Palin zegt "Guys and gals".quote:Op donderdag 25 september 2008 14:47 schreef pberends het volgende:
[..]
McCain zegt altijd "My friends".
Obama altijd "Folks".
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:51 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Nou ik heb toch net zo vaak de persconferentie van McCain gezien op CNN gisteren...
Tja, als Obama door wil gaan dan heeft McCain niet veel keuze, denk ik zo.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:13 schreef Hephaistos. het volgende:
Gaat dat debat nou wel of niet door
Lijkt me eerder andersom, tenzij Obama wil debatteren met Nader en Bob Barrquote:Op donderdag 25 september 2008 16:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, als Obama door wil gaan dan heeft McCain niet veel keuze, denk ik zo.
Denk niet dat McCan't hier op zo'n manier onder uit kan komen hoor.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:27 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Lijkt me eerder andersom, tenzij Obama wil debatteren met Nader en Bob Barr
Misschien is mijn beeld van de Amerikaanse politiek wat verwrongen, maar ik denk dat hij een heel eind kan komen zolang ie de juiste toon aanslaat. 'In het groter belang van Amerika moeten we nu 1 staan en al onze energie richten op de oplossing voor deze crisis'. Ofzoquote:Op donderdag 25 september 2008 16:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Denk niet dat McCan't hier op zo'n manier onder uit kan komen hoor.
Dat kan hij vinden, maar hij is niet alleen in dat debat. De datum staat vast en gezien hun drukke campagneschema's en de korte tijd tot aan de verkiezingen denk ik dat ie niet veel te willen heeft. Mocht Barack er mee door willen gaan.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:36 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Misschien is mijn beeld van de Amerikaanse politiek wat verwrongen, maar ik denk dat hij een heel eind kan komen zolang ie de juiste toon aanslaat. 'In het groter belang van Amerika moeten we nu 1 staan en al onze energie richten op de oplossing voor deze crisis'. Ofzo
Tja, als McCain gewoon weigert om een debat te voeren houdt het snel op natuurlijk. Obama is afhankelijk van McCain, niet andersom.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat kan hij vinden, maar hij is niet alleen in dat debat. De datum staat vast en gezien hun drukke campagneschema's en de korte tijd tot aan de verkiezingen denk ik dat ie niet veel te willen heeft. Mocht Barack er mee door willen gaan.
http://www.washingtonmont(...)l/2008_09/014875.phpquote:ALL OF THIS SOUNDS KIND OF FAMILIAR....
(...)
Things got really heated when Cornyn accused McCain of being too busy campaigning for president to take part in the negotiations, which have gone on for months behind closed doors. "Wait a second here," Cornyn said to McCain. "I've been sitting in here for all of these negotiations and you just parachute in here on the last day. You're out of line."
McCain, a former Navy pilot, then used language more accustomed to sailors.... "[Expletive] you! I know more about this than anyone else in the room," shouted McCain at Cornyn.
Again, ik denk niet dat ie in de positie is eigenhandig dat besluit te nemen.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:48 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Tja, als McCain gewoon weigert om een debat te voeren houdt het snel op natuurlijk. Obama is afhankelijk van McCain, niet andersom.
Ach, hij kan wegblijven. Maar het is dan wel de man die president wil worden en de wereld wil redden, maar te bang is om te debatteren en te bang om vragen te beantwoorden.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Again, ik denk niet dat ie in de positie is eigenhandig dat besluit te nemen.
Hij moet lijkt mij, als onderdeel van de verkiezingscampagne.
True, maar het lijkt mij niet dat ze het gaan verzetten als hij wegblijft. Daar doelde ik meer op.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ach, hij kan wegblijven. Maar het is dan wel de man die president wil worden en de wereld wil redden, maar te bang is om te debatteren en te bang om vragen te beantwoorden.
http://www.huffingtonpost(...)bate-a_n_129250.htmlquote:In McCain's absence, the Senator is willing to make the scheduled debate a townhall meeting, a one-on-one interview with NewsHour's Jim Lehrer, or the combination of the two, the official said.
En Roosevelt was toen ook echt geen president.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:35 schreef pberends het volgende:
Deze is wel mooi, Biden die zegt dat Roosevelt op tv kwam bij de stock market crash.
Niet dat ze toen al tv's hadden.
quote:Gallup Daily: Race Back to a Tie at 46% Each
McCain now on equal footing with Obama
PRINCETON, NJ -- John McCain has gained ground and is now tied with Barack Obama among registered voters in the latest Gallup Poll Daily tracking update for Sept. 22-24, with each candidate getting 46% support.
Nou, nee. Die peiling gaat niet over de economie, maar over populariteit van de kandidaten. Peilingen over wie het best met de economie om kan gaan, geven Obama het voordeel. Heeft niets te maken met Nederlandse kranten.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:44 schreef Wheelgunner het volgende:
Economie doet hem toch meer goed dan de Nederlandse kranten ons doen geloven...
Waarbij het lijkt of het plan is geaccepteerd vanwege de leiderschapskwaliteiten van McCain. McCain gaat hier dus goede zaken doen.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:00 schreef Montov het volgende:
Ik denk dat er snel een soort van plan komt waarna McCain naar het debat gaat.
Dat zou je zeggen. Ik dacht dat het enige voordeel van Bush was dat er tenminste een betere president voor in de plaats kwam, maar dat denk ik niet meer, nu ik John McCain heb gezien. Liever vier jaar Bush dan vier jaar McCain.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:47 schreef Megumi het volgende:
Wie er er wint maakt mij niet meer uit. Zolang die idioot die er nu in het Whitehouse zit er maar zo snel mogelijk uit gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |