300,-. Zonder versterker.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:48 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
leuke gitaar om mee te beginnen, je kunt het slechter treffen! voor hoeveel kun je hem overnemen, als ik zo brutaal mag zijn...?
Erg tof!quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:57 schreef -Beer- het volgende:
He, kunnen jullie een beetje feedback geven op dit: http://home.kpn.nl/timm6065/exp2-03.mp3
Het is nog een beetje een opzetje, heb nu iets van 5 gitaar sporen. De bas en de drum zijn midi aangezien ik het in mijn eentje maak en dus geen band ter beschikking heb. tnx
Dat is een zeer mooie prijs! En het is zelfs supergoed voor een beginnersgitaar, en wel meer dan datquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:03 schreef Mr.J het volgende:
Gitaristentopic #249: Bijna 250 :o
[..]
300,-. Zonder versterker.
Nice... maar soms moet je uitkijken met de timing... vooral als je op een gegeven moment drie gitaren tegelijkertijd hoort op het eind...quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:57 schreef -Beer- het volgende:
He, kunnen jullie een beetje feedback geven op dit: http://home.kpn.nl/timm6065/exp2-03.mp3
Het is nog een beetje een opzetje, heb nu iets van 5 gitaar sporen. De bas en de drum zijn midi aangezien ik het in mijn eentje maak en dus geen band ter beschikking heb. tnx
300,- E Voor een Gibson Les Paul Standard?! Weet je zeker dat het een Gibson is en geen Epiphone?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:03 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Mooi prijsjequote:Op dinsdag 23 september 2008 21:03 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Best raar inderdaad, maar het is een kennis waarvan hij hem koopt dus je weet maar nooitquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:15 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nice... maar soms moet je uitkijken met de timing... vooral als je op een gegeven moment drie gitaren tegelijkertijd hoort op het eind...
[..]
300,- E Voor een Gibson Les Paul Standard?! Weet je zeker dat het een Gibson is en geen Epiphone?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:15 schreef Doodkapje het volgende:
300,- E Voor een Gibson Les Paul Standard?! Weet je zeker dat het een Gibson is en geen Epiphone?
quote:
Tsja, ik ben hier de gitaar n00b he.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:17 schreef matjuhhh007 het volgende:
[..]
Best raar inderdaad, maar het is een kennis waarvan hij hem koopt dus je weet maar nooit![]()
epiphone neem ik aan, nieuwe gibson les paul standard zit al gauw rond de 2000 euro namelijkquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:03 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Op de mijne staat beidequote:Op dinsdag 23 september 2008 21:30 schreef KaMo het volgende:
Neen, er staat "Epiphone ipv Gibson:
Mja... je moet ff kijken wat voor Epiphone het is... je hebt ze nieuw van 399,- maar ook van 799,-quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:33 schreef Mr.J het volgende:
OK.
Maar is 300,- voor een min of meer ongebruikte Epiphone een goede prijs? En is deze gitaar ook geschikt voor in de toekomst wat classic rock mee te tokkelen?
Volgens mij weet hij dan zelf ook niet beter. Althans, ik ga uit van het goede in de mens.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:54 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mja... je moet ff kijken wat voor Epiphone het is... je hebt ze nieuw van 399,- maar ook van 799,-
Kijk maar eerst naar wat voor model het is... als ie een Epiphone aan je wil verpatsen als Gibson, vind ik dat wel erg schraal...
Will do. Moet hem eerst nog ophalen en dat duurt misschien nog wel een weekje of wat.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:55 schreef matjuhhh007 het volgende:
Je hebt heel wat aftakkingen van de echte Gibson, de grootste is Epiphone en evengoed zeer bruikbaar in de classic rock. Maar als je hem hebt, maak maar een paar foto's en dan kunnen we ze wel beoordelen of het een echte is of niet
.
Ja, mijn waardigheidquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:25 schreef Witchfynder het volgende:
Hey, al leuke dingen gegrilld?.
Biefstuk... en courgette met olijfolie, dille en knoflook...quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:25 schreef Witchfynder het volgende:
Hey, al leuke dingen gegrilld?.
Niemand! Gitaar spelen is voor mietjesquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:55 schreef KaMo het volgende:
Wie speelt er hier eigenlijk ook allemaal gitaar?
Wie niet?quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:55 schreef KaMo het volgende:
Wie speelt er hier eigenlijk ook allemaal gitaar?
Kan je beter een electrische met headset of oningeplugt spelenquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:59 schreef Mendeljev het volgende:
Zijn er trouwens ook gedempte akoestische gitaren in de omloop? Ik wil echt heel graag gitaar leren spelen, maar ik wil niet te veel herrie schoppen
quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:59 schreef Mendeljev het volgende:
Zijn er trouwens ook gedempte akoestische gitaren in de omloop? Ik wil echt heel graag gitaar leren spelen, maar ik wil niet te veel herrie schoppen
Er is niks leuks aan c**rg*tt*quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:40 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Biefstuk... en courgette met olijfolie, dille en knoflook...
Jawel hoor, Yamaha maakt er een:quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:59 schreef Mendeljev het volgende:
Ik vind et zo'n zonde van je geld.. ofzo..quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:07 schreef Witchfynder het volgende:
Doet me altijd denken aan zo'n crime scene met van die krijtlijnen. Zo van: "hier was eens een gitaarbody"..
Is wel origineel xDquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:09 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik vind et zo'n zonde van je geld.. ofzo..
Of ligt dat nou aan mij?
Dat vind ik bij een Fender nu ook altijdquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:09 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik vind et zo'n zonde van je geld.. ofzo..
Of ligt dat nou aan mij?
Ja lach maar!quote:
Ik ben ook 20 en speel ook pas een maandje, dus nooit te oud om te leren!quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:22 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ja lach maar!![]()
Ik ben overigens sowieso te oud (20) om het goed te leren denk ik.
Een groot virtuoos worden is inderdaad onwaarschijnlijk, maar enigszins verdienstelijk leren spelen en vooral veel plezier hebben? Dat gaat nog uitstekendquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:22 schreef Mendeljev het volgende:
Ik ben overigens sowieso te oud (20) om het goed te leren denk ik.
van het weekend toevallig 1 keer gedaan... kwan niet voorbij de solo van paranoidquote:Op woensdag 24 september 2008 00:03 schreef Cynic het volgende:
Over een paar jaar speelt niemand meer echt, dan heeft iedereen zo'n guitarhero ding
Ik heb nu Rock Band hier staan (geleend) en ben daarmee voornamelijk aan het drummen. Dat is op zich wel tof maar ook best lastig.quote:Op woensdag 24 september 2008 07:19 schreef Aresdreams het volgende:
van het weekend toevallig 1 keer gedaan... kwan niet voorbij de solo van paranoid
dus hou het maar bij het echte gitaar spelen
Volgens mij bedoeld hij zijn brug elementquote:Op woensdag 24 september 2008 07:03 schreef Witchfynder het volgende:
Ziet er goed uit.. Wat is er precies niet geweldig aan je brug dan?
Nee zijn brug, in het vorige topic zei tie van: andere brug voor betere sustainquote:Op woensdag 24 september 2008 09:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld hij zijn brug element
Nee, hij bedoelt zijn brug. Dribbel lult weleens vaag, maar het verschil tussen een element en de brug maakt hij nog wel.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld hij zijn brug element
Iedere willekeurige gitaarzaak voor een euro of 3 - 4quote:Op woensdag 24 september 2008 10:44 schreef Trigalti het volgende:
Waar haal je de beugels waar je hem aan ophangt?
Ok, bedanktquote:Op woensdag 24 september 2008 10:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Iedere willekeurige gitaarzaak voor een euro of 3 - 4![]()
Nee precies en nie tzo veilig voor je gitaarquote:Op woensdag 24 september 2008 10:49 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ok, bedankt![]()
Van de week ff halen, iedere keer neerleggen schiet ook niet op, en is niet erg ruimtebesparend
Nou ja, ik leg em altijd op mijn bureau (een leeg bureau) dus qua veiligheid valt het wel mee, maar ziet er idd veel vetter uit zo boven je bedquote:Op woensdag 24 september 2008 10:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee precies en nie tzo veilig voor je gitaar
en het ziet er wel tof uit vind ik
Whaha heb jij geluk dat ik er iets over vroegquote:Op woensdag 24 september 2008 11:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Goeie manier om er achter te komen dat je 1 schroef bent vergeten
Man, die dingen werken met overkill. Je kunt er bijna je amp aan hangen. Zo'n ene schroef maakt geen verschil, het staat alleen een beetje pauperquote:Op woensdag 24 september 2008 11:36 schreef Deansensitized het volgende:
Kan een dure grap worden Dribbel_
Gaaf! Ga je die Dirty Fingers met kapje doen of niet? (terug komend op de vraag of dat kanquote:Op woensdag 24 september 2008 15:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja die dingen gaan er echt niet uitvallen
Maar net weer ff wat getest
en het zijn deze 2 geworden
[ afbeelding ]
Dirty Fingers in de brug en '57 classic in de nek
Straks eens kijken of ik ze erin kan zetten
Ik hoop MET want dat ziet er toffer uitquote:Op woensdag 24 september 2008 16:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gaaf! Ga je die Dirty Fingers met kapje doen of niet? (terug komend op de vraag of dat kan).
goed neukhok heb je daar manquote:Op woensdag 24 september 2008 01:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja ben er blij mee
Uit eten geweest en daarna gaan bieren met huisgenootjes dus niet gespeeld
Alleen nog tijd mgemaakt em even aan de muur te hangen![]()
Nu kan ik gerust gaan slapen zo
[ afbeelding ]
Maar bevalt goed so far. Met helemaal afstellen wacht ik tot ik m'n nieuwe brug erin heb anders is het een beetje loos werk voor niks. Zit nog ff te twijfelen wat ik met die elementen wil precies
Ja ik ga het samen met m'n leraar doen die heeft dar verstand van dus gaat het in ieder geval goedquote:Op woensdag 24 september 2008 15:31 schreef Cynic het volgende:
Mooi man!
Het is altijd leuk om je gitaar wat te upgraden
Gewoon zorgen dat je netjes werkt. Heb je een geschikte soldeerbout? Ik heb een tijd eentje met een vrij grove tip gebruikt, toen eentje met een hele fijne besteld en die werkt echt veel lekkerder en netter.
Ik heb deze en die bevalt mij prima.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:30 schreef Silentalarm het volgende:
hey,
Ik speel nu ongeveer 1 jaar gitaar. Ik heb een Goedkope spaanse gitaar(Nylon snaren) en een stratocaster. nu wil ik graag een mooie akoestische gitaar kopen die ik aan kan sluiten op mijn versterker. Ik heb alleen geen idee wat een goed merk is, of ik hem beter 2e hands of nieuw kan kopen, en wat voor soort ik moet kopen. Ook speel ik in een bandje, daarvoor moet deze gitaar ook geschikt zijn.
Ik ben kwa gebied van gitaren nog een totale N00b en weet dus HELEMAAL niks. Daarom uitgebreide uitleg waarom ik welke gitaar moet nemen.
Hartstikke bedankt alvast!
Schilderstape shield toch niks? Je moet van dat kopertape hebben. Vox Humana verkoopt dat voor 3,- per 100 meter ofzo. Zit in Vlaardingen dus best in de buurt voor je.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik ga het samen met m'n leraar doen die heeft dar verstand van dus gaat het in ieder geval goed
En idd met kapje eroverVind het er veel vetter uitzien ja
Maar ze zeiden nog met schilderstape erin ofzo om het te shielden of hoe zit dat precies ?
Schilderstape shield alleen datgene wat eronder zit als je gaat schilderen. Voor de rest doet het niet erg veel.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja ik ga het samen met m'n leraar doen die heeft dar verstand van dus gaat het in ieder geval goed
En idd met kapje eroverVind het er veel vetter uitzien ja
Maar ze zeiden nog met schilderstape erin ofzo om het te shielden of hoe zit dat precies ?
Nou.......... dat ook weer nietquote:Op woensdag 24 september 2008 21:21 schreef SNArky het volgende:
Gefeliciteerd met deze mijlpaal mensen!
Toch met z'n allen bijna driekwart miljoen posts over gitaren weten te lullen
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 24 september 2008 21:32 schreef Witchfynder het volgende:
Wat, dat het geen driekwart miljoen posts zijn of dat ze niet allemaal over gitaren gaan?.
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:09 schreef Witchfynder het volgende:
Hij zal wel weer niet goed geluisterd hebben..
"Haal die schilderstape eens uit je horen, ik probeer je iets te vertellen over isolatie!"quote:Op woensdag 24 september 2008 22:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]![]()
Er was iets met schilderstape
How very Spinal Tap of you...quote:Op woensdag 24 september 2008 22:32 schreef Metalfreak het volgende:
Damn, was ik net gitaar aan het spelen, lekker mee aan het raggen op Demons & Wizards, pleegt een speaker ineens een aanslag op mij, valt dus net naast mijn hoofd van boven naar beneden... Maar wel vol op het kunststof van het stopcontact dat in 10 stukken uit elkaar springt en waar ik dus nu de stekker voor o.a. de versterker niet meer in kan pluggen...
Gast daar heb je wel echt een chique deal. Ik heb ook nog zo'n SG liggen, best leuk gitaartjequote:Op woensdag 24 september 2008 22:34 schreef KaMo het volgende:
Oeh, Nice
Ik kan 2e hands (allemaal half jaartje oud) kopen van een kennis:
Epiphone SG (zo'n zwarte)
Ibanez Amp 65 watt (toneblaster geloof ik)
Boss Metal zone
Enofandere Zoom mini prossesor
+kabels
voor 335!
Hij doet er niks meer mee =O
Er staat toch nergens om welke gitaar het gaatquote:Op woensdag 24 september 2008 23:23 schreef Frankii het volgende:
[..]
Gast daar heb je wel echt een chique deal. Ik heb ook nog zo'n SG liggen, best leuk gitaartje.
Epiphone SG G-310quote:Op woensdag 24 september 2008 23:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Er staat toch nergens om welke gitaar het gaat
Ook weer zo'n gast met enorme handen. Net als Paul Gilbert, waar onze beëmmerde vriend nog les van heeft gehad.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:22 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ben geen echte fan van deze kerel, maar ik blijf dit nummer geweldig vinden..
Killswitch galore..
Goede keuze !!quote:Op woensdag 24 september 2008 15:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja die dingen gaan er echt niet uitvallen
Maar net weer ff wat getest
en het zijn deze 2 geworden
[ afbeelding ]
Dirty Fingers in de brug en '57 classic in de nek
Straks eens kijken of ik ze erin kan zetten
Ik heb 3 dvd's gékochtquote:Op woensdag 24 september 2008 23:44 schreef allsystemshalt het volgende:
Whoot 250![]()
![]()
![]()
![]()
Nu nog 250.000.000 cd's verkopen![]()
Heb er al +/- 1200 verkocht dus ik ben al goed op weg
Ja ik vond het een vet dingquote:Op woensdag 24 september 2008 23:59 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Goede keuze !!
Ik heb zelf een Dirty Fingers in de brugpositie van een Japanse strat* gezet en ben er na 18 jaar nog steeds zeer gelukkig mee![]()
*Ja, ik had destijds meer dan genoeg geld voor een USA strat maar na een speel en luistersesie van 5 uur moest ik concluderen dat de Japanse Stratocaster met kop en schouders boven de USA versie uitstak.
Vooral de responce* (*attack) was vele malen beter en de sustain was ook iets beter verder had de Jap versie een veel betere hot/sweet-spot**
** Punt van de hals per snaar waarop een gitaar het mooiste klinkt.
Koop dan een neger die dat doetquote:Op donderdag 25 september 2008 00:33 schreef Cynic het volgende:
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat het kán
Een mod in het topic en al m'n posts staan er nogquote:Op donderdag 25 september 2008 00:34 schreef Da_Ripper het volgende:
misschien een beetje de figuurlijke mosterd na de spreekwoordelijke maaltijd, maar alsnog
congrats met de #250
Neem je toch 2 robotsquote:Op donderdag 25 september 2008 00:40 schreef Cynic het volgende:
Stemmen is eigenlijk gewoon een goed excuus om een andere gitaar te pakken.
Anders moet je het hele optreden met 1 gitaar staan, da's ook niks natuurlijk.![]()
Da's alvast een minpuntje voor de Robot.
okee voeg me maar weer opneiuw toe ik heb een ander adres:quote:Op donderdag 25 september 2008 00:45 schreef Jimbo het volgende:
ik ga maar ff badderen dan nog 15min spelen dan slapen , morgen weer een dag vol zorgen ;D
ps drib kan jij ff op msn t nummer van die gitarenzaak in delft geven ;D jan morien oid dan kan ik morgen ff bellen voor een GLX-100 ;D
net meisjes, ook heel strak in het begin en dan steeds losser en losser tot er geen zak meer aan isquote:Op donderdag 25 september 2008 00:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja in het begin zl het wel strak gaan, maar zul je zien dat je na een tijdje gaat het wat losser krijg je wat speling enz klopt er geen zak van
quote:Op donderdag 25 september 2008 07:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
net meisjes, ook heel strak in het begin en dan steeds losser en losser tot er geen zak meer aan is
quote:Op donderdag 25 september 2008 00:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
okee voeg me maar weer opneiuw toe ik heb een ander adres:
justfuckinggoogleit@hotmail.com
quote:Op donderdag 25 september 2008 07:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
net meisjes, ook heel strak in het begin en dan steeds losser en losser tot er geen zak meer aan is
Weet je dat wel zekerquote:Op donderdag 25 september 2008 10:44 schreef Cynic het volgende:
Okay, GAS weer onder controle voor nu. Ik heb niet écht een ENGL preamp nodig.
Ik heb nu een Digitech 2120 als voorversterker en effectenunit.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:08 schreef Aresdreams het volgende:
wat voegt het toe aan hetgeen je nu hebt? misschien dan toch wel nodig
nog 1 maand te gaan en dan heb ik iig geld voor een Bo~el
en nu nog zorgen dat ik hem op tijd bestel
Ja maar dat is niet leukquote:Op donderdag 25 september 2008 11:20 schreef brother52 het volgende:
Daar zijn toch afdekplaatjes voor?
Zoals KITT?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:27 schreef brother52 het volgende:
Kun je er niets inproppen met lichtjes die heen en weer gaan?
nope, die schecter zou tot eind october duren, en dan heb ik er nog niet op gespeeld.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Nice
Toch niet de schecter ?
Vaak als je em besteld moet je alleen een aanbetaling doenDus dat heb je dan vast wel
dus toch voor die ENGL gaan dan?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:11 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb nu een Digitech 2120 als voorversterker en effectenunit.
Ik dacht eraan om de Digitech alleen voor de effecten te gebruiken en de ENGL dan als voortrap.
Een computer in een 19"behuizing, kun je tussen de optredens door Fok!kenquote:
Tussen de optredens door zou gewoon thuis kunnen.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:33 schreef Metalfreak het volgende:
Een computer in een 19"behuizing, kun je tussen de optredens door Fok!ken
Mocht ik ooit zo succesvol raken dat ik op tour kan gaan, dan lijkt zo'n rack met een uitschuifbaar schermpje en een pctje er in wel gaaf.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:33 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Een computer in een 19"behuizing, kun je tussen de optredens door Fok!ken
Waarom?quote:Op donderdag 25 september 2008 20:02 schreef Jimbo het volgende:
ik moet maar eens accordeon gaan leren spelen
Waarom kiezen? Onze zanger speelt ook accordeon, toetsen, gitaar en bas.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarom?
Gitaar is toch veel leuker?
Kapje op open element zetten was niet moeilijk?quote:Op donderdag 25 september 2008 21:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ziet er weer precies hetzelfde uit he![]()
Nee gewoon er overheen schuiven en vastzettenquote:Op donderdag 25 september 2008 21:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kapje op open element zetten was niet moeilijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bier tegen de buik?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:39 schreef Jorikjet het volgende:
ik net gefitnesstdingest, en nu bier (Y)
Ik zwaardvechten... en zit nu aan een Hoegaarden Roséquote:Op donderdag 25 september 2008 22:39 schreef Jorikjet het volgende:
ik net gefitnesstdingest, en nu bier (Y)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Doodkapje op 25-09-2008 22:51:03 ]...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:35 schreef Frankii het volgende:
Net voor de lol even op mn eerste gitaartje gespeeld, Ibanez GSA60, blijft een mooi ding. Bel gaat, ik zet em neer, hoor een knal, ren naar binnen... Gitaar was omgevallen, kop eraf.
RIP
Dat is echt klote =Oquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:35 schreef Frankii het volgende:
Net voor de lol even op mn eerste gitaartje gespeeld, Ibanez GSA60, blijft een mooi ding. Bel gaat, ik zet em neer, hoor een knal, ren naar binnen... Gitaar was omgevallen, kop eraf.
RIP
misschien een eventide h8000?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:12 schreef Cynic het volgende:
Ik heb nog 2 HE over in mijn rack, daar moet toch iets in!
Misschien heeft Dean binnenkort een halsje voor je over.quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:35 schreef Frankii het volgende:
RIP
Achgossiequote:Op vrijdag 26 september 2008 08:35 schreef Frankii het volgende:
RIP
Da's wel heel erg pech hebben, zo'n kop breekt er echt niet zomaar af.quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:35 schreef Frankii het volgende:
RIP
Da's wel aardig voor de vulling inderdaadquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:20 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
misschien een eventide h8000?
[ afbeelding ]
Hoe raad je het zoquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Misschien heeft Dean binnenkort een halsje voor je over.
En dan niet meteen een versterker erbij aanbieden....quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:21 schreef The_Dean het volgende:
Hoe raad je het zo
Heb hier idd een nek van een GRG170 DX, dus met van die sharktooth inlays liggen. Volgens mij gaat die wel passen. Kost gratis, mits ruilen, pm me maar even.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
En dan niet meteen een versterker erbij aanbieden....
Zijn er trouwens al vorderingen met het beestje?quote:
Nog niet, zal er komende week weer even naar kijken. Vanmiddag en morgen te druk, spelen, auto, bendequote:Op vrijdag 26 september 2008 14:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zijn er trouwens al vorderingen met het beestje?
Doe maar rustig aan, ik heb het de komende weken toch druk met een bruiloft, helpen met klussen en helpen met verhuizen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:37 schreef Deansensitized het volgende:
Nog niet, zal er komende week weer even naar kijken. Vanmiddag en morgen te druk, spelen, auto, bende
Ja, dat wel maar ik heb gelukkig nog een andere staan.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:56 schreef Deansensitized het volgende:
Ja ok, maar het is wel een vet ding, je zal er toch wel eens op willen spelen
Helaas, ik krijg vanavond bezoek.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:56 schreef Deansensitized het volgende:
Vanavond gig
Wie komt er kijken?
Dat is net de verkeerde kant op manquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:03 schreef Aresdreams het volgende:
sorry, moet al naar antwerpen toe
Sorry.. moet van 6 tot 6 vannacht werkenquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:56 schreef Deansensitized het volgende:
Vanavond gig
Wie komt er kijken?
ja, i knowquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat is net de verkeerde kant op man
Ach, dat is Strawelte ook gelukt, moet voor jullie dan ook wel kunnen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:32 schreef Deansensitized het volgende:
Als wij ooit Friesland uit komen bedoel je
Sorry, ik loopt echt niet warm van die sharktooth inlaysquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoe raad je het zo
Heb hier idd een nek van een GRG170 DX, dus met van die sharktooth inlays liggen. Volgens mij gaat die wel passen. Kost gratis, mits ruilen, pm me maar even.
fuzz factory -> wah -> boss phaser -> fulltone fulldrive -> proco rat -> super hard on -> visual sound h2o -> tuner -> boss loop station.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:28 schreef Riches het volgende:
Goeie collectie, wat is dat pedaal rechtsonder?
Mijn chain: Vox Wah -> Boss Ds-1 -> Proco Rat -> Korg Tuner -> Danelectro Reel Echo
Komt binnenkort een memoryman of Line 6 DL4 bij.
Waar?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:56 schreef Deansensitized het volgende:
Vanavond gig
Wie komt er kijken?
Ik raad niks. Ik weet dat gewoon.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoe raad je het zo
Ik heb een Zoom G9.2tt liggen, ik krijg er best wat geile geluiden uit... leuk om thuis mee te kloten. Maar ik zou er nooit de oefenruimte mee ingaan.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:05 schreef matjuhhh007 het volgende:
Ik heb alleen een Zoom g1, maar dit jaar gaat er nog een cry baby bij komen, die zoom zuigt...
quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:17 schreef KaMo het volgende:
Vanavond lekker fappen... Een keer zonder deadline ^^
Ja van tig gig alles bij elkaar zal ik hem ff smsenquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:15 schreef Witchfynder het volgende:
Hey Dribbel, jij gebruikt toch ook Addictive drums? Heb jij daar nog een troepvrije installatie van?.
Ja, ik zou mijn gitaar ook liever kapot houden dan dat ik hem gratis klaar kon krijgen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:40 schreef Frankii het volgende:
[..]
Sorry, ik loopt echt niet warm van die sharktooth inlays. Doe mij maar block of trapezoid (zal vast mooi staan op zon ibanez
)
Verder wel lief aangeboden
quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja van tig gig alles bij elkaar zal ik hem ff smsen
Hij wil hem toch ergens voor ruilen, of lees ik nou zo debiel.quote:Op zaterdag 27 september 2008 07:56 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja, ik zou mijn gitaar ook liever kapot houden dan dat ik hem gratis klaar kon krijgen.
Jouw nek was stuk toch? Stuur je mij de kapotte nek, stuur ik een goede nek terugquote:Op zaterdag 27 september 2008 10:53 schreef Frankii het volgende:
[..]
Hij wil hem toch ergens voor ruilen, of lees ik nou zo debiel.
Jawattequote:
ah, mooi, dank je, weet ik dat ik die in ieder geval niet hoef te testenquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:09 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik heb een Zoom G9.2tt liggen, ik krijg er best wat geile geluiden uit... leuk om thuis mee te kloten. Maar ik zou er nooit de oefenruimte mee ingaan.
Holiday snap ik niet..quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:48 schreef Jimbo het volgende:
greenday spelen = vet
probeer holiday eens, en basket case...vind ik persoonlijk de 2 vetste nummers om te spelen
1 2 3 4 5 6 7 | e|--------------------| B|-9----6----13---8---| G|-10---6----13---8---| D|-x----x----x----x---| A|-8----4----11---6---| E|--------------------| |
1 2 3 4 5 6 | B|---------------------| G|--------------------| D|--10-10-10-----------------| A|-8 -8-8---------11 --11--11------| E|----------------9 -9-9----| |
Waarbij 95% voor geen zak kloptquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:38 schreef matjuhhh007 het volgende:
Of hij download gewoon dat bestandje met 55.000 Tabs in een map compleet voor je gesorteerd
Is gewoon Fmin, C#, G#, Eb, zonder de 5. Barré's leren met je hoofd dusquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:54 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Holiday snap ik niet..
hoe speel ik dit bijvoorbeeld:
[ code verwijderd ]
Ben dan ook nog maar beginner hè..![]()
Die x in het midden![]()
toen ik net greenday zocht zaten heel veel greenday nummers in de mat van Green,Tomquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarbij 95% voor geen zak klopt
hehe als je terug leest lees je dat ik geen accorden lezen kan en geen eens weet hoe ze eruit zienquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:11 schreef SNArky het volgende:
[..]
Is gewoon Fmin, C#, G#, Eb, zonder de 5. Barré's leren met je hoofd dus
ik heb hier nog een 707, uit het tijdperk dat ze net plastic ontdekt haddenquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:24 schreef Cynic het volgende:
De Zoom 505 was mijn allereerste effectenbakje.![]()
Dat was vroeger toen ze die nog van hout maakten.
Dan heb je dus nog wat te doen als je een beetje fatsoenlijk gitaar wilt gaan leren spelen, mijns inziensquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hehe als je terug leest lees je dat ik geen accorden lezen kan en geen eens weet hoe ze eruit zien
TAB
Wat gaat dat je nou kosten?quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:45 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik heb hier nog een 707, uit het tijdperk dat ze net plastic ontdekt hadden
en heb een neie gitaar besteld
nu nog wachten todat ie gemaakt is...
plaatje:
[ afbeelding ]
Specs:
Gitaar model: Bo~el MC-7 TOL Transparant Black
Body: 2 parts ash carved top
Neck: Hardrock maple set neck
Fingerboard: Rosewood. Jumbo Frets
Pickups: 2 Bo~el HB-SD/7 Humbuckers
Controls: Volume pot, tone pot with phase switch, mini switch for on/off
Pickup Switching: 5-way switch
Bridge: 7 string "trs edge" with push-in arm.
Hardware: Licensed Floyd Rose tremolo
Special: Tree of life inlay in fingerboard. 7 string guitar build in cooperation with Marcel Coenen.
Scalelength: 647.7 mm
Deze dus
Nou, nou, das niet niks, wel een mooi gitaartje hoorquote:Op zaterdag 27 september 2008 22:56 schreef Aresdreams het volgende:
1425, gelukkig nog de oude prijs, maar dan wel met een aanbetaling, al is die aanbetaling een stuk hoger uit eigen beweging dan nodig was(contant geld in huis mocht wel wat lager
)
nu nog ff tot januari door sparen
Tja, heb je er al ooit op gespeeld?quote:Op zondag 28 september 2008 02:16 schreef The_Dean het volgende:
Wat een geld voor een veredeld RG'tje man![]()
vette shit! prijs valt me enigzins nog wel mee voor een handgemaakte gitaar.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:45 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik heb hier nog een 707, uit het tijdperk dat ze net plastic ontdekt hadden
en heb een neie gitaar besteld
nu nog wachten todat ie gemaakt is...
plaatje:
[ afbeelding ]
Specs:
Gitaar model: Bo~el MC-7 TOL Transparant Black
Body: 2 parts ash carved top
Neck: Hardrock maple set neck
Fingerboard: Rosewood. Jumbo Frets
Pickups: 2 Bo~el HB-SD/7 Humbuckers
Controls: Volume pot, tone pot with phase switch, mini switch for on/off
Pickup Switching: 5-way switch
Bridge: 7 string "trs edge" with push-in arm.
Hardware: Licensed Floyd Rose tremolo
Special: Tree of life inlay in fingerboard. 7 string guitar build in cooperation with Marcel Coenen.
Scalelength: 647.7 mm
Deze dus
ja voor standaard powerchord werk hoef je geen luxe gitaar te hebbenquote:Op zondag 28 september 2008 02:16 schreef The_Dean het volgende:
Wat een geld voor een veredeld RG'tje man![]()
die stond gister dus ook in die winkelquote:Op zondag 28 september 2008 10:23 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
vette shit! prijs valt me enigzins nog wel mee voor een handgemaakte gitaar.
en die marcel coenen heeft hier trouwens ook een tijd in het gitaristen topic gezeten...!
Voor hetzelfde geld had je een snaar meer kunnen hebben.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:56 schreef Aresdreams het volgende:
1425, gelukkig nog de oude prijs, maar dan wel met een aanbetaling, al is die aanbetaling een stuk hoger uit eigen beweging dan nodig was(contant geld in huis mocht wel wat lager
)
nu nog ff tot januari door sparen
BO~EL wordt al niet meer helemaal met de hand gemaakt hoor. De Body's en Neck's komen uit Indonesië.quote:Op zondag 28 september 2008 10:23 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
vette shit! prijs valt me enigzins nog wel mee voor een handgemaakte gitaar.
en die marcel coenen heeft hier trouwens ook een tijd in het gitaristen topic gezeten...!
Die vraag moet je even doorsturen naar Meshuggahquote:Op zondag 28 september 2008 11:17 schreef Jorikjet het volgende:
sjonge jonge, wat moet de bassist dan doen als je zo'n gitaar hebt?
dat gaat me net te verquote:Op zondag 28 september 2008 10:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld had je een snaar meer kunnen hebben.
http://www.thomann.de/nl/ibanez_rg2228gk.htm
Hetzelfde als een tweede gitarist. Iets interessants spelenquote:Op zondag 28 september 2008 11:17 schreef Jorikjet het volgende:
sjonge jonge, wat moet de bassist dan doen als je zo'n gitaar hebt?
dat parelmour op de fretboard, dat is er ingelegdquote:Op zondag 28 september 2008 12:24 schreef matjuhhh007 het volgende:
Wel een vette gitaar, de body ziet er strak uit en wat bedoelen jullie met inlay..?
Ik ben voor Emmen.quote:Op zondag 28 september 2008 14:58 schreef Doodkapje het volgende:
bijna het eind van het topic en we hebben nog geen meet gepland
quote:Op zondag 28 september 2008 15:19 schreef brother52 het volgende:
Waarom?
Mag je daar niet meer komen of zo?
¤ 39,60 met de treinquote:Op zondag 28 september 2008 15:19 schreef brother52 het volgende:
Waarom?
Mag je daar niet meer komen of zo?
iemand?quote:Op zondag 28 september 2008 16:05 schreef KaMo het volgende:
Heeft iemand een tip voor een low budget PA voor repetitie hok?
Dat betaal ik om in utrecht of rotterdam te komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.------------------
ik heb dat niet over voor fokquote:Op zondag 28 september 2008 20:13 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat betaal ik om in utrecht of rotterdam te komen.
En ik was er de vorige keer ook gewoon.
aan de tremelo arm te zien geen fender of squier! (al kan dat natuurlijk een andere zijn, maar wie vervangt er nou zijn tremelo armpje)quote:Op zondag 28 september 2008 21:00 schreef matjuhhh007 het volgende:
Ben jij degene die laatst begonnen was met spelen? Welk merk is dit? Durf zo niet met zekerheid te zeggen dat het een echte fender isSunburst is altijd mooi natuurlijk
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |