quote:Op maandag 22 september 2008 10:42 schreef kwiwi het volgende:
munteenheid: dollar?
quote:sleutelwoord: amerika/VS?
quote:
quote:
Je kunt er mee wachten als je denkt dat niemand die weetquote:Op maandag 22 september 2008 10:44 schreef swarmahoer het volgende:
leuk bedacht, ik vind hem iets te moeilijk
is het ook de bedoeling om die 5 omschrijvingen hier te posten? of moet je die voor jezelf houden
ah ik zie het alquote:Op maandag 22 september 2008 10:52 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Je kunt er mee wachten als je denkt dat niemand die weetmaar als iemand een goed antwoord post krijgt diegene een punt
2xquote:Op maandag 22 september 2008 11:10 schreef swarmahoer het volgende:
land 2 vietnam land 3 china
en dat is 3.quote:Op maandag 22 september 2008 11:11 schreef swarmahoer het volgende:
5 monument is washington monument
wat zou dan de link zijn met de gebouwen en china ?quote:Op maandag 22 september 2008 11:16 schreef kwiwi het volgende:
oh oh! is het de oorlog in vietnam? (sleutelwoord)
china - communisme? (ik gok ook maar watquote:Op maandag 22 september 2008 11:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat zou dan de link zijn met de gebouwen en china ?
Vietnam heette vroeger Frans Indo-Chinaquote:Op maandag 22 september 2008 11:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat zou dan de link zijn met de gebouwen en china ?
Goede stad, verkeerde gebouw.quote:Op maandag 22 september 2008 11:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gebouw 4 was dacht ik van de Holland-Amerikalijn, maar weet het niet zeker. Nummer 1 heb ik geen idee
en dat is dan weer de verkeerde stad (voor plaatje 4 dan)quote:Op maandag 22 september 2008 11:27 schreef swarmahoer het volgende:
stad is seattle
Ik denk dat hij plaatje 1 bedoeld?quote:Op maandag 22 september 2008 11:31 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
en dat is dan weer de verkeerde stad (voor plaatje 4 dan)
toen zei je goede stad verkeerde gebouwquote:Op maandag 22 september 2008 11:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gebouw 4 was dacht ik van de Holland-Amerikalijn, maar weet het niet zeker. Nummer 1 heb ik geen idee
Wat dacht je? We zijn makkelijk begonnen, laten we een stuk moeilijker verder gaan?quote:Op maandag 22 september 2008 11:38 schreef PhysicsRules het volgende:
Nee, het oude hoofdgebouw van de HAL staat in Rotterdam, net zoals het gebouw op plaatje vier. In het oude gebouw van de HAL zit nu hotel New York, hetgeen een leuke hint had kunnen zijn, ware het niet dat New York niets met mijn sleutelwoord te maken heeft. In elk geval niet direct
quote:Op maandag 22 september 2008 11:44 schreef ItaloDancer het volgende:
1. Watergate complex
Sleutelwoord: Nixon
Ja. Lijkt me ook het handigstequote:Op maandag 22 september 2008 11:59 schreef swarmahoer het volgende:
lijkt me best moeilijk zoiets samen te stellen.. hebben jullie eerst een sleutel bedacht en daar 5 dingen bij gezocht ?
Nou jaaa zeg ID. Jij mag volgende keer niet meer meedoen je bent te goedquote:Op maandag 22 september 2008 11:48 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
![]()
ItaloDancer + 7
swarmahoer + 3
ItaloDancer 7
PhysicsRules 6
swarmahoer 3
kwiwi 1
Over ID gesproken... vraag me af of ie al wat verzonnen heeftquote:Op maandag 22 september 2008 12:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou jaaa zeg ID. Jij mag volgende keer niet meer meedoen je bent te goed
Sorry, ik ben onverbiddelijkquote:Op maandag 22 september 2008 12:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou jaaa zeg ID. Jij mag volgende keer niet meer meedoen je bent te goed
Sta ik gewoon achterKrijg ik geen half punt voor m'n 'vietnamoorlog'? Anders had ID Nixon vast niet geraden
ik heb wel 20 min nodig gehad. Woord bedenken, 5 andere woorden associeren, plaatjes zoeken. Het is allemaal zo simpel nog niet.quote:Op maandag 22 september 2008 12:28 schreef swarmahoer het volgende:
hij heeft 20 min nu om iets te bedenken.. geen idee hoelang zoiets duurt
verdommequote:Op maandag 22 september 2008 12:34 schreef PhysicsRules het volgende:
1. Schildpad
correctie. Nazca.quote:Op maandag 22 september 2008 12:34 schreef PhysicsRules het volgende:
4. Nazcl
quote:
Allebei +1 omdat ik eigenlijk Nazca al goed vind maar Nazcalijnen idd preciezer is voor de foto (en ik nog geen reactie had gepost)quote:Op maandag 22 september 2008 13:54 schreef swarmahoer het volgende:
nazca lijnen heten ze
quote:Op maandag 22 september 2008 16:55 schreef donroyco het volgende:
5. UNESCO
quote:En het sleutelwoord is Werelderfgoederen (die dus op de Werelderfgoedlijst staan..)
fuck had ik kunnen weten die list heb ik op wikipedia gezien tijdens t zoekenquote:Op maandag 22 september 2008 16:55 schreef donroyco het volgende:
5. UNESCO
En het sleutelwoord is Werelderfgoederen (die dus op de Werelderfgoedlijst staan..)
quote:Op maandag 22 september 2008 19:29 schreef ItaloDancer het volgende:
2 is een stad in het werelddeel Oceanië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |