ik vind het altijd zof fijn als mensen die mij NIET kennen even gaan zeggen hoe ik in elkaar zit en hoe het me zal vergaanquote:Op woensdag 24 september 2008 13:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Waar heb ik dat eerder gehoord? O ja, ik heb voor een verloskundige gewerkt.
Nog een leuke anekdote uit de 70-er jaren:
Een koppel had het helemaal uitgedacht, grote gezinnen dat was zooo passe. Ze kregen er nu eentje en over 4 jaar de tweede, daarna ging er een knoop in. De vrouw ging zo snel mogelijk weer aan het werk.
En jawel, nummer 1 was een drieling. En dat was zo gezellig, dat er de daarop volgende jaren nog 3 koters volgden.
Je zult nog wel terugdenken aan nu, als je daar tenminste tijd voor hebt met een op de arm, een aan de borst en een in de wandelwagen.
Ik heb al eerder gezegd dat alles in jou om moederschap schreeuwt.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
écht, wacht maar tot je me een keer ontmoet hebt
-ik kan niet knutselen
-ik kan niet tegen bejaarrdenhuizen
-ik begin bij de entree van een asiel al bijna te janken omdat ik ze allemaal mee wil nemen
-ik wil écht geen kinderen
Lieverd, jij denkt dat je de komende tien jaar precies zo blijft als je nu bent. Maar dat zou best weleens niet kunnen kloppen; je blijft veranderen. Net zoals je nu niet hetzelfde bent als vier (laat staan tien) jaar geledenquote:Op woensdag 24 september 2008 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind het altijd zof fijn als mensen die mij NIET kennen even gaan zeggen hoe ik in elkaar zit en hoe het me zal vergaan
M'n vader vond het wel een goed idee, als hij hem op mocht eten als ie groot genoeg wasquote:Op woensdag 24 september 2008 13:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ben ik nou zo simpel dat ik al tevreden ben met een poes?![]()
Een dwergbiggetje met een eigen bankje klinkt wel heel cute, though.
Not done? Why?quote:Op woensdag 24 september 2008 13:21 schreef ColdFeet het volgende:
Grappig hè, dat grote gezinnen tegenwoodig echt not done zijn, ofzo. Vrienden van ons verwachten over een paar maanden hun 4e kind (de oudste is dan bijna 5). Zij komt uit een groot & gezellig gezin, en heeft daar zelf ook altijd van gedroomd. Maar iedereen stond met z'n oren te klapperen toen deze zwangerschap werd aangekondigd, somehow
In zeeland nog wel hoorquote:Op woensdag 24 september 2008 13:21 schreef ColdFeet het volgende:
Grappig hè, dat grote gezinnen tegenwoodig echt not done zijn, ofzo. Vrienden van ons verwachten over een paar maanden hun 4e kind (de oudste is dan bijna 5). Zij komt uit een groot & gezellig gezin, en heeft daar zelf ook altijd van gedroomd. Maar iedereen stond met z'n oren te klapperen toen deze zwangerschap werd aangekondigd, somehow
Hier in de buurt eentje met 6 of zijn het er inmiddels 7? Leeftijd van 20 tot 3 jaar ongeveer. De oudsten willen het huis helemaal niet uit want ze vinden het veelste gezellig ondanks dat er weinig privacy is. Moeder werkt trouwens niet dus alles op het niet vette salaris van pa.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:21 schreef ColdFeet het volgende:
Alles bij elkaar heb ik bijna 400 m2 en er zijn echt wel tijden dat ik heel weinig doe, maar vanaf het voorjaar (zaaien zowel in de kas als in de koude grond, verspenen, uitplanten), de zomer (mesten, water geven, aanbinden) tot aan het najaar (oogsten, stekken) heb je aan een groente-tuin echt veel werk.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dan doe je iets verkeerdHierr *bij mijn ouders* is de achtertuin iets van 400 m2, maar ze staan er alleen maar in het weekend een beetje te vegen. Ja en in de voortuin een rotstuintje aanleggen
Gewoon minder snel groeiende planten kopenMisschien helpt het ook dat er alleen een kruidentuin is en fruitdingen en geen groenten
(Het is niet helemaal betegelt(d?) hoor
Heel groen juist!!)
Ik ga op de meet kinderliedjes voor je lallenquote:Op woensdag 24 september 2008 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
laat me nou in godsnaam geen kinderwens hebben
het is geen schande hoor, als je dat niet hebt
bij deze meld ik me af, serieus, als je dat gaat doenquote:Op woensdag 24 september 2008 13:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ga op de meet kinderliedjes voor je lallen
En ik neem alvast een mini propellorhoedje mee voor de mini-momo als ie op de motor zit
Dat is iets wat vaders hebben volgensmij, de mijne maakt ook altijd zulke opmerkingen over het konijn van m'n zusjequote:Op woensdag 24 september 2008 13:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
M'n vader vond het wel een goed idee, als hij hem op mocht eten als ie groot genoeg was
Ik vind m'n poezen ook lief maar die andere ook
Ik heb het natuurlijk niet over streng-gelovigen. Hoewel, ik ken een gezin met 12 kinderen... Leuk stel hoor. Heel harmonieus. Vereist wel zo'n beetje de management-skills van een Philips-directeur, maar hé, gezellig is het wel.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:24 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
In zeeland nog wel hoor![]()
Maar ik had er niet aan moeten denken een kamer te delen met een van de broertjes...Vroeger was dat normaler.
Doe je toch niet!quote:Op woensdag 24 september 2008 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
bij deze meld ik me af, serieus, als je dat gaat doen
Mhehe, mijn vriend en ik vinden ook (bijna) alle kinderen kutkinderen. Maar die van ons worden echt adorable, dat weet ik zekerquote:Op woensdag 24 september 2008 13:28 schreef Tinkepink het volgende:
Moblo, je zal hier wel van gaan stuiteren, maar je lijkt zo op mij een jaar of 15 geleden![]()
Grote bek, starre denkpatronen (en dan zelf denken openminded te zijn), zelfstandig, carrieregericht, altijd een mening klaar en een ongelooflijke hekel aan kinderen![]()
Wonderbaarlijk hoe een mens kan veranderen (al heb ik nog steeds een hekel aan kinderen, van anderen)
Dit was dus een beschrijving van mezelf hè, vroeger.
Dat zei hij ook altijd over mijn konijn. Maar toen die dood was moest ie wel huilenquote:Op woensdag 24 september 2008 13:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is iets wat vaders hebben volgensmij, de mijne maakt ook altijd zulke opmerkingen over het konijn van m'n zusje![]()
als jij 'zo was als ik', dan weet je OOK dat je het liefst wil dat mensen er niet over door blijven zeiken.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:28 schreef Tinkepink het volgende:
Moblo, je zal hier wel van gaan stuiteren, maar je lijkt zo op mij een jaar of 15 geleden![]()
Grote bek, starre denkpatronen (en dan zelf denken openminded te zijn), zelfstandig, carrieregericht, altijd een mening klaar en een ongelooflijke hekel aan kinderen![]()
Wonderbaarlijk hoe een mens kan veranderen (al heb ik nog steeds een hekel aan kinderen, van anderen)
Grootspraak he. Mijn vader zei vroeger ook altijd 'als je zestien bent ga je het huis maar uit. Krijg je een wasmachine en duizend gulden'. En het dan toch moeilijk hebben als ik op m'n negentiende weg gaquote:Op woensdag 24 september 2008 13:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat zei hij ook altijd over mijn konijn. Maar toen die dood was moest ie wel huilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |