abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61889613
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:04 schreef Wheelgunner het volgende:
Debat gaat wel door hoor, of het moet nog heel erg worden deze week.
Lijkt me ook. Maar McCain wil het niet. 't Zal wel een "ik wilde eigenlijk het land beschermen tegen een economische crisis, maar Barack Obama wilde zo graag partijpolitiek spelen en dit debat houden, en daarom ben ik hier dan maar" worden. Ach, wie weet, misschien is er helemaal geen debat.

John McCain wordt met de dag sneuer, niet?
pi_61889651
Het is te hopen dat, zoals ik lees, Osama bin Laden inderdaad niet toeslaat wanneer het economisch slechter gaat. John McCain kan maar een ding tegelijk.

3AM he?
  woensdag 24 september 2008 @ 22:11:12 #103
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61889738
Alsof McCain op vrijdagavond hoogstpersoonlijk zijn 'SuperJohn' pak (met cape) aantrekt en eigenhandig de economie uit te slop trekt...(!)

Hij probeert gewoon heel achterbaks eronderuit te komen, want Obama kan hem op dit moment gigantisch goed aanvallen op verschillende beslissingen en uitspraken etc... en dat weet iedereen, dus ook McCain.

Jammer, want ik had me erg verheugd op de debatten. Al maandenlang eigenlijk.
  woensdag 24 september 2008 @ 22:12:41 #104
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_61889788
Wat een laffe manier van McCain om het debat te ontwijken. Waarschijnlijk wint hij hier nog zieltjes mee ook.
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
pi_61889852
gewoon tijdrekken van McChicken.
het liefst heeft hij de debatten pas na de verkiezingen.
in een debat over de economie is hij toch kansloos.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  woensdag 24 september 2008 @ 22:15:10 #106
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61889874
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:07 schreef Monidique het volgende:

[..]

Lijkt me ook. Maar McCain wil het niet. 't Zal wel een "ik wilde eigenlijk het land beschermen tegen een economische crisis, maar Barack Obama wilde zo graag partijpolitiek spelen en dit debat houden, en daarom ben ik hier dan maar" worden. Ach, wie weet, misschien is er helemaal geen debat.

John McCain wordt met de dag sneuer, niet?
Ik krijg in ieder geval nog geen spijt van mijn beslissing om Obama te steunen....
pi_61889899
Ik snap het niet. Het debat gaat over buitenlandse zaken en nationale veiligheid, dan kan Generaal Stormtrooper Palin toch wel even invallen?
pi_61890019
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:14 schreef Caesu het volgende:
gewoon tijdrekken van McChicken.
het liefst heeft hij de debatten pas na de verkiezingen.
in een debat over de economie is hij toch kansloos.
.

Mhaow, het debat later is opzich niet erg omdat Amerikanen toch erg kort van geheugen zijn.
  woensdag 24 september 2008 @ 22:19:09 #109
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_61890044
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:49 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik denk dat dat nog wel mee zal vallen. Nu ben ik geen Goedemediastrategoloog, maar ik zou als Obama gewoon zeggen: vrijdagavond ben ik daar en ben ik bereid met John McCain te discussieren.
En aanbieden om het issue als gespreksonderwerp in te lassen, wat sowieso wel gaat gebeuren.

Ik denk dat dat ook de reden is van deze actie: McCain profileert zich met foreign policy en national security, en dan gaat het debat er niet over zoals gepland.
Géén kloon van tvlxd!
pi_61890097
Kan. Wel zonde, voor Obama is het beter om als laatste debat economie te hebben. Daarentegen hebben veel mensen bij het laatste debat hun keuze al gemaakt. Misschien is het beter om nu zoveel mogelijk kiezers te lokken.
  woensdag 24 september 2008 @ 22:29:15 #111
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_61890411
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:12 schreef Samsonneke het volgende:
Wat een laffe manier van McCain om het debat te ontwijken. Waarschijnlijk wint hij hier nog zieltjes mee ook.
"The only thing that's changed in the last 48 hours is the public polling."

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_61890809
kunnen multitasken is toch wel een eigenschap die van een president verwach mag worden.
Echt een laffe zet van McCain.
Net of ie in z'n eentje even de US economy gaat redden.
Ik hoop dat kamp-Obama met een slim antwoord komt en hem niet volgt.
pi_61890859
Een interessant verkiezingsjaar blijft het zo wel in ieder geval.
pi_61890878
Obama live op Ned2 / CNN.
pi_61890898
Wat een slappe kutmove, maar wel slim. Als Obama nu ook stopt met z'n campagne lijkt het alsof McCain de touwtjes in handen heeft en als hij wel doorgaat lijkt het alsof ie meer geïnteresseerd is in het verkrijgen van macht dan de belangen van het land behartigen.
quote:
Some Democrats reacted skeptically to Mr. McCain’s surprise announcement, charging that it seemed like a political ploy to try to gain the confidence of voters concerned about the economy.

“What, does McCain think the Senate will still be working at 9 p.m. Friday?” Gov. Ed Rendell of Pennsylvania said in an interview, referring to the scheduled start time of the debate. “I think this is all political — I wish McCain had shown the same concern when he didn’t show up in the Senate to vote on the extension of the renewable energy tax credit.”
http://www.nytimes.com/2008/09/25/us/politics/25mccain.html?_r=1&oref=slogin
pi_61891017
quote:
quote:
John McCain has skipped more votes during this session than any member of the Senate except for Tim Johnson, who had major brain surgery. He has cast a single vote in five months, since April 9. All of a sudden, McCain is demanding that the presidential race shut down so he can return to Washington?
pi_61891020
nu gaat het dus de komende dagen over een debat dat niet door zal gaan.
en wanneer het dan wel door kan gaan en op wat voor manier.
en of ze het er allebei mee eens zijn dat het niet doorgaat.

lekker nuttig allemaal.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_61891076
Die McCain
Ik ben absoluut geen Obama fan maar dit is toch wel heel opportunistisch.
pi_61891247
Obama:
- als ik nodig ben, kom ik naar D.C.
- presidenten moeten meerdere dingen tegelijk kunnen
  woensdag 24 september 2008 @ 22:50:21 #120
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61891272
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:38 schreef Apache4U het volgende:
kunnen multitasken is toch wel een eigenschap die van een president verwach mag worden.

Obama heeft je woorden gejat!
pi_61891277
Ach ja, vorige week zei John McCain nog dat "the fundamentals of our economy are strong", vandaag zegt dat Sarah Palin: "Unfortunately, [(a risk of) another Great Depression] is the road that America may find itself on. Not necessarily this as it's been proposed has to pass or we're gonna find ourselves in another Great Depression."

Wat moet je dan? Nou ja, zorgen dat niemand let op de onzin die jouw campagne uitkraamt. Want zoals het team van John McCain letterlijk heeft gezegd: dit jaar gaat niet over de inhoud.
pi_61891300
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:49 schreef Toad het volgende:
Obama:
- als ik nodig ben, kom ik naar D.C.
- presidenten moeten meerdere dingen tegelijk kunnen
Perfect. Want in DC zeggen ze: Uhm, we hebben je niet nodig.
pi_61891303
Obama wil het debat dus niet uitstellen.
pi_61891338
Erger dan Bush, .
pi_61891385
Beste uitspraak van Obama "this plan cannot be a welfare plan for WallStreet executives"
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')