Het een uiting van emotie, ja hoezo?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:51 schreef LosingMyWay het volgende:
Huilen is strikt genomen toch ook iets voelen?
Nou was wel grappig claire met een heel verhaal ik kan niets meer voelen en vervolgens barst ze in tranen uit.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:52 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Het een uiting van emotie, ja hoezo?
Goed, haar Engels was al aardig. Maar met name haar accent lijkt veel Amerikaanser te zijn geworden. Het klinkt allemaal wat... hmm... vlakker, zeg maar. Geen hele opvallende klanken, zoals een R of G meer.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:18 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Maya kon al goed engels, alejandro niet...
Ben ik aan het spammen met antwoorden?
Vind het gewoon zo spannend hahaha, OMG ... ben een heroes-nerd![]()
Royal Sadness indeed hiero, soms...
ps; Waar de fuck is Treveo?
Pijn voelt ze niet meer...quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:56 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
Nou was wel grappig claire met een heel verhaal ik kan niets meer voelen en vervolgens barst ze in tranen uit.
Emotioneel, ja. Da's iets anders dan fysiek.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:51 schreef LosingMyWay het volgende:
Huilen is strikt genomen toch ook iets voelen?
quote:
Strikt genomen mag future peter ook geen litteken hebbenquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:02 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
Strikt genomen zei ze dat ze niets meer voelde.
Fysiek voelen dus zoals Breuls zegt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:02 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
Strikt genomen zei ze dat ze niets meer voelde.
Haha dat was ook meteen wat in me opkwamquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:58 schreef Asgard het volgende:
KAMEHAMEHAAAAAAAAAAAAAAAA
Huilen zou daar ook onder moeten vallen, maar goed ...quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:03 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Fysiek voelen dus zoals Breuls zegt.
Ik ken die acteur van Criminal minds daar speelde hij een seriemoordenaar.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:09 schreef Trafasi het volgende:
wel grappig dat ze Francis Capra in de rol van Jesse Murphy/Peter hebben gecast...
Een acteur met een stoer maar toch softy uiterlijk, echt iets voor peter....
Ik herkende hem gewoon als het broertje van jesse, uit free willy 2![]()
Eens.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:45 schreef Trafasi het volgende:
de mensen die hier kijken voordat ze de eps hebben gezien zijn net als
mensen die in afrika onveilige seks hebben en dan maar hopen geen aids te krijgen![]()
of was die comment te ver?
Heel graag en schnell bittequote:Op dinsdag 23 september 2008 19:26 schreef Symer het volgende:
Meh. Ik word er niet echt warm of koud van. Stukje met de schildpad was wel geinig en steden die opgeblazen worden zien er altijd wel tof uit, maar verder...
Ik begon op een gegeven moment nerveus te worden van die überkorte scènes en al dat geswitch tussen personages en verhaallijnen. Dit hadden ze makkelijk over 4 afleveringen uit kunnen strekken en dan het verhaal wat rustiger opbouwen.
Twists als die van Sylars moeder mogen ze aan GTST overlaten wat mij betreft en Suresh mag nu ook wel dood
Gelukkig heeft iedereen nu z'n krachten en kunnen ze ermee overweg itt seizoen 2, dus dit seizoen ziet er wel veelbelovend uit
Wat ik interessant vind: het is hetzelfde litteken als in Five Years Gone. Met andere woorden: er is iets, dat binnen nu en vier jaar gebeurt, wat in diverse versies van de toekomst nog steeds plaatsvindt *en* het wint van zijn regeneratiekracht.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:03 schreef Trafasi het volgende:
Strikt genomen mag future peter ook geen litteken hebben![]()
In de scene waarin we Peter-in-Jesse daadwerkelijk volgen zien we Peter. Ik denk dat dat gewoon een keuze van regie en productie is: wij als kijkers moeten Peter zien, niet een of andere onbekende gast van wie we moeten aannemen dat het Peter is. Dat ze dat pas doen als hij de cel uit is vind ik wel begrijpelijk: in de cel riep hij steeds dat hij het was, en hem dan als Peter tonen is verwarrend: natuurlijk denk je "duh, we zien toch dat je Peter bent?"quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:22 schreef J0sT het volgende:
Pffff. Wat een eps weer. Heerlijk dat Heroesgevoel!
Toch heeft het een behoorlijke nare nasmaak. Voor mijn gevoel hebben ze in 2 afleveringen net zoveel laten zien als in heel seizoen 2.
Mijn conclusies & vragen (bekritiseer please!):
Peter is dus door FPeter in Jesse gestopt. Maar waarom zie je eerst Jesse's lichaam, maar later dat van Peter?
Volgens mij weet nog niemand dat. Ik denk dat we eerst moeten uitvinden waarom Nathan Linderman ziet. Is Linderman er wel? Is het een illusie/dagdroom? Of is hij echt onzicht- en hoorbaar?quote:Nathan is genezen door de aanraking van FPeter, die de kracht van Linderman heeft overgenomen?
Die vond ik logisch. Je gaat niet jezelf overhaast met iets inspuiten zonder dat je negatieve gevolgen krijgt. Da's tv- en filmwet.quote:Mohinder krijgt vleugels? Iig negatieve bij-effecten!! Dat kon ook niet anders, anders zouden ze iedereen kunnen injecteren om een gave op te wekken, nu ligt dat wat gecompliceerder.
Er is een theorie dat Jessica (de echte, niet de alternatieve-Niki) helemaal niet dood is maar zonder geheugen verder is gaan leven en een nieuw leven als Tracy Strauss heeft opgebouwd.quote:Tracy is dus een heel nieuw character, die gewoon erg op Nikki lijkt (lijkt te makkelijk...).
Alles wat Breuls zegt!quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:58 schreef Breuls het volgende:
En tot slot:<span style="font-size:30px;">Heroes is back!</span>
Damn jij bent slimquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:26 schreef Breuls het volgende:
[..]
Wat ik interessant vind: het is hetzelfde litteken als in Five Years Gone. Met andere woorden: er is iets, dat binnen nu en vier jaar gebeurt, wat in diverse versies van de toekomst nog steeds plaatsvindt *en* het wint van zijn regeneratiekracht.
Thanks! Staan wat leuke foto's bij..quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:34 schreef Breuls het volgende:
Oh, en omdat de afleveringen nu geweest zijn en de linkjes in het vorige topic staan, hier alsnog:
› Beaming Beeman voor The Second Coming
› Beaming Beeman voor The Butterfly Effect
Er lijkt nog geen Behind the Eclipse te zijn. Misschien wachten ze een weekje om kijkersvragen te verzamelen.
Well, duh.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:38 schreef flyguy het volgende:
Die krachten van Future Peter zijn makkelijk te verklaren. Hij kan alle gaven van mensen die hij is tegengekomen overgenomen. Hij wordt ouder, ontmoet meer mensen met powers en heeft er zelf dus meer. Vrij simpel
Hij heeft zijn vroegere zelf in een ander lichaam gestopt. Bedoel je dat? Het was niet 2007-Peter die dat heeft gedaan.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Damn jij bent slim
Maar ook nog even over Peter. Kon die al morphen of heeft ie dat in de future geleerd?
Ik zat ook al op die scène te wachten inderdaad, om de verwarring nog completer te maken...quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:41 schreef Breuls het volgende:
By the way:
[ afbeelding ]
Dit is een foto uit Beeman's blog voor Ep1. Niki die blijkbaar uit het gebouw in New Orleans wordt gedragen. Vorige week zagen we daar ook al een foto van. Die scene is blijkbaar naar een latere aflevering verplaatst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Angels and MonstersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Sylars gave is 'begrijpen hoe dingen werken'. Zie Six Months Ago waarin we hem als klokkenmaker zien. Blijkbaar houdt die gave in dat hij zichzelf kan herprogrammeren om net zo te werken als de hersenen die hij bekijkt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:49 schreef MadGuy het volgende:
Trouwens: de krachten van onze Heroes zitten dus niet in het bloed of DNA, maar in adrenaline of in ieder geval bij de nieren waar het aangemaakt wordt? Dat begreep ik goed toch? Maar Sylar vindt uit in de hersenen hoe de krachten werken... Kan iemand me dat een beetje uitleggen, biologisch gezien?
Zoiets bedacht ik me ook, maar ik raakte een beetje in de war toen het van bloed/DNA naar adrenaline ging.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:52 schreef Breuls het volgende:
[..]
Sylars gave is 'begrijpen hoe dingen werken'. Zie Six Months Ago waarin we hem als klokkenmaker zien. Blijkbaar houdt die gave in dat hij zichzelf kan herprogrammeren om net zo te werken als de hersenen die hij bekijkt.
Dat lijkt me stug. Want Jessica had de ability van Superstrength, niet van Icing.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:31 schreef Breuls het volgende:
[..]
Er is een theorie dat Jessica (de echte, niet de alternatieve-Niki) helemaal niet dood is maar zonder geheugen verder is gaan leven en een nieuw leven als Tracy Strauss heeft opgebouwd.
Nee, dat was Niki. Bob legde haar (lees: ons) uit dat ze met haar gave omging door een split personality te ontwikkelen. Ze is zelf net zo sterk als 'Jessica'. Dat zagen we immers in de finale van S1. De echte Jessica is haar zusje, naar wiens graf ze ergens in S1 ging.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:03 schreef J0sT het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug. Want Jessica had de ability van Superstrength, niet van Icing.
Zijn die 17 miljoen van de seizoensopener van seizoen 2 of de seizoensfinale? Als het de finale is, is het pijnlijk, ja. Maar als de seizoensfinale ook om en nabij de 10 miljoen kijkers trok zijn de trouwe fans in ieder geval gebleven.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:24 schreef Symer het volgende:
Ai, pijnlijke kijkcijfers. 9,9 miljoen waar ze vorig jaar nog 17 miljoen hadden.
NBC moet daar snel iets op verzinnen. Als de cijfers nog verder zakken (wat meestal het geval is na de seizoensopening) kan ik me niet voorstellen dat het kneitertje dure Heroes nog lang op de buis blijft.
Seizoen 2 eindigde al met 11 miljoen kijkers, blijkbaar heeft dat seizoen niet veel kijkers kunnen enthousiasmeren om te blijven hangen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:27 schreef Tazmaniac het volgende:
uu t f... 45% gedaald in kijkcijfers?
how come![]()
Van de opening.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:30 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Zijn die 17 miljoen van de seizoensopener van seizoen 2 of de seizoensfinale? Als het de finale is, is het pijnlijk, ja. Maar als de seizoensfinale ook om en nabij de 10 miljoen kijkers trok zijn de trouwe fans in ieder geval gebleven.
Bovendien lees ik net dat de opening van seizoen 2 op een zaterdag is herhaald en dat ze die kijkcijfers bij elkaar opgeteld hebben om bij 17 miljoen te komen.quote:

Hij veranderde ook steeds van future Peter naar gewone Peter terwijl het future Peter wasquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:43 schreef Breuls het volgende:
[..]
Well, duh.
We willen natuurlijk weten van wie, en wat het precies inhoudt, etcetera etcetera.
[..]
Hij heeft zijn vroegere zelf in een ander lichaam gestopt. Bedoel je dat? Het was niet 2007-Peter die dat heeft gedaan.
Volgens mij had Sylar die krachten van Claire al lang, want volgens mij hadden ze hem idd in seizoen 1 en 2 ook al gedood. Wat later wonder boven wonder niet zo bleek te zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het gevaar zit hem ook niet zo in wat er met Claire gebeurt maar meer in wat er nu gebeurt nu Sylar onsterfelijk is
Er is op maandag dan ook niet alleen Heroes op de buis he, ook veel andere shows die ook veel trouwe fans hebben.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:54 schreef solidslayer het volgende:
Ze hadden gewoon niet zo'n lange break moeten houden, eigen schuld dat er zoveel mensen zijn afgehaakt met kijken, mij kon het ook niet meer zo boeien, en toch maar gedownload en ga het alsnog weer volgen
Leuke opening weer maar god wat wordt het allemaal verwarrend :S
Meteen 2 delen!quote:Op woensdag 24 september 2008 00:19 schreef soares het volgende:
jullie gaan hard.... ik ben net thuis, en hij is nu aan het downloaden!!
Stel je toch voor dat je het niets zou vinden! Dan zou Tim Kring persoonlijk je voeten kussen en het herschrijven voor je hoor, Breuls.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:58 schreef Breuls het volgende:
Okay, wow!
Kring heeft een biertje verdiend: Heroes heeft inderdaad z'n kracht niet verloren: ze kunnen nog steeds zo lekker de boel opbouwen als in seizoen 1. Gaaf dat er een paar vragen worden beantwoord, gaaf dat er nieuwe vragen worden opgeroepen.
Ik vind het leuk dat we Angela's gave en Sylars wat-doet-hij-met-de-hersenen issue eigenlijk allang hadden kunnen weten: dat van die dromen is begin 2007 al eens genoemd, en Sylars hersenstudie ook. En ik lag in een deuk toen hij zei "Eat them? Claire, that's disgusting!" Ik bedoel: dat is gewoon een knipoog naar de fans.
De verhalen zijn ook weer lekker gedurfd: we dumpen Matt in Afrika, hoppa. We maken van Mohinder een soort mad scientist, hoppa. Sylar is *nog* onoverwinnelijker, hoppa. Vaagheid rondom Linderman, wie is Tracy Strauss, waar komen (f)Peters nieuwe krachten vandaan,... het is teveeeeel.
(Oh en kap allemaal eens met die spoilers. Ik zit de hele tijd die dingen open te klikken en dat irriteert me mateloos. And while we're at it: uitzoeken waar je iets downloadt doe je maar via PM of mail of postduif. Niet hier aub.)
En tot slot:<span style="font-size:30px;">Heroes is back!</span>
Precies. Helamaal mee eens. Het is nog steeds zeker de moeite van het kijken waard, maar ze gaan wat mij betreft een stapje te ver met mensen die maar niet dood schijnen te kunnen gaan en met heen en weer geflits van toekomst en verleden naar nu. ook mogen ze echt wel eens wat oude characters er gewoon uitschrijven, iets wat een serie als '24' bijvoorbeeld beter heeft begrepen. En zaken lijken zo makkelijk op te lossen. Mensen als Pete kunnen even naar het verleden gaan en toekomstige vijanden uitschakelen (degene die dat als eerste bedenkt lost alle problemen in 1 keer op). Maar ja, dat kunnen ze niet schrijven, want dan heb je geen Sylar enz enz...quote:Op woensdag 24 september 2008 00:38 schreef TC03 het volgende:
Vond het allemaal meer van hetzelfde. En niemand kan dood blijkbaar. Het wordt allemaal zo warrig...
Ooh dat. Heeft hij Candice niet ontmoet op Kirby Plaza?quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hij veranderde ook steeds van future Peter naar gewone Peter terwijl het future Peter was
Dus dat "morphen" bedoel ik
Dat vind ik dan toch wel tof van 'm.quote:Op woensdag 24 september 2008 01:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Stel je toch voor dat je het niets zou vinden! Dan zou Tim Kring persoonlijk je voeten kussen en het herschrijven voor je hoor, Breuls.
De eerste echte Behind the Ecplise komt maandag, en inderdaad pas dan om intussen vragen te verzamelen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:34 schreef Breuls het volgende:
Er lijkt nog geen Behind the Eclipse te zijn. Misschien wachten ze een weekje om kijkersvragen te verzamelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |