abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:52:55 #72
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_61862172
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:51 schreef LosingMyWay het volgende:
Huilen is strikt genomen toch ook iets voelen?
Het een uiting van emotie, ja hoezo?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_61862312
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:52 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]
Het een uiting van emotie, ja hoezo?
Nou was wel grappig claire met een heel verhaal ik kan niets meer voelen en vervolgens barst ze in tranen uit.
pi_61862327
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:18 schreef Trafasi het volgende:

[..]

Maya kon al goed engels, alejandro niet...
Ben ik aan het spammen met antwoorden?

Vind het gewoon zo spannend hahaha, OMG ... ben een heroes-nerd

Royal Sadness indeed hiero, soms...

ps; Waar de fuck is Treveo?
Goed, haar Engels was al aardig. Maar met name haar accent lijkt veel Amerikaanser te zijn geworden. Het klinkt allemaal wat... hmm... vlakker, zeg maar. Geen hele opvallende klanken, zoals een R of G meer.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:58:02 #75
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_61862376
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:56 schreef LosingMyWay het volgende:

[..]

Nou was wel grappig claire met een heel verhaal ik kan niets meer voelen en vervolgens barst ze in tranen uit.
Pijn voelt ze niet meer...
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  Admin dinsdag 23 september 2008 @ 21:58:13 #76
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_61862391
Okay, wow!

Kring heeft een biertje verdiend: Heroes heeft inderdaad z'n kracht niet verloren: ze kunnen nog steeds zo lekker de boel opbouwen als in seizoen 1. Gaaf dat er een paar vragen worden beantwoord, gaaf dat er nieuwe vragen worden opgeroepen.

Ik vind het leuk dat we Angela's gave en Sylars wat-doet-hij-met-de-hersenen issue eigenlijk allang hadden kunnen weten: dat van die dromen is begin 2007 al eens genoemd, en Sylars hersenstudie ook. En ik lag in een deuk toen hij zei "Eat them? Claire, that's disgusting!" Ik bedoel: dat is gewoon een knipoog naar de fans.

De verhalen zijn ook weer lekker gedurfd: we dumpen Matt in Afrika, hoppa. We maken van Mohinder een soort mad scientist, hoppa. Sylar is *nog* onoverwinnelijker, hoppa. Vaagheid rondom Linderman, wie is Tracy Strauss, waar komen (f)Peters nieuwe krachten vandaan,... het is teveeeeel.

(Oh en kap allemaal eens met die spoilers. Ik zit de hele tijd die dingen open te klikken en dat irriteert me mateloos. And while we're at it: uitzoeken waar je iets downloadt doe je maar via PM of mail of postduif. Niet hier aub. )

En tot slot:

Heroes is back!
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_61862426
KAMEHAMEHAAAAAAAAAAAAAAAA
  Admin dinsdag 23 september 2008 @ 22:00:30 #78
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_61862489
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:51 schreef LosingMyWay het volgende:
Huilen is strikt genomen toch ook iets voelen?
Emotioneel, ja. Da's iets anders dan fysiek.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_61862561
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:58 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]
Pijn voelt ze niet meer...
Strikt genomen zei ze dat ze niets meer voelde.
  dinsdag 23 september 2008 @ 22:02:32 #80
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_61862578
Tracy Strauss....Tracy Strauss....Tracy Strauss.....

Remind me?

Ali larter.. die ja, was ff de naam kwijt, al die nieuwe namen *zucht*
Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
  dinsdag 23 september 2008 @ 22:03:10 #81
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_61862601
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:58 schreef Asgard het volgende:
Nou snap ik hem pas! DBZ
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:02 schreef LosingMyWay het volgende:

[..]

Strikt genomen mag future peter ook geen litteken hebben
  dinsdag 23 september 2008 @ 22:03:41 #82
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_61862621
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:02 schreef LosingMyWay het volgende:

[..]

Fysiek voelen dus zoals Breuls zegt.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_61862697
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:58 schreef Asgard het volgende:
Haha dat was ook meteen wat in me opkwam

Heroes
pi_61862770
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:03 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]
Fysiek voelen dus zoals Breuls zegt.
Huilen zou daar ook onder moeten vallen, maar goed ...
het was in ieder geval een verbetering ten opzichten van het 2de seizoen. Donkerder, sneller ...
  dinsdag 23 september 2008 @ 22:09:36 #85
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_61862829
wel grappig dat ze Francis Capra in de rol van Jesse Murphy/Peter hebben gecast...
Een acteur met een stoer maar toch softy uiterlijk, echt iets voor peter....

Ik herkende hem gewoon als het broertje van jesse, uit free willy... cuty

pi_61862854
Dat ding van Ando deed me meer denken aan Street Fighter than DBZ, maar het lijkt inderdaad ook wel op een kamehameha
pi_61862902
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:09 schreef Trafasi het volgende:
wel grappig dat ze Francis Capra in de rol van Jesse Murphy/Peter hebben gecast...
Een acteur met een stoer maar toch softy uiterlijk, echt iets voor peter....

Ik herkende hem gewoon als het broertje van jesse, uit free willy 2
Ik ken die acteur van Criminal minds daar speelde hij een seriemoordenaar.
pi_61863124
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:45 schreef Trafasi het volgende:
de mensen die hier kijken voordat ze de eps hebben gezien zijn net als
mensen die in afrika onveilige seks hebben en dan maar hopen geen aids te krijgen

of was die comment te ver?
Eens.
In de Lost topics discussieren ze zelfs over de promo's (met spoilerbeelden) van de komende weken, en dat allemaal buiten spoilertags.
pi_61863323
Pffff. Wat een eps weer. Heerlijk dat Heroesgevoel!
Toch heeft het een behoorlijke nare nasmaak. Voor mijn gevoel hebben ze in 2 afleveringen net zoveel laten zien als in heel seizoen 2.

Mijn conclusies & vragen (bekritiseer please!):
Peter is dus door FPeter in Jesse gestopt. Maar waarom zie je eerst Jesse's lichaam, maar later dat van Peter?
Nathan is genezen door de aanraking van FPeter, die de kracht van Linderman heeft overgenomen?
Mohinder krijgt vleugels? Iig negatieve bij-effecten!! Dat kon ook niet anders, anders zouden ze iedereen kunnen injecteren om een gave op te wekken, nu ligt dat wat gecompliceerder.
Angela Petrelli heeft dus 3 zoons.
Hoe zit het met de gedaante Linderman?
Parkman is naar Afrika geteleporteerd.
Tracy is dus een heel nieuw character, die gewoon erg op Nikki lijkt (lijkt te makkelijk...).
FPeter weet het allemaal niet meer zo goed!!

Vet dat het weer los is!
pi_61863456
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:26 schreef Symer het volgende:
Meh. Ik word er niet echt warm of koud van. Stukje met de schildpad was wel geinig en steden die opgeblazen worden zien er altijd wel tof uit, maar verder...

Ik begon op een gegeven moment nerveus te worden van die überkorte scènes en al dat geswitch tussen personages en verhaallijnen. Dit hadden ze makkelijk over 4 afleveringen uit kunnen strekken en dan het verhaal wat rustiger opbouwen.

Twists als die van Sylars moeder mogen ze aan GTST overlaten wat mij betreft en Suresh mag nu ook wel dood
Gelukkig heeft iedereen nu z'n krachten en kunnen ze ermee overweg itt seizoen 2, dus dit seizoen ziet er wel veelbelovend uit
Heel graag en schnell bitte Mij part door sylar
  Admin dinsdag 23 september 2008 @ 22:26:34 #91
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_61863495
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:03 schreef Trafasi het volgende:

Strikt genomen mag future peter ook geen litteken hebben
Wat ik interessant vind: het is hetzelfde litteken als in Five Years Gone. Met andere woorden: er is iets, dat binnen nu en vier jaar gebeurt, wat in diverse versies van de toekomst nog steeds plaatsvindt *en* het wint van zijn regeneratiekracht.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 23 september 2008 @ 22:30:34 #92
177219 Maurari
out of our depth
pi_61863660
Die nieuwe eps hebben echt teveel vragen bij me opgeroepen om deze serie nog serieus te nemen. Teveel onlogische shit (en dan bedoel ik niet dat het allemaal niet kan maar gewoon.. onlogische beslissingen en rare acties van personages). Iedereen is ineens heel leip of misschien heb ik heb te lang niet gekeken.

Ging het er het vorige seizoen niet om om claire te beschermen en zo? Nu loopt Sylar in 10 secs bij haar naar binnen en naar buiten. Waarom kon de FUTURE Peter Nathan niet gewoon waarschuwen ipv doodschieten, dat zou ik wel doen bij m'n eigen broer. Waarom denkt Claire Peter tegen te kunnen houden met een pistool. Maya is een dom wicht. etc etc
  Admin dinsdag 23 september 2008 @ 22:31:32 #93
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_61863702
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:22 schreef J0sT het volgende:
Pffff. Wat een eps weer. Heerlijk dat Heroesgevoel!
Toch heeft het een behoorlijke nare nasmaak. Voor mijn gevoel hebben ze in 2 afleveringen net zoveel laten zien als in heel seizoen 2.

Mijn conclusies & vragen (bekritiseer please!):
Peter is dus door FPeter in Jesse gestopt. Maar waarom zie je eerst Jesse's lichaam, maar later dat van Peter?
In de scene waarin we Peter-in-Jesse daadwerkelijk volgen zien we Peter. Ik denk dat dat gewoon een keuze van regie en productie is: wij als kijkers moeten Peter zien, niet een of andere onbekende gast van wie we moeten aannemen dat het Peter is. Dat ze dat pas doen als hij de cel uit is vind ik wel begrijpelijk: in de cel riep hij steeds dat hij het was, en hem dan als Peter tonen is verwarrend: natuurlijk denk je "duh, we zien toch dat je Peter bent?"
quote:
Nathan is genezen door de aanraking van FPeter, die de kracht van Linderman heeft overgenomen?
Volgens mij weet nog niemand dat. Ik denk dat we eerst moeten uitvinden waarom Nathan Linderman ziet. Is Linderman er wel? Is het een illusie/dagdroom? Of is hij echt onzicht- en hoorbaar?
quote:
Mohinder krijgt vleugels? Iig negatieve bij-effecten!! Dat kon ook niet anders, anders zouden ze iedereen kunnen injecteren om een gave op te wekken, nu ligt dat wat gecompliceerder.
Die vond ik logisch. Je gaat niet jezelf overhaast met iets inspuiten zonder dat je negatieve gevolgen krijgt. Da's tv- en filmwet.
quote:
Tracy is dus een heel nieuw character, die gewoon erg op Nikki lijkt (lijkt te makkelijk...).
Er is een theorie dat Jessica (de echte, niet de alternatieve-Niki) helemaal niet dood is maar zonder geheugen verder is gaan leven en een nieuw leven als Tracy Strauss heeft opgebouwd.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 23 september 2008 @ 22:34:10 #94
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_61863827
Oh, en omdat de afleveringen nu geweest zijn en de linkjes in het vorige topic staan, hier alsnog:

Beaming Beeman voor The Second Coming
Beaming Beeman voor The Butterfly Effect

Er lijkt nog geen Behind the Eclipse te zijn. Misschien wachten ze een weekje om kijkersvragen te verzamelen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_61863842
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:58 schreef Breuls het volgende:

En tot slot:

<span style="font-size:30px;">Heroes is back!</span>
Alles wat Breuls zegt!

Tracy Strauss vind ik ook zeer interessant. Er kleeft meer aan haar dan gewoon een look-a-like, iets wat we nog niet weten van Niki's kracht blijkbaar. Misschien dat het verbinding heeft met de kracht van Future Peter om mensen in een ander lichaam te plaatsen?

En oeh, nog steeds onder de indruk van Mama Petrelli, goede actrice, ambigue karakter, heerlijk. Jammer dat Bob dood is, maar goed: hij heeft verder geen nut meer natuurlijk. Gaan we Elle nog zien, dat was ook een heerlijk ambigue karakter. In zichzelf goed, maar verknipt door haar leven in de gelederen van the Company. Oeh, er is ZOVEEL. I'm hooked.
pi_61863945
Kwam opzoek naar het gezicht van Peter in five years gone dit plaatje tegen:

Hiro is zo stoer daar
  dinsdag 23 september 2008 @ 22:38:08 #97
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_61864038
Die krachten van Future Peter zijn makkelijk te verklaren. Hij kan alle gaven van mensen die hij is tegengekomen overgenomen. Hij wordt ouder, ontmoet meer mensen met powers en heeft er zelf dus meer. Vrij simpel
The more debt, the better
pi_61864070
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:26 schreef Breuls het volgende:

[..]

Wat ik interessant vind: het is hetzelfde litteken als in Five Years Gone. Met andere woorden: er is iets, dat binnen nu en vier jaar gebeurt, wat in diverse versies van de toekomst nog steeds plaatsvindt *en* het wint van zijn regeneratiekracht.
Damn jij bent slim

Maar ook nog even over Peter. Kon die al morphen of heeft ie dat in de future geleerd?
  Admin dinsdag 23 september 2008 @ 22:41:47 #99
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_61864207
By the way:

Dit is een foto uit Beeman's blog voor Ep1. Niki die blijkbaar uit het gebouw in New Orleans wordt gedragen. Vorige week zagen we daar ook al een foto van. Die scene is blijkbaar naar een latere aflevering verplaatst.

edit: Ik weet niet waarom de foto niet getoond wordt (althans bij mij niet), maar dit is de link.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_61864213
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:34 schreef Breuls het volgende:
Oh, en omdat de afleveringen nu geweest zijn en de linkjes in het vorige topic staan, hier alsnog:

Beaming Beeman voor The Second Coming
Beaming Beeman voor The Butterfly Effect

Er lijkt nog geen Behind the Eclipse te zijn. Misschien wachten ze een weekje om kijkersvragen te verzamelen.
Thanks! Staan wat leuke foto's bij..
  Admin dinsdag 23 september 2008 @ 22:43:43 #101
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_61864288
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:38 schreef flyguy het volgende:
Die krachten van Future Peter zijn makkelijk te verklaren. Hij kan alle gaven van mensen die hij is tegengekomen overgenomen. Hij wordt ouder, ontmoet meer mensen met powers en heeft er zelf dus meer. Vrij simpel
Well, duh.

We willen natuurlijk weten van wie, en wat het precies inhoudt, etcetera etcetera.
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:38 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Damn jij bent slim

Maar ook nog even over Peter. Kon die al morphen of heeft ie dat in de future geleerd?
Hij heeft zijn vroegere zelf in een ander lichaam gestopt. Bedoel je dat? Het was niet 2007-Peter die dat heeft gedaan.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_61864304
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:41 schreef Breuls het volgende:
By the way:

[ afbeelding ]

Dit is een foto uit Beeman's blog voor Ep1. Niki die blijkbaar uit het gebouw in New Orleans wordt gedragen. Vorige week zagen we daar ook al een foto van. Die scene is blijkbaar naar een latere aflevering verplaatst.
Ik zat ook al op die scène te wachten inderdaad, om de verwarring nog completer te maken...
  dinsdag 23 september 2008 @ 22:46:34 #103
88233 Steve
Still the best.
pi_61864404
Even tvp'en om morgen niet vergeten te kijken.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  Admin dinsdag 23 september 2008 @ 22:49:06 #104
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_61864511
Officiele beschrijving voor volgende week: One of Us, one of Them
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_61864539
Trouwens: de krachten van onze Heroes zitten dus niet in het bloed of DNA, maar in adrenaline of in ieder geval bij de nieren waar het aangemaakt wordt? Dat begreep ik goed toch? Maar Sylar vindt uit in de hersenen hoe de krachten werken... Kan iemand me dat een beetje uitleggen, biologisch gezien?
  Admin dinsdag 23 september 2008 @ 22:51:37 #106
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_61864584
Nou, en die van afleveringen 4 en 5 dan ook maar even (ik herhaal ze tzt nog wel):

I am become death
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Angels and Monsters
SPOILER
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 23 september 2008 @ 22:52:38 #107
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_61864632
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:49 schreef MadGuy het volgende:
Trouwens: de krachten van onze Heroes zitten dus niet in het bloed of DNA, maar in adrenaline of in ieder geval bij de nieren waar het aangemaakt wordt? Dat begreep ik goed toch? Maar Sylar vindt uit in de hersenen hoe de krachten werken... Kan iemand me dat een beetje uitleggen, biologisch gezien?
Sylars gave is 'begrijpen hoe dingen werken'. Zie Six Months Ago waarin we hem als klokkenmaker zien. Blijkbaar houdt die gave in dat hij zichzelf kan herprogrammeren om net zo te werken als de hersenen die hij bekijkt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  FOK!fossiel dinsdag 23 september 2008 @ 22:54:23 #108
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_61864698
Ik was gewoon even vergeten dat het al weer begonnen is. DUs nu ff die eps binnenhengelen en dan wordt het zo een latertje...ep1 is om 23.05 binnen
pi_61864749
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:52 schreef Breuls het volgende:

[..]

Sylars gave is 'begrijpen hoe dingen werken'. Zie Six Months Ago waarin we hem als klokkenmaker zien. Blijkbaar houdt die gave in dat hij zichzelf kan herprogrammeren om net zo te werken als de hersenen die hij bekijkt.
Zoiets bedacht ik me ook, maar ik raakte een beetje in de war toen het van bloed/DNA naar adrenaline ging.
pi_61864966
er stelde iemand een vraag over het litteken van future peter..

en eigenlijk kan het ook niet, iemand die zichzelf 100% kan genezen met een litteken...

dus of er is iets gebeurd terwijl zijn gave uitgeschakeld was of het is gewoon de film-trick om de 2 peters uit elkaar te houden als kijker.
&lt;hr&gt;
pi_61865043
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:31 schreef Breuls het volgende:

[..]

Er is een theorie dat Jessica (de echte, niet de alternatieve-Niki) helemaal niet dood is maar zonder geheugen verder is gaan leven en een nieuw leven als Tracy Strauss heeft opgebouwd.
Dat lijkt me stug. Want Jessica had de ability van Superstrength, niet van Icing.
  Admin dinsdag 23 september 2008 @ 23:04:45 #112
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_61865086
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 23 september 2008 @ 23:06:25 #113
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_61865147
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:03 schreef J0sT het volgende:

[..]

Dat lijkt me stug. Want Jessica had de ability van Superstrength, niet van Icing.
Nee, dat was Niki. Bob legde haar (lees: ons) uit dat ze met haar gave omging door een split personality te ontwikkelen. Ze is zelf net zo sterk als 'Jessica'. Dat zagen we immers in de finale van S1. De echte Jessica is haar zusje, naar wiens graf ze ergens in S1 ging.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 23 september 2008 @ 23:15:40 #114
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61865464
my brain... can't process.. ... changes.... what... i don't... uuurgh
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_61865501
tvp
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61865718
Ai, pijnlijke kijkcijfers. 9,9 miljoen waar ze vorig jaar nog 17 miljoen hadden.

NBC moet daar snel iets op verzinnen. Als de cijfers nog verder zakken (wat meestal het geval is na de seizoensopening) kan ik me niet voorstellen dat het kneitertje dure Heroes nog lang op de buis blijft.
  dinsdag 23 september 2008 @ 23:27:15 #117
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61865778
uu t f... 45% gedaald in kijkcijfers?

how come
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_61865830
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:16 schreef Tim86 het volgende:
tvp
.
pi_61865903
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:24 schreef Symer het volgende:
Ai, pijnlijke kijkcijfers. 9,9 miljoen waar ze vorig jaar nog 17 miljoen hadden.

NBC moet daar snel iets op verzinnen. Als de cijfers nog verder zakken (wat meestal het geval is na de seizoensopening) kan ik me niet voorstellen dat het kneitertje dure Heroes nog lang op de buis blijft.
Zijn die 17 miljoen van de seizoensopener van seizoen 2 of de seizoensfinale? Als het de finale is, is het pijnlijk, ja. Maar als de seizoensfinale ook om en nabij de 10 miljoen kijkers trok zijn de trouwe fans in ieder geval gebleven.

Overigens, leuk, die nieuwe graphic novel: mooi en ook schrijnend dat verhaal erachter te zien.
pi_61865906
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:27 schreef Tazmaniac het volgende:
uu t f... 45% gedaald in kijkcijfers?

how come
Seizoen 2 eindigde al met 11 miljoen kijkers, blijkbaar heeft dat seizoen niet veel kijkers kunnen enthousiasmeren om te blijven hangen.
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:30 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Zijn die 17 miljoen van de seizoensopener van seizoen 2 of de seizoensfinale? Als het de finale is, is het pijnlijk, ja. Maar als de seizoensfinale ook om en nabij de 10 miljoen kijkers trok zijn de trouwe fans in ieder geval gebleven.
Van de opening.
pi_61865960
Dan valt het mee.
pi_61866093
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:32 schreef MadGuy het volgende:
Dan valt het mee.
Bovendien lees ik net dat de opening van seizoen 2 op een zaterdag is herhaald en dat ze die kijkcijfers bij elkaar opgeteld hebben om bij 17 miljoen te komen.

Op maandag had 2.01 14,1 miljoen kijkers. Dan lijkt het meteen al een stuk minder dramatisch.

neemt niet weg dat 9 mil wel erg laag is voor zo'n dure serie
pi_61866148
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:43 schreef Breuls het volgende:

[..]

Well, duh.

We willen natuurlijk weten van wie, en wat het precies inhoudt, etcetera etcetera.
[..]

Hij heeft zijn vroegere zelf in een ander lichaam gestopt. Bedoel je dat? Het was niet 2007-Peter die dat heeft gedaan.
Hij veranderde ook steeds van future Peter naar gewone Peter terwijl het future Peter was
Dus dat "morphen" bedoel ik
pi_61866278
De magie is een klein beetje weg wat mij betreft. Hoofdpersonen sterven en staan net zo makkelijk weer op. Niemand lijkt meer risico te lopen. Sylar is al wel 2 of 3 x vermoord en doet gewoon nog mee. En De eerste seizoenen gingen om 'Save the cheerleader'. In deel 1 van seizoen 3 pakt Sylar haar gewoon, maar verder niets aan de hand. Claire leeft gewoon nog. En ook anderen blijven terug komen. Misschien wordt het nog wat, maar het valt me nu nog even wat tegen.
pi_61866519
Het gevaar zit hem ook niet zo in wat er met Claire gebeurt maar meer in wat er nu gebeurt nu Sylar onsterfelijk is

Alhoewel ze denk ik nu pas bedacht hebben dat Claire het wel eens zou kunnen overleven
  dinsdag 23 september 2008 @ 23:54:58 #126
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_61866643
Ze hadden gewoon niet zo'n lange break moeten houden, eigen schuld dat er zoveel mensen zijn afgehaakt met kijken, mij kon het ook niet meer zo boeien, en toch maar gedownload en ga het alsnog weer volgen

Leuke opening weer maar god wat wordt het allemaal verwarrend :S
PSN-ID: SoliD_S
  woensdag 24 september 2008 @ 00:08:45 #127
16701 scanman01
Today's a good day
pi_61866993
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het gevaar zit hem ook niet zo in wat er met Claire gebeurt maar meer in wat er nu gebeurt nu Sylar onsterfelijk is
Volgens mij had Sylar die krachten van Claire al lang, want volgens mij hadden ze hem idd in seizoen 1 en 2 ook al gedood. Wat later wonder boven wonder niet zo bleek te zijn.
Ik vind het allemaal ook wat minder nu en hoop dat Nathan niet het hele seizoen zo 'in de here' bezig is.

[ Bericht 7% gewijzigd door scanman01 op 24-09-2008 01:05:58 ]
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_61867196
jullie gaan hard.... ik ben net thuis, en hij is nu aan het downloaden!!

ik heb zin...
And It Hurts With Every HeartBeat
  woensdag 24 september 2008 @ 00:38:28 #129
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_61867476
Vond het allemaal meer van hetzelfde. En niemand kan dood blijkbaar. Het wordt allemaal zo warrig...
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_61867592
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:54 schreef solidslayer het volgende:
Ze hadden gewoon niet zo'n lange break moeten houden, eigen schuld dat er zoveel mensen zijn afgehaakt met kijken, mij kon het ook niet meer zo boeien, en toch maar gedownload en ga het alsnog weer volgen

Leuke opening weer maar god wat wordt het allemaal verwarrend :S
Er is op maandag dan ook niet alleen Heroes op de buis he, ook veel andere shows die ook veel trouwe fans hebben.
  woensdag 24 september 2008 @ 01:05:31 #131
16701 scanman01
Today's a good day
pi_61867728
quote:
Op woensdag 24 september 2008 00:19 schreef soares het volgende:
jullie gaan hard.... ik ben net thuis, en hij is nu aan het downloaden!!
Meteen 2 delen!
pi_61867827
nice echt geweldig wat een zeurpiet mensen die het niet snappen bla bla of dat het te veel word ofzo
AFC AJAX
  woensdag 24 september 2008 @ 01:38:59 #133
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_61867971
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:58 schreef Breuls het volgende:
Okay, wow!

Kring heeft een biertje verdiend: Heroes heeft inderdaad z'n kracht niet verloren: ze kunnen nog steeds zo lekker de boel opbouwen als in seizoen 1. Gaaf dat er een paar vragen worden beantwoord, gaaf dat er nieuwe vragen worden opgeroepen.

Ik vind het leuk dat we Angela's gave en Sylars wat-doet-hij-met-de-hersenen issue eigenlijk allang hadden kunnen weten: dat van die dromen is begin 2007 al eens genoemd, en Sylars hersenstudie ook. En ik lag in een deuk toen hij zei "Eat them? Claire, that's disgusting!" Ik bedoel: dat is gewoon een knipoog naar de fans.

De verhalen zijn ook weer lekker gedurfd: we dumpen Matt in Afrika, hoppa. We maken van Mohinder een soort mad scientist, hoppa. Sylar is *nog* onoverwinnelijker, hoppa. Vaagheid rondom Linderman, wie is Tracy Strauss, waar komen (f)Peters nieuwe krachten vandaan,... het is teveeeeel.

(Oh en kap allemaal eens met die spoilers. Ik zit de hele tijd die dingen open te klikken en dat irriteert me mateloos. And while we're at it: uitzoeken waar je iets downloadt doe je maar via PM of mail of postduif. Niet hier aub. )

En tot slot:

<span style="font-size:30px;">Heroes is back!</span>
Stel je toch voor dat je het niets zou vinden! Dan zou Tim Kring persoonlijk je voeten kussen en het herschrijven voor je hoor, Breuls.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  woensdag 24 september 2008 @ 02:34:30 #134
16701 scanman01
Today's a good day
pi_61868255
quote:
Op woensdag 24 september 2008 00:38 schreef TC03 het volgende:
Vond het allemaal meer van hetzelfde. En niemand kan dood blijkbaar. Het wordt allemaal zo warrig...
Precies. Helamaal mee eens. Het is nog steeds zeker de moeite van het kijken waard, maar ze gaan wat mij betreft een stapje te ver met mensen die maar niet dood schijnen te kunnen gaan en met heen en weer geflits van toekomst en verleden naar nu. ook mogen ze echt wel eens wat oude characters er gewoon uitschrijven, iets wat een serie als '24' bijvoorbeeld beter heeft begrepen. En zaken lijken zo makkelijk op te lossen. Mensen als Pete kunnen even naar het verleden gaan en toekomstige vijanden uitschakelen (degene die dat als eerste bedenkt lost alle problemen in 1 keer op). Maar ja, dat kunnen ze niet schrijven, want dan heb je geen Sylar enz enz...
Het verhaal was in seizoen 1 gewoon duidelijk. Nu is het allemaal een herhaling van zetten en een overvloed aan onwaarschijnlijkheden geworden. Dat was het natuurlijk al, maar in seizoen 1 was het nog te overzien. Nu loopt het uit de hand.
pi_61868387
Morgen maar eens kijken.
full stops and exclamation marks
  woensdag 24 september 2008 @ 03:53:37 #136
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_61868420
Ze hadden beter kunnen stoppen na het eerste seizoen. Of het tenminste niet zo opblazen. Een total overkill aan alles eigenlijk, ik heb niet meer dat leuke, antrekkelijke wat je in het eerste seizoen had.

De reviews zijn ook niet mals trouwens en de kijkcijfers zijn erg matig. Niet zo verwonderlijk, dit kan wel eens het laatste seizoen zijn.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Admin woensdag 24 september 2008 @ 08:15:48 #137
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_61869002
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:38 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Hij veranderde ook steeds van future Peter naar gewone Peter terwijl het future Peter was
Dus dat "morphen" bedoel ik
Ooh dat. Heeft hij Candice niet ontmoet op Kirby Plaza?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 24 september 2008 @ 08:16:51 #138
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_61869008
quote:
Op woensdag 24 september 2008 01:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Stel je toch voor dat je het niets zou vinden! Dan zou Tim Kring persoonlijk je voeten kussen en het herschrijven voor je hoor, Breuls.
Dat vind ik dan toch wel tof van 'm.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 24 september 2008 @ 08:18:50 #139
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_61869023
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:34 schreef Breuls het volgende:

De eerste echte Behind the Ecplise komt maandag, en inderdaad pas dan om intussen vragen te verzamelen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_61869670
die mohinder, vet hoor, eerste instantie vond ik het wat overdreven maar toen ie voor de spiegel stond vond ik het wel een vette wending.
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')