Maar hij blijft mooiquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:40 schreef Milou__ het volgende:
D_A, die liet je vanmorge ook al zien
Wat een juweeltje (quote:
45mm maar, heb nu een klok van 50mmquote:
Stylish je weet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat een juweeltje ( [ afbeelding ] )
En betaalbaar, dat is de voornaamste reden.quote:
Als klok is hij mooi ja. Voor een horloge is hij te grootquote:
Klokquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
45mm maar, heb nu een klok van 50mm
Blijft persoonlijke smaak uiteraard. Zoals ik eerder zei hij is kleiner dan mijn huidige klok en ik vind deze al mee vallen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:42 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Als klok is hij mooi ja. Voor een horloge is hij te groot
Lelijk dingquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
KlokHet is een horloge.
[ afbeelding ] << Toffer
Met ster in de voorruitquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
45mm maar, heb nu een klok van 50mm
quote:
Lekker precies ook welquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
KlokHet is een horloge.
[ afbeelding ] << Toffer
quote:
Shit happens.quote:
Ding is juist heel precies, maar je moet wel weten hoe je het moet gebruiken.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lekker precies ook welMet zo'n horloge weet je zeker dat je je trein mist
Tjaquote:
Niets aan te doen!quote:
Dat is onzin; zie jij maar eens 7 mm in 60 stukjes te verdelenquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ding is juist heel precies, maar je moet wel weten hoe je het moet gebruiken.
Carglass!quote:
Heb je alweer internet cuequote:Op dinsdag 23 september 2008 16:58 schreef Cuegirllie het volgende:
hoe meer ik thuis kwam hoe harder het begon te regenen. en ik krijg geld terug van de belastingdienst maar hoe en wat snap ik weer eens niet haha
Wat nou weer?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:15 schreef PieterBas het volgende:
Oh ja... GRRRR... INHolland![]()
(INHOLLAND mag niet meer)
que pasa?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:15 schreef PieterBas het volgende:
Oh ja... GRRRR... INHolland![]()
(INHOLLAND mag niet meer)
2 minuten voor je afspraak... afbellenquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:16 schreef Piles het volgende:
Hallo allemaal
Toffe foto's Bootje
[..]
Wat nou weer?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
2 minuten voor je afspraak... afbellen
Kon er niet echt om lachen... maar goed, het zijt zo..quote:
Snap ikquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kon er niet echt om lachen... maar goed, het zijt zo..
Vertelquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:58 schreef Milou__ het volgende:
Grr er zitten ook vieze mensen op Fok! haha
Mannen !!!quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja zon gast uit het fobo, voegt ie me toe op msn.. praat die alleen maar dubbelzinnige shit.
Leuk !!quote:
Meisjequote:Op dinsdag 23 september 2008 18:28 schreef Milou__ het volgende:
[..]
jongentje/meisje?
naam?![]()
gefeliciteerd
haar vader zeker ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:29 schreef jna het volgende:
[..]
Meisje
Sylvie
(ja ik moest ook meteen aan Sylvie Meis denken)
Ik ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:29 schreef jna het volgende:
[..]
(ja ik moest ook meteen aan Sylvie Meis denken)
hehe ja ik ook. en eerder liep hij in zon ajax shirtje met litmanen rond.. zo foutquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand met een zoon "Jari"!
Laat me raden, geboren tijdens de hoogtij dagen van Ajax... rond 94-95-96quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand met een zoon "Jari"!
Ik heb geen idee hoe oud dat kind nu is eigenlijkquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:46 schreef PieterBas het volgende:
Laat me raden, geboren tijdens de hoogtij dagen van Ajax... rond 94-95-96
Is een goed teken tochquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:45 schreef Houniet het volgende:
Zo wat gaan jullie snel.
Ik heet gewoon Milou. En in het buitenland zeggen ze miluu of mloo ofzoquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:51 schreef PieterBas het volgende:
Mooiste is dat ouders hun kind een Scandinavische naam geven zoals "Kjell" en dan in Zweden aangesproken worden als "Shell"
In het buitenland is het meestal "Peter"... aan Bas beginnen ze maar niet... dat werd meestal "Bus". Maar meestal noem ik me in het buitenland Pieter.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik heet gewoon Milou. En in het buitenland zeggen ze miluu of mloo ofzo
Utrechtquote:
Ga je ook?quote:
quote:
Schijt aan, ik moet er 0600 uit Vrijdagquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:56 schreef jna het volgende:
[..]
Denk het niet. Vrijdag om 8.30 weer op school zijn. Ga denk ik wel naar de uefa cup wedstrijden die ze thuis spelen (tenzij ze volgende week 4-0 verliezen)
Verleden jaar verloren ze toch ook in de eerste rondequote:Op dinsdag 23 september 2008 18:56 schreef jna het volgende:
[..]
Denk het niet. Vrijdag om 8.30 weer op school zijn. Ga denk ik wel naar de uefa cup wedstrijden die ze thuis spelen (tenzij ze volgende week 4-0 verliezen)
Aaai....quote:
waarom krijg ik alleen maar slecht nieuwsquote:
Hond.quote:
Ja maar ze hebben nu de uitwedstrijd met 1-4 gewonnen. Als ze het nu niet halenquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Verleden jaar verloren ze toch ook in de eerste ronde
quote:
Beetje zuur dat ie nu 8 weken is uitgeschakeld maar het is ook wel een beetje ironisch natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
kreeg vandaag een berichtje op mijn netlog(ja daar blijk ik ook op te zitten, wist dat niet eens meer
![]()
)
van een meisje die een vriend zoekt en als ik een vriendin zoek dat ik haar maar moest toevoegen aan msn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |