Leuk niveautje. Jij bent te dik!quote:Op maandag 22 september 2008 13:29 schreef mandatory het volgende:
Ik zou zeggen tegen Viola: je bent te dik en je hebt geen werk.
quote:Op maandag 22 september 2008 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuk niveautje. Jij bent te dik!
Volgens mij is Brard ook niet meer een van de slankste.
En ook niet helemaal "echt" meer.quote:"Schande. Viola is niet oprecht en één bonk nep."
Maar ze heeft wel werkquote:Op maandag 22 september 2008 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuk niveautje. Jij bent te dik!
Volgens mij is Brard ook niet meer een van de slankste.
Laten we stellen dat iemand haar van de straat houdt.quote:Op maandag 22 september 2008 13:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel werk
Gewoon die hysterische tuthola negeren is natuurlijk de pijnlijkste manier om terug te slaan, maar eerlijk gezegd verwacht ik niet dat Holt dat gaat lukken.quote:Op maandag 22 september 2008 14:00 schreef Copycat het volgende:
Hoe zal Viola terugslaan?
"Ik ben tenminste nooit failliet verklaard/in mijn reet gefilmd tijdens een televisieprogramma/met Ron Brandsteder in bed gekropen."
Munitie genoeg voor een tegenaanval.
Daarom. Wat was dat een paar jaar terug ook weer met een slang en Keyl?quote:Op maandag 22 september 2008 14:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Gewoon die hysterische tuthola negeren is natuurlijk de pijnlijkste manier om terug te slaan, maar eerlijk gezegd verwacht ik niet dat Holt dat gaat lukken.
Allemaal Leugens zeg ik je! LEUGENS!quote:Op maandag 22 september 2008 20:33 schreef Suko het volgende:
Ze zijn natuurlijk aan elkaar gewaagd, dat zeker. Het enige verschil is dat Brard nog wel op de buis is en Riool Viool niet,
Nee, Joling en humorquote:Op maandag 22 september 2008 13:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Grappig. Brard die het met haar botox- en zonnebank-overstraalde smoel over 'echt' gaat hebben![]()
Viooltje Riooltje werkt daar niet meer: Viola Holt stopt met het presenteren van televisieprogramma’s. De presentatrice vertrekt bij de lokale omroep RNN7, omdat de tv-zender verzuimt haar salaris te betalen. Uit mijn eerdere link meldt ze niets meer op tv te willen doen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 07:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Allemaal Leugens zeg ik je! LEUGENS!.
quote:Viola Holt slaat terug naar Patty Brard.
Patty haalde eerder uit naar Viola en noemde haar onder andere: 'niet oprecht en één bonk nep'. Viola vindt het een kwestie van de pot verwijt de ketel...
In weekblad Story vertelt Viola: "Het is zó dom en ordinair wat Patty roept. En hypocriet! Ik zie haar nog zitten bij Robert Jensen, huilend dat hij haar niet mocht plagen. Maar dat doet ze bij mij al jaren! Wat ze allemaal heeft uitgeroepen over mij... Ze noemde mij een gedrocht! Ik hoorde in Pieterburen thuis, al was ik geen zeehond maar een hele zeehondenshow in één. Kennelijk ben ik nogal belangrijk voor haar. "
Volgens Viola is het pure jaloezie dat Patty's klok slaat: "Mijn carrière kan ze met haar presentatie van Shownieuws natuurlijk ook niet evenaren. Misschien droomde ze daarvan."
Patty ligt er ondertussen niet wakker van. "Ik bedoelde dat Viola zichzelf moet blijven. Kijk naar mij, ik ben óók dik, maar zie wat ik heb bereikt. Ik heb geen hekel aan Viola. Integendeel: ik vind haar een briljante interviewster."
Patty wil Viola zelfs als panellid in 'Wie ben Ik', maar of dát er nog inzit..?
Touché!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:15 schreef Adelante het volgende:
Viola heeft wel meer exemplaren van haar playboy verkocht
Allemaal feitenquote:Viola Holt slaat terug naar Patty Brard.
[..]
Ze noemde mij een gedrocht! Ik hoorde in Pieterburen thuis, al was ik geen zeehond maar een hele zeehondenshow in één.
[..]
Sour grapes my dear...je wilde destijds Boulevard niet presenteren, zie de telefraaf, "Later heb ik daar wel spijt van gehad." Ik begrijp thans dat er haren uit het hoofd worden getrokken???? Wat laat dit mens zich kennen, you're down and out...quote:Volgens Viola is het pure jaloezie dat Patty's klok slaat: "Mijn carrière kan ze met haar presentatie van Shownieuws natuurlijk ook niet evenaren. Misschien droomde ze daarvan."
quote:Viola Holt is Patty Brard meer dan zat.
Viola Holt laat zich niet langer op de kast jagen door haar aartsrivale Patty Brard. "Ik heb besloten een website te beginnen waarop ik alle flauwekul die over mij wordt rondgebazuind zal ontkrachten."
"Waar háált Patty het vandaan om keihard te beweren dat ik mijzelf bij Shownieuws zou hebben aangeboden als presentatrice", vraagt Viola (59) zich af in het weekblad Story. "En dat ik daarvoor zou zijn afgewezen? Alsof ik interesse zou hebben om zo'n programma te presenteren! Alsjeblieft, zeg!"
De oud-presentatrice laat weten dat een comeback in het televisiewereldje er niet in zit. Holt gaat zich volledig op haar galerie en Reiki-praktijk aan huis richten. En op haar nieuwe website... "Op mijn site zal ik korte metten maken met mensen die zulke kletspraatjes over mij blijven verspreiden!"
Indeed. Ze is er slechter aan toe dan ik eerder dacht, mogelijk zijn daar behandelingen voor, Reiki schijnt niet echt goed te doen voor Viool Riool...ach ach, een uitgerangeerde oude BN-er die zich en public zo laat gaan. En aan d'r vent heeft ze kennelijk ook al niks. Nou, dat wordt weer smullen voor de bladen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Dan laat je je wel erg kennen zeg, als je zo'n site begint.
Zou d'r ook een commentaar-functie komen...of misschien wel een forum!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:14 schreef Ole het volgende:
en toch gaan we allemaal op die site kijken
Hooguit een pictorial over hoe je met je kano een bierpomp kunt bedienen. Dat zag er altijd smakelijk uit.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:21 schreef Suko het volgende:
[..]
Zou d'r ook een commentaar-functie komen...of misschien wel een forum!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |