Hij moet het ook wel leuk vinden. Er zijn best jongens die eten vooral goed vinden om de honger weg te laten gaan. Die eten na 3 jaar nog steeds elke dag spaghetti met tomatensaus.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh ik zit hier met een vriendje die niet kan koken (Dus eten we meestal pizza of wok to walk)
Hoe leer je iemand koken? hij is 22 en woont al drie jaar op zichzelfVolgens mij is het ook een beetje van denken dat je het niet kan, want volgens mij kan iedereen wel koken als je het recept gewoon volgt
![]()
Ik heb dan de neiging om als we "samen" koken, alles zelf te doen want dat gaat vijf keer zo snel..
Ieuw nu ben ik ook zo een nasty huisvrouwDude, SRSLY!
Allerhande FTW, zelfs mijn broertje kookt nu weleensquote:Op woensdag 24 september 2008 12:44 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Hij moet het ook wel leuk vinden. Er zijn best jongens die eten vooral goed vinden om de honger weg te laten gaan. Die eten na 3 jaar nog steeds elke dag spaghetti met tomatensaus.
Een keer samen koken van een simpel recept (allerhande ofzo) en hem dan uitgebreid complimenteren helpt vast wel
Zo nou! Daar zou ik ook wat voor geven!quote:Op woensdag 24 september 2008 12:34 schreef ColdFeet het volgende:
Hondsdraf, dat klinkt echt heerlijk! Dat wil ik ook! * ColdFeet heeft enkel een balkon
En dan graag ook voldoende tijd en ruimte om lekker vanalles in te makenFuck, ik zou het goed doen als huisvrouwtje in de jaren '50
écht, wacht maar tot je me een keer ontmoet hebtquote:Op woensdag 24 september 2008 13:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Over tien jaar zien we MB posten dat haar twee kindjes de alleraller leukste zijn! En dat ze nu drie dagen per week in asiel werkt en op zondag ochtend en vrijdag middag thee gaat drinken met eenzame bejaarden. Ook zit ze in de sinterklaas comissie en de ouderraad van de basischool, want ja, die schatjes
Ook staat ze er om bekend dat de kleine MBtjes altijd de meest prachtige zelfgeknutselde traktaties meekrijgen als ze jarig zijn![]()
Met sinterklaas hoopt iedereen altijd dat de kleine MB jouw lootje heeft, dan kun je namelijk een ge-wel-di-ge surprise verwachten
Tering, PF, wat ben jij toch grappig, zo nu en danquote:Op woensdag 24 september 2008 13:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Over tien jaar zien we MB posten dat haar twee kindjes de alleraller leukste zijn! En dat ze nu drie dagen per week in asiel werkt en op zondag ochtend en vrijdag middag thee gaat drinken met eenzame bejaarden. Ook zit ze in de sinterklaas comissie en de ouderraad van de basischool, want ja, die schatjes
Ook staat ze er om bekend dat de kleine MBtjes altijd de meest prachtige zelfgeknutselde traktaties meekrijgen als ze jarig zijn![]()
Met sinterklaas hoopt iedereen altijd dat de kleine MB jouw lootje heeft, dan kun je namelijk een ge-wel-di-ge surprise verwachten
Sorryquote:Op woensdag 24 september 2008 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
fijn. nu ga ik dus appeltaart bakken vanavond, denk ik
quote:Op woensdag 24 september 2008 13:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh en ik wil een hertje
Maar dat mag niet van m'n ouders![]()
(Ik ken niemand met hertjes als huisdier? Horen ze in kuddes of zo?)
En geitje is ook leuk(check ava
) Of een dwerg biggetje
En dan gaan we samen in bad en mag hij op m'n bankje slapen
Waar heb ik dat eerder gehoord? O ja, ik heb voor een verloskundige gewerkt.quote:
Persoonlijk vind ik dat vega-gehakt altijd verschrikkelijk smerig, en ik geloof dat ik bepaald niet de enige vegetariër ben die er zo over denkt.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dus ik dacht aan mexicaanse bonensoep, zijn volgens mij dezelfde ingrediënten!
- (vegetarisch) gehakt
- kidney bonen
- ui?
- knoflook?
- bleekselderij
- iets met tomaten, een blikje geloof ik
- kaneel
- tortilla chips
Ben ik nou zo simpel dat ik al tevreden ben met een poes?quote:Op woensdag 24 september 2008 13:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh en ik wil een hertje
Maar dat mag niet van m'n ouders![]()
(Ik ken niemand met hertjes als huisdier? Horen ze in kuddes of zo?)
En geitje is ook leuk(check ava
) Of een dwerg biggetje
En dan gaan we samen in bad en mag hij op m'n bankje slapen
Ik vind die van Quorn best smakelijk eigenlijkquote:Op woensdag 24 september 2008 13:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat vega-gehakt altijd verschrikkelijk smerig, en ik geloof dat ik bepaald niet de enige vegetariër ben die er zo over denkt.
In bonen zitten plenty eiwitten, dus het hoeft ook niet.
Een paar korreltjes maïs zijn dan wel weer gezellig kleurig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |