werk.

En jawel, nummer 1 was een drieling. En dat was zo gezellig, dat er de daarop volgende jaren nog 3 koters volgden.

Je zult nog wel terugdenken aan nu, als je daar tenminste tijd voor hebt met een op de arm, een aan de borst en een in de wandelwagen.
ik vind het altijd zof fijn als mensen die mij NIET kennen even gaan zeggen hoe ik in elkaar zit en hoe het me zal vergaan

dat mn moeder nou hoopt dat ik me nog bedenkt, soit, maar zelfs die heeft de hoop al opgegeven

good for her
Ja doei.
pi_61875744
Grappig hè, dat grote gezinnen tegenwoodig echt not done zijn, ofzo. Vrienden van ons verwachten over een paar maanden hun 4e kind (de oudste is dan bijna 5). Zij komt uit een groot & gezellig gezin, en heeft daar zelf ook altijd van gedroomd. Maar iedereen stond met z'n oren te klapperen toen deze zwangerschap werd aangekondigd, somehow
  Vis een optie? woensdag 24 september 2008 @ 13:22:01 #78
70532 loveli
N
pi_61875766
Graag gedaan!
crap in = crap out
  woensdag 24 september 2008 @ 13:22:02 #79
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61875767
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

écht, wacht maar tot je me een keer ontmoet hebt

-ik kan niet knutselen
-ik kan niet tegen bejaarrdenhuizen
-ik begin bij de entree van een asiel al bijna te janken omdat ik ze allemaal mee wil nemen
Ik heb al eerder gezegd dat alles in jou om moederschap schreeuwt.

Met een mini-momo in de zijspan
pi_61875784
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik vind het altijd zof fijn als mensen die mij NIET kennen even gaan zeggen hoe ik in elkaar zit en hoe het me zal vergaan
Lieverd, jij denkt dat je de komende tien jaar precies zo blijft als je nu bent. Maar dat zou best weleens niet kunnen kloppen; je blijft veranderen. Net zoals je nu niet hetzelfde bent als vier (laat staan tien) jaar geleden
pi_61875794
laat me nou in godsnaam geen kinderwens hebben

het is geen schande hoor, als je dat niet hebt
Ja doei.
pi_61875795
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:18 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ben ik nou zo simpel dat ik al tevreden ben met een poes?

Een dwergbiggetje met een eigen bankje klinkt wel heel cute, though.
M'n vader vond het wel een goed idee, als hij hem op mocht eten als ie groot genoeg was
Ik vind m'n poezen ook lief maar die andere ook
  woensdag 24 september 2008 @ 13:24:42 #83
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61875810
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:21 schreef ColdFeet het volgende:
Grappig hè, dat grote gezinnen tegenwoodig echt not done zijn, ofzo. Vrienden van ons verwachten over een paar maanden hun 4e kind (de oudste is dan bijna 5). Zij komt uit een groot & gezellig gezin, en heeft daar zelf ook altijd van gedroomd. Maar iedereen stond met z'n oren te klapperen toen deze zwangerschap werd aangekondigd, somehow
Not done? Why?

Ik zou best een hele elftal willen maken. Zeker omdat zowel mijn vader als moeder geen (echte ) broers of zussen hadden.
Mijn hele familie is dan ook maar 10 man groot, waarvan 5 over de hele wereld verspreid, van Finland tot Jeruzalem tot Texas US
Ik heb dat altijd als een vreselijk gemis ervaren. Strontjaloers ben ik op die grote, warme families waar altijd wel iemand is voor een luisterend oor en een dikke knuf.

Ik mag dus weleens opschieten
pi_61875816
quote:
In zeeland nog wel hoor
Maar ik had er niet aan moeten denken een kamer te delen met een van de broertjes... Vroeger was dat normaler.
En ik kende eerst niet echt getrouwde mensen die geen kinderen hadden, behalve mn tante en oom en ik vond dat wel raar
Het mooi kotsende meisje.
pi_61875836
quote:
Hier in de buurt eentje met 6 of zijn het er inmiddels 7? Leeftijd van 20 tot 3 jaar ongeveer. De oudsten willen het huis helemaal niet uit want ze vinden het veelste gezellig ondanks dat er weinig privacy is. Moeder werkt trouwens niet dus alles op het niet vette salaris van pa.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dizzy-Miss-Lizzy op 24-09-2008 13:35:41 ]
The way you rock'n'roll
pi_61875853
tvp
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61875857
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dan doe je iets verkeerd Hierr *bij mijn ouders* is de achtertuin iets van 400 m2, maar ze staan er alleen maar in het weekend een beetje te vegen. Ja en in de voortuin een rotstuintje aanleggen

Gewoon minder snel groeiende planten kopen Misschien helpt het ook dat er alleen een kruidentuin is en fruitdingen en geen groenten (Het is niet helemaal betegelt(d?) hoor Heel groen juist!!)
Alles bij elkaar heb ik bijna 400 m2 en er zijn echt wel tijden dat ik heel weinig doe, maar vanaf het voorjaar (zaaien zowel in de kas als in de koude grond, verspenen, uitplanten), de zomer (mesten, water geven, aanbinden) tot aan het najaar (oogsten, stekken) heb je aan een groente-tuin echt veel werk.
Aan mijn siertuin doe ik ook niet veel, ik houd van wild!
  woensdag 24 september 2008 @ 13:26:54 #88
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61875863
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
laat me nou in godsnaam geen kinderwens hebben

het is geen schande hoor, als je dat niet hebt
Ik ga op de meet kinderliedjes voor je lallen
En ik neem alvast een mini propellorhoedje mee voor de mini-momo als ie op de motor zit
  woensdag 24 september 2008 @ 13:26:57 #89
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_61875865
Nou, m'n pa komt uit een katholiek gezin en heeft 10 broes/zussen.... afgelopen zondag dus familiedag, weet ik veel hoeveel mensen er waren... 50 a 60? Ik ken de namen van de kinderen van m'n neven en nichten ook niet meer hoor het wordt mij wat teveel.
Bij m'n moeder is het beter, die waren met 5 kinderen. Dat is beter te overzien.
Bernie en ik zijn tof.
pi_61875889
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:26 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik ga op de meet kinderliedjes voor je lallen
En ik neem alvast een mini propellorhoedje mee voor de mini-momo als ie op de motor zit
bij deze meld ik me af, serieus, als je dat gaat doen
Ja doei.
pi_61875895
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

M'n vader vond het wel een goed idee, als hij hem op mocht eten als ie groot genoeg was
Ik vind m'n poezen ook lief maar die andere ook
Dat is iets wat vaders hebben volgensmij, de mijne maakt ook altijd zulke opmerkingen over het konijn van m'n zusje
pi_61875896
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:24 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

In zeeland nog wel hoor
Maar ik had er niet aan moeten denken een kamer te delen met een van de broertjes... Vroeger was dat normaler.
Ik heb het natuurlijk niet over streng-gelovigen. Hoewel, ik ken een gezin met 12 kinderen... Leuk stel hoor. Heel harmonieus. Vereist wel zo'n beetje de management-skills van een Philips-directeur, maar hé, gezellig is het wel.

SHE, snel revalideren, dan! Straks moet je met krukken achter de kinderwagen
  woensdag 24 september 2008 @ 13:28:29 #93
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61875899
Moblo, je zal hier wel van gaan stuiteren, maar je lijkt zo op mij een jaar of 15 geleden
Grote bek, starre denkpatronen (en dan zelf denken openminded te zijn), zelfstandig, carrieregericht, altijd een mening klaar en een ongelooflijke hekel aan kinderen

Wonderbaarlijk hoe een mens kan veranderen (al heb ik nog steeds een hekel aan kinderen, van anderen )

Dit was dus een beschrijving van mezelf hè, vroeger.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 24 september 2008 @ 13:30:18 #94
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61875933
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

bij deze meld ik me af, serieus, als je dat gaat doen
Doe je toch niet!
Want je moet wedstrijd drinken met mij!

Bovendien ben je nu net zo opstandig als SHE was 5 jr geleden
pi_61875969
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:28 schreef Tinkepink het volgende:
Moblo, je zal hier wel van gaan stuiteren, maar je lijkt zo op mij een jaar of 15 geleden
Grote bek, starre denkpatronen (en dan zelf denken openminded te zijn), zelfstandig, carrieregericht, altijd een mening klaar en een ongelooflijke hekel aan kinderen

Wonderbaarlijk hoe een mens kan veranderen (al heb ik nog steeds een hekel aan kinderen, van anderen )

Dit was dus een beschrijving van mezelf hè, vroeger.
Mhehe, mijn vriend en ik vinden ook (bijna) alle kinderen kutkinderen. Maar die van ons worden echt adorable, dat weet ik zeker
pi_61875982
Mijn oudste ( en enige meisje) is 12
de boys zijn 10, 4, 2 en de laatste is 8 maanden..
Lekker druk.

En nu we hier toch op zn OUD's bezig zijn....
Me meissie zit nu in het eerste van Havo/Vwo en gaat voor het eerst de ene week naar papa en de andere naar mama.... En OMG wat mis ik 'r
Dat gaat nooit goed komen als ze ooit écht het huis uitgaat en nooit meer terug komt...Ja, hooguit om me in een bejaardehuis te stoppen!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61875992
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:28 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat is iets wat vaders hebben volgensmij, de mijne maakt ook altijd zulke opmerkingen over het konijn van m'n zusje
Dat zei hij ook altijd over mijn konijn. Maar toen die dood was moest ie wel huilen
pi_61875994
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:28 schreef Tinkepink het volgende:

als jij 'zo was als ik', dan weet je OOK dat je het liefst wil dat mensen er niet over door blijven zeiken.
Dat men het maar op z'n beloop moet laten, en mocht het ooit veranderen, soit. Maar je wilt niet dat iedereen op je moeder lijkt door elke keer dat het ter sprake komt te zeggen dat je 'wel van gedachten gaat veranderen', m.a.w. dat zij WIL dat je dat doet omdat ze anders nooit oma zal worden

ik zit hier serieus met tranen in mn ogen dit nu te tikken omdat ik er stront en strontziek van word om het elke keer te horen als ik zeg dat ik nu geen kinderwens heb.
Er zijn vast mensen die een veel slechtere jeugd hebben gehad dan dat ik heb gehad, maar na meerdere zelfmoordpogingen/neigingen, 11 jaar pesten, opgewacht worden na school om in elkaar geramd te worden, een totaal gebrek aan zelfvertrouwen dat eindelijk sinds ik voor mezelf heb gekozen 3 jaar geleden flink in de lift zit, is het laatste waar ik aan WIL denken kinderen, omdat ze het risico lopen door mijn genen hetzelde te worden als ik, en dus ook een pestslachtoffer kunnen worden omdat ze zo eigenwijs en star zijn als ik.

Ik wil dat niet, en ik wil niet dat mijn kinderen hetzelfde doormaken als dat ik heb doorgemaakt.
Ja doei.
pi_61876042
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Dat zei hij ook altijd over mijn konijn. Maar toen die dood was moest ie wel huilen
Grootspraak he. Mijn vader zei vroeger ook altijd 'als je zestien bent ga je het huis maar uit. Krijg je een wasmachine en duizend gulden'. En het dan toch moeilijk hebben als ik op m'n negentiende weg ga
  woensdag 24 september 2008 @ 13:37:29 #100
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61876090
Mo, niemand bedoelde het serieus. Enkel plagend.
En als ik je over mijn jeugd vertel dan heb je echt wat te janken. Maak je niet zo druk, het leven heeft voor iedereen wat anders.
Jouw kinderen hoeven jouw leed niet te dragen; bovendien is de kans al gering omdat jij jezelf aardig bij de kloten hebt gepakt en ook dat is besmettelijk.

Geef jezelf maar wat meer credits.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')