quote:Op maandag 22 september 2008 19:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die klammekaastostiliefhebber dan?
is ik weer... klinkt niet echt naar mikkie toch ?quote:Op maandag 22 september 2008 19:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die klammekaastostiliefhebber dan?
hahahah tochquote:Op maandag 22 september 2008 19:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
is ik weer... klinkt niet echt naar mikkie toch ?en cp zei net dat ie ff weg was ofzo...
quote:de kardinaal postte hopeloos weer:
Yashi, zal ik jou al die onbekende straatjes eens laten zien![]()
Daar hadden we de HBO vs WO discussies meequote:
Ow, zal ik weer gemist hebben, da's jammer.quote:Op maandag 22 september 2008 21:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar hadden we de HBO vs WO discussies mee.
beetje trollen he pietquote:
quote:Op maandag 22 september 2008 21:17 schreef swarmahoer het volgende:
dat is op de staddijk net na die bocht om naar t bos te gaan voor t viaductow wacht verkeerde topic
edit - ah het staat eronder, SF heeft 'm geplaatstquote:Evenement: ZXZW - Independent Culture
Evenementreview - door Brendon (Surveillance-Fiets)
Kloptquote:Op maandag 22 september 2008 21:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
edit - ah het staat eronder, SF heeft 'm geplaatst.
Dat is positief, thanks!quote:Op maandag 22 september 2008 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leuk verslag, leest lekker weg door de korte afwisselende stukjes.
Ik zocht de confrontatie niet, jullie gingen neerbuigend doenquote:Hier komt mijn klacht:
Waarom blijven HBO'ers, MBO'ers en ongeschoold tuig constant de confrontatie met hun superieuren opzoeken? Waarom kan men zich niet neerleggen bij het feit dat zij leuk bezig zijn op hun eigen niveau, terwijl mensen zoals ik van een wat hoger niveau zijn?
Daar ben ik het dan wel weer mee eens.quote:De HBO versus WO discussies worden haast zo saai als patat-friet-discussies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |