Maar hij blijft mooiquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:40 schreef Milou__ het volgende:
D_A, die liet je vanmorge ook al zien
Wat een juweeltje (quote:
45mm maar, heb nu een klok van 50mmquote:
Stylish je weet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat een juweeltje ( [ afbeelding ] )
En betaalbaar, dat is de voornaamste reden.quote:
Als klok is hij mooi ja. Voor een horloge is hij te grootquote:
Klokquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
45mm maar, heb nu een klok van 50mm
Blijft persoonlijke smaak uiteraard. Zoals ik eerder zei hij is kleiner dan mijn huidige klok en ik vind deze al mee vallen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:42 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Als klok is hij mooi ja. Voor een horloge is hij te groot
Lelijk dingquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
KlokHet is een horloge.
[ afbeelding ] << Toffer
Met ster in de voorruitquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
45mm maar, heb nu een klok van 50mm
quote:
Lekker precies ook welquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
KlokHet is een horloge.
[ afbeelding ] << Toffer
quote:
Shit happens.quote:
Ding is juist heel precies, maar je moet wel weten hoe je het moet gebruiken.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lekker precies ook welMet zo'n horloge weet je zeker dat je je trein mist
Tjaquote:
Niets aan te doen!quote:
Dat is onzin; zie jij maar eens 7 mm in 60 stukjes te verdelenquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ding is juist heel precies, maar je moet wel weten hoe je het moet gebruiken.
Carglass!quote:
Heb je alweer internet cuequote:Op dinsdag 23 september 2008 16:58 schreef Cuegirllie het volgende:
hoe meer ik thuis kwam hoe harder het begon te regenen. en ik krijg geld terug van de belastingdienst maar hoe en wat snap ik weer eens niet haha
Wat nou weer?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:15 schreef PieterBas het volgende:
Oh ja... GRRRR... INHolland![]()
(INHOLLAND mag niet meer)
que pasa?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:15 schreef PieterBas het volgende:
Oh ja... GRRRR... INHolland![]()
(INHOLLAND mag niet meer)
2 minuten voor je afspraak... afbellenquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:16 schreef Piles het volgende:
Hallo allemaal
Toffe foto's Bootje
[..]
Wat nou weer?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
2 minuten voor je afspraak... afbellen
Kon er niet echt om lachen... maar goed, het zijt zo..quote:
Snap ikquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kon er niet echt om lachen... maar goed, het zijt zo..
Vertelquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:58 schreef Milou__ het volgende:
Grr er zitten ook vieze mensen op Fok! haha
Mannen !!!quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja zon gast uit het fobo, voegt ie me toe op msn.. praat die alleen maar dubbelzinnige shit.
Leuk !!quote:
Meisjequote:Op dinsdag 23 september 2008 18:28 schreef Milou__ het volgende:
[..]
jongentje/meisje?
naam?![]()
gefeliciteerd
haar vader zeker ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:29 schreef jna het volgende:
[..]
Meisje
Sylvie
(ja ik moest ook meteen aan Sylvie Meis denken)
Ik ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:29 schreef jna het volgende:
[..]
(ja ik moest ook meteen aan Sylvie Meis denken)
hehe ja ik ook. en eerder liep hij in zon ajax shirtje met litmanen rond.. zo foutquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand met een zoon "Jari"!
Laat me raden, geboren tijdens de hoogtij dagen van Ajax... rond 94-95-96quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand met een zoon "Jari"!
Ik heb geen idee hoe oud dat kind nu is eigenlijkquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:46 schreef PieterBas het volgende:
Laat me raden, geboren tijdens de hoogtij dagen van Ajax... rond 94-95-96
Is een goed teken tochquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:45 schreef Houniet het volgende:
Zo wat gaan jullie snel.
Ik heet gewoon Milou. En in het buitenland zeggen ze miluu of mloo ofzoquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:51 schreef PieterBas het volgende:
Mooiste is dat ouders hun kind een Scandinavische naam geven zoals "Kjell" en dan in Zweden aangesproken worden als "Shell"
In het buitenland is het meestal "Peter"... aan Bas beginnen ze maar niet... dat werd meestal "Bus". Maar meestal noem ik me in het buitenland Pieter.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik heet gewoon Milou. En in het buitenland zeggen ze miluu of mloo ofzo
Utrechtquote:
Ga je ook?quote:
quote:
Schijt aan, ik moet er 0600 uit Vrijdagquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:56 schreef jna het volgende:
[..]
Denk het niet. Vrijdag om 8.30 weer op school zijn. Ga denk ik wel naar de uefa cup wedstrijden die ze thuis spelen (tenzij ze volgende week 4-0 verliezen)
Verleden jaar verloren ze toch ook in de eerste rondequote:Op dinsdag 23 september 2008 18:56 schreef jna het volgende:
[..]
Denk het niet. Vrijdag om 8.30 weer op school zijn. Ga denk ik wel naar de uefa cup wedstrijden die ze thuis spelen (tenzij ze volgende week 4-0 verliezen)
Aaai....quote:
waarom krijg ik alleen maar slecht nieuwsquote:
Hond.quote:
Ja maar ze hebben nu de uitwedstrijd met 1-4 gewonnen. Als ze het nu niet halenquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Verleden jaar verloren ze toch ook in de eerste ronde
quote:
Beetje zuur dat ie nu 8 weken is uitgeschakeld maar het is ook wel een beetje ironisch natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
kreeg vandaag een berichtje op mijn netlog(ja daar blijk ik ook op te zitten, wist dat niet eens meer
![]()
)
van een meisje die een vriend zoekt en als ik een vriendin zoek dat ik haar maar moest toevoegen aan msn
soort van hyves geloof ik, maar dan kleinschaliger of zoquote:
Vandaarquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze is drie jaar ouder dan mij en heeft al een kind![]()
Yesse is de topic-moeder*, wordt jij de topic-vaderquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik wil nog helemaal geen kinderen![]()
![]()
Dat soort remakes zijn nooit echt goed. Een lange douche daarentegen is wel lekkerquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:51 schreef Cuegirllie het volgende:
the dukes of hazyard film is echt kut zeg. alleen scooter lijkt hetzelfd ..x dat word lang douchen en vervelen vanavond,. zelfs de karakters kijken anders in elkaar te zitten. zonde
Ik kom er zo aanquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:50 schreef Cuegirllie het volgende:
the dukes of hazyard film is echt kut zeg. alleen scooter lijkt hetzelfd ..x dat word lang douchen en vervelen vanavond
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:59 schreef Cuegirllie het volgende:
en hou dan zie ik je zo wel verschijnen
Failquote:
Ik hou opquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:30 schreef Cuegirllie het volgende:
mijn mobiel kan het allemaal niet aan haha
Jullie trekken ze ook gewoon aan hèquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:50 schreef Houniet het volgende:
Ik heb weer eens een slet bot in me msn hoor.
Wat?quote:
ik ook!quote:
Dat heb ik ook wel eensquote:
Tot mijn 65equote:
Mocht je willenquote:
The_Dean = werkquote:Nee, moest tot 22.30, lig al lekker nu
Weet ik, maar tochquote:
Netjesquote:En heb net een half jaar oude Acer Aspire 5315 gescoord voor 300 euro... Niet slecht toch?
De 15.4" 80gb versie
Ben benieuwdquote:Op woensdag 24 september 2008 00:18 schreef The_Dean het volgende:
Nja, overdracht is morgen pas, dan kan ik er meer over vertellen
Ik wou 't lezen, maar het is niet een onderwerp dat me interesseert, dus ben gestopt..quote:Op woensdag 24 september 2008 07:02 schreef Mr.G het volgende:
Goedemorgen!
Te voet naar het station dan maar wegens kapotte fiets....
pssst, mijn column op de frontpage...
Hier hetzelfdequote:Op woensdag 24 september 2008 08:10 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik wou 't lezen, maar het is niet een onderwerp dat me interesseert, dus ben gestopt..
samequote:
Chago zijn is goedquote:Op woensdag 24 september 2008 06:22 schreef Reflectionne het volgende:
Goedemorgen!
Weer een dag moe en waarschijnlijk chagrijnige dag
Nee, niet echt.quote:Op woensdag 24 september 2008 08:42 schreef Bravebart het volgende:
Is er hier dan niemand die zich in politiek interesseert?
Hoogstens met de verkiezingen. daarbuiten weinig.quote:Op woensdag 24 september 2008 08:42 schreef Bravebart het volgende:
Ik hoef me nog niet in zukle dingen te interesseren, ben nog maar een lief klein meisje!quote:Op woensdag 24 september 2008 08:47 schreef Bravebart het volgende:Hoewel het wel prima in de huidige maatschappij past; alleen dingen doen en lezen die je leuk vindt
Ik vind 't niet fijnquote:
DAarvoor is chago zijn goedquote:Op woensdag 24 september 2008 08:52 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik vind 't niet fijn![]()
Ik ga vandaag echt harder m'n best doen om eens een stuk op te schieten met m'n verslag..
Dat is waar, je bent pas 18.quote:Op woensdag 24 september 2008 08:51 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik hoef me nog niet in zukle dingen te interesseren, ben nog maar een lief klein meisje!
Ja ik jaquote:Op woensdag 24 september 2008 08:42 schreef Bravebart het volgende:
quote:Op woensdag 24 september 2008 08:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
DAarvoor is chago zijn goedboos worden op jezelf, jezelf er toe aanzetten!! Je kunt het!
Oeeh dan lijken we op elkaarquote:Op woensdag 24 september 2008 08:58 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Juist, lief, schattig, onwetend.
Onschuldig ben ik uiteraad ook!quote:Op woensdag 24 september 2008 08:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oeeh dan lijken we op elkaar
ik ben lief, schattig en onschuldig
Idd, dus dan mag het wel een keer ervan komenquote:Op woensdag 24 september 2008 08:58 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Juist, lief, schattig, onwetend.
En ik ben bijna 19
Ik wil het niet toegeven, ik blijf altijd het kleine, lieve, onschuldige meisje!quote:Op woensdag 24 september 2008 09:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, dus dan mag het wel een keer ervan komen
lekker geslapen?quote:
Staat waar?quote:Op woensdag 24 september 2008 09:19 schreef Yesse het volgende:
Trouwens, G. Echt tof dat je op FP staat![]()
![]()
*gaat lezen
Cuequote:
quote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 09:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Sorry. Mr. G.Ik was de Mr. vergeten enzo
quote:Op woensdag 24 september 2008 09:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Sorry. Mr. G.Ik was de Mr. vergeten enzo
Ik lees jouw blog ook altijdquote:
Ik nietquote:Op woensdag 24 september 2008 09:25 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Geeft niet, thx in elk geval![]()
Ik ben inmiddels weer ter plekke. Goed geslapen vannacht dus alle kracht om veel werk te verzetten vandaag.
Goed excuusquote:Op woensdag 24 september 2008 09:34 schreef Reflectionne het volgende:
Motivatie is even pauze houden.. dus even een heel kort bezoekje op Fok
Heeft G. een blog?quote:
Zie het even niet als een persoonlijke aanval maar hoe is de tegenbegroting van Rutte anders dan de het huidige politieke denken. Het is toch precies wat liberaal betekend. Overheidsbemoeienis en overheidsspendering terugbrengen naar het noodzakelijke.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:25 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Geeft niet, thx in elk geval![]()
Ik ben inmiddels weer ter plekke. Goed geslapen vannacht dus alle kracht om veel werk te verzetten vandaag.
Gefeli knulquote:Op woensdag 24 september 2008 09:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUH STAGE PLEK![]()
![]()
Wel in Badhoevedorp, nou goed dat kunnen we fietsen.quote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 09:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wel in Badhoevedorp, nou goed dat kunnen we fietsen.
Je kritiek is gewoon constructief, daar kan ik wat mee. Met name de algehele belastingverlaging van de VVD sprak mij wel aan en het was ook duidelijk hoe ze dat wilden bereiken. Geen enkele andere partij plijt naar mijn weten voor minder belasting, meer geld in handen van de burger en meer burgerlijke vrijheid van eigen uitgaven.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Zie het even niet als een persoonlijke aanval maar hoe is de tegenbegroting van Rutte anders dan de het huidige politieke denken. Het is toch precies wat liberaal betekend. Overheidsbemoeienis en overheidsspendering terugbrengen naar het noodzakelijke.
Ik vind het ook een beetje jammer dat je alleen de tegenbegroting van de VVD toelicht.
Maar je schrijfstijl is wel leuk
Partij van de dieren!quote:Op woensdag 24 september 2008 09:54 schreef Yesse het volgende:
Welke politieke partij is er eigenlijk nog wel stem-waardig?
Ik laat je mening over de VVD maar even buiten beschouwing want ik denk niet dat we het daar over eens worden.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:50 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Je kritiek is gewoon constructief, daar kan ik wat mee. Met name de algehele belastingverlaging van de VVD sprak mij wel aan en het was ook duidelijk hoe ze dat wilden bereiken. Geen enkele andere partij plijt naar mijn weten voor minder belasting, meer geld in handen van de burger en meer burgerlijke vrijheid van eigen uitgaven.
Maar eigenlijk ging het stuk om de trend van verruwing in de Kamer. Het ere-ambt van weleer en hoe dat tegenwoordig wordt uitgevoerd. Wellicht had ik het stuk over Rutte beter weg kunnen laten omdat het niet zo zeer de bedoeling was om over de tegenbegrotingen te schrijven maar over wat mij opviel bij de APB.
Interessant om over te discusseren is dan weer of het zo is dat vrijheid van meningsuiting ook zonder meer betekent dat volksvertegenwoordigers in de Kamer en daarbuiten zich ten alle tijden ongenuanceerd kunnen uiten.
In principe betekent dit dus dat Kamerleden elkaar continu met schuttingtaal te lijf zouden kunnen gaan in de Kamer.
D66quote:
Bestaat die nog?quote:
Yup. Alive and kickin'quote:
quote:D66 stelt de mens centraal: vrij, betrokken, gelijkwaardig en mondig. Wij streven naar een democratische, duurzame en open samenleving, waarin individuele vrijheid even vanzelfsprekend is als sociale cohesie; een samenleving waarin burgers verantwoordelijkheid willen en kunnen nemen voor zichzelf en hun omgeving; een samenleving waarin arbeid, persoonlijke ontwikkeling, vrije tijd en zorg goed te combineren zijn. D66 wil actief kansen scheppen voor mensen om hun talenten te benutten en hun kennis toe te passen. D66 heeft vertrouwen in de beslissingen die mensen nemen over wat hen aan het hart gaat.
quote:Op woensdag 24 september 2008 10:07 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Eensch![]()
Gisteren trouwens een heerlijk mannelijke shop-til-you-drop middag gehouden in Utrecht
HOAXquote:
Iedereen zou volgens mij op D66 stemmen als ze een keer daadkrachtig hun plannen kwamen vertellen met een goede campagne. Je hoort nu echt nooit van ze.quote:Op woensdag 24 september 2008 10:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HOAXD66 is volgens mij al 20 jaar niet meer alive
Ik zou ook zeker op D66 stemmen, als ze eens wat meer overtuiging toonden.
Dat doet Pechtold toch? van der Laan faalde daar in. Imo is Pechtold duidelijk, slim en genuanceerd. Let wel: duidelijk en genuanceerd zijn geen tegenpolen van elkaarquote:Op woensdag 24 september 2008 10:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HOAXD66 is volgens mij al 20 jaar niet meer alive
Ik zou ook zeker op D66 stemmen, als ze eens wat meer overtuiging toonden.
quote:
De toekomst van je leven kan er bepaald mee worden.quote:
Pechtold, komop zegquote:Op woensdag 24 september 2008 10:19 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat doet Pechtold toch? van der Laan faalde daar in. Imo is Pechtold duidelijk, slim en genuanceerd. Let wel: duidelijk en genuanceerd zijn geen tegenpolen van elkaar
Truequote:Op woensdag 24 september 2008 10:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Iedereen zou volgens mij op D66 stemmen als ze een keer daadkrachtig hun plannen kwamen vertellen met een goede campagne. Je hoort nu echt nooit van ze.
Heyquote:Op woensdag 24 september 2008 09:22 schreef G.Fawkes het volgende:
Cue
hoe is het nou? beetje geslapen?
2007 belde..quote:Op woensdag 24 september 2008 10:23 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
Whehe![]()
OV-chipunit draait op eens Franse 3.11
Ontzettend enzoquote:Op woensdag 24 september 2008 10:22 schreef Californium het volgende:
Heb je er problemen mee dat ik op SP heb gestemd G?
Ik heb best ok geslapen :$ Nogsteeds een zwarte wol boven het hoofdje van Cue?quote:Op woensdag 24 september 2008 10:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hey
Was oke, niet bijzonder goed ofzoen jij?
Lijkt me vrij recent toch?quote:
Mooi tochquote:Op woensdag 24 september 2008 10:26 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb best ok geslapen :$ Nogsteeds een zwarte wol boven het hoofdje van Cue?
Dat het op een franse 3.11 liep was al even bekendquote:
quote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 10:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bij een schietpartij in Amsterdam is gisteravond een 28-jarige leraar van het TeC-college omgekomen. Dat heeft de directie van de school gemeld aan BNR.
De man werd neergeschoten aan de Amsteldijk. Dat gebeurde even na 20.30 uur pal voor een snackbar aan de Amsteldijk op de kruising met de Vrijheidslaan bij de Berlagebrug. Volgens een getuige sprong de schutter na het incident op een gereedstaande scooter. Agenten hebben vergeefs geprobeerd de leraar te reanimeren.
Volgens de politie is het slachtoffer, de 28-jarige leraar, een bekende van de politie.
TeC-college
Ongeveer een jaar geleden werd een 16-jarige scholier van het Technisch College in Amsterdam doodgestoken door een 14-jarige klasgenoot. Buiten de hekken van het schoolplein aan de Vlaardingenlaan werd de jongen in zijn nek gestoken. Korte tijd later overleed hij in het ziekenhuis. De jongen werd veroordeeld tot elf maanden jeugddetentie.
Leuk leerkracht worden.
Ik voorspel van nietquote:Op woensdag 24 september 2008 10:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mooi toch
uh ja die zit er nog wel een tijdje hoor
Schijnt nogal moeilijk te zijn.quote:Op woensdag 24 september 2008 10:29 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
![]()
Waarom al dat uitmoorden van elkaar.. Tsjonge, laat elkaar met rust
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 september 2008 10:31 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik voorspel van nietHet komt allemaal goed
Dat wel. Edoch, blijft mafquote:Op woensdag 24 september 2008 10:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat het op een franse 3.11 liep was al even bekend
Bahquote:Op woensdag 24 september 2008 10:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Schijnt nogal moeilijk te zijn.
HaHou!quote:
quote:
Hoi BBquote:
Dat hoofd alleen al:quote:Op woensdag 24 september 2008 10:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pechtold, komop zegWie gelooft die gast nou. Zet voor de verandering als D66 zijnde eens iemand voor het front die serieus genomen wordt en sympathiek overkomt. Pechtold hangt alleen maar de grapjas uit
Omdat als iedereen zo zou denken als jij er inderdaad geen flikker verandertquote:Op woensdag 24 september 2008 10:39 schreef Larry-Laffer het volgende:
Waarom houden jullie mensen je eigenljk zo bezig met politiek? Ik vind het maar een ver van m'n bed show waar je slechts een minimale invloed op hebt.
Ik vind mijn leven prima zo, dus ik zou niet weten waarom er iets zou moeten veranderen.quote:Op woensdag 24 september 2008 10:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat als iedereen zo zou denken als jij er inderdaad geen flikker verandert
Alles goed?quote:
Maar de wereld draait toch niet alleen om jou? Of denk jij van 'als mijn leven goed gaat, zal de rest me aan mn reet roesten'?quote:Op woensdag 24 september 2008 10:41 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Ik vind mijn leven prima zo, dus ik zou niet weten waarom er iets zou moeten veranderen.
Ik vind mijn leven ook wel prima zo. Als WIlders aan de macht komt is het dat waarschijnlijk niet meer. (klein voorbeeld)quote:Op woensdag 24 september 2008 10:41 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Ik vind mijn leven prima zo, dus ik zou niet weten waarom er iets zou moeten veranderen.
Eh, omdat je in Nederland leeft en dat het enige minimale is waar je überhaupt invloed op hebt in dit landquote:Op woensdag 24 september 2008 10:39 schreef Larry-Laffer het volgende:
Waarom houden jullie mensen je eigenljk zo bezig met politiek? Ik vind het maar een ver van m'n bed show waar je slechts een minimale invloed op hebt.
Volgens mij is Wilders een mietje die alleen heel hard kan schreeuwen maar in elkaar krimpt als hij eenmaal aan de macht is.quote:Op woensdag 24 september 2008 10:43 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik vind mijn leven ook wel prima zo. Als WIlders aan de macht komt is het dat waarschijnlijk niet meer. (klein voorbeeld)
Dat klopt. Ik stem ook wel altijd braaf om niet een figuur als Wilders aan de macht te laten komen, maar vind het niet de moeite waard om alles actief te volgen omdat ik het idee heb dat veel politici dingen zeggen die ze niet waar maken en het alleen doen om stemmen te winnen. En hoewel ik vind dat de stemwijzer eigenlijk te beperkt is om m'n stem daarop te baseren laat ik me hier wel in grote mate door leiden.quote:Op woensdag 24 september 2008 10:43 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik vind mijn leven ook wel prima zo. Als WIlders aan de macht komt is het dat waarschijnlijk niet meer. (klein voorbeeld)
Jewel, beetje chillen nog. Eigenlijk best drukquote:
Van mij hoeft het niet. Ik vind Pechtold een prima gozer die duidelijk zijn (en de mening van de D66) verkondigd.quote:Op woensdag 24 september 2008 10:45 schreef Bravebart het volgende:
Ik zou graag een D66 zien met een charisma als SP, dan ben ik tevrêe.
Ja! Zo een partij die wel in de aandacht komt maar niet alleen roept: "Zielige mensen zijn zielig! Help ze!"quote:Op woensdag 24 september 2008 10:45 schreef Bravebart het volgende:
Ik zou graag een D66 zien met een charisma als SP, dan ben ik tevrêe.
Ik neem liever het zekere voor het onzekere. Ik vind die gast eng en wil er niet aan denken wat ik zoal zou moeten zweren om in Nederland te wonen als hij aan de macht isquote:Op woensdag 24 september 2008 10:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Volgens mij is Wilders een mietje die alleen heel hard kan schreeuwen maar in elkaar krimpt als hij eenmaal aan de macht is.
Zelfde hier eigenlijkquote:Op woensdag 24 september 2008 10:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jewel, beetje chillen nog. Eigenlijk best druk.
Met U?
Piles.
D_A goed bezig!
Uhm geen idee eigenlijk, wss weinig. zaterdag film kijken verder weinig boeiends.. jij?quote:Op woensdag 24 september 2008 10:33 schreef G.Fawkes het volgende:
Ga je nog wat leuks doen in het weekend?
Dat wel, maar wie is er nou tegenwoordig geneigd tot D66 stemmen, bijna niemand tochquote:Op woensdag 24 september 2008 10:47 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet. Ik vind Pechtold een prima gozer die duidelijk zijn (en de mening van de D66) verkondigd.
En die Anges Kant faalt ook best hard
Probeer de nieuwe stemmentracker.nlquote:Op woensdag 24 september 2008 10:46 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik stem ook wel altijd braaf om niet een figuur als Wilders aan de macht te laten komen, maar vind het niet de moeite waard om alles actief te volgen omdat ik het idee heb dat veel politici dingen zeggen die ze niet waar maken en het alleen doen om stemmen te winnen. En hoewel ik vind dat de stemwijzer eigenlijk te beperkt is om m'n stem daarop te baseren laat ik me hier wel in grote mate door leiden.
Wat ik net zei was misschien wat kort door de bocht. Ik ben zelf behoorlijk sociaal ingesteld en probeer het mijn medemens altijd zo goed mogelijk naar de zin te maken, maar ben in het leven ook wel dusdanig vaak teleurgesteld door mensen die niet zo denken en puur aan hun eigenbelang denken dat ik tegenwoordig ook wel iets anders in het leven sta. Dit is denk ik ook iets wat je in de hele maatschappij terugziet.quote:Op woensdag 24 september 2008 10:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar de wereld draait toch niet alleen om jou? Of denk jij van 'als mijn leven goed gaat, zal de rest me aan mn reet roesten'?
/care.quote:Op woensdag 24 september 2008 10:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat wel, maar wie is er nou tegenwoordig geneigd tot D66 stemmen, bijna niemand toch
Dunno, vast wel een biertje drinken met vrienden...quote:Op woensdag 24 september 2008 10:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm geen idee eigenlijk, wss weinig. zaterdag film kijken verder weinig boeiends.. jij?
Inderdaadquote:Op woensdag 24 september 2008 10:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zelfde hier eigenlijkIk heb een shitload aan sets die ik nog moet luisteren, maar ik kom er gewoon niet aan toe
True en dat is jammerquote:Op woensdag 24 september 2008 10:50 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Wat ik net zei was misschien wat kort door de bocht. Ik ben zelf behoorlijk sociaal ingesteld en probeer het mijn medemens altijd zo goed mogelijk naar de zin te maken, maar ben in het leven ook wel dusdanig vaak teleurgesteld door mensen die niet zo denken en puur aan hun eigenbelang denken dat ik tegenwoordig ook wel iets anders in het leven sta. Dit is denk ik ook iets wat je in de hele maatschappij terugziet.
Ja best wel care, want dat betekent dat het een relatief kleine en weinig invloedrijke partij blijft, terwijl ze best goeie standpunten hebbenquote:
Ooitquote:Op woensdag 24 september 2008 10:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inderdaad. We komen er wel doorheen
.
Uiteraard.quote:Op woensdag 24 september 2008 10:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jewel, beetje chillen nog. Eigenlijk best druk.
Met U?
Piles.
D_A goed bezig!
Eng is hij wel, lang en breedquote:Op woensdag 24 september 2008 10:48 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik neem liever het zekere voor het onzekere. Ik vind die gast eng en wil er niet aan denken wat ik zoal zou moeten zweren om in Nederland te wonen als hij aan de macht is
Eens, maar ik denk dat het naief is om je eigen belang daarbij dan maar te vergeten en omdat er dus geen enkele partij is die de dingen volledig doet zoals ik het graag zou zien, hou ik me maar wat afzijdig van de politiek.quote:Op woensdag 24 september 2008 10:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True en dat is jammerAls mensen in het algemeen nou eens wat vaker aan de rest van de wereld dachten in plaats van puur uit eigenbelang te handelen, zou dat al een hoop schelen
Help eens mee zoeken dan waar ik die klok kan kopen in a'dam?quote:Op woensdag 24 september 2008 10:55 schreef Houniet het volgende:
D_A ga je dat horloge nog kopen? De mijne bevalt goed.
Ik zeg ook niet dat je je eigenbelang compleet moet vergeten, maar sommige mensen stellen hun eigenbelang boven alles en dat vind ik onzinquote:Op woensdag 24 september 2008 10:57 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Eens, maar ik denk dat het naief is om je eigen belang daarbij dan maar te vergeten en omdat er dus geen enkele partij is die de dingen volledig doet zoals ik het graag zou zien, hou ik me maar wat afzijdig van de politiek.
Uiteindelijk zijn al je acties uit eigenbelangquote:Op woensdag 24 september 2008 11:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je je eigenbelang compleet moet vergeten, maar sommige mensen stellen hun eigenbelang boven alles en dat vind ik onzin
Ik denk dat we het best wel eens zijn, maar dat we elkaar misschien gewoon even niet begrepen.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je je eigenbelang compleet moet vergeten, maar sommige mensen stellen hun eigenbelang boven alles en dat vind ik onzin
Klopt wel enigzins, maar ik hou bij mijn acties rekening wat de gevolgen daarbij zijn voor anderen, dit omdat ik het belangrijk vind dat andere mensen het goed hebben.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn al je acties uit eigenbelang
Maar dat doe je niet voor de anderen. Een mens geeft (of in dit geval , houdt rekening met) omdat hij of zij er iets van verwacht. Bijvoorbeeld dat anderen dit ook terug doen. Of voor het gevoel dat we er aan overhouden (wat ben ik weer goed bezig zeg). Daarom zijn goede doelen ook zo'n succes. Nadat een persoon aan een goed doel geeft komt er een gevoel van voldoening, waar een mens het uiteindelijk voor doet.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:07 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Klopt wel enigzins, maar ik hou bij mijn acties rekening wat de gevolgen daarbij zijn voor anderen, dit omdat ik het belangrijk vind dat andere mensen het goed hebben.
quote:Op woensdag 24 september 2008 11:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn al je acties uit eigenbelang
Juischtquote:Op woensdag 24 september 2008 11:06 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Ik denk dat we het best wel eens zijn, maar dat we elkaar misschien gewoon even niet begrepen.
Ja omdat je het gevoel er van krijgt dat je goed doet. Plus hoop je op je 80ste dan ook geholpen te worden.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]Hoe bedoel je dat? Zie jij het omaatje naar de overkant helpen ook als eigenbelang?
Zo daar vraag je me watquote:Op woensdag 24 september 2008 11:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Help eens mee zoeken dan waar ik die klok kan kopen in a'dam?
quote:Op woensdag 24 september 2008 11:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja omdat je het gevoel er van krijgt dat je goed doet.
Dat was volgens jou toch ook?quote:Op woensdag 24 september 2008 11:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]Dan kan je inderdaad alles wel als eigenbelang zien ja. Maargoed, dan is het hele begrip eigenbelang een beetje overbodig, net als objectief en altijd.
Het CDA???quote:Op woensdag 24 september 2008 11:22 schreef Bootje84 het volgende:
Ik twijfel trouwens tussen CDA/PVV/Rita.. alleen is de laatste beetje twijfelachtig..
Ja dat kan ik ook wel doen, maar ik vind het prettig om hem eerst even om te doenquote:Op woensdag 24 september 2008 11:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zo daar vraag je me wat.
Ik heb hem via een webshop besteld, 2 dagen later kon ik hem om doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |