Volgens mij hecht je behoorlijk veel belang aan je internetreputatie gezien je waardeloze opschepposts over sociaal zijn terwijl je eigenlijk gewoon een HBO nerd bent.quote:Op maandag 22 september 2008 22:37 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Internetreputatie.![]()
![]()
![]()
Bedankt dat je me nog even zo hard aan het lachen hebt gemaakt op deze saaie maandag.
Oh please. Kan je niet eens 10^100 en ∞ van elkaar onderscheiden. MBO niveau.quote:Op maandag 22 september 2008 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Oh, kom kijken Klautje kent het teken én de betekenis van een google! Een wo'er pur sang.
quote:Op maandag 22 september 2008 23:13 schreef servus_universitas het volgende:
Dr.Crane is een erg tragisch geval, zoveel is mij nu wel duidelijk. Wat een figuur.
Jullie hebben je vermaakt door mensen te pesten? En dan noem je anderen sociaal onderontwikkeld? Je bent net een aap man, die niet anders om kan gaan met mensen met een andere manier van doen, dan door ze te pesten. Je bevestigt juist precies het beeld van je eigen niveau, manquote:Op maandag 22 september 2008 21:44 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hierbij moet ik nog even toevoegen, ik was laatst bij een maat van me in Wageningen. Er was een feestje van zijn studentenvereniging. Wat een stelletje autisten liepen daar rondIk hoop niet dat zij representatief zijn voor alle WO'er want dit was echt erg
Wij hebben ons die avond kostelijk vermaakt door mensen te pesten
![]()
Ik zeg helemaal niet dat ik zo sociaal ben, alleen dat het gros hier half autistisch is.quote:Op maandag 22 september 2008 23:12 schreef Klautje het volgende:
[..]
Volgens mij hecht je behoorlijk veel belang aan je internetreputatie gezien je waardeloze opschepposts over sociaal zijn terwijl je eigenlijk gewoon een HBO nerd bent.
Hoe triestquote:Op maandag 22 september 2008 21:23 schreef Koepert het volgende:
[..]
Grapjas..
Om toch even antwoord op je vraag te geven.. Ik doe HBO. Niet omdat ik WO qua intelligentie niet aan zou kunnen. Vrij gemakkelijk zelfs. Maar ik ben van mening dat de iets meer praktijkgerichtheid van t HBO nuttiger is. Dat het een uit zn kluiten gewassen middelbare school is daar neem k maar op de koop toe, niveau is er niet bijster hoog. WO daarentegen is een beetje boeken lezen en theorieën daarover uitwerken.. En ja heb ik ook gedaan. Boeken lezen kan ik thuis ook wel; heb ik geen college voor nodig.
quote:Op maandag 22 september 2008 23:18 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Jullie hebben je vermaakt door mensen te pesten? En dan noem je anderen sociaal onderontwikkeld? Je bent net een aap man, die niet anders om kan gaan met mensen met een andere manier van doen, dan door ze te pesten. Je bevestigt juist precies het beeld van je eigen niveau, man. Wat een sukkel.
Ah, nu zijn het half-autisten, dat scheelt weer. Ik heb je ook wel eens horen roepen dat het (volle) autisten zijn. We gaan de goede kant op, Dr.Kraanquote:Op maandag 22 september 2008 23:22 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat ik zo sociaal ben, alleen dat het gros hier half autistisch is.![]()
Gast als ik me ook maar een beetje druk maakte om wat een stel goths/metalmongolen en alto's van me vonden dan had ik hier niet zo irritant vaak zitten zieken.
Wat een fop, jij zit ons te zieken?quote:Op maandag 22 september 2008 23:22 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat ik zo sociaal ben, alleen dat het gros hier half autistisch is.![]()
Gast als ik me ook maar een beetje druk maakte om wat een stel goths/metalmongolen en alto's van me vonden dan had ik hier niet zo irritant vaak zitten zieken.
Waarom? Ze hadden gezamenlijk een feest, omdat ze daar kennelijk behoefte aan hadden. En dan komen er een stel van die niet-WO'ers langs (buitenstaanders dus) en die gaan een aantal mensen pesten. En dan beweer jij dat die introverte nerds op hun kamer hadden moeten blijven? Nee, uilskuiken, die domme niet-WO'ers hadden zich koest moeten houden of anders opsodemieteren.quote:Op maandag 22 september 2008 23:23 schreef Dr.Crane het volgende:
[..].
Sommige mensen verdienen het gewoon. Introverte nerds, blijf op je kamer ofzo.
quote:Op maandag 22 september 2008 23:24 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ah, nu zijn het half-autisten, dat scheelt weer. Ik heb je ook wel eens horen roepen dat het (volle) autisten zijn. We gaan de goede kant op, Dr.Kraan.
Als je ff de moeite had genomen om te lezen, had je kunnen lezen dat ik WO gedaan heb, maar ermee genokt ben..quote:Op maandag 22 september 2008 23:23 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Hoe triest: "niet omdat ik WO qua intelligentie niet aan zou kunnen. Vrij gemakkelijk zelfs." Waar baseer je dat in vredesnaam op
?
In ieder geval slaat je opvatting over wat WO is evident kant noch wal.
Leuke fantasie heb jequote:Op maandag 22 september 2008 23:29 schreef Strani het volgende:
We spreken die WO-autisten wel opnieuw wanneer ze over een jaar of twintig middenin een mid-life crisis zitten en zich afvragen of vrachtwagenchauffeur niet een veel spannender beroep was geweest, hun vrouw elke maand ladingen alimentatie moeten betalen terwijl zij met jonge gigolo's in Saint Tropez rondhangt, de kinderen permanent met een cocaine-spoor onder de neus rondlopen en pappie alleen maar nodig hebben voor z'n credit-card, terwijl ze verder eigenlijk liever op z'n graf zouden willen dansen.
En als dan op een koude winter-avond ook nog eens een leiding springt wil niemand langskomen om de WO-er te helpen, omdat zij lekker met de hele familie thuis aan het diner zitten.
Ik studeer in Wageningen en kan vertellen dat je wel een beetje gelijk hebtquote:Op maandag 22 september 2008 21:44 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hierbij moet ik nog even toevoegen, ik was laatst bij een maat van me in Wageningen. Er was een feestje van zijn studentenvereniging. Wat een stelletje autisten liepen daar rondIk hoop niet dat zij representatief zijn voor alle WO'er want dit was echt erg
Wij hebben ons die avond kostelijk vermaakt door mensen te pesten
![]()
Baggerbrabo's.quote:Op maandag 22 september 2008 20:55 schreef Beauregard het volgende:
We zijn er al lang uit dat het 'friet' is,
Dhr. Kraan is gaan slapen denk ikquote:Op maandag 22 september 2008 23:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
shit het dialoog blijft uit..... jammer...
ik vrees het ookquote:Op maandag 22 september 2008 23:43 schreef Klautje het volgende:
[..]
Dhr. Kraan is gaan slapen denk ik
quote:Op maandag 22 september 2008 20:55 schreef Beauregard het volgende:
De HBO versus WO discussies worden haast zo saai als patat-friet-discussies. We zijn er al lang uit dat het 'friet' is,
Heb je wel een puntquote:Op maandag 22 september 2008 23:44 schreef leolinedance het volgende:
Het enige dat ik met TS eens ben:
[..]
Een wat? Een googol kennen we wel in deze wereld (10^100). Het tekentje wat je zag was het oneindigheidsteken... ehm...quote:Op maandag 22 september 2008 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Oh, kom kijken Klautje kent het teken én de betekenis van een google! Een wo'er pur sang.
Ist al gezegd.quote:Op maandag 22 september 2008 23:46 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Een wat? Een googol kennen we wel in deze wereld (10^100). Het tekentje wat je zag was het oneindigheidsteken... ehm...
denk t welquote:Op maandag 22 september 2008 23:45 schreef Klautje het volgende:
[..]
Héé Barra ga je nog meedoen aan het mafiaspel of niet![]()
|
|
V
quote:Op maandag 22 september 2008 23:51 schreef Emimich het volgende:
Ik wacht nog steeds op een HBO-Uni tag c.q. filter.
Dat is sowieso een feit.quote:Op maandag 22 september 2008 23:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]fok ook met real life gaan vergelijken
denk dat veel van de grootste baggeraars hier behoorlijk knappe koppen zijn en net als ik fok als uitlaatklep gebruiken voor al je bagger
Sowieso.... alsof je alleen maar dom kunt lullen als je ook daadwerkelijk dom bentquote:Op maandag 22 september 2008 23:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
denk dat veel van de grootste baggeraars hier behoorlijk knappe koppen zijn en net als ik fok als uitlaatklep gebruiken voor al je bagger
agreedquote:Op maandag 22 september 2008 23:56 schreef Koepert het volgende:
[..]
Sowieso.... alsof je alleen maar dom kunt lullen als je ook daadwerkelijk dom bent
Of alleen met een hoog IQ een hogere opleiding kunt doen for that matter..
Lul niet, mensen die op deze site baggeren zijn per definitie niet intelligent.quote:Op maandag 22 september 2008 23:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
again; agreedquote:Op dinsdag 23 september 2008 00:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
agreed
ik denk dat de mensen met het hoogste iq niet de mensen zijn die je moet benijden op het niveau.
ben zelf erg blij met mijn combinatie qua iq, algemene kennis en eq![]()
benijd me!
Jawel hoor, kijk maar naar mijquote:Op dinsdag 23 september 2008 00:06 schreef Emimich het volgende:
[..]
Lul niet, mensen die op deze site baggeren zijn per definitie niet intelligent.
bull shit bingoquote:Op dinsdag 23 september 2008 00:06 schreef Emimich het volgende:
[..]
Lul niet, mensen die op deze site baggeren zijn per definitie niet intelligent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |