Hey! If you ever get Kuno-sick, you know where to find my fotoboek!quote:Op zondag 21 september 2008 23:31 schreef G.Fawkes het volgende:
het wordt lastig kuno but we'll manage
Gelukkig hebben we die nog idd. Maar laat zo eens in de zoveel tijd eens wat van je horen!quote:Op zondag 21 september 2008 23:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hey! If you ever get Kuno-sick, you know where to find my fotoboek!
Waren we er net overheen, kom je even terugquote:Op zondag 21 september 2008 23:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
nou dames, de afgelopen topics hebben jullie zonder mij gedaan, dan moet dat nu ook wel weer lukken tot aan Juni of niet? tegen die tijd ga ik weer stage lopen (In Nieuw Zeeland)
Eerst donderdag naar Nice en daarna naar India voor een paar week, lekker even uitwaaien!
Welke, ik heb er hier ook nog ergens een liggen, zo'n rooie.quote:
quote:Op zondag 21 september 2008 23:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
nou dames, de afgelopen topics hebben jullie zonder mij gedaan, dan moet dat nu ook wel weer lukken tot aan Juni of niet? tegen die tijd ga ik weer stage lopen (In Nieuw Zeeland)
Eerst donderdag naar Nice en daarna naar India voor een paar week, lekker even uitwaaien!
Wat zijn we bitter zo op de vroege ochtend!quote:Op maandag 22 september 2008 08:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Gefeliciteerd met uw grote overwinning
Its nothing a few cups of coffee cant fixquote:
quote:Op maandag 22 september 2008 09:10 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Its nothing a few cups of coffee cant fix
Klonk anders vrij bitterquote:
Ik ben vast weer die verdomde PI vergetenquote:
quote:Op maandag 22 september 2008 08:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Gefeliciteerd met uw grote overwinning
Check!quote:
Dubbel check!quote:
Totaal niet herkenbaarquote:Op maandag 22 september 2008 09:14 schreef Reflectionne het volgende:
Oooh Reflectionne, sluit Fok af en ga aan het werk!
quote:Op maandag 22 september 2008 10:10 schreef Californium het volgende:
Ow en ik heb het grappigste ooit meegemaakt:
Prima vermaakt dus!quote:Op maandag 22 september 2008 10:06 schreef Californium het volgende:
We zijn zaterdag naar athurs seat gegaaaannnn... Was zoooowww mooi daarbovenen gister naar de Royal Botanical gardens
Echt een enorm maar prachtig stuk natuur in het midden van de stad
en het was prachtig weer
Mooi verhaalquote:
Sorryquote:Op maandag 22 september 2008 10:33 schreef G.Fawkes het volgende:
Niemand die reageert op mijn blijdschap![]()
Laat ook maar
Leuk voor je G.quote:Op maandag 22 september 2008 10:33 schreef G.Fawkes het volgende:
Niemand die reageert op mijn blijdschap![]()
Laat ook maar
Succesquote:
To soon Yesse, to soonquote:
awhquote:Op maandag 22 september 2008 10:48 schreef Californium het volgende:
goedMis thuis
kreeg zo'n lief mailtje van een vriendin
maar heb een leuk weekend gehad
oh dat duurt nog wel evenquote:Op maandag 22 september 2008 10:57 schreef Californium het volgende:
december voor kersten daarna in juli....
vergadering
Het lukt nietquote:
Ken het probleem, zit nu met hetzelfde.. er komt maar niks uitquote:Op maandag 22 september 2008 11:00 schreef Reflectionne het volgende:
Het lukt niet, al gaat het in ieder geval al beter dan afgelopen vrijdag :p Ik heb al meer gedaan dan vrijdag
![]()
To soon for BB, as well. Patience! Het komt goed (hoop ik)quote:
Als ik gewoon Fok wegklik en echt m'n best ga doen, lukt het best wel nu! Maar dat kruisje om Fok af te sluiten is zo moeilijk, ik kan 'm niet vinden!quote:Op maandag 22 september 2008 11:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ken het probleem, zit nu met hetzelfde.. er komt maar niks uit![]()
Doe je goed! Nog maar 6 uurtjes!quote:Op maandag 22 september 2008 11:03 schreef mash_ het volgende:
ik zit nog tot 5uur op school en verveel me nu al
jaquote:Op maandag 22 september 2008 11:05 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Doe je goed! Nog maar 6 uurtjes!
Gelukkig maarr!quote:Op maandag 22 september 2008 11:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
jamaar als het goed is komt er zo iemand op msn met wie ik altijd praat en dan vermaak ik me wel
Daar zo rechtsbovenin de hoekquote:Op maandag 22 september 2008 11:04 schreef Reflectionne het volgende:
Als ik gewoon Fok wegklik en echt m'n best ga doen, lukt het best wel nu! Maar dat kruisje om Fok af te sluiten is zo moeilijk, ik kan 'm niet vinden!
Ok, dan wachten we welquote:Op maandag 22 september 2008 11:04 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
To soon for BB, as well. Patience! Het komt goed (hoop ik)
Ik heb hem ook al gezienquote:Op maandag 22 september 2008 06:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen
the bank job was een goede film![]()
nu eten en richting werk
Ik zie 'm nietquote:Op maandag 22 september 2008 11:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar zo rechtsbovenin de hoekIk kan hem goed vinden
Maar ik ka het 'openen' knopje te goed vinden
Ahh. Komt goed hoor jongens. Als het wat wordt krijgen jullie haar wel te zienquote:
Wat je ook kan doen. rechtermuisknop op je taakbalk : sluitenquote:
Nee ook dat werkt niet, raar zeg!quote:Op maandag 22 september 2008 11:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat je ook kan doen. rechtermuisknop op je taakbalk : sluiten
en als dat ook niet lukt, ben je gedoemd tot fok voor de rest van de dag
Dan zit er maar 1 ding op.. er vrede mee hebbenquote:Op maandag 22 september 2008 11:25 schreef Reflectionne het volgende:
Nee ook dat werkt niet, raar zeg!
Komt ze niet op msn??quote:Op maandag 22 september 2008 11:50 schreef mash_ het volgende:
ok ik ga me dus echt tot aan 5uur vervelen
Er aan toegeven!quote:Op maandag 22 september 2008 11:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan zit er maar 1 ding op.. er vrede mee hebben
Ga werkenquote:Op maandag 22 september 2008 11:50 schreef mash_ het volgende:
ok ik ga me dus echt tot aan 5uur vervelen
Ze hoeft nu niet meer perfect et zijn he, ze is 'het vriendinnetje' vanquote:Op maandag 22 september 2008 11:54 schreef Reflectionne het volgende:
Ja maarDat is associaal, nu laat ze jou vervelen!
quote:Op maandag 22 september 2008 11:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze hoeft nu niet meer perfect et zijn he, ze is 'het vriendinnetje' van![]()
als het om haar gaat tenminste![]()
Achja, het is maar net hoe hoog je eisen zijnquote:Op maandag 22 september 2008 11:58 schreef Reflectionne het volgende:
Dan nog! Ze zou wat voor 'm over moeten hebben joh!
Nee ze is zo gek dat ze al speciaal voor mij even op msn kwamquote:Op maandag 22 september 2008 11:54 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja maarDat is associaal, nu laat ze jou vervelen!
Haha ja preciesquote:Op maandag 22 september 2008 12:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee ze is zo gek dat ze al speciaal voor mij even op msn kwamMaar nu moet ze zelfs er af van mij
liever dat ik me verveel en zij eerder beter wordDan dat ik me niet verveel en ze alleen maar zieker word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |