Nee, het verdient niet de schoonheidsprijs, maar gehaald is gehaald.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:15 schreef Naamah het volgende:
[..]
Mooi!Naja.. niet die vijf fouten, maar wel dat je 'm gehaald hebt natuurlijk
Jah.. dat idee heb ik ook.. Is wel weer jammer.. Damn, ik hoop echt zó dat ik het gewoon ga halen, zou echt zo relaxed zijn en weet ook wel dat ik er goed genoeg voor rijd, maar ga er toch maar van uit dat het er op het examen wel weer niet uit zal komen.. Kan het alleen maar meevallen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:41 schreef speknek het volgende:
Nouja, al die lui slagen voor het eerste praktijkexamen waarschijnlijk, dat dan weer wel, en is een stuk goedkoper.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:19 schreef speknek het volgende:
Iets met diep decolleté dragen, dan zien ze je fouten minder goed.
Ja hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:38 schreef speknek het volgende:
Slagen bij het cbr heeft alleen in naam wat te maken met hoe goed je bent in het verkeer.
Neuh.. als ik het daarvan moet hebben dan slaag ik liever nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:19 schreef speknek het volgende:
Iets met diep decolleté dragen, dan zien ze je fouten minder goed.
Dit vind ik ook eerlijk. Als jij als een zenuwenlijer in de lesauto zit, zegt dat ook wat over hoe je je in het verkeer gedraagd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:23 schreef Naamah het volgende:
[..]
Neuh.. als ik het daarvan moet hebben dan slaag ik liever niet
Het algemene beeld wat de examinator van je heeft speelt natuurlijk (bewust of onbewust) ook gewoon mee en dat is echt niet alleen gebaseerd op hoe je rijdt, maar ook op hoe je overkomt, denk ik. Vraag me daarom ook altijd af of het handig is om gewoon eerlijk te zeggen dat je zenuwachtig bent en er tegen opziet enzo of dat je maar beter kan doen alsof je superzelfverzekerd bent..
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:46 schreef Naamah het volgende:
Jah.. maar als je gewoon eerlijk zegt dat je zenuwachtig bent dan zal de examinator kleine foutjes misschien eerder daar op afschrijven dan wanneer iemand superzelfverzekerd in de auto zit en de examinator het beeld krijgt dat diegene zichzelf overschat ofzo..
Waar je je allemaal wel niet druk om kan maken
Neuh.. helemaal niks aan.. Glimmende kant boven en tussen de lijntjes, zo was het toch?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:50 schreef Robsterr het volgende:
[..]
Je moet je er ook niet druk om maken, zo spannend is auto rijden niet.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:57 schreef Naamah het volgende:
[..]
Neuh.. helemaal niks aan.. Glimmende kant boven en tussen de lijntjes, zo was het toch?
Laat maar.. was een grapje.quote:
->ik<-quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:05 schreef Robsterr het volgende:
Ja hoor
Wie ben jij om daarover te oordelen?
dit komt mij helaas erg bekend voor.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:05 schreef gliterroze het volgende:
Dit ga je niet menen!!! Ik ben voor de 2e keer gezakt, maar ditmaal.. omdat ik net iets te zacht reed!!!!!! Vorige keer gezakt omdat ik te snel bij kruispunten aankwam, nu omdat ik te langzaam aankwam. Het ergste vond ik wel dat de examinator zei dat ik verder alles perfect deed, vooral het fileparkeren was perfect, ik keek goed, kon eigenlijk alles goed, als ik maar net die paar keertjes 5 k/m p/u harder had gereden.... AAH!
Bovendien leste ik nu steeds bij de ANWB, maar weer zo'n pleisterpaket alá 550 euro is me nu te duur. Ik ga een goedkope rijschool zoeken. Ik kan al rijden, nog ff oefenen en nog een keer examen, ik weet zeker dat ik slaag. Examinator gaf ook aan dan ik bij mijn volgende examen alleen goed op mijn snelheid moet letten, dan zal ik zeker slagen.
Volgens mij niet, maar je moet wel veilig kunnen rijden. Dus als je niet kunt parkeren, maar je wel netjes alle kanten op kijkt voordat je het probeert, dan kan je alsnog slagen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:15 schreef Juicyhil het volgende:
Maar moet je echt op topniveau rijden om ook maar een beetje in de buurt te komen van slagen? Want aan de verhalen hier te horen is het supermoeilijk, of zijn dat de kanslozen
Ach, ik laat het tegen die tijd wel op me af komenquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:48 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar je moet wel veilig kunnen rijden. Dus als je niet kunt parkeren, maar je wel netjes alle kanten op kijkt voordat je het probeert, dan kan je alsnog slagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |