Lijkt me ook. Maar McCain wil het niet. 't Zal wel een "ik wilde eigenlijk het land beschermen tegen een economische crisis, maar Barack Obama wilde zo graag partijpolitiek spelen en dit debat houden, en daarom ben ik hier dan maar" worden. Ach, wie weet, misschien is er helemaal geen debat.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:04 schreef Wheelgunner het volgende:
Debat gaat wel door hoor, of het moet nog heel erg worden deze week.
Ik krijg in ieder geval nog geen spijt van mijn beslissing om Obama te steunen....quote:Op woensdag 24 september 2008 22:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Maar McCain wil het niet. 't Zal wel een "ik wilde eigenlijk het land beschermen tegen een economische crisis, maar Barack Obama wilde zo graag partijpolitiek spelen en dit debat houden, en daarom ben ik hier dan maar" worden. Ach, wie weet, misschien is er helemaal geen debat.
John McCain wordt met de dag sneuer, niet?
quote:Op woensdag 24 september 2008 22:14 schreef Caesu het volgende:
gewoon tijdrekken van McChicken.
het liefst heeft hij de debatten pas na de verkiezingen.
in een debat over de economie is hij toch kansloos.
En aanbieden om het issue als gespreksonderwerp in te lassen, wat sowieso wel gaat gebeuren.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog wel mee zal vallen. Nu ben ik geen Goedemediastrategoloog, maar ik zou als Obama gewoon zeggen: vrijdagavond ben ik daar en ben ik bereid met John McCain te discussieren.
"The only thing that's changed in the last 48 hours is the public polling."quote:Op woensdag 24 september 2008 22:12 schreef Samsonneke het volgende:
Wat een laffe manier van McCain om het debat te ontwijken. Waarschijnlijk wint hij hier nog zieltjes mee ook.
http://www.nytimes.com/2008/09/25/us/politics/25mccain.html?_r=1&oref=sloginquote:Some Democrats reacted skeptically to Mr. McCain’s surprise announcement, charging that it seemed like a political ploy to try to gain the confidence of voters concerned about the economy.
“What, does McCain think the Senate will still be working at 9 p.m. Friday?” Gov. Ed Rendell of Pennsylvania said in an interview, referring to the scheduled start time of the debate. “I think this is all political — I wish McCain had shown the same concern when he didn’t show up in the Senate to vote on the extension of the renewable energy tax credit.”
quote:Op woensdag 24 september 2008 22:29 schreef Verbal het volgende:
[..]
"The only thing that's changed in the last 48 hours is the public polling."
V.
quote:John McCain has skipped more votes during this session than any member of the Senate except for Tim Johnson, who had major brain surgery. He has cast a single vote in five months, since April 9. All of a sudden, McCain is demanding that the presidential race shut down so he can return to Washington?
Obama heeft je woorden gejat!quote:Op woensdag 24 september 2008 22:38 schreef Apache4U het volgende:
kunnen multitasken is toch wel een eigenschap die van een president verwach mag worden.
Perfect. Want in DC zeggen ze: Uhm, we hebben je niet nodig.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:49 schreef Toad het volgende:
Obama:
- als ik nodig ben, kom ik naar D.C.
- presidenten moeten meerdere dingen tegelijk kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |