Oh, eindelijk mijn dagelijkse shotjequote:Op donderdag 25 september 2008 19:47 schreef -J-D- het volgende:
'Boetes in het voetbal is de wereld op zijn kop'
Straatengelsquote:
Onvoorstelbaar wat een dikke kop heeft Johan in dat filmpjequote:
Meen je nietquote:Op vrijdag 26 september 2008 03:26 schreef DrDentz het volgende:
Wat jammer dat ze stoppen met die internetfilmpjes
Het enige wat ik een overkill vond is dat sommige debielen dezelfde vragen stellen als de week ervoorquote:Op vrijdag 26 september 2008 03:33 schreef Rikketik het volgende:
Het werd wel een beetje overkill, hoor.
Een keer per week wat langer is misschien wel beter, hoef je ook niet meer elke dag VI te F5'en rond de klok van 10quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:24 schreef Adelante het volgende:
Ook geen Waarde Hoofdredacteurs meer blijkbaar
Dat is dus nog maar eens in de week Johan (oh, doordekken is er natuurlijk nog)
Hij zegt toch alleen dat hij de mails nog wel beantwoord?quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:38 schreef planethugo het volgende:
in de uitzending van vandaag zegt ie dat Waarde hoofdredacteur gewoon doorgaat
quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:28 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen, over een jaar.
Daar geloof ik helemaal niets van. Daarvoor is zijn handelingssnelheid gewoon te laag.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:28 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik ook, al snap ik de beslissing wel. Anders krijg je nog een Johan overkillquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:16 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ze met de online uitzending stoppen, vond het wel leuk.
Als die jongen eindelijk de juiste friettent in Enschede heeft gevonden komt het nooit meer goedquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:28 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat is commercie.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:26 schreef koningdavid het volgende:
We worden genept!!![]()
Ben ik nou achterdochtig, denk ik teveel na of wat?
Maar dat betekent dat ze zelfs een naam hebben verzonnen! Ene Rembrandt (?) van Dijk uit Leeuwarden wilde dat lied graag hebben waar ze het gisteren over hadden.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:27 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat is commercie.
Ze zeggen soms wat je wil horen
Je bent niet achterdochtig en slaat de plank finaal raak
Benieuwd of die vraag is gesteld na aanleiding van de (nieuwe) kantine van TKB.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:18 schreef Zero2Nine het volgende:
Johan geeft eindelijk ook toe dat hij ook maar een mens is
Wel schandalig trouwens dat Genee het nummer Appleknocker's Flophouse niet kent zeg.
Gaat ie die stuk voor stuk persoonlijk terugmailen dan?quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:21 schreef HPayne het volgende:
[..]
Hij zegt toch alleen dat hij de mails nog wel beantwoord?
Hij voegt iedereen toe aan zn msn denk ik.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:44 schreef planethugo het volgende:
[..]
Gaat ie die stuk voor stuk persoonlijk terugmailen dan?
snor49@hotmail.comquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:49 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hij voegt iedereen toe aan zn msn denk ik.
Ja dat kan er ook nog wel bij...quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:32 schreef planethugo het volgende:
[..]
hij moet daar gewoon 1x per week tafelheer worden
Duhhquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:04 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja dat kan er ook nog wel bij...
Volgens mij is die man liever aan het werk dan hij thuis is.
Beste Johan, gaat inderdaad gewoon door.quote:Op maandag 29 september 2008 09:44 schreef Rucebo het volgende:
'Beste Johan, elke werkdag rond 14:30' staat er op de homepage van vi.nl. Dus hij zal nog weer doorgaan met dit item lijkt me, alleen op een andere tijd...
doordekken gaat idd gewoon door dus johan zien we voorlopig nog genoegquote:Op maandag 29 september 2008 09:58 schreef Ronaldsen het volgende:
Gaan die doordekken filmpjes op erediviselive.nl wel gewoon door? Dat is eigenlijk gewoon een kopie van voetbal insite, dus eigenlijk mis je dan nog weinig.
Als je geen voetbal op tv kijkt hoe vaak check je dan je mail?quote:Vandaag begint Voetbal Insite weer, heb ik gelezen. Ik wens mijn collega’s van weleer veel succes. Alleen moet presentator Wilfred Genee niet zo liegen in interviews. Hij zegt dat er met mij contact gezocht is en dat Johan Derksen me een mail heeft gestuurd om weer mee te doen. Daar is allemaal helemaal niets van waar. Geeft niks dat ik niks gehoord heb, maar ze moeten geen onzin verspreiden.
Johan zei net dat het komt omdat Sport 1 hem claimt.quote:Op maandag 29 september 2008 19:14 schreef JOHAN410 het volgende:
Van Hanegem in het AD over voetbal insite
[..]
Als je geen voetbal op tv kijkt hoe vaak check je dan je mail?
Ben benieuwd of Genee vanavond een reactie geeft.
Ja dat klopt wel, maar een mening van een ontevreden supporter zegt niet zoveel. Bij NEC is door zowat iedere supporter vorig jaar geroepen dat Lens er niets van kan, nou dat hebben we gemerkt de 2e competitiehelft. Als Denneboom er donderdag een paar inlegt tegen Rennes dan is hij opeens weer geweldig. Supporters zijn opportunistisch en daar moet je je niet te veel van aantrekken, dat is nou een van Johans gevleugelde uitsprakenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:17 schreef venomsnake het volgende:
Nou ja, laten we eerlijk zijn. Denneboom heeft natuurlijk niets te zoeken in het Nederlands elftal, toen niet en nu ook niet.
Ja zo'n idee heb ik af en toe ook.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:32 schreef Grulez het volgende:
Ik vond dat over HKJR anders behoorlijk schokkend. Trouwens ik heb het gevoel dat ze een deel van de mailtjes gewoon verzinnen. De helft komt nl uit Wnschoten
Ja er worden 2 aflevering op één dag opgenomen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:48 schreef HPayne het volgende:
Volgens mij heeft hij deze aflevering gisteren al opgenomen, hij stond namelijk op exact dezelfde locatie en had dezelfde kleding aan.
Ach onze Johan past zijn mening wel vaker aan in de loop van de tijdquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:54 schreef DrDentz het volgende:
Hij is wel ineens helemaal fan van Hans Kraaij Jr zeg. Nog niet zo lang geleden zei hij bij alles want Hans zei "wat jij vind vind ik niet zo relevant Hans"en deed uitspraken als "als je 18 bent en je gedraagt je als de dorpsidioot dan is dat de leeftijd, maar als je 40 bent en je gedraagt je nog als de dorpsidioot dan is dat een beetje zielig."
ah nog steeds?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:30 schreef venomsnake het volgende:
'Marcellis gaat ten onder aan slechte spel Bréchet'
De herhaling slaat wel heel erg toe inderdaad...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:39 schreef Grulez het volgende:
Allemaal weer dezelfde onderwerpen....
Komt door de vragen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:40 schreef Rucebo het volgende:
[..]
De herhaling slaat wel heel erg toe inderdaad...
Ik heb ook eens een mailtje gestuurd en die werd meteen beantwoord in de uitzending .quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:40 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja zo'n idee heb ik af en toe ook.
Maar sommige mailtjes zijn wel echt, want een paar vragen die beantwoord zijn in de uitzending waren afkomstig van mensen die ik ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |