Met alle plezier wil ik je wel tonen dat ik geen fakes rockquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:34 schreef koston het volgende:
[..]
Close up van die Unkles? Zo kunnen we natuurlijk niet zien of ze fake zijn
Ik weet dat het er nogal "standaard FL" gelaced is, maar dit vind ik persoonlijk nog het beste staan dusjaquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:51 schreef thaWarhead het volgende:
Die lace-job op die Unkles is niet echt winnend.
Met shipping erbij (vanuit Californië, USA) ietsjes meer dan ¤290,- Ik besloot het toch maar te doen omdat het één van mijn grails is in de Nike Dunk (SB) series. Zeker geen spijt van gehad.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:51 schreef koston het volgende:
Nice, ubervette schoenWas je er veel voor kwijt?
quote:Website afgesloten
Deze website is afgesloten in verband met één of meerdere van de volgende zaken:
* De website is door de klant opgeheven
* Overschrijden van het dataverkeer limiet
* Overmatig verbruik van systeembronnen (bijvoorbeeld processorkracht of werkgeheugen)
* Het versturen van SPAM emails
* Niet betaalde rekening(en)
Er is contact opgenomen met de eigenaar van deze website. Indien u de eigenaar bent en geen bericht heeft ontvangen kunt u contact opnemen met support@antagonist.nl.
ik ga voor antwoord "Overschrijden van het dataverkeer limiet". Het wordt elke maand drukker en drukker, misschien moeten we maar een donatiepunt startenquote:Op zaterdag 27 september 2008 01:18 schreef jarnobuiter het volgende:
Weet iemand waarom lacebag het niet meer doet? Warhoofd , jij maybe?
Haha wat een gekte om die schoen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 09:31 schreef thaWarhead het volgende:
Er lagen gisteravond trouwens al gasten te campen bij Woei voor die Unbranded Solebox Asics.
edit: Ik hoor net dat vrijwel iedereen al weer naar huis is gegaan, vonden het te lang duren ofzo. Op 1 gast na, want die kwam uit Enschede. Heeft de hele nacht in zn eentje gezeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |