Vraag ik me ook af.quote:Op maandag 22 september 2008 20:55 schreef afcajos het volgende:
wtf,. wat een anticlimax![]()
Heb je haar nou geneukt of niet?
Die gozer wil gewoon geld, fuck een boks.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:55 schreef deepart het volgende:
Bazig topic, die ik veeeeeel te laat heb gespot ... 1 ding moet ik je ongelijk in geven.. De uitsmijter een boks geven is kontenkussen.. Verder, blijf bazen
Ik onderhoud contact.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:10 schreef NJ het volgende:
Hoe is het verder afgelopen, Chris? Heb je haar nog gezien?
serieus?quote:Op maandag 22 september 2008 21:20 schreef Noshiba het volgende:
[..]
![]()
Dit is waargebeurt ik kan het bevestigen, dat meisje was m;n zusje!
Ga alsjeblieft doodquote:
Fortitudo is een laatbloeierquote:
Chris heet geen Tweekaa, zijn achternaam is alleen bij een zeer exclusief occult gezelschap bekend.quote:
jij zal wel de afdankertjes van Chris2K krijgenquote:Op maandag 22 september 2008 20:55 schreef afcajos het volgende:
wtf,. wat een anticlimax![]()
Heb je haar nou geneukt of niet?
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:44 schreef fathank het volgende:
Sowieso 16-jarige meisjesBeter scoor je een milf, die weten pas wat echt neuken is.
Jaja.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:24 schreef IQM het volgende:
Ik zeg gewoon niks. Mijn uitstraling zegt alles. Hoppa, binnen.
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:44 schreef fathank het volgende:
Sowieso 16-jarige meisjesBeter scoor je een milf, die weten pas wat echt neuken is.
En wat is dat danquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:22 schreef McFearless het volgende:
[..]
Sowieso, openingszinnen.Ik zeg altijd:"Waar heb jij m'n hele leven gezeten?" Hoppaa, binnen.
OMG, DIE IN A FIRE.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:44 schreef fathank het volgende:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ben het met u eens, m'n waarde McFearless.
[..]
[..]
quote:
Jongens, er gaat niks boven een lekker zestienjarig meisje, ja, misschien eentje van vijftien.quote:
14quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:44 schreef McFearless het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jongens, er gaat niks boven een lekker zestienjarig meisje, ja, misschien eentje van vijftien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |