Bij S&M.quote:Op zondag 21 september 2008 20:46 schreef Conflict het volgende:
Metallica - The call of the Ktulu
Live
Dat dus!quote:Op zondag 21 september 2008 20:46 schreef Conflict het volgende:
Metallica - The call of the Ktulu
Live
goeie ja!quote:Op zondag 21 september 2008 20:55 schreef Dyork het volgende:
Albatros van Fleetwood Mac
Schitterende plaat.quote:Op zondag 21 september 2008 21:15 schreef TAV74 het volgende:
wat me direct te binnen schiet is Metallica - Orion, vooral doordat die in Cliff 'em all zo mooi tot zijn recht komt.
Origineel van Ennio Morricone is nog mooier.quote:Op zondag 21 september 2008 22:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zet Metallica - The Ecstasy of Gold er dan ook bij, die vind ik persoonlijk nog mooier dan The Call of the Ktulu![]()
Inderdaad. Ik hou totaal niet van James Last, maar dat melodietje vind ik wel erg mooi.quote:Op zondag 21 september 2008 22:43 schreef Captain_Chaos het volgende:
Er schiet me vast nog wel wat mooiers te binnen maar het accordeonnetje van James Last heeft al heel lang geleden mijn hart gestolen.
Ennio Morricone, daar noem je zo watquote:Op zondag 21 september 2008 22:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Origineel van Ennio Morricone is nog mooier.
Die van The Sting heet The Entertainer, vroeger met muziek wel gehadquote:Op maandag 22 september 2008 17:08 schreef Arcee het volgende:
Ook fraai:
Of deze, uit de film The Sting. Dat zal niet iedereen weten, maar bijna iedereen kent 't nummer wel:
Hé. die kende ik dan nog nietquote:Op maandag 22 september 2008 17:10 schreef Tommeke het volgende:
Die Once Upon A Time In The West van Ennio Morricone is geniaal
Deze is ook wel leuk:
beter lezen dan... is al een paar keer voorbij gekomenquote:Op maandag 22 september 2008 21:13 schreef Mr-Coffee het volgende:
Valt me op dat Orion nog niet is genoemd van Metallica, echt kippenvel met die gitaar partijen.
Hij is 2x genoemd, waarvan 1x in een quote.quote:Op maandag 22 september 2008 21:13 schreef Mr-Coffee het volgende:
Valt me op dat Orion nog niet is genoemd van Metallica, echt kippenvel met die gitaar partijen.
maak daar maar 3x van!quote:Op maandag 22 september 2008 21:22 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hij is 2x genoemd, waarvan 1x in een quote.
quote:Op maandag 22 september 2008 21:22 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hij is 2x genoemd, waarvan 1x in een quote.
Die is inderdaad niet verkeerd.quote:Op maandag 22 september 2008 15:13 schreef shadow196 het volgende:
Capricorns - 1066: Born On The Bayeux
Heerlijk opbouwend nummer.
Helemael goed. En dan mag Dance Macabre van Saint-Saens ook niet onvermeld blijven.quote:Op maandag 22 september 2008 21:17 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Sergei profokiev- dance of the knights.
Zeau even het niveau omhoog.
Die is echt geweldig inderdaad!quote:
Klinkt leuk al vind ik het origineel van Hans Zimmer dan toch wel beter eigenlijkquote:Op woensdag 24 september 2008 00:45 schreef Sport_Life het volgende:Nightwish - Crimson tide/ Deep blue see Is volgens mij eenmalig gespeeld op een concert en is zover ik weet nooit op CD uitgebracht. Dit nummer MOET iedereen hier in dit topic wel een keer gehoord hebben, kan me niet indenken dat dit niet gewardeerd wordt hier
Gaat automatisch, gewoon link posten zonder [url] tekensquote:Op maandag 29 september 2008 12:00 schreef Gwywen het volgende:
Agalloch - The Misshapen Steed
(Hoe voeg je nou van die plaatjes-links in voor youtube??)
Veronica komt naar je toe deze zomer!!quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:39 schreef TLC het volgende:
Ik krijg er zo'n heerlijk Veronica jaren '80 gevoel van![]()
![]()
Absoluut een geweldig nummer, maar zitten wel veel stukjes (al dan niet gesampelde) stemgeluid in om echt instrumentaal te zijn.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:15 schreef Gwywen het volgende:
Moments in Love van the Art of Noise doet 't ook altijd goed
(heb even geen zin/tijd om Youtube linkje erbij te zoeken)
quote:
Mooi, mooi, maar deze blijft voor mij onovertroffen:quote:
deze versie van little wing is, naar mijn nederige mening, veel gaverquote:Op zondag 21 september 2008 20:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bij S&M.![]()
Deze cover is ook tof.
In de categorie house scoort dit nummer bij mij zo goed als nummer één, maar het volgend nummer vind ik nét iets beter. Ik krijg er gewoon kippevel vanquote:
Als je Last of the Wilds goed vond, zou je ook eens naar Cattle Raid of Cooley van Cruachan moeten luisteren. Helaas niet te vinden op Youtube, dus klik hieronder maar even op m'n Myspace, want ik heb hem onder m'n foto als profieltrack staan.quote:
Ik probeer m te downloaden of op youtube te vinden, maar lukt niet. Waar kan ik hem vinden?quote:Op woensdag 24 september 2008 00:16 schreef Niek. het volgende:
The Verve - Bittersweet Symphony, gespeeld door het Royal Philharmonic Orchestra is minuten lang kippenvel![]()
![]()
Als je die wilt PMen, graag.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:26 schreef the_jasper het volgende:
[..]
deze versie van little wing is, naar mijn nederige mening, veel gaver
(en ja ook volledig instrumentaal en veel solo's, ik heb em wel in betere kwaliteit mp3 als iemand wil)
Mijn inzending, any colour you like, origineel van pink floyd maar nu gecoverd door een groep reggae/dub artiesten. Erg bijzonder.
Van deze krijg ik altijd steevast de kriebelkippevellen. Mooi!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:12 schreef Irresponsible het volgende:
Ontzettend veel, maar ben de laatste tijd zelf helemaal verkocht aan de soundtrack van Brokeback Mountain.
Zo klein, zo simpel, zo ontzettend mooi
Die is zo, zo, zo geniaal! Die double bassdrum op het eind!quote:Op donderdag 13 november 2008 10:36 schreef Gwywen het volgende:
Dat me deze nu pas te binnen schiet!
Améliequote:Op donderdag 13 november 2008 17:05 schreef SG-sam het volgende:
Deze is ook mooi om op de piano te spelen:
Met de lyrics van astrud gilberto vind ik em toch veel beterquote:
Moest de instrumentale versie kiezen, maar hier is toch niks mis mee?quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:17 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Met de lyrics van astrud gilberto vind ik em toch veel beter
Inderdaad, DAMN. Hoe kan ik die vergetenquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:08 schreef Man-E-Faces het volgende:
Die Mr. Magic is het em voor mij deze week.
(incl. dit weekend dan)
DAMN.
Heerlijk inderdaad, ik moet meer van die platen hebben. Zowiezo hou ik wel van die contemprary jazz-pop dingen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:48 schreef robbolo het volgende:
[..]
Inderdaad, DAMN. Hoe kan ik die vergetenDeze van Grover is ook erg vet:
Wanneer die gitaar word ingezet is echt heerlijkEn hoe kan je iemand met de naam Grover niet goed vinden!
Verstand van zaken.quote:
Yesh, dit is een van GY!BE's mooisten ja.quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:44 schreef Cudles het volgende:
Aight hoop cool liedjes ontdekt hier. Die Maggot Brain en Pray My Soul zijn sick.
Helaas nog niet Cowboy Bebop langs zien komen. Maar deze zijn gewoon geniaal. Enige Anime die ik echt heb gezien. Zoals je al aan de naam ziet, voor jazzliefhebbers een echte aanrader.
En deze Pat Garret & Billy The Kid
Of Orion!quote:Op zondag 21 september 2008 20:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bij S&M.![]()
Deze cover is ook tof.
Oeh dat is erg mooi. Nog nooit van deze band gehoordquote:Op woensdag 3 december 2008 18:38 schreef horned_reaper het volgende:
Dream Theater - Stream of Consciousness
en ik quote weer ipv editquote:Op woensdag 3 december 2008 18:32 schreef Siniti het volgende:
Redelijk lang nummer
Edit: kzie net dat ie al in op staat_!
ach boeie
Gaaf dat mensen op deze manier ook nieuwe bands leren kennen danquote:Op woensdag 3 december 2008 19:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oeh dat is erg mooi. Nog nooit van deze band gehoord.
Ze zijn dan wel niet allemaal instrumentaal maar:quote:Op donderdag 4 december 2008 22:48 schreef Cudles het volgende:
En kan iemand me meer van die zieke Eddie Hazel liedjes tippen?
Knap!quote:
Zie ze nu pas! Goede muziek smaak!quote:
nice.. funk met rock..quote:Op maandag 8 december 2008 14:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ze zijn dan wel niet allemaal instrumentaal maar:
Funkadelic - Good Thoughts Bad Thoughts
Eddie Hazel - Unkut Funk
Funkadelic - Super Stupid
Eddie Hazel - California Dreamin'
Paar van mijn favorieten
Waar?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:04 schreef Pappie_Culo het volgende:
twee violen en een trommel én een fluit
Supergeil! deze zocht ik al eeuwen. Wist alleen niet hoe ie heette.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:51 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Doe maar slotje beter dan dit word het niet.
Dan is mijn favo tv-tune toch eerderquote:Op donderdag 18 december 2008 20:39 schreef Gwywen het volgende:
De verlaten mijn
De fabriek
Onedin Line
God Is An Astronaut!quote:Op zondag 7 december 2008 20:08 schreef Matchez het volgende:
Ik had weinig behoefte 10 pagina's af te zoeken om te kijken of hij er al in stond.
Maar het beste instrumentale nummer óóit is duidelijk van de band God is an Astronaut.
Ohhh Katchaturian's Adagio......quote:
Vooral die tweede is errug fijn om naar te luisteren!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:59 schreef Xa1pt het volgende:
Liquid Tension Experiment - When The Water Breaks
Part 1
Part 2
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:56 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Vooral die tweede is errug fijn om naar te luisteren!
quote:
GMTAquote:Op zondag 7 december 2008 20:08 schreef Matchez het volgende:
Rocket Fall on Rocket Falls van Godspeed You! Black Emperor.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |