Bier tegen de buik?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:39 schreef Jorikjet het volgende:
ik net gefitnesstdingest, en nu bier (Y)
Ik zwaardvechten... en zit nu aan een Hoegaarden Roséquote:Op donderdag 25 september 2008 22:39 schreef Jorikjet het volgende:
ik net gefitnesstdingest, en nu bier (Y)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Doodkapje op 25-09-2008 22:51:03 ]...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:35 schreef Frankii het volgende:
Net voor de lol even op mn eerste gitaartje gespeeld, Ibanez GSA60, blijft een mooi ding. Bel gaat, ik zet em neer, hoor een knal, ren naar binnen... Gitaar was omgevallen, kop eraf.
RIP
Dat is echt klote =Oquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:35 schreef Frankii het volgende:
Net voor de lol even op mn eerste gitaartje gespeeld, Ibanez GSA60, blijft een mooi ding. Bel gaat, ik zet em neer, hoor een knal, ren naar binnen... Gitaar was omgevallen, kop eraf.
RIP
misschien een eventide h8000?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:12 schreef Cynic het volgende:
Ik heb nog 2 HE over in mijn rack, daar moet toch iets in!
Misschien heeft Dean binnenkort een halsje voor je over.quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:35 schreef Frankii het volgende:
RIP
Achgossiequote:Op vrijdag 26 september 2008 08:35 schreef Frankii het volgende:
RIP
Da's wel heel erg pech hebben, zo'n kop breekt er echt niet zomaar af.quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:35 schreef Frankii het volgende:
RIP
Da's wel aardig voor de vulling inderdaadquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:20 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
misschien een eventide h8000?
[ afbeelding ]
Hoe raad je het zoquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Misschien heeft Dean binnenkort een halsje voor je over.
En dan niet meteen een versterker erbij aanbieden....quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:21 schreef The_Dean het volgende:
Hoe raad je het zo
Heb hier idd een nek van een GRG170 DX, dus met van die sharktooth inlays liggen. Volgens mij gaat die wel passen. Kost gratis, mits ruilen, pm me maar even.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
En dan niet meteen een versterker erbij aanbieden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |