quote:Op maandag 22 september 2008 22:09 schreef Klonk het volgende:
Hallo
Ben er weer, geweldige avond gehad, ben toegezongen door een koor van 20 verstandelijk gehandicapten omdat ik jarig was geweest, mooiste verjaardagsliedje ooit
Volgens mij heb ik een probleem.. ik ben verslaafd. Is er ook zo iets als een AG?quote:
Ik wist niet dat je jarig geweest was?quote:Op maandag 22 september 2008 22:09 schreef Klonk het volgende:
Hallo
Ben er weer, geweldige avond gehad, ben toegezongen door een koor van 20 verstandelijk gehandicapten omdat ik jarig was geweest, mooiste verjaardagsliedje ooit
DwangTubequote:Op maandag 22 september 2008 22:09 schreef Klonk het volgende:
Hallo
quote:Op maandag 22 september 2008 22:13 schreef Klonk het volgende:
tenminste ik ga er vanuit dat ze lang zal ie leven zongen, zo klonk het in ieder geval
Alleen in bed?quote:Op maandag 22 september 2008 22:30 schreef Klonk het volgende:
slaap lekker
ik blijf nog ff wakker, wil nu echt heel moe zijn voordat ik naar bed ga, erg vreemd straks alleen in bed
jaquote:
Ze is zo weer terug, geniet van de ruimte juist evenquote:Op maandag 22 september 2008 22:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
jamaar mijn vriendin ook, ik hier en zij in een hotelkamer in het verre Roemeense Cluj...
Aaaahwquote:Op maandag 22 september 2008 22:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
jamaar mijn vriendin ook, ik hier en zij in een hotelkamer in het verre Roemeense Cluj...
zal niet lukken, onze 5 huistijgers hebben het zo door en gaan lekker met z´n allen daar liggenquote:Op maandag 22 september 2008 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze is zo weer terug, geniet van de ruimte juist even
Hmhmquote:
Lig je dus niet alleenquote:Op maandag 22 september 2008 22:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
zal niet lukken, onze 5 huistijgers hebben het zo door en gaan lekker met z´n allen daar liggen
Wel okequote:
Neuh, aan het bedenken of ik nu naar bed ga.. of over uuh een tijdjequote:Op maandag 22 september 2008 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel oke
Nog wat spannend aan het doen?
Hoe moe ben je?quote:Op maandag 22 september 2008 22:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Neuh, aan het bedenken of ik nu naar bed ga.. of over uuh een tijdjezeeer heftige discussie met mezelf, dat snap je
Doodversleten, maar dat is vooral emotioneel. Dus ik denk dat ik nog maar een serie ga kijken ofzo en daarna mn bed in pleurquote:
Lekker je bed in dan. Die serie komt later welquote:Op maandag 22 september 2008 22:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Doodversleten, maar dat is vooral emotioneel. Dus ik denk dat ik nog maar een serie ga kijken ofzo en daarna mn bed in pleurdat eeuwige uitstel gedrag van mij ook..
Dat zeg ik ook altijd, maar dan luister ik weer niet..quote:Op maandag 22 september 2008 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker je bed in dan. Die serie komt later wel
nee hoorquote:Op maandag 22 september 2008 22:47 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik word weer compleet genegeerd.
Nee, als je er laat in gaat is dat geen uitslapenquote:Op maandag 22 september 2008 22:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd, maar dan luister ik weer niet..
Ach ik hoef morgen pas om half 11 op school te zijn, dus ik kan asociaal uitslapen
quote:Op maandag 22 september 2008 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, als je er laat in gaat is dat geen uitslapen
Ja een rockband. Dan raak je vanzelf aan andere dingen verslaafdquote:Op maandag 22 september 2008 22:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een probleem.. ik ben verslaafd. Is er ook zo iets als een AG?
Ik heb je niet gezienquote:Op maandag 22 september 2008 22:47 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik word weer compleet genegeerd.
Dan wordt het tijd dat je het zo bekijktquote:Op maandag 22 september 2008 22:58 schreef Fha het volgende:
[..]zo had ik het nog nooit bekeken
Nouja ik kan toch nog niet slapen, daar voor heb ik het veel te druk in mn kopDus of ik nou op de bank nog wat schrijf of in bed..
![]()
Wat ben jij voor spannends aan het doen dan?
Oja msn, dat deed ik ook inderdaadquote:Op maandag 22 september 2008 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat je het zo bekijkt
Ik zit te msnen, wat tv te kijken en te zien of er nog leuke dingen te downloaden zijn
En daarna snel naar bed, mijn wekker gaat over 6,5 uur.
Weltrusten!quote:Op maandag 22 september 2008 23:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga ook slapen, trusten
ik ben er ook nogquote:Op maandag 22 september 2008 23:22 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Hoe kon je mij nou niet zien!
. Slaap lekker
.
...quote:
quote:Op maandag 22 september 2008 23:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
een lek is toch snel genoeg geplakt
elke maandagavond sowieso, dan ben ik (geheel vrijwillig) 3 uur lang blootgesteld aan Nederlandstalige muziek dan moeten mijn hersens even gespoeld worden en de laatste klapper van Nick en Simon vervangen worden door fatsoenlijke muziekquote:Op maandag 22 september 2008 23:33 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Maar geweldig muziek was dat toch. Zelfs ik hou er van en draai het nog continue.
lek?quote:Op maandag 22 september 2008 23:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
een lek is toch snel genoeg geplakt
Haha. Ik luister elke dag naar muziek. Zonder muziek leef ik gewoon nietquote:Op maandag 22 september 2008 23:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
elke maandagavond sowieso, dan ben ik (geheel vrijwillig) 3 uur lang blootgesteld aan Nederlandstalige muziek dan moeten mijn hersens even gespoeld worden en de laatste klapper van Nick en Simon vervangen worden door fatsoenlijke muziek
in je opblaaspopquote:
behalve als hij nuy pas grappig wordquote:Op maandag 22 september 2008 23:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
in je opblaaspop![]()
maar goed grapjes die je uit moet leggen zijn niet grappig meer
ik ook, maar niet elke dag naar dat soort muziekquote:Op maandag 22 september 2008 23:37 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Haha. Ik luister elke dag naar muziek. Zonder muziek leef ik gewoon niet.
Ik luister liever naar Trance, Dance, Rock, Pop en the 80's, 90's.quote:Op maandag 22 september 2008 23:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ook, maar niet elke dag naar dat soort muziekdat hoor ik 1 maximaal 2 keer per week en dat is meeeeeeeeeer dan voldoende
ik alles, behalve smartlappen, kan van moderne klassieke muziek net zo hard genieten als een ouwe kneiterhitquote:Op maandag 22 september 2008 23:39 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik luister liever naar Trance, Dance, Rock, Pop en the 80's, 90's.
quote:Op maandag 22 september 2008 23:38 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dan mag je toch wel wat duidelijker zijn.
Daar moet ik je ook helemaal gelijk in gevenquote:Op maandag 22 september 2008 23:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik alles, behalve smartlappen, kan van moderne klassieke muziek net zo hard genieten als een ouwe kneiterhit
En ook een hele fijne nacht toegewenst.quote:Op maandag 22 september 2008 23:41 schreef Klonk het volgende:
en toen haakte er weer eentje af, ik kruip ook tussen de dekens
\quote:Op maandag 22 september 2008 23:44 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ow, ok. Dat is dan ook weer waar.
.
quote:Op maandag 22 september 2008 23:47 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Trusten Marcb,
Ik ga trouwens ook maar wat anders doen.
kreeg zin in ei met baconquote:Op maandag 22 september 2008 23:50 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
In Bacon? Hoe dat zo opeens?.
Nou, maak dan maar voor mij ook maar één klaar haha.quote:Op maandag 22 september 2008 23:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
kreeg zin in ei met bacon
hozo ? geen idee
veel plezier op wow
quote:Op maandag 22 september 2008 23:58 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Nou, maak dan maar voor mij ook maar één klaar haha..
Kom je dan even langs?quote:Op maandag 22 september 2008 23:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
ik dacht jij maakt er 1 voor mij klaar
heb je baconquote:Op dinsdag 23 september 2008 00:02 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Kom je dan even langs?. haha
breng je het ook ff naar groningenquote:Op dinsdag 23 september 2008 00:06 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Anders kom je morgen, dan haal ik het persoonlijk wel voor jullie.
Mwah, ik heb geen zin om 300 kilometer te rijden om erheen te rijden, en dan nog een keer 300 kilometer terug.quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
breng je het ook ff naar groningen![]()
duurste vervoerd ei ooit
he! en straks nog een keer zelf bakken :p?quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:09 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Mwah, ik heb geen zin om 300 kilometer te rijden om erheen te rijden, en dan nog een keer 300 kilometer terug.
LOL.quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
he! en straks nog een keer zelf bakken :p?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:11 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
LOL.
Maar je woont dus in Groningen he, is het daar mooi wonen?
Legoquote:Op dinsdag 23 september 2008 06:04 schreef Klonk het volgende:
Goeiemorgen
Ik heb ook met Lego gespeeld, maar die is wel erg goed met Lego
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |