Sowieso nooit jouw schuld, altijd van de instructeur of van de andere partij.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:26 schreef Frankii het volgende:
Vandaag een aanrijding gehad onder mn rijles (met een Marokkaan) . Dr stond een vrachtwagen rechts geparkeerd, dus ik links er voorbij. Ik wil weer naar rechts, maar daar zat dus die Marokkaan die mij even snel van rechts wilde inhalen. Ik zag hem niet omdat hij een seconde ervoor nog in m'n achteruitkijk spiegel te zien was. Instructeur heeft em helemaal kapot gescholden, maar goed... niet mijn schuld en gewoon een debiele kerel.
Joh ik ben 25 en net pas verder gegaanquote:Op zaterdag 27 september 2008 01:08 schreef msnk het volgende:
hierbij een tvp-tje.
gefeli aan alle geslaagden
binnenkort moet ik ook maar 's beginnen, ben al op weg naar m'n 20ste verjaardag!
Dus je krijgt nooit de schuld, ook niet als je opzettelijk een flinke zwieper aan het stuur geeft en een frontale botsing veroorzaakt of een motorrijder tackelt? Lijkt me wel een ultieme ervaring, volgende les gaat m'n helm mee.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sowieso nooit jouw schuld, altijd van de instructeur of van de andere partij.
Grappig, toen ik op zoek was naar een rijschool had Noordzee juist een vrij hoge slagingspercentage.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoeken geweest naar goede rijscholen in Delft, en ik zit zelf te twijfelen tussen Niels en Roady. Ze hebben allebei 3 sterren BOVAG, dus dat zegt wel wat
De site van Roady ziet er wat amateurig uit, maar ik denk dat dat niks uitmaakt voor de kwaliteit van de lessen en de instructeurs.
Ik heb een aantal rijscholen die in Delft zitten in een excelbestandje gezet en vergeleken:
Nee, je hebt immers geen rijbewijs, dus hoe kan je verantwoordelijk zijn?quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:21 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
Dus je krijgt nooit de schuld, ook niet als je opzettelijk een flinke zwieper aan het stuur geeft en een frontale botsing veroorzaakt of een motorrijder tackelt? Lijkt me wel een ultieme ervaring, volgende les gaat m'n helm mee.
Wat een vragenquote:Op maandag 29 september 2008 15:01 schreef Naamah het volgende:
Spannend! Wanneer precies? Beetje relaxe tijd? Welke regio? Veel lessen gehad? Zie je het zitten?
Daar heb ik vandaag tussentijdse toets gehad. Vrijstelling gehaaldquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:32 schreef YPrue het volgende:
Ook alvast een post van mij hier, ik ga me maandag aanmelden bij de rijschool. Ik ben eens benieuwd of ik nog een beetje kan rijden. Ik heb namelijk 5 jaar geleden al eens gelest in Duitsland, maar ben toen wegens omstandigheden moeten stoppen. Ik woon nu in Brunssum, heb dus examengebied Heerlen, iemand daar ervaring mee?
Gefeliciteerd met je vrijstelling!quote:Op maandag 29 september 2008 15:49 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Daar heb ik vandaag tussentijdse toets gehad. Vrijstelling gehaald
Wat wil je erover weten?
Goede tip!quote:Op maandag 29 september 2008 16:42 schreef Naamah het volgende:
Die herkenningspunten kan je opzoeken op de site van het cbr! Is handig om ze vantevoren even te bekijken, eventueel met routeplanner/mappy, dan heb je alvast een beetje een idee en leer je ze sneller.
50 lessen is meer dan gemiddeld maar niet extreem veel.quote:Op maandag 29 september 2008 18:00 schreef DeHovenier het volgende:
50 lessen? Is dat veel of ligt dat aan mij
43quote:Op maandag 29 september 2008 18:03 schreef DeHovenier het volgende:
Het gemiddelde aantal is 30 toch?
Je hebt al eerder gelest maar je moest het afbreken?quote:Op maandag 29 september 2008 18:17 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb ff contact gehad met Noordzee in Delft, een aangezien ik al eerder ooit gelest heb mag ik van hun een pakketje voor gevorderden doen. Ik wil ook graag spoedcursusje van 3x in de week, heb daar ook over gemaild, maar nog geen antwoord gehad
jep, niet genoeg knaken en leefde toen half in delft, half in papendrecht, dus was niet te doenquote:Op maandag 29 september 2008 19:34 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je hebt al eerder gelest maar je moest het afbreken?
Ik rij vooral veel op Heerlerbaan en rondom het centrum, maar je komt ook in Brunssum, Kerkrade en Landgraaf. En ook veel bij de Ikea daar (lekker veel rotondes).quote:Op maandag 29 september 2008 16:31 schreef YPrue het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je vrijstelling!![]()
Bijvoorbeeld waar in Heerlen je vaak tijdens rijles bent geweest? Ook al iets van herkenningspunten gehad waar je naartoe bent moeten rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |