abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61865183
Waarom?! Je hebt toch ver^$$. voorrang! Waarom bedanken!
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  Forum Admin dinsdag 23 september 2008 @ 23:08:05 #2
35723 crew  GGMM
pi_61865211
Omdat er veel aso's zijn zoals jij die gewoon doorrijden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 23 september 2008 @ 23:08:46 #3
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_61865240
Ach waarom niet even je hand opsteken?
pi_61865247
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:08 schreef GGMM het volgende:
Daarom dus!

Het is tegenwoordig niet meer vanzelfsprekend dat je voorrang krijgt, zelfs niet op een zebrapad!
pi_61865268
Idd !
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_61865271
Radio is draadloze telefonie en telegrafie, maar de betekenis is ruimer dan dat alleen. Het woord radio wordt eveneens gebruikt als afkorting voor radio-omroep, radio-ontvanger en zend- en ontvangapparatuur. Het is een techniek om met radiogolven draadloos boodschappen over te brengen van zender naar ontvanger.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_61865274
En dan heb je nog die kut fietsers die ook even proberen mee te piepen!
Nou daar stop ik niet voor haaientanden biaaatch.
pi_61865285
Ik vind het altijd wel aardig en blijkbaar is het meer uitzondering dan regel dat een voetganger voorrang krijgt op een zebrapad. Er zijn zat debielen die keihard door racen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_61865293
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:08 schreef JanusAnus het volgende:
Ach waarom niet even je hand opsteken?
Hand opsteken?
Ik loop altijd even naar de auto, maak een praatje, geef ze een bos bloemen en een doos bon-bons en ga daarna de toeterende automobilisten erachter gerust stellen door ze stuk voor stuk even rustig aan te spreken.
pi_61865311
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:09 schreef Roi het volgende:
Radio is draadloze telefonie en telegrafie, maar de betekenis is ruimer dan dat alleen. Het woord radio wordt eveneens gebruikt als afkorting voor radio-omroep, radio-ontvanger en zend- en ontvangapparatuur. Het is een techniek om met radiogolven draadloos boodschappen over te brengen van zender naar ontvanger.
Ja, okee, en wat moeten wij daar mee?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_61865315
quote:
En wat heeft die reactie met dit topic te maken?
  dinsdag 23 september 2008 @ 23:11:00 #12
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_61865321
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:07 schreef henkde_j het volgende:
Waarom?! Je hebt toch ver^$$. voorrang! Waarom bedanken!
Omdat het geen moeite is en wel zo netjes.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  Forum Admin dinsdag 23 september 2008 @ 23:11:05 #13
35723 crew  GGMM
pi_61865325
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:10 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hand opsteken?
Ik loop altijd even naar de auto, maak een praatje, geef ze een bos bloemen en een doos bon-bons en ga daarna de toeterende automobilisten erachter gerust stellen door ze stuk voor stuk even rustig aan te spreken.
Wat triest dat je niet even een liedje zingt zeg. Hoe ben jij opgevoed?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_61865331
quote:
Gaat het goed te gaan met ons?
pi_61865342
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:11 schreef GGMM het volgende:

[..]

pi_61865347
Doe ik ook weleens.

Wat irritant is, bij een rotonde waarbij je geen voorrang hebt, dat mensen op de rem gaan staan om je voor te laten gaan
pi_61865353
quote:

[..]

Hand opsteken?
pi_61865373

[ Bericht 89% gewijzigd door Juup© op 23-09-2008 23:20:47 ]
  dinsdag 23 september 2008 @ 23:12:55 #19
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61865375
Soms bedank ik, soms niet. hangt ook een beetje af van of de auto eigenlijk nog net voor me langs had kunnen rijden, of dat hij gewoon netjes geduldig wacht, etc etc.
Ik vind het zelf ook wel aardig van mensen wanneer ze je even bedanken als je hun voorrang geeft, of ze daar nou recht op hebben of niet. Het is gewoon sociaal gedrag zeg maar.
pi_61865376
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:11 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat mag niet meer van de politiemeneer omdat ik vals zong
pi_61865416
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:12 schreef Yi-Long het volgende:
Het is gewoon sociaal gedrag zeg maar.
Blijkt maar weer dat dat veel mensen niks meer zegt.
pi_61865502
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:08 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Daarom dus!

Het is tegenwoordig niet meer vanzelfsprekend dat je voorrang krijgt, zelfs niet op een zebrapad!
Dat klopt inderdaad... Het is zelfs zó vanzelfsprekend dat er doorgereden wordt, dat ik vaak genoeg fietsers en voetgangers tegenkom die niet eens voorrang meer WILLEN nemen, ook al hebben ze die gewoon.

Had er vandaag ook weer eentje. Oude man op een fiets die rechtdoor ging, ik sloeg rechtsaf en die vent had dus voorrang. Ik stop netjes voor de haaientanden en kijk hem aan, blijft hij maar staan wachten en geeft aan dat IK voor moet gaan.

Ja jezus... Dat is zo mogelijk nog veel irritanter.
  dinsdag 23 september 2008 @ 23:18:42 #23
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_61865559
quote:

[..]

Hand opsteken?
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  dinsdag 23 september 2008 @ 23:23:09 #24
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_61865659
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:16 schreef Omniej het volgende:

[..]

Dat klopt inderdaad... Het is zelfs zó vanzelfsprekend dat er doorgereden wordt, dat ik vaak genoeg fietsers en voetgangers tegenkom die niet eens voorrang meer WILLEN nemen, ook al hebben ze die gewoon.

Had er vandaag ook weer eentje. Oude man op een fiets die rechtdoor ging, ik sloeg rechtsaf en die vent had dus voorrang. Ik stop netjes voor de haaientanden en kijk hem aan, blijft hij maar staan wachten en geeft aan dat IK voor moet gaan.

Dat is echt kut. En dan tegelijkertijd denken dat de ander wacht. En dus tegelijk gaan rijden, dat van elkaar zien en dus weer tegelijkertijd remmen.
"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
pi_61865677
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:16 schreef Omniej het volgende:

[..]

Ik stop netjes voor de haaientanden en kijk hem aan, blijft hij maar staan wachten en geeft aan dat IK voor moet gaan.

Eens.
Regels zijn er niet alleen om te pesten maar ook om duidelijkheid te scheppen.
Als iedereen zijn eigen regels maakt of van de bestaande regels afwijkt komt er alleen maar onduidelijkheid en mogelijk misverstanden.
  dinsdag 23 september 2008 @ 23:26:42 #26
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_61865760
Een zebrapad oversteken zonder een auto te moeten laten stoppen is zonde. Daarom wacht ik altijd totdat er een hoop auto's komen waardoor een file komt voor het zebrapad .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_61865777
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:23 schreef vannelle het volgende:

[..]

Eens.
Regels zijn er niet alleen om te pesten maar ook om duidelijkheid te scheppen.
Als iedereen zijn eigen regels maakt of van de bestaande regels afwijkt komt er alleen maar onduidelijkheid en mogelijk misverstanden.
Juistem, want omdat mensen niet meer over durven te steken, blijven auto's doorrijden en kun je net zo goed die hele regel in den prullenmand deponeren.
pi_61865803
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:26 schreef fathank het volgende:
Een zebrapad oversteken zonder een auto te moeten laten stoppen is zonde. Daarom wacht ik altijd totdat er een hoop auto's komen waardoor een file komt voor het zebrapad .
Stuk efficiënter inderdaad.
  dinsdag 23 september 2008 @ 23:28:16 #29
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_61865809
Trouwens wel mooi om te zien, iedereen is het niet met de TS eens.
"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
pi_61865828
quote:
pi_61865831

Vriendelijk groeten kan toch nooit kwaad?

Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_61865900
Bedanken jullie ook altijd de mensen die voor rood licht staan en jij door groen mag rijden?
Jij begrijpt _O_
  dinsdag 23 september 2008 @ 23:31:27 #33
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_61865925
Ik zwaai ook vaak
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  dinsdag 23 september 2008 @ 23:32:34 #34
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_61865956
quote:

[..]

Hand opsteken?

Anyway, als ik voorang krijg (terecht of niet) steek ik altijd uit beleefdheid gewoon mn hand op. Anders hebben die automobilisten ook zoiets van: Nou, dan rij ik voortaan ook maar gewoon door
pi_61865989
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:30 schreef henkde_j het volgende:
Bedanken jullie ook altijd de mensen die voor rood licht staan en jij door groen mag rijden?
Ja? Is dat raar dan?
pi_61866011
Als je bedankt bij een zebra pad geef je aan dat je het bijzonder vindt dat er voor je gestopt wordt. Daaruit kan toch de conclusie getrokken worden dat men niet moet maar mag stoppen bij een zebra pad? Worden de verkeersregels door dit soort bedankjes niet veel vager?
Jij begrijpt _O_
pi_61866058
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:34 schreef henkde_j het volgende:
Als je bedankt bij een zebra pad geef je aan dat je het bijzonder vindt dat er voor je gestopt wordt. Daaruit kan toch de conclusie getrokken worden dat men niet moet maar mag stoppen bij een zebra pad? Worden de verkeersregels door dit soort bedankjes niet veel vager?
Nee het heeft niet met de regels te maken, maar met de aso's die ze niet naleven en de frequentie dat ze niet worden nageleefd.
pi_61866059
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:30 schreef henkde_j het volgende:
Jij groet nooit iemand op straat?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_61866073
Het is ook nooit goed.
0 topics op naam. 14.gif
pi_61866123
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:34 schreef henkde_j het volgende:
Zoals al door meerdere in dit topic gezegd word, het is ook bijzonder dat er gestopt word. Je zal versteld staan hoeveel automobilisten gewoon doorrijden.
pi_61866208
Gewoon vriendelijk zijn in het verkeer, kon je een heel end mee. Als ik bij een versmalling mijn tegenligger voorang geef dan zwaaien ze ook vaak, andersom doe ik dat ook. Even vantevoren seinen met de lampen werkt in dat soort situaties ook heel goed als je iemand voor wil laten.
pi_61866379
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:40 schreef The_Terminator het volgende:
Gewoon vriendelijk zijn in het verkeer, kon je een heel end mee. Als ik bij een versmalling mijn tegenligger voorang geef dan zwaaien ze ook vaak, andersom doe ik dat ook. Even vantevoren seinen met de lampen werkt in dat soort situaties ook heel goed als je iemand voor wil laten.
Heel goed.
Wat veel mensen vergeten is dat verkeer ook een sociaal gebeuren is, je doet het met z'n allen, communiceren is belangrijk dus af en toe een seintje of bedankje naar een medeweggebruiker is helemaal niet vreemd.
Dat heet sociaal.
pi_61866400
Het is echt niet zo dat ik een asociaal ben in het verkeer. Integendeel zelfs. Ik vind het altijd wel leuk om een beetje rond te tuffen mensen te groeten met mooie opgeknapte auto's en natuurlijk even in de berm wachten als er brede voertuigen aan komen. Maar bij zebrapaden blijf ik het altijd een vreemd gezicht vinden.
Jij begrijpt _O_
pi_61866485
quote:
exact my thoughts

Meestal loop ik gewoon lekker door en als ik aangereden wordt is er vast wel iemand die het gezien heeft en het kenteken opschrijft. Krijgt die gast lekker een boete en ik wil een schadevergoeding!

Overigens steek ik dan wel gewoon mijn handje op als bedankje dat ik niet ben aangereden.
Drink geen bier, je doet al gek genoeg
  Redactie Frontpage dinsdag 23 september 2008 @ 23:51:47 #45
197197 Moozze
Plugged
pi_61866565
pi_61866583
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:46 schreef henkde_j het volgende:
Het is echt niet zo dat ik een asociaal ben in het verkeer. Integendeel zelfs. Ik vind het altijd wel leuk om een beetje rond te tuffen mensen te groeten met mooie opgeknapte auto's en natuurlijk even in de berm wachten als er brede voertuigen aan komen. Maar bij zebrapaden blijf ik het altijd een vreemd gezicht vinden.
Opzich heb je ook wel gelijk, het zou op hetzelfde neerkomen bij een verkeerslicht dat voor jou op groen staat en dan zwaaien naar de mensen bij wie het licht op rood staat (en dus moeten wachten).

Maar aan de andere kant, zoals hierboven al vermeld; er zijn genoeg gekken die niet weten wat strepen op de weg betekenen, en zo ook zebrapaden niet herkennen en gewoon doorrijden, ook als een voetganger aangestalte maakt om erover te lopen. Kan me voorstellen dat mensen dan gaan zwaaien tegen de mensen die het wel goed weten.
  dinsdag 23 september 2008 @ 23:52:48 #47
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_61866591
gewoon flink door-gassen, af en toe iemand op je motor-kap moet kunnen
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_61866684
Dat soort mensen snappen het niet.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_61866700
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:52 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Opzich heb je ook wel gelijk, het zou op hetzelfde neerkomen bij een verkeerslicht dat voor jou op groen staat en dan zwaaien naar de mensen bij wie het licht op rood staat (en dus moeten wachten).

Maar aan de andere kant, zoals hierboven al vermeld; er zijn genoeg gekken die niet weten wat strepen op de weg betekenen, en zo ook zebrapaden niet herkennen en gewoon doorrijden, ook als een voetganger aangestalte maakt om erover te lopen. Kan me voorstellen dat mensen dan gaan zwaaien tegen de mensen die het wel goed weten.
Prima conclusie lijkt mij.
Jij begrijpt _O_
pi_61866987
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:56 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Prima conclusie lijkt mij.
Beetje van beide, aan de ene kant raar, aan de andere kant begrijpelijk. Ik zwaai zelf overigens niet naar mensen die stoppen voor mij als ik over een zebrapad loop. Het is een verkeersregel dat je op dat moment moet stoppen, mensen die daar schijt aan hebben hebben imo geen recht op hun rijbewijs. Vroeg of laat krijg je er ongelukken door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')