Lijkt me ook, aangezien Tracy waarschijnlijk gaat uitvinden wie die Niki dan wel niet is.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:19 schreef MadGuy het volgende:
Overigens denk ik dat we Micah en Monica nog wel te zien krijgen, maar later.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet nog niet of we het einde zo letterlijk moeten nemen. Ma Petrelli kan dit toch ook symbolisch bedoelen?
Bijvoorbeeld omdat ze zich over sylar wilt ontfermen. The company weet dan Sylar over te halen om voor hen te werken en samen gaan ze op zoek naar de ontsnapte villains. Op deze manier komt die droom van ma petrelli ook uit, waar aan de ene kant een groep villains staat en daar tegenover Ma met Sylar erachter. Sylar gaat ze dan allemaal ownen!
[ Bericht 0% gewijzigd door Gremen op 24-09-2008 17:24:27 ]"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
or it just looks coolquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:26 schreef Breuls het volgende:
[..]
Wat ik interessant vind: het is hetzelfde litteken als in Five Years Gone. Met andere woorden: er is iets, dat binnen nu en vier jaar gebeurt, wat in diverse versies van de toekomst nog steeds plaatsvindt *en* het wint van zijn regeneratiekracht.
Als dat zo is, waarom heeft hij dan nu opnieuw hetzelfde litteken?quote:Op woensdag 24 september 2008 18:35 schreef Trafasi het volgende:
ik dacht dat de writers hadden toegegeven dat t litteken een foutje was?
ohja.. duh!quote:Op woensdag 24 september 2008 19:08 schreef Breuls het volgende:
Natuurlijk niet, dat zou dan voor Homecoming gebeurd moeten zijn.
Dat kind kan dus écht niet acteren.. wat een verschrikkelijk beschamende scene als Mohinder opeens in haar ogen kijkt en besluit te blijven.. om nog maar te zwijgen over dat stukje waarin hij haar gaat kussen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:15 schreef RSH11 het volgende:
Ik hoop nog steeds dat Maya snel dood gaat
Dat vroeg ik me ook af.. of was die gast in de droom van haar soms die schilder uit Afrika die nu samen is met Park-man... ???quote:Op woensdag 24 september 2008 11:19 schreef bierjoost het volgende:
Was Knox die neger bij de bad guys in de droom van Ma Petrelli?
Had eerst maar ff op Wiki gekekenquote:Op woensdag 24 september 2008 19:15 schreef Trafasi het volgende:
gvd... 23 topics doorgelezen, omdat ik zeker weet dat het door de writers is gezegd dat het litteken en on nagedacht foutje was... en KAN ET NIET VINDEN
quote:It is unclear how Peter can scar since he has absorbed Claire's spontaneous regeneration. Writers Joe Pokaski and Aron Coleite said about Peter's scar, "First, it is not a mistake, Peter can regenerate, but he still has the scar. Secondly, we'll show you how later on in the series. We promise."
Dat dus.quote:It is unclear how Peter can scar since he has absorbed Claire's spontaneous regeneration. Writers Joe Pokaski and Aron Coleite said about Peter's scar, "First, it is not a mistake, Peter can regenerate, but he still has the scar. Secondly, we'll show you how later on in the series. We promise."
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:17 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Had eerst maar ff op Wiki gekeken
[..]
wat kan die dan?quote:Op woensdag 24 september 2008 19:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ach, aangezien ze ongeveer alle superkrachten al hebben gehad, behalve het uitschakelen van superkrachten, lijkt het me niet eens zo'n raar idee dat er iemand a la Leech uit X-men is.
Ehm. Have you met the Haitian?quote:Op woensdag 24 september 2008 19:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ach, aangezien ze ongeveer alle superkrachten al hebben gehad, behalve het uitschakelen van superkrachten,
Als hij in de buurt van andere mutanten is kan hij hun krachten volledig uitschakelenquote:Op woensdag 24 september 2008 19:53 schreef Trafasi het volgende:
[..]
wat kan die dan?
geen x-man kenner...
Maar wie zegt dat Sylar nu onsterfelijk is? Peter heeft ook de kracht van Claire over genomen, maar blijkbaar kan er ook iets voor zorgen dat die kracht tijdelijk weggaat (zie het litteken). Misschien speelt er zoiets ook wel bij Sylar..quote:Op woensdag 24 september 2008 19:25 schreef F_N het volgende:
Toch blijf ik erbij dat een flink deel van de 'spanning' weg is. Je schijnt de bad guy dus niet dood te kunnen krijgen (proberen ze al 2 seizoenen). Hij komt steeds weer terug, alsof het Michael Myers is uit 'Halloween'. Sylar hadden ze gewoon dood moeten laten en nu met een gloednieuwe bad guy a la Stlar op de proppen komen.
Idd.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:25 schreef Nuna het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat Sylar nu onsterfelijk is? Peter heeft ook de kracht van Claire over genomen, maar blijkbaar kan er ook iets voor zorgen dat die kracht tijdelijk weggaat (zie het litteken). Misschien speelt er zoiets ook wel bij Sylar..
Ach, hij heeft op wenderbaarlijke wijze de season 1 en 2 finale overleefd, dus hij komt wel donders dichtbij onsterfelijkheid. En toen had hij de gave van Claire nog niet eensquote:Op woensdag 24 september 2008 20:34 schreef MadGuy het volgende:
Sylar is niet totaal onsterfelijk.
Ja dat was die neger, die Claire der kop eraf werktequote:Op woensdag 24 september 2008 11:19 schreef bierjoost het volgende:
Was Knox die neger bij de bad guys in de droom van Ma Petrelli?
En als dat superpower 'stofje' niet in de genen maar in de adrenaline zit, hoe komt het dan dat het wel erfelijk is?
Beidequote:Op maandag 22 september 2008 19:38 schreef Breuls het volgende:
[..]
Heeft Mohinder een irritant accent of Maya?
was meer een hashukin ofzoiets van street fighterquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:58 schreef Asgard het volgende:
KAMEHAMEHAAAAAAAAAAAAAAAA
Daar moest ik ook meteen aan denken toen hij over het plafond aan het rondkruipen was!quote:Op woensdag 24 september 2008 19:00 schreef deGVR het volgende:
Wie hoopt er nog meer dat Saresh aan een The Fly transformatie bezig is?
Angela heeft het zelfs nog gezegd in de aflevering, wat het precies wasquote:Op donderdag 25 september 2008 15:06 schreef EvilMarc het volgende:
Wedden dat ik niet de enige ben die dit niet precies wist. Maar die andere boefjes durven het gewoon niet te vragen!
Maar nu snap ik het helemaal![]()
Bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |