Paultjuh en jij zullen zulke "aparte"kinderen krijgenquote:Op maandag 22 september 2008 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
Ja en dan komt er na 30 sec zo'n spook ofzo!
De score's gaan veel hoger dan 99quote:
Helegaar nietquote:Op maandag 22 september 2008 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
Ja en dan komt er na 30 sec zo'n spook ofzo!
quote:Op maandag 22 september 2008 22:05 schreef Agiath het volgende:
[..]
De score's gaan veel hoger dan 99
99 is percentage dat zeg maar beter dan jouw is.
quote:Op maandag 22 september 2008 22:23 schreef Verluste het volgende:
Ik kan m niet maken; ik zie te weinig onderscheid. Ben ook een echte man.
Ik klikte en kreeg gelijk een score van 1022.quote:
Nee hoor, ook vrouwen kunnen kleurenblind zijn. Het komt alleen veel minder voor dan bij mannen.quote:Op maandag 22 september 2008 22:10 schreef barthol het volgende:
7
Nou is het wel leuk om te weten hoe waar het is dat vrouwen veel beter kleuren kunnen onderscheiden dan mannen, los van het feit dat kleurenblindheid alleen bij mannen voorkomt
Ik heb het nagewiki'd en je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 22 september 2008 22:40 schreef Light het volgende:
[..]
Nee hoor, ook vrouwen kunnen kleurenblind zijn. Het komt alleen veel minder voor dan bij mannen.
En mijn score was 24
quote:Based on your information, below is how your score compares to those of others with similar demographic information.
Your score: 0
Age range: 30-39
Best score for your gender and age range: 0
Highest score for your gender and age range: 1464
ja ik zit op een 9 inch acer dus dat moet welquote:
quote:Op maandag 22 september 2008 22:52 schreef DemonRage het volgende:
Mijn score is 12 (op een LCD laptop scherm)
Ik denk dat je bij deze test slechter scoort als je 'm op een LCD scherm doet dan als je 'm op een CRT scherm doet.
Bij LCD schermen heb je namelijk een beperkter kleurbereik en dan heb je nog de polarisatie-effecten als je onder een andere hoek naar het scherm gaat kijken.
quote:Your score: 12
Age range: 20-29
Highest score for your gender and age range: 1520
En op de basisschool dachten ze nog dat ik kleurenblind wasquote:You have perfect color vision!
Dat is nou net de reden waarom je het hebt gehaald met 0 puntenquote:Op maandag 22 september 2008 23:01 schreef Skeletor het volgende:
[..]
En op de basisschool dachten ze nog dat ik kleurenblind was
edit:
* Your score: 0
* Age range: 20-29
* Best score for your gender and age range: 0
* Highest score for your gender and age range: 1520
Grapjas... die 8 in een 12 veranderen in een post om 23:00u terwijl m'n wijziging om 22:57 was. (en dat was niet die 8quote:
Dat was geen grapje.. Ik veranderde de score in mijn score en niet om jou te corrigeren ofzo.. Ik was in eerste instantie te lui om zelf een berichtje te typen en zit ook achter en laptop en denk ook dat je beter scoort met een crt.. Vandaar dat ik enkel de 8 in een 12 heb veranderd..quote:Op maandag 22 september 2008 23:06 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Grapjas... die 8 in een 12 veranderen in een post om 23:00u terwijl m'n wijziging om 22:57 was. (en dat was niet die 8)
wat bedoel je?quote:Op maandag 22 september 2008 23:03 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Dat is nou net de reden waarom je het hebt gehaald met 0 punten
Dat als je niet kleurenblind was je minder goed gescoord hadquote:
Aha.quote:Op maandag 22 september 2008 23:11 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Dat was geen grapje.. Ik veranderde de score in mijn score en niet om jou te corrigeren ofzo.. Ik was in eerste instantie te lui om zelf een berichtje te typen en zit ook achter en laptop en denk ook dat je beter scoort met een crt.. Vandaar dat ik enkel de 8 in een 12 heb veranderd..
Ik voel me lichtelijk beledigdquote:Op maandag 22 september 2008 22:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Paultjuh en jij zullen zulke "aparte"kinderen krijgen.
quote:Op maandag 22 september 2008 22:07 schreef Naamah het volgende:
Your score: 19
Ik ben al een keer met een meisje geweest.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:49 schreef L.Denninger het volgende:
Mja, als je een LCD-scherm hebt met TN-panelen ipv SPVS of SIPS heb je maar 6 bits per kleurencomponent,
dus dan is het niet zo gek dat je beroerder scoort.
Want graphic-designers, fotograven etc zijn per definitie seksloos?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:43 schreef shroomer het volgende:
[..]
Ik ben al een keer met een meisje geweest.
En dat op een TN panel. Jippie!quote:Your score: 0
quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:49 schreef L.Denninger het volgende:
Mja, als je een LCD-scherm hebt met TN-panelen ipv SPVS of SIPS heb je maar 6 bits per kleurencomponent,
dus dan is het niet zo gek dat je beroerder scoort.
een youtube comment dat ik zag vanochtendquote:Op maandag 22 september 2008 22:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Paultjuh en jij zullen zulke "aparte"kinderen krijgen.
Haha, ik ben er echt max 5 minuten mee bezig geweest.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:26 schreef quality3333 het volgende:
Ik kreeg em maar op 33, kon het verder echt niet goed meer zien.
Dat resultaat kreeg ik na 15 min ongeveer...
15?quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:26 schreef quality3333 het volgende:
Ik kreeg em maar op 33, kon het verder echt niet goed meer zien.
Dat resultaat kreeg ik na 15 min ongeveer...
Schermtype: TFT (Eizo FlexScan S1721, 17").quote:Op maandag 22 september 2008 23:15 schreef DemonRage het volgende:
Misschien toch een tip voor anderen om erbij te zetten met wat voor scherm ze de test hebben gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Volgens mn broertje op sommige plekken wel en andere plekken weer niet. Vanaf een bepaald punt kon hij weer verloop waarnemen.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Voor de kleurenblinden: zien jullie dan nog wel enigszins een verschil in het kleurverloop of lijkt het allemaal egaal?
Nu 61quote:Op dinsdag 23 september 2008 02:05 schreef sander89 het volgende:
64![]()
![]()
Ben denk ik ook een beetje te moe voor dit nu.![]()
Of gewoon je ogen natuurlijk. Het verschil tussen 2 blokjes is heel subtiel, gewoon lang niet iedereen kan dat zien bij alles.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:38 schreef sander89 het volgende:
[..]
Nu 61![]()
Zal wel aan mijn beeldscherm liggen denk ik.
Tuulkquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:42 schreef mrSPLIFFY het volgende:
lol 113... ik wist dat t slecht was maar zo...
kan t in de loop der jaren ook slechter worden??
Gemiddeld over alle kleurenblinden in deze kamer: 209.quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:53 schreef MLI het volgende:
Ik lijk wel een vent. Is er ook bekend hoeveel mensen die kleurenblind zijn gemiddeld scoren?
Ik ook!quote:Op maandag 22 september 2008 21:55 schreef Agiath het volgende:
http://www.xrite.com/custom_page.aspx?PageID=77
Wel leuk testje, test hoe goed je kleuren kan onderscheiden
Zelf had ik perfect score = 0![]()
Het is wel even werk, maar wel vermakelijk.
Ik zie blokjes vliegen....quote:Based on your information, below is how your score compares to those of others with similar demographic information.
Highest score for your gender and age range: 1410
Ja of met colorzilla.quote:Op woensdag 24 september 2008 @ 10:13 schreef SpecialK het volgende:
je kan ook gewoon in firefox met firebug langs die vierkantjesmet je muis op inspection mode. Dan zie je de cijfers in de bestandsnaam van de plaatjes
quote:You have perfect color vision!
* Your score: 0quote:Op maandag 22 september 2008 22:52 schreef DemonRage het volgende:
Mijn score is 8 (op een LCD laptop scherm)
Ik denk dat je bij deze test slechter scoort als je 'm op een LCD scherm doet dan als je 'm op een CRT scherm doet.
Bij LCD schermen heb je namelijk een beperkter kleurbereik en dan heb je nog de polarisatie-effecten als je onder een andere hoek naar het scherm gaat kijken.
Hee ik ook en ik heb 55.quote:Op maandag 22 september 2008 22:23 schreef SpecialK het volgende:
mijn score, 56.
Ik ben kleurenblind op blauw-groen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |