Hij leeft nog jaquote:Op maandag 22 september 2008 22:55 schreef swarmahoer het volgende:
leeft ie nog of was t geen vers vet
Nee dat niet, ik heb niet eens de neiging gehad tot.quote:Op maandag 22 september 2008 22:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo een waarbij ik de hele tijd zit te janken?
Wij hebben van het weekend een tondeuse gekocht voor de katten hahah.quote:Op maandag 22 september 2008 22:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij leeft nog ja. Misschien moet ie kaal geschoren worden.
Je kan me altijd nog proberen te 'turnen'. Ik sta daar wel open voorquote:Op maandag 22 september 2008 23:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik dacht Cali zit mooi ver weg daar heb ik geen last meer van, ben je ineens gay
Bummer
Ja?quote:
A, tnx P.P.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh![]()
Succes yashi, gaat je lukken.
?
Hij is er weerquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:36 schreef Mikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Even mijn rentree vieren met een kwaliteitspost hoor
Oh zeker wel! Ik heb trouwens even gespiekt, maar je moet inmiddels wel je best doen om qua notes in de buurt te komen. Die ban heeft me vier notes opgeleverdquote:
Ah, we hebben 't slachtoffer geïdentificeerd.quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
OH noes
Je hebt 1 notes gekregen van onze moderators.
Ik was een onbeschreven blad
Hoeveel heb jij er eigenlijkquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
en terecht schijnheiltje Yashi![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh zeker wel! Ik heb trouwens even gespiekt, maar je moet inmiddels wel je best doen om qua notes in de buurt te komen. Die ban heeft me vier notes opgeleverd.
Moet je maar geen bans bespreken op 't forumquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
OH noes
Je hebt 1 notes gekregen van onze moderators.
Ik was een onbeschreven blad
Niet voor de unban, want ik stond al op 14 voordat ik unbanned was. Dus ranzigheid, stoken, mods uitlachen en een ban. Dan staan we op 4quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, maar dat is logisch. 1 voor de ranzigheid, 1 voor 't stoken, 1 voor de ban en 1 voor de unban.
Dat is op zich geen hogere wiskunde.
Jij hebt er alleen van Faithy al twintig rondom die collectieve relquote:
Ik snap meteen waarom je op dit moment nog stééds studeert.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
Zo heb ff een afspraak met een lieftallige vriendin van op de uni. Onderwijl ben ik naar school gekomen, heb ik ontbeten met mijn klasgenootjes heb ff gefokt en nu ga ik weer. Heerlijk nuttig allemaal.
Zelfs terwijl ik geband wasquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
, bans mogen ook niet besproken worden
.
Mikkie pwnd Yashi.
Ik zal geen weddenschap aangaan aangezien je dan vals kan spelen, maar ik zou er op zich wel een kratje op durven zettenquote:
¤4,50 voor een krat pils is niet duur Yashquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zal geen weddenschap aangaan aangezien je dan vals kan spelen, maar ik zou er op zich wel een kratje op durven zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |