hmmzzz, zou ik ook kunnen vragen. Ik heb eigenlijk alleen maar contact met die rijinstructeur, niet met de rijschool.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:15 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Mag je niet bij een andere instructeur? Ik heb het een paar keer gedaan, vond het best nuttig omdat het een beetje op een examen lijkt.
Netjes! En ja.. dat is altijd zo weinig.. ongeveer iedereen vraagt zich dat hier af nadat ie z'n theorie heeft gedaan, scroll maar eens naar bovenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Net m'n theorie gehaaldin 1x 3 foutjes dus ben wel blij
maar 10 van de 50 hadden het gehaald
is dat altijd zo'n laag percentage ?
Jij doet het toch echt zelf hoor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Weer 200 euro door de neus geboord, dankje CBR.
Heb dat geprobeerd, maar dat programma herkent het niet eens als een .pdf bestand, thanks anyway...quote:
Je moet ook dat bestand koppelen aan het programma, eerst het bestand vanuit het mailtje opslaan op je bureaublad ofzo. Rechtermuisknop erop->openen met, dan het programma selecteren.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:28 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Heb dat geprobeerd, maar dat programma herkent het niet eens als een .pdf bestand, thanks anyway...
Iemand anders nog ideeën?
En nee Sanderrrr, ik maak de prijzen voor een praktijkexamen van een half uurtje niet zo exorbitant hoog. CBR = één pot nat, ookal had ik mijn theorie in 1 keer, 31 euro voor plekje voor het theorie examen is ook belachelijk.
oke ik heb hem naar je verstuurd. Kan zijn dat ie het bij jou ook niet doet hoor..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:34 schreef Naamah het volgende:
Je mag 'm wel aan mij mailen? Zie profiel voor adres. Dan maak ik een screenshotje voor je en mail ik die terug. Ben stiekem ook wel benieuwd hoe zo'n formulier er uit ziet
Die files zijn altijd corrupt. Is al vaker voorgekomen in dit topic...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Vanochtend om 8 uur gezakt (half 6 mijn bed uit). Nu heeft het CBR mij een email gestuurd met daarin een uitslagformulier. Ik kan deze niet openen omdat het verkeerd gecodeerd is ofzo? (Is een PDF bestand).
Wat moet ik nu doen om dit alsnog te kunnen bekijken? Ik zou het graag zien, want afgezien van "doorstroming" kon mijn examinator weinig anders verwijten. Weer 200 euro door de neus geboord, dankje CBR.
De standaard lampjes staan in je theorieboek als het goed is.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:20 schreef denthemen het volgende:
Even een vraag, weet iemand ook alweer wat die site is waar je kan zien wat nou precies wat is op je dashboard?
BVD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |