Wat denk je zelfquote:Op woensdag 24 september 2008 21:32 schreef Witchfynder het volgende:
Wat, dat het geen driekwart miljoen posts zijn of dat ze niet allemaal over gitaren gaan?.
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:09 schreef Witchfynder het volgende:
Hij zal wel weer niet goed geluisterd hebben..
"Haal die schilderstape eens uit je horen, ik probeer je iets te vertellen over isolatie!"quote:Op woensdag 24 september 2008 22:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]![]()
Er was iets met schilderstape
How very Spinal Tap of you...quote:Op woensdag 24 september 2008 22:32 schreef Metalfreak het volgende:
Damn, was ik net gitaar aan het spelen, lekker mee aan het raggen op Demons & Wizards, pleegt een speaker ineens een aanslag op mij, valt dus net naast mijn hoofd van boven naar beneden... Maar wel vol op het kunststof van het stopcontact dat in 10 stukken uit elkaar springt en waar ik dus nu de stekker voor o.a. de versterker niet meer in kan pluggen...
Gast daar heb je wel echt een chique deal. Ik heb ook nog zo'n SG liggen, best leuk gitaartjequote:Op woensdag 24 september 2008 22:34 schreef KaMo het volgende:
Oeh, Nice
Ik kan 2e hands (allemaal half jaartje oud) kopen van een kennis:
Epiphone SG (zo'n zwarte)
Ibanez Amp 65 watt (toneblaster geloof ik)
Boss Metal zone
Enofandere Zoom mini prossesor
+kabels
voor 335!
Hij doet er niks meer mee =O
Er staat toch nergens om welke gitaar het gaatquote:Op woensdag 24 september 2008 23:23 schreef Frankii het volgende:
[..]
Gast daar heb je wel echt een chique deal. Ik heb ook nog zo'n SG liggen, best leuk gitaartje.
Epiphone SG G-310quote:Op woensdag 24 september 2008 23:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Er staat toch nergens om welke gitaar het gaat
Ook weer zo'n gast met enorme handen. Net als Paul Gilbert, waar onze beëmmerde vriend nog les van heeft gehad.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:22 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ben geen echte fan van deze kerel, maar ik blijf dit nummer geweldig vinden..
Killswitch galore..
Goede keuze !!quote:Op woensdag 24 september 2008 15:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja die dingen gaan er echt niet uitvallen
Maar net weer ff wat getest
en het zijn deze 2 geworden
[ afbeelding ]
Dirty Fingers in de brug en '57 classic in de nek
Straks eens kijken of ik ze erin kan zetten
Ik heb 3 dvd's gékochtquote:Op woensdag 24 september 2008 23:44 schreef allsystemshalt het volgende:
Whoot 250![]()
![]()
![]()
![]()
Nu nog 250.000.000 cd's verkopen![]()
Heb er al +/- 1200 verkocht dus ik ben al goed op weg
Ja ik vond het een vet dingquote:Op woensdag 24 september 2008 23:59 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Goede keuze !!
Ik heb zelf een Dirty Fingers in de brugpositie van een Japanse strat* gezet en ben er na 18 jaar nog steeds zeer gelukkig mee![]()
*Ja, ik had destijds meer dan genoeg geld voor een USA strat maar na een speel en luistersesie van 5 uur moest ik concluderen dat de Japanse Stratocaster met kop en schouders boven de USA versie uitstak.
Vooral de responce* (*attack) was vele malen beter en de sustain was ook iets beter verder had de Jap versie een veel betere hot/sweet-spot**
** Punt van de hals per snaar waarop een gitaar het mooiste klinkt.
Koop dan een neger die dat doetquote:Op donderdag 25 september 2008 00:33 schreef Cynic het volgende:
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat het kán
Een mod in het topic en al m'n posts staan er nogquote:Op donderdag 25 september 2008 00:34 schreef Da_Ripper het volgende:
misschien een beetje de figuurlijke mosterd na de spreekwoordelijke maaltijd, maar alsnog
congrats met de #250
Neem je toch 2 robotsquote:Op donderdag 25 september 2008 00:40 schreef Cynic het volgende:
Stemmen is eigenlijk gewoon een goed excuus om een andere gitaar te pakken.
Anders moet je het hele optreden met 1 gitaar staan, da's ook niks natuurlijk.![]()
Da's alvast een minpuntje voor de Robot.
okee voeg me maar weer opneiuw toe ik heb een ander adres:quote:Op donderdag 25 september 2008 00:45 schreef Jimbo het volgende:
ik ga maar ff badderen dan nog 15min spelen dan slapen , morgen weer een dag vol zorgen ;D
ps drib kan jij ff op msn t nummer van die gitarenzaak in delft geven ;D jan morien oid dan kan ik morgen ff bellen voor een GLX-100 ;D
net meisjes, ook heel strak in het begin en dan steeds losser en losser tot er geen zak meer aan isquote:Op donderdag 25 september 2008 00:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja in het begin zl het wel strak gaan, maar zul je zien dat je na een tijdje gaat het wat losser krijg je wat speling enz klopt er geen zak van
quote:Op donderdag 25 september 2008 07:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
net meisjes, ook heel strak in het begin en dan steeds losser en losser tot er geen zak meer aan is
quote:Op donderdag 25 september 2008 00:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
okee voeg me maar weer opneiuw toe ik heb een ander adres:
justfuckinggoogleit@hotmail.com
quote:Op donderdag 25 september 2008 07:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
net meisjes, ook heel strak in het begin en dan steeds losser en losser tot er geen zak meer aan is
Weet je dat wel zekerquote:Op donderdag 25 september 2008 10:44 schreef Cynic het volgende:
Okay, GAS weer onder controle voor nu. Ik heb niet écht een ENGL preamp nodig.
Ik heb nu een Digitech 2120 als voorversterker en effectenunit.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:08 schreef Aresdreams het volgende:
wat voegt het toe aan hetgeen je nu hebt? misschien dan toch wel nodig
nog 1 maand te gaan en dan heb ik iig geld voor een Bo~el
en nu nog zorgen dat ik hem op tijd bestel
Ja maar dat is niet leukquote:Op donderdag 25 september 2008 11:20 schreef brother52 het volgende:
Daar zijn toch afdekplaatjes voor?
Zoals KITT?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:27 schreef brother52 het volgende:
Kun je er niets inproppen met lichtjes die heen en weer gaan?
nope, die schecter zou tot eind october duren, en dan heb ik er nog niet op gespeeld.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Nice
Toch niet de schecter ?
Vaak als je em besteld moet je alleen een aanbetaling doenDus dat heb je dan vast wel
dus toch voor die ENGL gaan dan?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:11 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb nu een Digitech 2120 als voorversterker en effectenunit.
Ik dacht eraan om de Digitech alleen voor de effecten te gebruiken en de ENGL dan als voortrap.
Een computer in een 19"behuizing, kun je tussen de optredens door Fok!kenquote:
Tussen de optredens door zou gewoon thuis kunnen.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:33 schreef Metalfreak het volgende:
Een computer in een 19"behuizing, kun je tussen de optredens door Fok!ken
Mocht ik ooit zo succesvol raken dat ik op tour kan gaan, dan lijkt zo'n rack met een uitschuifbaar schermpje en een pctje er in wel gaaf.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:33 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Een computer in een 19"behuizing, kun je tussen de optredens door Fok!ken
Waarom?quote:Op donderdag 25 september 2008 20:02 schreef Jimbo het volgende:
ik moet maar eens accordeon gaan leren spelen
Waarom kiezen? Onze zanger speelt ook accordeon, toetsen, gitaar en bas.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarom?
Gitaar is toch veel leuker?
Kapje op open element zetten was niet moeilijk?quote:Op donderdag 25 september 2008 21:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ziet er weer precies hetzelfde uit he![]()
Nee gewoon er overheen schuiven en vastzettenquote:Op donderdag 25 september 2008 21:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kapje op open element zetten was niet moeilijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bier tegen de buik?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:39 schreef Jorikjet het volgende:
ik net gefitnesstdingest, en nu bier (Y)
Ik zwaardvechten... en zit nu aan een Hoegaarden Roséquote:Op donderdag 25 september 2008 22:39 schreef Jorikjet het volgende:
ik net gefitnesstdingest, en nu bier (Y)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Doodkapje op 25-09-2008 22:51:03 ]...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:35 schreef Frankii het volgende:
Net voor de lol even op mn eerste gitaartje gespeeld, Ibanez GSA60, blijft een mooi ding. Bel gaat, ik zet em neer, hoor een knal, ren naar binnen... Gitaar was omgevallen, kop eraf.
RIP
Dat is echt klote =Oquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:35 schreef Frankii het volgende:
Net voor de lol even op mn eerste gitaartje gespeeld, Ibanez GSA60, blijft een mooi ding. Bel gaat, ik zet em neer, hoor een knal, ren naar binnen... Gitaar was omgevallen, kop eraf.
RIP
misschien een eventide h8000?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:12 schreef Cynic het volgende:
Ik heb nog 2 HE over in mijn rack, daar moet toch iets in!
Misschien heeft Dean binnenkort een halsje voor je over.quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:35 schreef Frankii het volgende:
RIP
Achgossiequote:Op vrijdag 26 september 2008 08:35 schreef Frankii het volgende:
RIP
Da's wel heel erg pech hebben, zo'n kop breekt er echt niet zomaar af.quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:35 schreef Frankii het volgende:
RIP
Da's wel aardig voor de vulling inderdaadquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:20 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
misschien een eventide h8000?
[ afbeelding ]
Hoe raad je het zoquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Misschien heeft Dean binnenkort een halsje voor je over.
En dan niet meteen een versterker erbij aanbieden....quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:21 schreef The_Dean het volgende:
Hoe raad je het zo
Heb hier idd een nek van een GRG170 DX, dus met van die sharktooth inlays liggen. Volgens mij gaat die wel passen. Kost gratis, mits ruilen, pm me maar even.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
En dan niet meteen een versterker erbij aanbieden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |