Hey! If you ever get Kuno-sick, you know where to find my fotoboek!quote:Op zondag 21 september 2008 23:31 schreef G.Fawkes het volgende:
het wordt lastig kuno but we'll manage
Gelukkig hebben we die nog idd. Maar laat zo eens in de zoveel tijd eens wat van je horen!quote:Op zondag 21 september 2008 23:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hey! If you ever get Kuno-sick, you know where to find my fotoboek!
Waren we er net overheen, kom je even terugquote:Op zondag 21 september 2008 23:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
nou dames, de afgelopen topics hebben jullie zonder mij gedaan, dan moet dat nu ook wel weer lukken tot aan Juni of niet? tegen die tijd ga ik weer stage lopen (In Nieuw Zeeland)
Eerst donderdag naar Nice en daarna naar India voor een paar week, lekker even uitwaaien!
Welke, ik heb er hier ook nog ergens een liggen, zo'n rooie.quote:
quote:Op zondag 21 september 2008 23:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
nou dames, de afgelopen topics hebben jullie zonder mij gedaan, dan moet dat nu ook wel weer lukken tot aan Juni of niet? tegen die tijd ga ik weer stage lopen (In Nieuw Zeeland)
Eerst donderdag naar Nice en daarna naar India voor een paar week, lekker even uitwaaien!
Wat zijn we bitter zo op de vroege ochtend!quote:Op maandag 22 september 2008 08:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Gefeliciteerd met uw grote overwinning
Its nothing a few cups of coffee cant fixquote:
quote:Op maandag 22 september 2008 09:10 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Its nothing a few cups of coffee cant fix
Klonk anders vrij bitterquote:
Ik ben vast weer die verdomde PI vergetenquote:
quote:Op maandag 22 september 2008 08:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Gefeliciteerd met uw grote overwinning
Check!quote:
Dubbel check!quote:
Totaal niet herkenbaarquote:Op maandag 22 september 2008 09:14 schreef Reflectionne het volgende:
Oooh Reflectionne, sluit Fok af en ga aan het werk!
quote:Op maandag 22 september 2008 10:10 schreef Californium het volgende:
Ow en ik heb het grappigste ooit meegemaakt:
Prima vermaakt dus!quote:Op maandag 22 september 2008 10:06 schreef Californium het volgende:
We zijn zaterdag naar athurs seat gegaaaannnn... Was zoooowww mooi daarbovenen gister naar de Royal Botanical gardens
Echt een enorm maar prachtig stuk natuur in het midden van de stad
en het was prachtig weer
Mooi verhaalquote:
Sorryquote:Op maandag 22 september 2008 10:33 schreef G.Fawkes het volgende:
Niemand die reageert op mijn blijdschap![]()
Laat ook maar
Leuk voor je G.quote:Op maandag 22 september 2008 10:33 schreef G.Fawkes het volgende:
Niemand die reageert op mijn blijdschap![]()
Laat ook maar
Succesquote:
To soon Yesse, to soonquote:
awhquote:Op maandag 22 september 2008 10:48 schreef Californium het volgende:
goedMis thuis
kreeg zo'n lief mailtje van een vriendin
maar heb een leuk weekend gehad
oh dat duurt nog wel evenquote:Op maandag 22 september 2008 10:57 schreef Californium het volgende:
december voor kersten daarna in juli....
vergadering
Het lukt nietquote:
Ken het probleem, zit nu met hetzelfde.. er komt maar niks uitquote:Op maandag 22 september 2008 11:00 schreef Reflectionne het volgende:
Het lukt niet, al gaat het in ieder geval al beter dan afgelopen vrijdag :p Ik heb al meer gedaan dan vrijdag
![]()
To soon for BB, as well. Patience! Het komt goed (hoop ik)quote:
Als ik gewoon Fok wegklik en echt m'n best ga doen, lukt het best wel nu! Maar dat kruisje om Fok af te sluiten is zo moeilijk, ik kan 'm niet vinden!quote:Op maandag 22 september 2008 11:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ken het probleem, zit nu met hetzelfde.. er komt maar niks uit![]()
Doe je goed! Nog maar 6 uurtjes!quote:Op maandag 22 september 2008 11:03 schreef mash_ het volgende:
ik zit nog tot 5uur op school en verveel me nu al
jaquote:Op maandag 22 september 2008 11:05 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Doe je goed! Nog maar 6 uurtjes!
Gelukkig maarr!quote:Op maandag 22 september 2008 11:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
jamaar als het goed is komt er zo iemand op msn met wie ik altijd praat en dan vermaak ik me wel
Daar zo rechtsbovenin de hoekquote:Op maandag 22 september 2008 11:04 schreef Reflectionne het volgende:
Als ik gewoon Fok wegklik en echt m'n best ga doen, lukt het best wel nu! Maar dat kruisje om Fok af te sluiten is zo moeilijk, ik kan 'm niet vinden!
Ok, dan wachten we welquote:Op maandag 22 september 2008 11:04 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
To soon for BB, as well. Patience! Het komt goed (hoop ik)
Ik heb hem ook al gezienquote:Op maandag 22 september 2008 06:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen
the bank job was een goede film![]()
nu eten en richting werk
Ik zie 'm nietquote:Op maandag 22 september 2008 11:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar zo rechtsbovenin de hoekIk kan hem goed vinden
Maar ik ka het 'openen' knopje te goed vinden
Ahh. Komt goed hoor jongens. Als het wat wordt krijgen jullie haar wel te zienquote:
Wat je ook kan doen. rechtermuisknop op je taakbalk : sluitenquote:
Nee ook dat werkt niet, raar zeg!quote:Op maandag 22 september 2008 11:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat je ook kan doen. rechtermuisknop op je taakbalk : sluiten
en als dat ook niet lukt, ben je gedoemd tot fok voor de rest van de dag
Dan zit er maar 1 ding op.. er vrede mee hebbenquote:Op maandag 22 september 2008 11:25 schreef Reflectionne het volgende:
Nee ook dat werkt niet, raar zeg!
Komt ze niet op msn??quote:Op maandag 22 september 2008 11:50 schreef mash_ het volgende:
ok ik ga me dus echt tot aan 5uur vervelen
Er aan toegeven!quote:Op maandag 22 september 2008 11:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan zit er maar 1 ding op.. er vrede mee hebben
Ga werkenquote:Op maandag 22 september 2008 11:50 schreef mash_ het volgende:
ok ik ga me dus echt tot aan 5uur vervelen
Ze hoeft nu niet meer perfect et zijn he, ze is 'het vriendinnetje' vanquote:Op maandag 22 september 2008 11:54 schreef Reflectionne het volgende:
Ja maarDat is associaal, nu laat ze jou vervelen!
quote:Op maandag 22 september 2008 11:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze hoeft nu niet meer perfect et zijn he, ze is 'het vriendinnetje' van![]()
als het om haar gaat tenminste![]()
Achja, het is maar net hoe hoog je eisen zijnquote:Op maandag 22 september 2008 11:58 schreef Reflectionne het volgende:
Dan nog! Ze zou wat voor 'm over moeten hebben joh!
Nee ze is zo gek dat ze al speciaal voor mij even op msn kwamquote:Op maandag 22 september 2008 11:54 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja maarDat is associaal, nu laat ze jou vervelen!
Haha ja preciesquote:Op maandag 22 september 2008 12:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee ze is zo gek dat ze al speciaal voor mij even op msn kwamMaar nu moet ze zelfs er af van mij
liever dat ik me verveel en zij eerder beter wordDan dat ik me niet verveel en ze alleen maar zieker word
Mijne heel hoogquote:Op maandag 22 september 2008 12:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Achja, het is maar net hoe hoog je eisen zijn
zolang ze maar niet zo hoog zijn dat niemand eraan kan voldoenquote:Op maandag 22 september 2008 12:08 schreef Reflectionne het volgende:
Mijne heel hoogNouja, valt best mee..
![]()
Haha, er is iemand die eraan kan voldoen hoor!!quote:Op maandag 22 september 2008 12:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zolang ze maar niet zo hoog zijn dat niemand eraan kan voldoen
Ow kijk aan, dat scheeltquote:Op maandag 22 september 2008 12:14 schreef Reflectionne het volgende:
Haha, er is iemand die eraan kan voldoen hoor!!![]()
Mijn motivatie wordt steeds minderMijn stagebegeleider is nog eens de hele middag weg nu, niemand die me o pm'n vingers kijkt
Oh oh!
Ja, maar vrijdag was al een dag niks doen!quote:Op maandag 22 september 2008 12:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow kijk aan, dat scheelt
Dat wordt een middag nisk doen dus![]()
Hmm.. ik ben een beetje bang dat ik het neit haalquote:Op maandag 22 september 2008 12:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Ja maar.. het is stageDat betkend er zijn veel dagen waarop je veel zou moeten doen, met nadruk op zou! Maar het komt er op neer dat je weinig doet. Dan blijkt achteraf dat je best wel wat harder had mogen werken, maar dat het opzich ook niet erg is geweest dat je zo weinig gedaan heb
Hoelang heb je dan nog?quote:Op maandag 22 september 2008 12:23 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hmm.. ik ben een beetje bang dat ik het neit haal![]()
Ja, nou ik weet't nietquote:Op maandag 22 september 2008 12:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Hmm.. tja dan wordt het idd hard aan de slag als je dat neit denkt. Maar dat kan morgen ook nog
Kwaliteit en ontwikkeling van die sausen.. (Doe voedingsmiddelentechnologie) maar het is m'n eerste stage, soort orrienterende stage ook.. Zit ook pas in het tweede jaar..quote:Op maandag 22 september 2008 12:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Owww!! 50 dagen amar?dat is wel weinig zeg! wss ook wel lekker. Wat doe je eig precies dan?
Volgens mij heb ik dat in het begin beetje gemist.
Owja de sausjesexpertquote:Op maandag 22 september 2008 12:31 schreef Reflectionne het volgende:
Kwaliteit en ontwikkeling van die sausen.. (Doe voedingsmiddelentechnologie) maar het is m'n eerste stage, soort orrienterende stage ook.. Zit ook pas in het tweede jaar..
Probleem is dat ik nu alleen maar literatuuronderzoek doequote:Op maandag 22 september 2008 12:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja de sausjesexpert(al ben ik voornamelijk van de mayo
)
Een sausje een dag langer of korter laten wachten maakt niet uit
wat ben ik toch een goede motivator![]()
Pauze houden
Halloquote:
Ik ookquote:
ja daar ging ik eerst nog 2x in de nacht heenquote:Op maandag 22 september 2008 12:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ookEn ik heb een snackbar praktisch naast mn huis
heyquote:Op maandag 22 september 2008 12:42 schreef Californium het volgende:
Was ik weerNog een uur voor het eten
en ik heb weer honger
Net even een muesli reep weggewerkt
Jaquote:Op maandag 22 september 2008 12:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja daar ging ik eerst nog 2x in de nacht heenmet jordy enzo
Die heb ik dus niet meer kwam ik achterquote:
ik heb ze no wel ergensquote:Op maandag 22 september 2008 13:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die heb ik dus niet meer kwam ik achter![]()
![]()
Eiwitten scheidenquote:
Ja, zo'n map heb ik ookquote:Op maandag 22 september 2008 13:07 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik heb ze no wel ergensik heb zo`n map met 1000+ fotos. waarvan er minstens 500 van pub meets zijn
Dan is ie vast hard weggelopenquote:Op maandag 22 september 2008 13:43 schreef Reflectionne het volgende:
Och och, wie heeft mijn motivatie gevonden? Vanmorgen was hij er nog wel een beetje..
quote:Op maandag 22 september 2008 13:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan is ie vast hard weggelopen
Trancenicht?quote:Op maandag 22 september 2008 13:55 schreef jackson het volgende:
BraveBart,
kom ook maar even naar de poema aankomende vrijdag. Dan gaan we de trance-nicht uithangen aldaar.
Kusjes,
Jackson Claxon.
Stage hequote:Op maandag 22 september 2008 14:02 schreef Milou__ het volgende:
Cue heb je al weer internet? of zit je op je stage?
Zoals ik al zei: dan maar zonder doen vandaagquote:
piles wou hem gister avond toch persoonlijk langsbrengenquote:Op maandag 22 september 2008 14:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Stage he
Internet is nog spoorloos. Hoop dat ik vandaag de cd van Piles ontvang en anders is ie zoekgeraakt bij de post
alleen wanneer er mensen voor een meet kwamenquote:Op maandag 22 september 2008 14:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
piles wou hem gister avond toch persoonlijk langsbrengen![]()
Ojaquote:Op maandag 22 september 2008 14:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
alleen wanneer er mensen voor een meet kwamenen die was er niet natuurlijk, dus liep dat ook spaak
Maar euh .. maar maar.. ik dacht dat die andere kwamen en ik wil liever alleenquote:Op maandag 22 september 2008 14:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb jou hier ook niet gezienhoor!
Ja, ik heb de hoop opgegeven!quote:Op maandag 22 september 2008 14:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: dan maar zonder doen vandaag
quote:Op maandag 22 september 2008 14:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Als je kwam was je de enige! En anders gooien we ze gewoon de deur uit
Goed zoquote:Op maandag 22 september 2008 14:35 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja, ik heb de hoop opgegeven!
Nee geen eiwitten gekquote:
Vind jijquote:Op maandag 22 september 2008 14:53 schreef Californium het volgende:
eiwit scheiden is veel boeiender
Eensquote:POP maken
quote:Op maandag 22 september 2008 15:10 schreef Californium het volgende:
ik had ook net zo goed alles in 1 post kunnen zetten
wat Cue zegtquote:
Heb zo een afspraak met mn leraar en nu hoor ik dus zo of mijn opdrachten worden goedgekeurdquote:
En?? Goedgekeurd??quote:Op maandag 22 september 2008 15:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heb zo een afspraak met mn leraar en nu hoor ik dus zo of mijn opdrachten worden goedgekeurd
Tot hoelaat mag jij nog dan?quote:
Jou kennende komt dat helemaal goedquote:Op maandag 22 september 2008 15:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heb zo een afspraak met mn leraar en nu hoor ik dus zo of mijn opdrachten worden goedgekeurd
Dat valt wel mee toch?quote:Op maandag 22 september 2008 15:43 schreef Reflectionne het volgende:
Half 5..en kwart over 5 thuis..
Vergelekwn met jou wel jaquote:
Mag dat niet?quote:
Weet je wat pas irritant is! de hik! *hik*quote:Op maandag 22 september 2008 15:48 schreef mash_ het volgende:
oh mag wel hoormaar is irritant
nouja niet als het om werk tijden gaat maar gewoon
Wat andersquote:Op maandag 22 september 2008 15:50 schreef Reflectionne het volgende:
Niet over vrouwen gaan klagen he! Pas op!
BOE!quote:Op maandag 22 september 2008 15:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Weet je wat pas irritant is! de hik! *hik*
*hik*
Wil ook helpen als je niet de hele dag loopt te zuipen enzo!quote:Op maandag 22 september 2008 15:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Weet je wat pas irritant is! de hik! *hik*
*hik*
Geen rare topics openenquote:Op maandag 22 september 2008 15:56 schreef Reflectionne het volgende:
Wat doe ik mis, elke keer die reclame van : ik-wil-dood.nl.. Ik wil helemaal niet dood
Zou dat de reden zijn?quote:Op maandag 22 september 2008 15:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou dan maar goed dat je geen vriendin hebt !
quote:Op maandag 22 september 2008 15:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou dan maar goed dat je geen vriendin hebt !
Heel goedquote:Op maandag 22 september 2008 16:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
huh? jaloers op mensen met wel ene vriendin dan?
het is soms niet zo moeilijkquote:Op maandag 22 september 2008 16:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
huh? jaloers op mensen met wel ene vriendin dan?
Als het al jaren niet komt, dan valt dat geloof wat weg hequote:Op maandag 22 september 2008 16:05 schreef mash_ het volgende:
ach johkomt vanzelf wel
oh en ik kreeg net weer te lief smsje dus ik ben weer is blij![]()
Mwa ik was ook 1.5 jaar vrijgezel hoorquote:Op maandag 22 september 2008 16:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als het al jaren niet komt, dan valt dat geloof wat weg he
mooi voor je
Neuken?quote:Op maandag 22 september 2008 16:17 schreef mash_ het volgende:
maarjastilte opeens
oh en officeel ben ik nu ook nog vrijgezel
quote:Op maandag 22 september 2008 15:48 schreef Piles het volgende:
Gelukkig morgen, woensdag, donderdag vrij![]()
Welkomquote:Op maandag 22 september 2008 16:21 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik loop ook stage.
ik nietquote:
Jo. Welkom en succes.quote:Op maandag 22 september 2008 16:21 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik loop ook stage.
dat boeit toch nietquote:Op maandag 22 september 2008 16:24 schreef mash_ het volgende:
Oh me ouders komen er nu pas mee dat ik vanaaf alleen moet eten
dus maar even pizza kopen
Gelukkigquote:
Hoi Melaniequote:
Rustig maar ik ben er alweerquote:Op maandag 22 september 2008 16:49 schreef Californium het volgende:
this is the end of all hope!!!
wat moet je doen danquote:Op maandag 22 september 2008 17:51 schreef Californium het volgende:ik moet ondertussen wat doen ...
awhquote:Op maandag 22 september 2008 17:53 schreef Californium het volgende:
wachten to het DNA is gestained met EtBr maar het ziet ernaar uit dat het is mislukt
zelfdequote:Op maandag 22 september 2008 17:56 schreef Californium het volgende:
fijne avond! ik ga kijken hoe me gellie eruit ziet
Sorryquote:
Welkomquote:
quote:
Ik proef het broodje Mexicano van vanmiddag nog bijna, dus ik sla even overquote:Op maandag 22 september 2008 19:35 schreef The_Dean het volgende:
Moeten jullie ook wat van de snackbar?
Ja? Heb je niks te doen dan?quote:Op maandag 22 september 2008 20:09 schreef Reflectionne het volgende:
Ik voel nu al dat dit een saaie avond gaat worden!
3 uur is nog te doen toch. Hangt er vanaf hoe laat je er moet zijnquote:Op maandag 22 september 2008 20:40 schreef PieterBas het volgende:
Verdorie...
Ik moest zaterdag naar Schoorl... en ik heb geen vervoer... Om nu ruim 3 uur met OV te reizen.
Eens kijken wat een auto huren kost..
Ik heb wel een heel aantal films maar ik hou niet van in m'n eentje film kijken..quote:Op maandag 22 september 2008 20:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Tv?
Holland Sport, Co-assistent?
Niks op dvd?
Als laatste redmiddel: Fok!
Denk dat het een stuk goedkoper is om met het OV te reizen..quote:Op maandag 22 september 2008 20:40 schreef PieterBas het volgende:
Verdorie...
Ik moest zaterdag naar Schoorl... en ik heb geen vervoer... Om nu ruim 3 uur met OV te reizen.
Eens kijken wat een auto huren kost..
Ik denk het ook, zometeen maar even kijkenquote:Op maandag 22 september 2008 20:44 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Denk dat het een stuk goedkoper is om met het OV te reizen..
Maar, 3 uur, muziekje in de oren, boekje erbij, kan toch?? Voor een keertje..quote:Op maandag 22 september 2008 20:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk het ook, zometeen maar even kijken
Ja,is ook geen ramp... maar de terugweg.. Ga daar om 21.00 weg... dus kans is groot dat ik mijn laatste bus in Den Haag mis.quote:Op maandag 22 september 2008 20:47 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Maar, 3 uur, muziekje in de oren, boekje erbij, kan toch?? Voor een keertje..
Beter dan vervelen tochquote:Op maandag 22 september 2008 20:43 schreef Reflectionne het volgende:
Ik heb wel een heel aantal films maar ik hou niet van in m'n eentje film kijken..
Dan liever een film kijken lijkt mequote:Zo dan maar op de bank hangen met een tijdschriftje..
Fiets je toch naar HvH 's ochtendsquote:Op maandag 22 september 2008 20:48 schreef PieterBas het volgende:
Hoewel Hoek van Holland ook een optie is.. is dan maar 6km lopen.
Dat zou ook kunnen ja, neem ik wel mijn oude fiets mee..quote:Op maandag 22 september 2008 20:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Fiets je toch naar HvH 's ochtends
Film in m'n eentje is saaiquote:Op maandag 22 september 2008 20:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Beter dan vervelen toch
[..]
Dan liever een film kijken lijkt me![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |