Nee man lip ervoor mits het kan.quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:29 schreef para909 het volgende:
ik zou ze rocken met lip achter...maar that's just me...
Ja die Witte Canvas mids durf ik gewoon niet te dragen manquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:49 schreef HenkBenzinetank het volgende:
erg zuur ja.. Maar goretex is iig wel makkelijker schoon te houden dan die canvas mid's
Je koopt schoenen maar je durft ze niet te dragenquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:25 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ja die Witte Canvas mids durf ik gewoon niet te dragen man!
oke, maar je zal het nooit weer als nieuw krijgen als iets echt vies is geweest, zoals bleed, of wel?quote:
Je het wit en je heb Canvas witquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:52 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Je koopt schoenen maar je durft ze niet te dragenIk leg me er gewoon bij neer dat ze ooit vies gaan worden. Anders heb je mooie schoenen in de kast maar loop je er bij als een sloeber omdat je je nieuwe shit niet vies wil maken.
Pas vanaf maat 8, dat betekend alleen gozers of tjiks met grote voeten en dat betekend weer geen swaffel materiaal. Dus nee geen swaffel acties.quote:
Close up van die Unkles? Zo kunnen we natuurlijk niet zien of ze fake zijnquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:49 schreef aerodynamic het volgende:
Ik denk dat ik er weer eens een net-uit-school-WIVAH tegen aangooi![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |