Paultjuh en jij zullen zulke "aparte"kinderen krijgenquote:Op maandag 22 september 2008 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
Ja en dan komt er na 30 sec zo'n spook ofzo!
De score's gaan veel hoger dan 99quote:
Helegaar nietquote:Op maandag 22 september 2008 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
Ja en dan komt er na 30 sec zo'n spook ofzo!
quote:Op maandag 22 september 2008 22:05 schreef Agiath het volgende:
[..]
De score's gaan veel hoger dan 99
99 is percentage dat zeg maar beter dan jouw is.
quote:Op maandag 22 september 2008 22:23 schreef Verluste het volgende:
Ik kan m niet maken; ik zie te weinig onderscheid. Ben ook een echte man.
Ik klikte en kreeg gelijk een score van 1022.quote:
Nee hoor, ook vrouwen kunnen kleurenblind zijn. Het komt alleen veel minder voor dan bij mannen.quote:Op maandag 22 september 2008 22:10 schreef barthol het volgende:
7
Nou is het wel leuk om te weten hoe waar het is dat vrouwen veel beter kleuren kunnen onderscheiden dan mannen, los van het feit dat kleurenblindheid alleen bij mannen voorkomt
Ik heb het nagewiki'd en je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 22 september 2008 22:40 schreef Light het volgende:
[..]
Nee hoor, ook vrouwen kunnen kleurenblind zijn. Het komt alleen veel minder voor dan bij mannen.
En mijn score was 24
quote:Based on your information, below is how your score compares to those of others with similar demographic information.
Your score: 0
Age range: 30-39
Best score for your gender and age range: 0
Highest score for your gender and age range: 1464
ja ik zit op een 9 inch acer dus dat moet welquote:
quote:Op maandag 22 september 2008 22:52 schreef DemonRage het volgende:
Mijn score is 12 (op een LCD laptop scherm)
Ik denk dat je bij deze test slechter scoort als je 'm op een LCD scherm doet dan als je 'm op een CRT scherm doet.
Bij LCD schermen heb je namelijk een beperkter kleurbereik en dan heb je nog de polarisatie-effecten als je onder een andere hoek naar het scherm gaat kijken.
quote:Your score: 12
Age range: 20-29
Best score for your gender and age range: 0
Highest score for your gender and age range: 1520
En op de basisschool dachten ze nog dat ik kleurenblind wasquote:You have perfect color vision!
Dat is nou net de reden waarom je het hebt gehaald met 0 puntenquote:Op maandag 22 september 2008 23:01 schreef Skeletor het volgende:
[..]
En op de basisschool dachten ze nog dat ik kleurenblind was
edit:
* Your score: 0
* Age range: 20-29
* Best score for your gender and age range: 0
* Highest score for your gender and age range: 1520
Grapjas... die 8 in een 12 veranderen in een post om 23:00u terwijl m'n wijziging om 22:57 was. (en dat was niet die 8quote:
Dat was geen grapje.. Ik veranderde de score in mijn score en niet om jou te corrigeren ofzo.. Ik was in eerste instantie te lui om zelf een berichtje te typen en zit ook achter en laptop en denk ook dat je beter scoort met een crt.. Vandaar dat ik enkel de 8 in een 12 heb veranderd..quote:Op maandag 22 september 2008 23:06 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Grapjas... die 8 in een 12 veranderen in een post om 23:00u terwijl m'n wijziging om 22:57 was. (en dat was niet die 8)
wat bedoel je?quote:Op maandag 22 september 2008 23:03 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Dat is nou net de reden waarom je het hebt gehaald met 0 punten
Dat als je niet kleurenblind was je minder goed gescoord hadquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |