Zag laatst een mooie liggen bij de A-Mac van Beyzacasesquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:02 schreef Jarno het volgende:
Blech, gaat lekker op het iPhone front. Eerst wordt m'n home button gammel en nu ben ik m'n UltraSlim Puch (Senacases) kwijt. Dacht dat ik wel zonder zou kunnen maar hij knapt er toch niet van op zonder hoesje. Zucht.
Iemand nog suggesties voor een goed en goedkoop iPhone 3G hoesje? Liefst niet van die silliconenkrengen maar een wallet of pouch ofzo.
Yup, dat kan je gebruiken op je huidige TV. En daarbij dus ook nog een audiokabel van mini-jack in je MacBook naar tulip in het scartblokje.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:11 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb nog een oude beeldbuis met in ieder geval SCART.
Helaas heb ik te veel geld over, ben net het huis uit, maar ik wil wel binnenkort een Xbox 360 kopen.
Dus ik moet een mini-DVI-naar-videoadapter en dan een SCART blok waar zo'n video kabel in kan? Tot dat ik een Xbox heb dan.
Tware; wat gebruik je dan om de films af te spelen op je Xbox?
Eens kijken of ik m'n oude nog voor ¤500,- kan verpatsen!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Apple to Launch an $800 Laptop?
Als dat waar is ( $800 -> ¤700 ) dan laat ik die hele Mac mini wel zitten en haal ik een MacBook
Oké, gaaf.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:49 schreef Junkie het volgende:
[..]
Yup, dat kan je gebruiken op je huidige TV. En daarbij dus ook nog een audiokabel van mini-jack in je MacBook naar tulip in het scartblokje.
Om met OSX via het netwerk films naar je XBOX te streamen heb je Connect360 of EyeConnect of TwonkyMedia nodig.
Maar je XBOX360 kan ook vanaaf een USB stick/HDD of CD/DVD bestanden afspelen. (XBOX 360 Video Playback FAQ )
Muziek van The Beatles is vooralsnog niet beschikbaar in de iTunes-store. Ik geloof dat niemand nog het recht had om de muziek "digitaal" uit te geven. Dus dat kan een reden zijn dat Genius begint te mekkeren, van Rolling Stones weet ik eerlijk gezegd zo snel niet..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:05 schreef portier het volgende:
Werkt Genius bij iedereen slecht of ligt onderstaande aan mij en zo ja zijn er oplossingen voor? (anders dan "Werk Genius bij" want dat heb ik al gedaan)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoeveel ACD 30" zal ik gaan kopen?quote:We are pleased to notify you that your email address
won the sum of £850,000 GBP from our monthly UK National
Online Promotion held on 7Th September 2008,and released
9Th September 2008.,You have therefore been approved
to claim a total sum of £850,000 (Eight Hundred And Fifty Thousand Pounds ).
Ticket No. 5647 5654 995 188
Contact agent for your claims.
1.Agent Name: Mr. Frederick Norman.
2.Agent Email: fredclaim@live.com
3.Agent Tel : +44 7045 615 794
Claims Requirements:
1.full name:
2.Home Address:
3.Age:
4.Sex:
5.Tele:
6.Occupation:
7.Country Of Residence:
8.Nationality:
9.Amount Won:
Reply only to this email: fredclaims-dept@live.com only.
Yours Sincerely,
Proffessor Lane Janice
(Web-Email Information Manager)
ik vind punt 9 vooral mooi. daar mag je zelf nog een keer invullen hoeveel je hebt gewonnenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, weer wat knaken gewonnen
[..]
Hoeveel ACD 30" zal ik gaan kopen?
Koop er ook 1 voor mij!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, weer wat knaken gewonnen
[..]
Hoeveel ACD 30" zal ik gaan kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goh wat een verassing ..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:34 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ [url=http://images.macrumors.com/article/2008/10/09/121502-top_400.jpg]afbeelding ]
[/url]
Niet helemaal waar. Genius maakt een speellijst voor je, en de sidebar, die je gewoon kan uitzetten, geeft suggesties door.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Verder heb ik trouwens Genius helemaal niet in gebruik, het lokt je alleen maar uit om nog meer muziek te kopen..![]()
Vaioquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:51 schreef spy08 het volgende:
[..]
je kan zeggen wat je wilt maar Sony maakt al sedert mensenheugnis voor de pcwereld vette designs. Zelfs Jobs heeft dat ooit toegegeven dat de eerste Powerbook afgekeken was van de Sony Viaio.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:49 schreef eer-ik het volgende:
Toch macbookje maar gecanceled.
Jaquote:
Het zou sowieso dom zijn om op dit moment een MacBook te kopen , omdat je er zeker van zijn dat je meer krijgt voor je geld of hetzelfde voor minder.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja
zoals gezegd, ik zou het echt gaan huilen als de nieuwe lijkt op de powerbook qua toetsen
Zit ik opgescheept met die wat minder chille toetsen van de huidige macbook
En al die Blog's al ongerust waar hun invites bleven...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:34 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ [url=http://images.macrumors.com/article/2008/10/09/121502-top_400.jpg]afbeelding ]
[/url]
Ja, eigenlijk ook wel iddquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:21 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Het zou sowieso dom zijn om op dit moment een MacBook te kopen , omdat je er zeker van zijn dat je meer krijgt voor je geld of hetzelfde voor minder.
Ik kan ook echt niet wachtenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:38 schreef JH87 het volgende:
Té vet, eindelijk. Heb ik niet voor niets nog een paar weken geduld gehad met 't aanschaffen van m'n eerste Macbook.
Zoals ieder normaal mens zou doen.quote:
Even afwachten, mijn laatste bestelling is erg slecht bevallen. Als ik de onderdelen tel ben ik welgeteld 3 macbooks verder en nu doet het het dan enigszins. Alleen dat tyfusverkleuren is nog niet opgelost, zelfs na 3 nieuwe casesquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ha Ph!
Ook nog nieuwe bestellingen doen tzt?
Opzich zal het met zo'n aluminiumcase minder ellendig zijn denk ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even afwachten, mijn laatste bestelling is erg slecht bevallen. Als ik de onderdelen tel ben ik welgeteld 3 macbooks verder en nu doet het het dan enigszins. Alleen dat tyfusverkleuren is nog niet opgelost, zelfs na 3 nieuwe cases![]()
Dus ik wacht even af wat deze gaat doen. Even geen zin in betatester zijn.
Eerste generatie macbooks is een ander verhaal. Dat ding heeft meer in de reparatie gestaan dan daadwerkelijk gewerkt, met als laatste bonus dat de hd opeens crashde. Even op zoek op de Apple site en ja hoor, er zijn macbooks met Seagate 7.1 whatever uit China die kunnen crashen. Tip: maak een backup.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Opzich zal het met zo'n aluminiumcase minder ellendig zijn denk ik.
Crackbook heb je niet zo'n last van, verkleuring ook niet schat ik.
M'n 6 jaar ouwe powerbook zit geen scheurtje in en ook niet noemenswaardig verkleurd, had 'm laatst naast de pro van m'n pa gezet, amper verschil
Dat het geen crackbook is mag ook wel met dat aluminium
Whehe, dat schiet ook niet op.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerste generatie macbooks is een ander verhaal. Dat ding heeft meer in de reparatie gestaan dan daadwerkelijk gewerkt, met als laatste bonus dat de hd opeens crashde. Even op zoek op de Apple site en ja hoor, er zijn macbooks met Seagate 7.1 whatever uit China die kunnen crashen. Tip: maak een backup.
Nou bedankt, goede tip, doe een callback zou ik zeggen. Niet dus. Dus dan maar zelf een hd er in gefrot. Dat is goedkoper. De garantie is al verlopen namelijk
tsja... volgend weekend (vanaf donderdag) is er wel een Mac/Apple uitverkoop ...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:21 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Het zou sowieso dom zijn om op dit moment een MacBook te kopen , omdat je er zeker van zijn dat je meer krijgt voor je geld of hetzelfde voor minder.
whehe, dat blijkt maar weer idd.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:17 schreef Pheno het volgende:
Maar dat is de reden dus dat ik even wacht, ik heb er even geen zin meer in. Eerst de kinderziektes maar afwachten, deze had er zat van verkleuringen tot random shutdown syndrom en crashende schijven. Het vertrouwen is bij mij zachtgezegd wat geschaad
Mja, heb liever wat nieuwsquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:20 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
tsja... volgend weekend (vanaf donderdag) is er wel een Mac/Apple uitverkoop ...
tsjaquote:
1899 ... das dus 1699 in euro's ongeveer. Als ze de oude voor 1599 gaan verkopen dan ga ik eerder daarvoor ...quote:entry-level MacBook line with prices starting at $899 or $999.
"We expect the new MacBooks to be cheaper. However, it is likely that the new MacBooks will be a more premium product (with new aluminum casing and gesture-based touchpad)," he wrote. "In other words, we expect the new MacBooks to be a meaningful upgrade with an average selling price 9 percent to 18 percent lower [than today's models]."
Similarly, Munster is also expecting a complete redesign of the 15- and 17-inch MacBook Pros, which are likely to carry an $1899 entry-level price tag. Among the new models' selling points will be a thinner design and more sophisticated gesture-based touchpad, he said.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |