Hierbij moet ik nog even toevoegen, ik was laatst bij een maat van me in Wageningen. Er was een feestje van zijn studentenvereniging. Wat een stelletje autisten liepen daar rondquote:Op maandag 22 september 2008 21:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat alle WO'ers zo zijn. gemiddeld komt het vaker voor dat WO'ers op sociaal vlak wat achter lopen. Dit is trouwens mijn ervaring, ik kom dan ook uit een klein dorp
Hey, ik heb vanavond gewoon zin om t kutten, laat mequote:Op maandag 22 september 2008 21:41 schreef Core2 het volgende:
WO'ers vinden het leuk om HBO'ers uit de tent te lokken en op de kast te jagen, het lukt ze ook nog bij de meeste topics. Alleen mensen die onzeker zijn over hun eigen niveau gaan zichzelf verdedigen en de TS afzeiken.
In het echt zeg je gewoon "maar ik heb een vriendin", ofzo en dan zijn ze meestal wel uitgeluld. En anders duw je ze even met hun hoofd in de plee. Werkt ook bij HBO IT'ers overigens.quote:Op maandag 22 september 2008 21:41 schreef Core2 het volgende:
WO'ers vinden het leuk om HBO'ers uit de tent te lokken en op de kast te jagen, het lukt ze ook nog bij de meeste topics.
Ik zie je vaak topics sluiten over nutteloze 'discussies' die toch nooit gewonnen worden door iemand, waarom mag deze wel open blijven?quote:Op maandag 22 september 2008 21:49 schreef Biogarde het volgende:
Troep verwijderd.
Patat/friet/TS is.. en TSone-liners hoef ik niet meer te zien.
Sssstt laat nouhou!!quote:Op maandag 22 september 2008 21:50 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ik zie je vaak topics sluiten over nutteloze 'discussies' die toch nooit gewonnen worden door iemand, waarom mag deze wel open blijven?
Het hangt eigenlijk totaal af van bij welke WO'ers je het doet. Doe je dat bij betastudenten dan kan ik me hierbij wel vinden. Denk echter niet dat dit bij andere WO studies geldt.quote:Op maandag 22 september 2008 21:45 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
In het echt zeg je gewoon "maar ik heb een vriendin", ofzo en dan zijn ze meestal wel uitgeluld. En anders duw je ze even met hun hoofd in de plee. Werkt ook bij HBO IT'ers overigens.
Jammer dat ze op FOK! wel voor zichzelf durven op te komen.
Omdat er wel een verliezer is: jouw internetreputatie.quote:Op maandag 22 september 2008 21:50 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ik zie je vaak topics sluiten over nutteloze 'discussies' die toch nooit gewonnen worden door iemand, waarom mag deze wel open blijven?
Je hebt de verkeerde voor je denk ik. Gaarne dergelijke zaken hier: [KLB-FB] Reageren is een keuze aankaarten en niet in de topics.quote:Op maandag 22 september 2008 21:50 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Leer eens Nederlands, omhooggevallen sjap.quote:Op maandag 22 september 2008 21:53 schreef DR878 het volgende:
[..]
Het hangt eigenlijk totaal af van bij welke WO'ers je het doet. Doe je dat bij betastudenten dan kan ik me hierbij wel vinden. Denk echter niet dat dit bij andere WO studies geldt.
Bij mij in de opleiding (WO geneeskunde) zie ik haast geen contactgestoorde autisten rondlopen. Alleen maar toffe dudes (net als mij).
Conclusie:
WO > HBO in alle opzichten , behalve bij WO betastudies.
HBO'ers die denken sociaal , en fysiek beter te zijn dan WO'ers. GTFO.
Jaaa, pak 'm op spelfouten!quote:Op maandag 22 september 2008 22:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Leer eens Nederlands, omhooggevallen sjap.
Volgens mij heb ik jou dat ook wel eens zien doenquote:Op maandag 22 september 2008 22:03 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Jaaa, pak 'm op spelfouten!!
Ja die zag ik ook, maar dat is te makkelijk hoorquote:Op maandag 22 september 2008 22:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Leer eens Nederlands, omhooggevallen sjap.
Elke fatsoenlijke WO'er dient correct Nederlands te kunnen schrijven en lezen.quote:Op maandag 22 september 2008 22:03 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Jaaa, pak 'm op spelfouten!!
Ik moet je teleurstellen, want dat tekentje staat niet voor een google. Ook niet voor een googol trouwens.quote:Op maandag 22 september 2008 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Oh, kom kijken Klautje kent het teken én de betekenis van een google! Een wo'er pur sang.
Och, ik gooi oneindig en googols altijd door elkaar. MBO'ertje he.quote:Op maandag 22 september 2008 22:07 schreef William.Tecumseh.Sherman het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen, want dat tekentje staat niet voor een google. Ook niet voor een googol trouwens.
Eigenlijk wel een gemiste kans want veel meer stelt dit onderwerp ook niet voor met een TS die zich beter voelt dan anderen en dat probeert duidelijk te maken door te schermen met een opleidingsniveau en verder met een smakelijke poging tot kleineren van anderen. Want waarom zou hij het anders nodig hebben om over een micro-penis te reppen?quote:Op maandag 22 september 2008 21:49 schreef Biogarde het volgende:
Troep verwijderd.
Patat/friet/TS is.. en TSone-liners hoef ik niet meer te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |