Leuk niveautje. Jij bent te dik!quote:Op maandag 22 september 2008 13:29 schreef mandatory het volgende:
Ik zou zeggen tegen Viola: je bent te dik en je hebt geen werk.
quote:Op maandag 22 september 2008 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuk niveautje. Jij bent te dik!
Volgens mij is Brard ook niet meer een van de slankste.
En ook niet helemaal "echt" meer.quote:"Schande. Viola is niet oprecht en één bonk nep."
Maar ze heeft wel werkquote:Op maandag 22 september 2008 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuk niveautje. Jij bent te dik!
Volgens mij is Brard ook niet meer een van de slankste.
Laten we stellen dat iemand haar van de straat houdt.quote:Op maandag 22 september 2008 13:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel werk
Gewoon die hysterische tuthola negeren is natuurlijk de pijnlijkste manier om terug te slaan, maar eerlijk gezegd verwacht ik niet dat Holt dat gaat lukken.quote:Op maandag 22 september 2008 14:00 schreef Copycat het volgende:
Hoe zal Viola terugslaan?
"Ik ben tenminste nooit failliet verklaard/in mijn reet gefilmd tijdens een televisieprogramma/met Ron Brandsteder in bed gekropen."
Munitie genoeg voor een tegenaanval.
Daarom. Wat was dat een paar jaar terug ook weer met een slang en Keyl?quote:Op maandag 22 september 2008 14:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Gewoon die hysterische tuthola negeren is natuurlijk de pijnlijkste manier om terug te slaan, maar eerlijk gezegd verwacht ik niet dat Holt dat gaat lukken.
Allemaal Leugens zeg ik je! LEUGENS!quote:Op maandag 22 september 2008 20:33 schreef Suko het volgende:
Ze zijn natuurlijk aan elkaar gewaagd, dat zeker. Het enige verschil is dat Brard nog wel op de buis is en Riool Viool niet,
Nee, Joling en humorquote:Op maandag 22 september 2008 13:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Grappig. Brard die het met haar botox- en zonnebank-overstraalde smoel over 'echt' gaat hebben![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |