Hier hetzelfdequote:Op donderdag 25 september 2008 13:29 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik begin ontwenningsverschijnselen te vertonen
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:06 schreef venomsnake het volgende:
Ik maak me zorgen, er zal toch niets ernstigs gebeurd zijn?
Clown Bassie zal vanavond inderdaad wel weer langskomen in De TV Draait Door.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:25 schreef BertMaalderink het volgende:
Derksen en Genee weten ook dondersgoed dat ze op deze manier zowat iedere dag bij De Wereld Draait Door voorbij komen
Waar is dat filmpje te zien dan?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:28 schreef venomsnake het volgende:
Zie hem paffen dan..![]()
[ afbeelding ]
http://video.eredivisielive.nl/vod.phpquote:Op donderdag 25 september 2008 15:50 schreef HPayne het volgende:
[..]
Waar is dat filmpje te zien dan?
Ze moeten toch ook een doel hebben met deze filmpjes!quote:Op donderdag 25 september 2008 15:25 schreef BertMaalderink het volgende:
Derksen en Genee weten ook dondersgoed dat ze op deze manier zowat iedere dag bij De Wereld Draait Door voorbij komen
Johan Derksen, voor al Uw feesten en partijenquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Johan op papier:
Column in Voetbal International (wekelijks)
Johan op TV:
Voetbal International (Vanaf 29 september wekelijks op RTL7)
Doordekken (dagelijks; Eredivisie Live)
TV Rijnmond (wekelijks)
Johan op Internet:
Waarde hoofdredacteur, Beste Johan (dagelijks; VI.nl)
Voetbal Insite (dagelijks; VI.nl)
Column uit de papieren Voetbal International (wekelijks; VI.nl)
Johan op de Radio:
Radio Veronica (Elke maandag bij 'Ook Goedemorgen!')
Tevens is Johan te boeken voor feesten en partijen.
Misschien iets voor de OP.
Wat een Donquote:Op donderdag 25 september 2008 15:28 schreef venomsnake het volgende:
Zie hem paffen dan..![]()
[ afbeelding ]
Oh, eindelijk mijn dagelijkse shotjequote:Op donderdag 25 september 2008 19:47 schreef -J-D- het volgende:
'Boetes in het voetbal is de wereld op zijn kop'
Straatengelsquote:
Onvoorstelbaar wat een dikke kop heeft Johan in dat filmpjequote:
Meen je nietquote:Op vrijdag 26 september 2008 03:26 schreef DrDentz het volgende:
Wat jammer dat ze stoppen met die internetfilmpjes
Het enige wat ik een overkill vond is dat sommige debielen dezelfde vragen stellen als de week ervoorquote:Op vrijdag 26 september 2008 03:33 schreef Rikketik het volgende:
Het werd wel een beetje overkill, hoor.
Een keer per week wat langer is misschien wel beter, hoef je ook niet meer elke dag VI te F5'en rond de klok van 10quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:24 schreef Adelante het volgende:
Ook geen Waarde Hoofdredacteurs meer blijkbaar
Dat is dus nog maar eens in de week Johan (oh, doordekken is er natuurlijk nog)
Hij zegt toch alleen dat hij de mails nog wel beantwoord?quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:38 schreef planethugo het volgende:
in de uitzending van vandaag zegt ie dat Waarde hoofdredacteur gewoon doorgaat
quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:28 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen, over een jaar.
Daar geloof ik helemaal niets van. Daarvoor is zijn handelingssnelheid gewoon te laag.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:28 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik ook, al snap ik de beslissing wel. Anders krijg je nog een Johan overkillquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:16 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ze met de online uitzending stoppen, vond het wel leuk.
Als die jongen eindelijk de juiste friettent in Enschede heeft gevonden komt het nooit meer goedquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:28 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat is commercie.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:26 schreef koningdavid het volgende:
We worden genept!!![]()
Ben ik nou achterdochtig, denk ik teveel na of wat?
Maar dat betekent dat ze zelfs een naam hebben verzonnen! Ene Rembrandt (?) van Dijk uit Leeuwarden wilde dat lied graag hebben waar ze het gisteren over hadden.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:27 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat is commercie.
Ze zeggen soms wat je wil horen
Je bent niet achterdochtig en slaat de plank finaal raak
Benieuwd of die vraag is gesteld na aanleiding van de (nieuwe) kantine van TKB.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:18 schreef Zero2Nine het volgende:
Johan geeft eindelijk ook toe dat hij ook maar een mens is
Wel schandalig trouwens dat Genee het nummer Appleknocker's Flophouse niet kent zeg.
Gaat ie die stuk voor stuk persoonlijk terugmailen dan?quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:21 schreef HPayne het volgende:
[..]
Hij zegt toch alleen dat hij de mails nog wel beantwoord?
Hij voegt iedereen toe aan zn msn denk ik.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:44 schreef planethugo het volgende:
[..]
Gaat ie die stuk voor stuk persoonlijk terugmailen dan?
snor49@hotmail.comquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:49 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hij voegt iedereen toe aan zn msn denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |