abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 12:18:45 #76
102466 cappp
Ondertitel
pi_62102863
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 12:15 schreef Naamah het volgende:

[..]

Mooi! Naja.. niet die vijf fouten, maar wel dat je 'm gehaald hebt natuurlijk
Nee, het verdient niet de schoonheidsprijs, maar gehaald is gehaald.

Wat zakken er overigens veel mensen voor hun theorie, waren mensen in mijn zitting die er al voor de 4de keer zaten
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_62102931
Haha, moet je ff lezen wat ik daar eerder over had gepost Van de 50 die er zaten bij mij ongeveer 15 geslaagd en meerdere (!) mensen die er al voor de zevende (!) keer zaten en het weer niet haalden. Ook een meisje dat doodleuk zat te vertellen dat ze er dus al voor de zevende keer zat, maar deze keer dacht ze dat het wel ging lukken, want de eerste keer had ze 15 fout, daarna 20, maar daarna was het alleen maar minder geworden, want daarna had ze weer 15 fout, toen 12, toen 10, toen 8, dus als ze zo doorging zou ze 'm vandaag wel halen Echt bizar.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 12:41:36 #78
8369 speknek
Another day another slay
pi_62103291
Ik had er vijftig waar er maar tien van waren geslaagd . Echt een slagveld, snap er niks van. Okay, ik had ook vier fout (niet bepaald een nette score), maar had een boekje van zeven jaar oud 1 keer doorgelezen (m'n fouten waren dan ook vooral de vragen die m'n verouderde boekje niet had behandeld).

Nouja, al die lui slagen voor het eerste praktijkexamen waarschijnlijk, dat dan weer wel, en is een stuk goedkoper.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_62104634
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 12:41 schreef speknek het volgende:
Nouja, al die lui slagen voor het eerste praktijkexamen waarschijnlijk, dat dan weer wel, en is een stuk goedkoper.
Jah.. dat idee heb ik ook.. Is wel weer jammer.. Damn, ik hoop echt zó dat ik het gewoon ga halen, zou echt zo relaxed zijn en weet ook wel dat ik er goed genoeg voor rijd, maar ga er toch maar van uit dat het er op het examen wel weer niet uit zal komen.. Kan het alleen maar meevallen.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 14:19:08 #80
8369 speknek
Another day another slay
pi_62105592
Iets met diep decolleté dragen, dan zien ze je fouten minder goed.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_62105952
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 14:19 schreef speknek het volgende:

Als je dat moet gaan doen om je examen te halen, heb je niks te zoeken in het verkeer.
Jan met de Pet
Van de petterflet
:')
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 14:38:03 #82
8369 speknek
Another day another slay
pi_62106050
Slagen bij het cbr heeft alleen in naam wat te maken met hoe goed je bent in het verkeer.
pi_62106747
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 14:38 schreef speknek het volgende:
Slagen bij het cbr heeft alleen in naam wat te maken met hoe goed je bent in het verkeer.
Ja hoor

Wie ben jij om daarover te oordelen?
Jan met de Pet
Van de petterflet
pi_62107173
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 14:19 schreef speknek het volgende:
Neuh.. als ik het daarvan moet hebben dan slaag ik liever niet

Het algemene beeld wat de examinator van je heeft speelt natuurlijk (bewust of onbewust) ook gewoon mee en dat is echt niet alleen gebaseerd op hoe je rijdt, maar ook op hoe je overkomt, denk ik. Vraag me daarom ook altijd af of het handig is om gewoon eerlijk te zeggen dat je zenuwachtig bent en er tegen opziet enzo of dat je maar beter kan doen alsof je superzelfverzekerd bent..
pi_62107434
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 15:23 schreef Naamah het volgende:

[..]

Neuh.. als ik het daarvan moet hebben dan slaag ik liever niet

Het algemene beeld wat de examinator van je heeft speelt natuurlijk (bewust of onbewust) ook gewoon mee en dat is echt niet alleen gebaseerd op hoe je rijdt, maar ook op hoe je overkomt, denk ik. Vraag me daarom ook altijd af of het handig is om gewoon eerlijk te zeggen dat je zenuwachtig bent en er tegen opziet enzo of dat je maar beter kan doen alsof je superzelfverzekerd bent..
Dit vind ik ook eerlijk. Als jij als een zenuwenlijer in de lesauto zit, zegt dat ook wat over hoe je je in het verkeer gedraagd.

Als je snel in de stress schiet in de auto, kan dit ook gebeuren als er iets gebeurt in het verkeer o.i.d., dus ik vind het terecht dat mensen hier op kunnen zakken.
Jan met de Pet
Van de petterflet
pi_62107682
Jah.. maar als je gewoon eerlijk zegt dat je zenuwachtig bent dan zal de examinator kleine foutjes misschien eerder daar op afschrijven dan wanneer iemand superzelfverzekerd in de auto zit en de examinator het beeld krijgt dat diegene zichzelf overschat ofzo..

Waar je je allemaal wel niet druk om kan maken
pi_62107760
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 15:46 schreef Naamah het volgende:
Jah.. maar als je gewoon eerlijk zegt dat je zenuwachtig bent dan zal de examinator kleine foutjes misschien eerder daar op afschrijven dan wanneer iemand superzelfverzekerd in de auto zit en de examinator het beeld krijgt dat diegene zichzelf overschat ofzo..

Waar je je allemaal wel niet druk om kan maken

Je moet je er ook niet druk om maken, zo spannend is auto rijden niet.
Jan met de Pet
Van de petterflet
pi_62107900
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 15:50 schreef Robsterr het volgende:

[..]

Je moet je er ook niet druk om maken, zo spannend is auto rijden niet.
Neuh.. helemaal niks aan.. Glimmende kant boven en tussen de lijntjes, zo was het toch?
pi_62107991
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 15:57 schreef Naamah het volgende:

[..]

Neuh.. helemaal niks aan.. Glimmende kant boven en tussen de lijntjes, zo was het toch?
Jan met de Pet
Van de petterflet
pi_62110318
Meh, het wordt weer druk op de zaak tegen 18 oktober tot 8 december, dus dan moet ik een andere keer lessen. Nu 2 weken lessen en dan 2,5 maand niet schiet ook niet op

Dat wordt dan vanaf 8 december tot eind januari rijlessen nemen, tijd zat dus dat moet gaan lukken. Kan ik de komende weken alvast het theorie-examen halen
Children of the night. What music they make.
pi_62111013
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 16:01 schreef Robsterr het volgende:

[..]

Laat maar.. was een grapje.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 18:33:09 #92
8369 speknek
Another day another slay
pi_62111089
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 15:05 schreef Robsterr het volgende:
Ja hoor

Wie ben jij om daarover te oordelen?
->ik<-

Wie is iemand anders om daarover te oordelen?
pi_62119630
Dit ga je niet menen!!! Ik ben voor de 2e keer gezakt, maar ditmaal.. omdat ik net iets te zacht reed!!!!!! Vorige keer gezakt omdat ik te snel bij kruispunten aankwam, nu omdat ik te langzaam aankwam. Het ergste vond ik wel dat de examinator zei dat ik verder alles perfect deed, vooral het fileparkeren was perfect, ik keek goed, kon eigenlijk alles goed, als ik maar net die paar keertjes 5 k/m p/u harder had gereden.... AAH!

Bovendien leste ik nu steeds bij de ANWB, maar weer zo'n pleisterpaket alá 550 euro is me nu te duur. Ik ga een goedkope rijschool zoeken. Ik kan al rijden, nog ff oefenen en nog een keer examen, ik weet zeker dat ik slaag. Examinator gaf ook aan dan ik bij mijn volgende examen alleen goed op mijn snelheid moet letten, dan zal ik zeker slagen.
pi_62119742
Sjee.. balen zeg! Ik zou gewoon zo snel mogelijk je examen weer plannen en dan misschien nog even een lesje om het bij te houden, maar dit klinkt echt niet als iets waar je nog op kan oefenen! Wel stom hoor!
pi_62126640
Aha hier is het topic weer

14 oktober is mijn datum
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 6 oktober 2008 @ 08:23:27 #96
223001 broersma
Je moeder is een hoer
pi_62164762
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 00:05 schreef gliterroze het volgende:
Dit ga je niet menen!!! Ik ben voor de 2e keer gezakt, maar ditmaal.. omdat ik net iets te zacht reed!!!!!! Vorige keer gezakt omdat ik te snel bij kruispunten aankwam, nu omdat ik te langzaam aankwam. Het ergste vond ik wel dat de examinator zei dat ik verder alles perfect deed, vooral het fileparkeren was perfect, ik keek goed, kon eigenlijk alles goed, als ik maar net die paar keertjes 5 k/m p/u harder had gereden.... AAH!

Bovendien leste ik nu steeds bij de ANWB, maar weer zo'n pleisterpaket alá 550 euro is me nu te duur. Ik ga een goedkope rijschool zoeken. Ik kan al rijden, nog ff oefenen en nog een keer examen, ik weet zeker dat ik slaag. Examinator gaf ook aan dan ik bij mijn volgende examen alleen goed op mijn snelheid moet letten, dan zal ik zeker slagen.
dit komt mij helaas erg bekend voor.

Ik ben eindelijk geslaagd voor mijn rijbewijs (4e keer afrijden)

1ste keer was is terrecht gezakt omdat ik een paar verkeers fouten maakte.

2e keer gewoon goed gereden ,maar mvr van het cbr vond dat ik soms iets te langzaam was.
mijn rij istructeur was het er ook niet mee eens dat ik niet geslaagd was. Na dat ik hoorde dat ik gezakt was
terwijl ik dus wel goed gereden heb, dacht ik echt dat het me nooit zou lukken omdat je alles perfect zou moeten doen.

3e keer ook goed gereden, maar je raad het al, gezakt omdat ik soms te snel reed.
Mijn instructeur vond het allemaal wel mee vallen over de snelheid.

4e keer wel beter gereden dan de voorgaande examens en toen dus geslaagd. maar het ad me niks verbaasd al ik gezakt was ,omdat er aan de beoordeling van het cbr toch geen touw aan vast te knopen is.

Ik denk overigens dat ik de 4e keer beter reed omdat ik eigenlijk het al had opgegeven om af te rijden bij het cbr en daarom wellicht relaxter reed

Ik vind het cbr echt een hoeren bedrijf.en ik doe er dan ook alles aan om nooit meer met ze in aanraking te komen.
Dat zei je moeder gister ook!
  maandag 6 oktober 2008 @ 09:15:52 #97
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_62165450
Maar moet je echt op topniveau rijden om ook maar een beetje in de buurt te komen van slagen? Want aan de verhalen hier te horen is het supermoeilijk, of zijn dat de kanslozen
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_62177601
Vandaag ook weer even gelest, ging stukje minder, en heb nog 4 uur te gaan voordat ik moet afrijden (het ophalen voordat ik ga afrijden niet meegerekend).

Vooral moet ik nog erg letten op de doorstroming, vind het nogal lastig in te schatten hoe snel een auto dichterbij komt, en of ik er dus nog voor kan of niet. Daarbij komt ook het naar de contra kant van het kruispunt afspeuren als het ware. Dus ga je rechts, links kijken of je echt kan. Dit ook om die snelheid erin te houden.

Verder gaat het redelijk soepel.
Stond vandaag trouwens op de A10, vanaf de weg eronder leek het rustig dus we reden erop. Stonden we opeens ontiegelijk vast. Ik even inlichtingen gebeld en bleek er een vrachtwagen geschaard te liggen in de coentunnel. Naja gelukkig bij westpoort er nog af gekunt haha.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_62188858
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 09:15 schreef Juicyhil het volgende:
Maar moet je echt op topniveau rijden om ook maar een beetje in de buurt te komen van slagen? Want aan de verhalen hier te horen is het supermoeilijk, of zijn dat de kanslozen
Volgens mij niet, maar je moet wel veilig kunnen rijden. Dus als je niet kunt parkeren, maar je wel netjes alle kanten op kijkt voordat je het probeert, dan kan je alsnog slagen.
Klussen deel 1 en 2
  maandag 6 oktober 2008 @ 22:52:25 #100
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_62189023
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:48 schreef sheonlydreams86 het volgende:

[..]

Volgens mij niet, maar je moet wel veilig kunnen rijden. Dus als je niet kunt parkeren, maar je wel netjes alle kanten op kijkt voordat je het probeert, dan kan je alsnog slagen.
Ach, ik laat het tegen die tijd wel op me af komen

Maar vandaag te horen dat ik, ivm priveproblemen van m`n rijinstructeur, pas weer over 2 weken les heb (dus 3 weken tussen de vorige les).
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')