Er zijn hier wel vreemdere topic switches geweest.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:12 schreef Plukie86 het volgende:
Huh waarom gaat het nu van het KVD opeens over arm zijn?
Krijgen we weer van die verhalen over waarde van het geld kennen enzo....En werken vanaf de 14e blablablabla.
Bah.
Ik ga wel weer leren.
Ja maar dit is zo'n zeikonderwerp waarbij iedereen zijn eigen situatie het beste lijkt te vinden en dat leidt tot oeverloze discussies.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:17 schreef SHE het volgende:
[..]
Er zijn hier wel vreemdere topic switches geweest.
OT: Broccoli!
Ik vind je heel hard bent richting je zusje, MB. Zo van: 'zij mag niet gewoon puber zijn, omdat ik dat ook niet was'.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hoe oud is je zusje? ik heb tot mijn 18e ook niet gewerkt en is nu toch ook wel goed gekomen
En dat ze geen schuld gevoel heeft is alleen maar goed natuurlijk, dat is echt erg voor een kind. De rest wat jij dan wel al hebt kan ze nog leren.
Net zo overloos als alle OUD-discussies dus.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:19 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ja maar dit is zo'n zeikonderwerp waarbij iedereen zijn eigen situatie het beste lijkt te vinden en dat leidt tot oeverloze discussies.
Welnee gekke Pluk. Iedereen weet hier dat alleen mijn mening telt.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:19 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ja maar dit is zo'n zeikonderwerp waarbij iedereen zijn eigen situatie het beste lijkt te vinden en dat leidt tot oeverloze discussies.
OT: ik heb zojuist een hele lekkere omelet met ui en tomaat voor mezelf gemaakt.![]()
![]()
![]()
Vanavond wordt het rijst met boontjes, gehakt en een plens chilisaus. Ik ben inspiratieloos vandaag.
Zitten er geen spieren? voel toch echt ietsquote:Op woensdag 24 september 2008 12:20 schreef loveli het volgende:
Sinds wanneer hebben polsen spieren?
Dude, srslyquote:Op woensdag 24 september 2008 12:20 schreef loveli het volgende:
Dat gedraai met je polsen? Is toch op zn minst ongewone beweging.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:20 schreef loveli het volgende:
Herkenbaarquote:Op woensdag 24 september 2008 12:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Toen ik begon met werken (ik was 15 of zo?)
Kreeg ik voor een dag werken van 08:00 tot 18:00 35 euro, en later 50.
Ik zat echt zo van WOAH IK DOE 10 ZATERDAGEN IETS EN IK HEB 500 EURO
omg omg omg!
En toen begon ik geld uit te geven als water omdat het zo makkelijk te krijgen wasTerwijl ik eerst vanaf het moment dat ik geld kreeg (bijv op je vijfde een gulden of zo) Tot m'n twaalde ALLES heb gespaard. (Mijn hobby was geld sparen
![]()
![]()
![]()
En toen ik acht was ging ik ook auto's wassen voor geld (tien gulden ftw! En ook met koninginnedag dwarsfluit/cello spellen met een vriendinnetje. Meestal 200 gulden op in een paar uurtjes binnen
)
Dus nu ben ik blut en sta ik rood. Dat was mijn verhaal
Nee, dit was hét moment om te pimpen met het feit dat wij vroeger een geit hadden, popquote:Op woensdag 24 september 2008 12:19 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar hoor. Ik weet een aantal hele leuke tuinencomplexen in de randstad waar een tuintje aan huur echt geen drol kost. Soms vragen mensen wel een behoorlijk bedrag voor het huisje/kas etc. wat er op staat.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je weet dat volkstuintjes tegenwoordig alleen zijn voorbehouden aan de rijke tweeverdienerDie stukjes grond zijn ongelooflijk duur op het moment!
Overigens eten wij ook veel van eigen grond (of die van de buurman). Niet uit geldgebrek overigens, want sla en komkommer uit eigen tuin zijn vaak duurder dan die uit de supermarkt. De tomaten daarentegen kan ik dit jaar haast niet verwerken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |