300,-. Zonder versterker.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:48 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
leuke gitaar om mee te beginnen, je kunt het slechter treffen! voor hoeveel kun je hem overnemen, als ik zo brutaal mag zijn...?
Erg tof!quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:57 schreef -Beer- het volgende:
He, kunnen jullie een beetje feedback geven op dit: http://home.kpn.nl/timm6065/exp2-03.mp3
Het is nog een beetje een opzetje, heb nu iets van 5 gitaar sporen. De bas en de drum zijn midi aangezien ik het in mijn eentje maak en dus geen band ter beschikking heb. tnx
Dat is een zeer mooie prijs! En het is zelfs supergoed voor een beginnersgitaar, en wel meer dan datquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:03 schreef Mr.J het volgende:
Gitaristentopic #249: Bijna 250 :o
[..]
300,-. Zonder versterker.
Nice... maar soms moet je uitkijken met de timing... vooral als je op een gegeven moment drie gitaren tegelijkertijd hoort op het eind...quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:57 schreef -Beer- het volgende:
He, kunnen jullie een beetje feedback geven op dit: http://home.kpn.nl/timm6065/exp2-03.mp3
Het is nog een beetje een opzetje, heb nu iets van 5 gitaar sporen. De bas en de drum zijn midi aangezien ik het in mijn eentje maak en dus geen band ter beschikking heb. tnx
300,- E Voor een Gibson Les Paul Standard?! Weet je zeker dat het een Gibson is en geen Epiphone?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:03 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Mooi prijsjequote:Op dinsdag 23 september 2008 21:03 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Best raar inderdaad, maar het is een kennis waarvan hij hem koopt dus je weet maar nooitquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:15 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nice... maar soms moet je uitkijken met de timing... vooral als je op een gegeven moment drie gitaren tegelijkertijd hoort op het eind...
[..]
300,- E Voor een Gibson Les Paul Standard?! Weet je zeker dat het een Gibson is en geen Epiphone?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:15 schreef Doodkapje het volgende:
300,- E Voor een Gibson Les Paul Standard?! Weet je zeker dat het een Gibson is en geen Epiphone?
quote:
Tsja, ik ben hier de gitaar n00b he.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:17 schreef matjuhhh007 het volgende:
[..]
Best raar inderdaad, maar het is een kennis waarvan hij hem koopt dus je weet maar nooit![]()
epiphone neem ik aan, nieuwe gibson les paul standard zit al gauw rond de 2000 euro namelijkquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:03 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Op de mijne staat beidequote:Op dinsdag 23 september 2008 21:30 schreef KaMo het volgende:
Neen, er staat "Epiphone ipv Gibson:
Mja... je moet ff kijken wat voor Epiphone het is... je hebt ze nieuw van 399,- maar ook van 799,-quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:33 schreef Mr.J het volgende:
OK.
Maar is 300,- voor een min of meer ongebruikte Epiphone een goede prijs? En is deze gitaar ook geschikt voor in de toekomst wat classic rock mee te tokkelen?
Volgens mij weet hij dan zelf ook niet beter. Althans, ik ga uit van het goede in de mens.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:54 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mja... je moet ff kijken wat voor Epiphone het is... je hebt ze nieuw van 399,- maar ook van 799,-
Kijk maar eerst naar wat voor model het is... als ie een Epiphone aan je wil verpatsen als Gibson, vind ik dat wel erg schraal...
Will do. Moet hem eerst nog ophalen en dat duurt misschien nog wel een weekje of wat.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:55 schreef matjuhhh007 het volgende:
Je hebt heel wat aftakkingen van de echte Gibson, de grootste is Epiphone en evengoed zeer bruikbaar in de classic rock. Maar als je hem hebt, maak maar een paar foto's en dan kunnen we ze wel beoordelen of het een echte is of niet
.
Ja, mijn waardigheidquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:25 schreef Witchfynder het volgende:
Hey, al leuke dingen gegrilld?.
Biefstuk... en courgette met olijfolie, dille en knoflook...quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:25 schreef Witchfynder het volgende:
Hey, al leuke dingen gegrilld?.
Niemand! Gitaar spelen is voor mietjesquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:55 schreef KaMo het volgende:
Wie speelt er hier eigenlijk ook allemaal gitaar?
Wie niet?quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:55 schreef KaMo het volgende:
Wie speelt er hier eigenlijk ook allemaal gitaar?
Kan je beter een electrische met headset of oningeplugt spelenquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:59 schreef Mendeljev het volgende:
Zijn er trouwens ook gedempte akoestische gitaren in de omloop? Ik wil echt heel graag gitaar leren spelen, maar ik wil niet te veel herrie schoppen
quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:59 schreef Mendeljev het volgende:
Zijn er trouwens ook gedempte akoestische gitaren in de omloop? Ik wil echt heel graag gitaar leren spelen, maar ik wil niet te veel herrie schoppen
Er is niks leuks aan c**rg*tt*quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:40 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Biefstuk... en courgette met olijfolie, dille en knoflook...
Jawel hoor, Yamaha maakt er een:quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:59 schreef Mendeljev het volgende:
Ik vind et zo'n zonde van je geld.. ofzo..quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:07 schreef Witchfynder het volgende:
Doet me altijd denken aan zo'n crime scene met van die krijtlijnen. Zo van: "hier was eens een gitaarbody"..
Is wel origineel xDquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:09 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik vind et zo'n zonde van je geld.. ofzo..
Of ligt dat nou aan mij?
Dat vind ik bij een Fender nu ook altijdquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:09 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik vind et zo'n zonde van je geld.. ofzo..
Of ligt dat nou aan mij?
Ja lach maar!quote:
Ik ben ook 20 en speel ook pas een maandje, dus nooit te oud om te leren!quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:22 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ja lach maar!![]()
Ik ben overigens sowieso te oud (20) om het goed te leren denk ik.
Een groot virtuoos worden is inderdaad onwaarschijnlijk, maar enigszins verdienstelijk leren spelen en vooral veel plezier hebben? Dat gaat nog uitstekendquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:22 schreef Mendeljev het volgende:
Ik ben overigens sowieso te oud (20) om het goed te leren denk ik.
van het weekend toevallig 1 keer gedaan... kwan niet voorbij de solo van paranoidquote:Op woensdag 24 september 2008 00:03 schreef Cynic het volgende:
Over een paar jaar speelt niemand meer echt, dan heeft iedereen zo'n guitarhero ding
Ik heb nu Rock Band hier staan (geleend) en ben daarmee voornamelijk aan het drummen. Dat is op zich wel tof maar ook best lastig.quote:Op woensdag 24 september 2008 07:19 schreef Aresdreams het volgende:
van het weekend toevallig 1 keer gedaan... kwan niet voorbij de solo van paranoid
dus hou het maar bij het echte gitaar spelen
Volgens mij bedoeld hij zijn brug elementquote:Op woensdag 24 september 2008 07:03 schreef Witchfynder het volgende:
Ziet er goed uit.. Wat is er precies niet geweldig aan je brug dan?
Nee zijn brug, in het vorige topic zei tie van: andere brug voor betere sustainquote:Op woensdag 24 september 2008 09:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld hij zijn brug element
Nee, hij bedoelt zijn brug. Dribbel lult weleens vaag, maar het verschil tussen een element en de brug maakt hij nog wel.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld hij zijn brug element
Iedere willekeurige gitaarzaak voor een euro of 3 - 4quote:Op woensdag 24 september 2008 10:44 schreef Trigalti het volgende:
Waar haal je de beugels waar je hem aan ophangt?
Ok, bedanktquote:Op woensdag 24 september 2008 10:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Iedere willekeurige gitaarzaak voor een euro of 3 - 4![]()
Nee precies en nie tzo veilig voor je gitaarquote:Op woensdag 24 september 2008 10:49 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ok, bedankt![]()
Van de week ff halen, iedere keer neerleggen schiet ook niet op, en is niet erg ruimtebesparend
Nou ja, ik leg em altijd op mijn bureau (een leeg bureau) dus qua veiligheid valt het wel mee, maar ziet er idd veel vetter uit zo boven je bedquote:Op woensdag 24 september 2008 10:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee precies en nie tzo veilig voor je gitaar
en het ziet er wel tof uit vind ik
Whaha heb jij geluk dat ik er iets over vroegquote:Op woensdag 24 september 2008 11:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Goeie manier om er achter te komen dat je 1 schroef bent vergeten
Man, die dingen werken met overkill. Je kunt er bijna je amp aan hangen. Zo'n ene schroef maakt geen verschil, het staat alleen een beetje pauperquote:Op woensdag 24 september 2008 11:36 schreef Deansensitized het volgende:
Kan een dure grap worden Dribbel_
Gaaf! Ga je die Dirty Fingers met kapje doen of niet? (terug komend op de vraag of dat kanquote:Op woensdag 24 september 2008 15:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja die dingen gaan er echt niet uitvallen
Maar net weer ff wat getest
en het zijn deze 2 geworden
[ afbeelding ]
Dirty Fingers in de brug en '57 classic in de nek
Straks eens kijken of ik ze erin kan zetten
Ik hoop MET want dat ziet er toffer uitquote:Op woensdag 24 september 2008 16:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gaaf! Ga je die Dirty Fingers met kapje doen of niet? (terug komend op de vraag of dat kan).
goed neukhok heb je daar manquote:Op woensdag 24 september 2008 01:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja ben er blij mee
Uit eten geweest en daarna gaan bieren met huisgenootjes dus niet gespeeld
Alleen nog tijd mgemaakt em even aan de muur te hangen![]()
Nu kan ik gerust gaan slapen zo
[ afbeelding ]
Maar bevalt goed so far. Met helemaal afstellen wacht ik tot ik m'n nieuwe brug erin heb anders is het een beetje loos werk voor niks. Zit nog ff te twijfelen wat ik met die elementen wil precies
Ja ik ga het samen met m'n leraar doen die heeft dar verstand van dus gaat het in ieder geval goedquote:Op woensdag 24 september 2008 15:31 schreef Cynic het volgende:
Mooi man!
Het is altijd leuk om je gitaar wat te upgraden
Gewoon zorgen dat je netjes werkt. Heb je een geschikte soldeerbout? Ik heb een tijd eentje met een vrij grove tip gebruikt, toen eentje met een hele fijne besteld en die werkt echt veel lekkerder en netter.
Ik heb deze en die bevalt mij prima.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:30 schreef Silentalarm het volgende:
hey,
Ik speel nu ongeveer 1 jaar gitaar. Ik heb een Goedkope spaanse gitaar(Nylon snaren) en een stratocaster. nu wil ik graag een mooie akoestische gitaar kopen die ik aan kan sluiten op mijn versterker. Ik heb alleen geen idee wat een goed merk is, of ik hem beter 2e hands of nieuw kan kopen, en wat voor soort ik moet kopen. Ook speel ik in een bandje, daarvoor moet deze gitaar ook geschikt zijn.
Ik ben kwa gebied van gitaren nog een totale N00b en weet dus HELEMAAL niks. Daarom uitgebreide uitleg waarom ik welke gitaar moet nemen.
Hartstikke bedankt alvast!
Schilderstape shield toch niks? Je moet van dat kopertape hebben. Vox Humana verkoopt dat voor 3,- per 100 meter ofzo. Zit in Vlaardingen dus best in de buurt voor je.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik ga het samen met m'n leraar doen die heeft dar verstand van dus gaat het in ieder geval goed
En idd met kapje eroverVind het er veel vetter uitzien ja
Maar ze zeiden nog met schilderstape erin ofzo om het te shielden of hoe zit dat precies ?
Schilderstape shield alleen datgene wat eronder zit als je gaat schilderen. Voor de rest doet het niet erg veel.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja ik ga het samen met m'n leraar doen die heeft dar verstand van dus gaat het in ieder geval goed
En idd met kapje eroverVind het er veel vetter uitzien ja
Maar ze zeiden nog met schilderstape erin ofzo om het te shielden of hoe zit dat precies ?
Nou.......... dat ook weer nietquote:Op woensdag 24 september 2008 21:21 schreef SNArky het volgende:
Gefeliciteerd met deze mijlpaal mensen!
Toch met z'n allen bijna driekwart miljoen posts over gitaren weten te lullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |