abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 oktober 2008 @ 21:59:29 #281
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_62271901
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 21:49 schreef Pheno het volgende:

[..]

Zoals ieder normaal mens zou doen.
Ha Ph!
Ook nog nieuwe bestellingen doen tzt?
Signature.
pi_62272184
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 21:59 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Ha Ph!
Ook nog nieuwe bestellingen doen tzt?
Even afwachten, mijn laatste bestelling is erg slecht bevallen. Als ik de onderdelen tel ben ik welgeteld 3 macbooks verder en nu doet het het dan enigszins. Alleen dat tyfusverkleuren is nog niet opgelost, zelfs na 3 nieuwe cases

Dus ik wacht even af wat deze gaat doen. Even geen zin in betatester zijn.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 9 oktober 2008 @ 22:10:46 #283
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_62272267
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 22:08 schreef Pheno het volgende:

[..]

Even afwachten, mijn laatste bestelling is erg slecht bevallen. Als ik de onderdelen tel ben ik welgeteld 3 macbooks verder en nu doet het het dan enigszins. Alleen dat tyfusverkleuren is nog niet opgelost, zelfs na 3 nieuwe cases

Dus ik wacht even af wat deze gaat doen. Even geen zin in betatester zijn.
Opzich zal het met zo'n aluminiumcase minder ellendig zijn denk ik.
Crackbook heb je niet zo'n last van, verkleuring ook niet schat ik.
M'n 6 jaar ouwe powerbook zit geen scheurtje in en ook niet noemenswaardig verkleurd, had 'm laatst naast de pro van m'n pa gezet, amper verschil
Dat het geen crackbook is mag ook wel met dat aluminium
Signature.
pi_62272367
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 22:10 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Opzich zal het met zo'n aluminiumcase minder ellendig zijn denk ik.
Crackbook heb je niet zo'n last van, verkleuring ook niet schat ik.
M'n 6 jaar ouwe powerbook zit geen scheurtje in en ook niet noemenswaardig verkleurd, had 'm laatst naast de pro van m'n pa gezet, amper verschil
Dat het geen crackbook is mag ook wel met dat aluminium
Eerste generatie macbooks is een ander verhaal. Dat ding heeft meer in de reparatie gestaan dan daadwerkelijk gewerkt, met als laatste bonus dat de hd opeens crashde. Even op zoek op de Apple site en ja hoor, er zijn macbooks met Seagate 7.1 whatever uit China die kunnen crashen. Tip: maak een backup.

Nou bedankt, goede tip, doe een callback zou ik zeggen. Niet dus. Dus dan maar zelf een hd er in gefrot. Dat is goedkoper. De garantie is al verlopen namelijk
  donderdag 9 oktober 2008 @ 22:14:39 #285
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_62272422
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 22:13 schreef Pheno het volgende:

[..]

Eerste generatie macbooks is een ander verhaal. Dat ding heeft meer in de reparatie gestaan dan daadwerkelijk gewerkt, met als laatste bonus dat de hd opeens crashde. Even op zoek op de Apple site en ja hoor, er zijn macbooks met Seagate 7.1 whatever uit China die kunnen crashen. Tip: maak een backup.

Nou bedankt, goede tip, doe een callback zou ik zeggen. Niet dus. Dus dan maar zelf een hd er in gefrot. Dat is goedkoper. De garantie is al verlopen namelijk
Whehe, dat schiet ook niet op.
Macbook van m'n broertje gaat ook al voor de zoveelste keer naar de dealer voor een nieuwe topcase.
Blijft ellendig schijnbaar.
Zit daar ook niet echt op te wachten.
Ben ronduit tevreden over die aluminium machines
Signature.
pi_62272527
Maar dat is de reden dus dat ik even wacht, ik heb er even geen zin meer in. Eerst de kinderziektes maar afwachten, deze had er zat van verkleuringen tot random shutdown syndrom en crashende schijven. Het vertrouwen is bij mij zachtgezegd wat geschaad
  donderdag 9 oktober 2008 @ 22:20:08 #287
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_62272653
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:21 schreef JoMo0 het volgende:

[..]

Het zou sowieso dom zijn om op dit moment een MacBook te kopen , omdat je er zeker van zijn dat je meer krijgt voor je geld of hetzelfde voor minder.
tsja... volgend weekend (vanaf donderdag) is er wel een Mac/Apple uitverkoop ...
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_62272677
Ik zou ook wel weer een nieuwe willen, die nieuwe dingen lijken me erg mooi
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  donderdag 9 oktober 2008 @ 22:20:53 #289
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_62272684
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 22:17 schreef Pheno het volgende:
Maar dat is de reden dus dat ik even wacht, ik heb er even geen zin meer in. Eerst de kinderziektes maar afwachten, deze had er zat van verkleuringen tot random shutdown syndrom en crashende schijven. Het vertrouwen is bij mij zachtgezegd wat geschaad
whehe, dat blijkt maar weer idd.
Nou heb ik zelf geen macbook gehad maar heb met dit ding nooit dergelijke zaken meegemaakt.
Enige wat ie is na 6 jaar is traag, maar zelfs dat valt opzich nog wel een soort van mee
Signature.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 22:22:04 #290
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_62272741
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 22:20 schreef ebeaydojraes het volgende:

[..]

tsja... volgend weekend (vanaf donderdag) is er wel een Mac/Apple uitverkoop ...
Mja, heb liever wat nieuws
Signature.
pi_62273451

Mock-up op basis van de uitgelekte foto's van de nieuwe aluminium case. Ik vind de zwarte toetsen nog steeds een beetje te Titanium Powerbook...
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 23:00:18 #292
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_62274235
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 22:22 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Mja, heb liever wat nieuws
tsja
quote:
entry-level MacBook line with prices starting at $899 or $999.

"We expect the new MacBooks to be cheaper. However, it is likely that the new MacBooks will be a more premium product (with new aluminum casing and gesture-based touchpad)," he wrote. "In other words, we expect the new MacBooks to be a meaningful upgrade with an average selling price 9 percent to 18 percent lower [than today's models]."

Similarly, Munster is also expecting a complete redesign of the 15- and 17-inch MacBook Pros, which are likely to carry an $1899 entry-level price tag. Among the new models' selling points will be a thinner design and more sophisticated gesture-based touchpad, he said.
1899 ... das dus 1699 in euro's ongeveer. Als ze de oude voor 1599 gaan verkopen dan ga ik eerder daarvoor ...
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_62274817
Eerst zien, dan geloven....

Ben ook zeer benieuwd naar de prijs voor de nieuwe macbook.
pi_62275637
Mooi die aankondiging. Ik was al aan het denken aan een nieuwe, maar mijn huidige PowerBook bezwijkt net dus ook. Alleen staan er nog veel documenten op welke ik nog niet gebackup'd heb.

Hij komt nu dus niet verder dan een grijs scherm. Booten via cd en daar een schijfherstel doen lukt helaas ook niet, hij zegt: 'Ongeldige nodestructuur' iemand enig idee?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_62279536
Ongeldige nodestructuur....daar begon mijn externe HD ellende mee. Die eindigde met het opsturen van een defecte HD naar WD om een nieuwe terug te krijgen.

Ik raad je iig aan om Disk Warrior 's te 'kopen' om je schijf te controleren en evt. te laten repareren...
Calmer than you are
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 09:26:58 #296
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_62279788
De geruchtenmolen draait nu echt in overdrive.

Zo zou de uitnodiging niet een MacBook voorstellen, maar een glazen trackpad.

Ook zou de bovenkant van de MacBook niet van aluminium zijn, maar van zwart plastic. Net zoals de iMac's dus..
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_62279950
Mooi, die Pro's. Ben benieuwd.
Don't think twice, it's all right.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 oktober 2008 @ 09:37:47 #298
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62280081
Hmz, ik heb toch liever een full alu macbook (niet pro). Maar als ze met nvidia chipset komen in plaats van intel integrated graphics wil ik hem sowieso.
pi_62280130

Nieuwe update te vinden.
Calmer than you are
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 09:58:16 #300
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_62280529
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_62282592
Ok. Ik moet dus een nieuwe iPhone hoes omdat ik de oude kwijt ben. Welke kleur ga ik nemen bij een zwarte iPhone?

http://www.senacases.com/(...)-3G-ULTRA-SLIM-POUCH

Vorige keer had ik de zwarte maar die was nogal... zwart. Enzo. Moet zeggen dat ik de kleuren Tan, Beige en Burgundy wel aardig vind deze keer. Of loop ik dan voor lul? Ja, dat loop is sowieso en dat ligt niet aan de kleur van m'n iPhone hoesje, dat weet ik ook wel.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')