Ja dat kan er ook nog wel bij...quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:32 schreef planethugo het volgende:
[..]
hij moet daar gewoon 1x per week tafelheer worden
Duhhquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:04 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja dat kan er ook nog wel bij...
Volgens mij is die man liever aan het werk dan hij thuis is.
Beste Johan, gaat inderdaad gewoon door.quote:Op maandag 29 september 2008 09:44 schreef Rucebo het volgende:
'Beste Johan, elke werkdag rond 14:30' staat er op de homepage van vi.nl. Dus hij zal nog weer doorgaan met dit item lijkt me, alleen op een andere tijd...
doordekken gaat idd gewoon door dus johan zien we voorlopig nog genoegquote:Op maandag 29 september 2008 09:58 schreef Ronaldsen het volgende:
Gaan die doordekken filmpjes op erediviselive.nl wel gewoon door? Dat is eigenlijk gewoon een kopie van voetbal insite, dus eigenlijk mis je dan nog weinig.
Als je geen voetbal op tv kijkt hoe vaak check je dan je mail?quote:Vandaag begint Voetbal Insite weer, heb ik gelezen. Ik wens mijn collega’s van weleer veel succes. Alleen moet presentator Wilfred Genee niet zo liegen in interviews. Hij zegt dat er met mij contact gezocht is en dat Johan Derksen me een mail heeft gestuurd om weer mee te doen. Daar is allemaal helemaal niets van waar. Geeft niks dat ik niks gehoord heb, maar ze moeten geen onzin verspreiden.
Johan zei net dat het komt omdat Sport 1 hem claimt.quote:Op maandag 29 september 2008 19:14 schreef JOHAN410 het volgende:
Van Hanegem in het AD over voetbal insite
[..]
Als je geen voetbal op tv kijkt hoe vaak check je dan je mail?
Ben benieuwd of Genee vanavond een reactie geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |