2xquote:Op maandag 22 september 2008 11:10 schreef swarmahoer het volgende:
land 2 vietnam land 3 china
en dat is 3.quote:Op maandag 22 september 2008 11:11 schreef swarmahoer het volgende:
5 monument is washington monument
wat zou dan de link zijn met de gebouwen en china ?quote:Op maandag 22 september 2008 11:16 schreef kwiwi het volgende:
oh oh! is het de oorlog in vietnam? (sleutelwoord)
china - communisme? (ik gok ook maar watquote:Op maandag 22 september 2008 11:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat zou dan de link zijn met de gebouwen en china ?
Vietnam heette vroeger Frans Indo-Chinaquote:Op maandag 22 september 2008 11:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat zou dan de link zijn met de gebouwen en china ?
Goede stad, verkeerde gebouw.quote:Op maandag 22 september 2008 11:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gebouw 4 was dacht ik van de Holland-Amerikalijn, maar weet het niet zeker. Nummer 1 heb ik geen idee
en dat is dan weer de verkeerde stad (voor plaatje 4 dan)quote:Op maandag 22 september 2008 11:27 schreef swarmahoer het volgende:
stad is seattle
Ik denk dat hij plaatje 1 bedoeld?quote:Op maandag 22 september 2008 11:31 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
en dat is dan weer de verkeerde stad (voor plaatje 4 dan)
toen zei je goede stad verkeerde gebouwquote:Op maandag 22 september 2008 11:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gebouw 4 was dacht ik van de Holland-Amerikalijn, maar weet het niet zeker. Nummer 1 heb ik geen idee
Wat dacht je? We zijn makkelijk begonnen, laten we een stuk moeilijker verder gaan?quote:Op maandag 22 september 2008 11:38 schreef PhysicsRules het volgende:
Nee, het oude hoofdgebouw van de HAL staat in Rotterdam, net zoals het gebouw op plaatje vier. In het oude gebouw van de HAL zit nu hotel New York, hetgeen een leuke hint had kunnen zijn, ware het niet dat New York niets met mijn sleutelwoord te maken heeft. In elk geval niet direct
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |